ff quotenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef Houtenbeen het volgende:
Als Nederland nu nog afvalt, vreet ik mijn sokken op.
Ik geniet van een 13daags weekend dus dat komt goedquote:
Cezargodquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Je herrinert je nu de cisgender neutrale falsetto dubstepmetro vampier met grote jurk.
[ afbeelding ]
Die was tofquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Je herrinert je nu de cisgender neutrale falsetto dubstepmetro vampier met grote jurk.
[ afbeelding ]
Met een zacht karakter kom je bij mij al een heel eindquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat als je het nou compenseert met een klein beetje vlees over de spieren? Ik wil niet afgewezen door je worden hoor
Sleets. Twee jaar geleden hadden we tenminste nog harmonicajurken, de artiesten stegen op.quote:
Cezargodquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was onderdeel van de act. Zij staat stilquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ben jequote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geniet van een 13daags weekend dus dat komt goed
Ja maar die was tenminste goed. Moderne klassieker.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |