Dat zou echt eeuwig zonde zijn zeg. Ligue 1 is echt beroerd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Begint er sterk op te lijken dat Cristiano naar Parijs vertrekt. Mendes zou al een akkoord hebben met PSG.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Begint er sterk op te lijken dat Cristiano naar Parijs vertrekt. Mendes zou al een akkoord hebben met PSG.
Dan is PSG in februari al kampioen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zou echt eeuwig zonde zijn zeg. Ligue 1 is echt beroerd.
Dat is net zo leuk als de Serie A.quote:Op woensdag 11 mei 2016 12:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zou echt eeuwig zonde zijn zeg. Ligue 1 is echt beroerd.
NEEquote:
De bal is rond en zulks.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
De kans dat Granada wint is zo extreem klein.
Wat een redenatiequote:Op zaterdag 14 mei 2016 13:54 schreef Nober het volgende:
Granada uit...
28/02/15: 1-3
12/04/14: 1-0
16/02/13: 1-2
25/10/11: 0-1
Granada heeft dus 25% kans en een gelijkspel is uitgesloten.
Ik denk het niet, ze krijgen al wel heel erg veel kansen.quote:
Verkeerde topic, doeiquote:
Klopt sorryquote:
Je hoeft uiteraard niet te kijken.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:28 schreef Buitendam het volgende:
Wat een ongekende kutcompetitie is de PD, zeg.
Wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:28 schreef Buitendam het volgende:
Valt wel mee. Nog altijd het beste voetbal wat daar geleverd wordt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:28 schreef Buitendam het volgende:
Hoogste niveau van de wereld, alleen jammer van die vieze club die virtueel bovenaan staatquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:28 schreef Buitendam het volgende:
je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoogste niveau van de wereld, alleen jammer van die vieze club die virtueel bovenaan staat
Had alleen leuk geweest als beide clubs tegen elkaar speelden of tegen een ploeg van minstens subtop.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Even zo'n ontknopinkje is toch lekker, ouwe reus.
Wat vindt Cavaliers er dan van?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:29 schreef Paxcon het volgende:
Koffieplanter beweerde dat Real Madrid het erg lastig ging krijgen bij Deportivo
Dan nemen we deze user vanaf NU niet meer serieus.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:29 schreef Paxcon het volgende:
Koffieplanter beweerde dat Real Madrid het erg lastig ging krijgen bij Deportivo
Dat zei hij niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:29 schreef Paxcon het volgende:
Nare streek om mijn woorden te verdraaien. Ik zei dat Deportivo lastiger zou worden dan Sociedad, dat is wat anders. Maar dat was voordat ik wist dat Deportivo een 40-jarige als rechtsback zou neerzetten.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het terug te zoeken
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nare streek om mijn woorden te verdraaien. Ik zei dat Deportivo lastiger zou worden dan Sociedad, dat is wat anders. Maar dat was voordat ik wist dat Deportivo een 40-jarige als rechtsback zou neerzetten.
Dan houd ik het op een vrije interpretatie mijnerzijds.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nare streek om mijn woorden te verdraaien. Ik zei dat Deportivo lastiger zou worden dan Sociedad, dat is wat anders. Maar dat was voordat ik wist dat Deportivo een 40-jarige als rechtsback zou neerzetten.
Ja, door 2 clubs.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Nog altijd het beste voetbal wat daar geleverd wordt.
Vanavond de beslissing voor plek vijf.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Helaas geen andere boeiende wedstrijd bezig op dit moment
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk uit naar de dag dat Luisito terugkeert bij Ajax
Volgens mij ben jij voor Ajax. Ik weet het echter niet zeker.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je begint zowaar Alderweireld te missen bij Ajax, die kon dit ook als beste
Het Venezolaanse wonderkind Andrés Ponce die straks mogelijk zijn debuut gaat maken voor Samp is boeiend genoeg.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Helaas geen andere boeiende wedstrijd bezig op dit moment
Nope, kan die gast gewoon niet uitstaan, met zijn mongoloďde gebaren als hij zijn zin niet krijgt.quote:
Haha, je zou maar voor Ajax zijn op dit moment.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ben jij voor Ajax. Ik weet het echter niet zeker.
Ik had het dan ook over nu.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond de beslissing voor plek vijf.
Twee boeiende wedstrijden.
Valt het zo opquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ben jij voor Ajax. Ik weet het echter niet zeker.
Juve is op de brommerquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het Venezolaanse wonderkind Andrés Ponce die straks mogelijk zijn debuut gaat maken voor Samp is boeiend genoeg.
Paulo nog even aan z'n vorm aan het werken voordat hij Argentina naar Olympisch goud schiet.quote:
Je clubkeuze veranderen na een verloren kampioenschapquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je voor Ajax ja? Tering.
Ook na vorige week?
Die gaat ze ook een WK titel bezorgen. 2022quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Paulo nog even aan z'n vorm aan het werken voordat hij Argentina naar Olympisch goud schiet.
Ik ging al naar het koningskoppel Nilis en v. Nistelrooij kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je clubkeuze veranderen na een verloren kampioenschapJij bent nu zeker voor PSV
Dat moeten mooie tijden zijn geweestquote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ging al naar het koningskoppel Nilis en v. Nistelrooij kijken
Gouden tijden, durf ik wel te zeggen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat moeten mooie tijden zijn geweest
Hij doet alsof die de autoriteit van een Goebbels heeft maar vertelt nog minder dan een Britt. Waardeloos.quote:
Ik vind hem een goede spits.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat vindt jij van Suarez? Het blijft natuurlijk een psychopaat maar hij is wel geweldig
Zenden heeft ook vies kleine oren.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 17:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij doet alsof die de autoriteit van een Goebbels heeft maar vertelt nog minder dan een Britt. Waardeloos.
Schopje hier, schopje daarquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
. Waar zijn ze bij Granada mee bezig.
Een beetje gefrustreerd. Waar het vandaan komt weet ik ook niet, er staat toch niks meer voor ze op het spel.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
. Waar zijn ze bij Granada mee bezig.
En ik had nog goede hoop dat Frankrijk het EK makkelijk ging winnenquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mathieu erin, die is geselecteerd voor het EK..
Zelfs Gameiro niet eens bij de eerste 23quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ik had nog goede hoop dat Frankrijk het EK makkelijk ging winnen
Winnen ze ook makkelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ik had nog goede hoop dat Frankrijk het EK makkelijk ging winnen
Wie zijn de spitsen ? Giroud erbij ?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs Gameiro niet eens bij de eerste 23.
Oui.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie zijn de spitsen ? Giroud erbij ?
Giroud // Gignac // Martialquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie zijn de spitsen ? Giroud erbij ?
Nou ja, kijk naar Duitsland. Die hebben in de breedte ook een redelijk probleem, vooral defensief. De backs zijn zo triest bijvoorbeeld. Qua vleugelspelers op rechts zetten ze maar Müller neer omdat een Sane/Brandt/Hahn toch niet eerste keus zijn, eerder Bellarabi. Om nog niet over de spits te beginnen met Mario fucking Gomez.quote:
Sowieso is het niveau schrikbarend achteruitgegaan. Kijk wat Italië, Frankrijk, Duitsland en Spanje een paar jaar terug hadden. Zal best eens een verrassing kunnen komen dit EK.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou ja, kijk naar Duitsland. Die hebben in de breedte ook een redelijk probleem, vooral defensief. De backs zijn zo triest bijvoorbeeld. Qua vleugelspelers op rechts zetten ze maar Müller neer omdat een Sane/Brandt/Hahn toch niet eerste keus zijn, eerder Bellarabi. Om nog niet over de spits te beginnen met Mario fucking Gomez.
Ik hoop dat Hodgsons verstand het overwint van de seniliteit.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sowieso is het niveau schrikbarend achteruitgegaan. Kijk wat Italië, Frankrijk, Duitsland en Spanje een paar jaar terug hadden. Zal best eens een verrassing kunnen komen dit EK.
Ik kijk uit naar Oostenrijkquote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hodgsons verstand het overwint van de seniliteit.
Die zullen wel balen met de CL.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 18:58 schreef FireFox1 het volgende:
Madrid cabrón saluda el campeon!
Atletico domineert de laatste seizoenen de derby van Madrid compleet. Ik schat de kans groter dat Atletico wint dan Real.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze die ook niet pakken. Kutseizoen is voor Real in de maak.
Prima plaatsvervanger voor Mathijs van Nieuwkerk.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Cheque :'' buitengewoon sympathieke vent''
Milan - Roma?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Wedstrijden waar niets op het spel staat zijn echt niet om aan te gluren. Serie A it is, over een uurtje.
Ik heb stiekem ook geen zin in het ESF dus ik zet AC Milan - Roma aanquote:Op zaterdag 14 mei 2016 19:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat. En Pipita's jacht naar geschiedenis.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 17. Getafe 37 9 9 19 36 36-65 18. Sport.Gijón 37 9 9 19 36 38-62 19. R.Vallecano 37 8 11 18 35 49-72 20. Levante ** 37 8 8 21 32 36-67 19.30 uur: Real Betis 0 Getafe 0 Sporting Gijón 0 Villarreal 0 Rayo Vallecano 0 Levante 0 |
Dit is dan wel weer mooi. Toch liever Rayo. Had al plannen klaarliggen om een vriendin mee te nemen naar Vallecas, maar dat zit er nu niet meer in, want voor Numancia-thuis kom ik het bed niet uit.twitter:SergioV_esradio twitterde op zondag 15-05-2016 om 21:08:37El golazo de Sergio Álvarez. Un tanto que emociona a Abelardo. Se van a quedar en primera. https://t.co/eECLl1veKL reageer retweet
Gaat Paco Jemez blijven of probeert Valencia hem weg te kapen?quote:Op zondag 15 mei 2016 21:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is dan wel weer mooi. Toch liever Rayo. Had al plannen klaarliggen om een vriendin mee te nemen naar Vallecas, maar dat zit er nu niet meer in, want voor Numancia-thuis kom ik het bed niet uit.twitter:SergioV_esradio twitterde op zondag 15-05-2016 om 21:08:37El golazo de Sergio Álvarez. Un tanto que emociona a Abelardo. Se van a quedar en primera. https://t.co/eECLl1veKL reageer retweet
Hij wil zelf graag blijven, dus dat zal wel goed komen.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat Paco Jemez blijven of probeert Valencia hem weg te kapen?
Heel mooi. Zo moet de Oosttribune van Cambuur ook worden, dan hoeven wij geen nieuw stadion.quote:Op zondag 15 mei 2016 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit stadionnetje missen, inclusief de prachtige poster aan de korte zijde. DEP Rayo.
Torres blijft nog twee jaar.twitter:RuizAntonito twitterde op maandag 16-05-2016 om 15:14:28Contado en @tjcope @deportescope el @Atleti y @Torres han llegado ya a un acuerdo para seguir en el club rojiblanco dos temporadas más. reageer retweet
Damiăo na zes maanden alweer weg bij Betis. Veel succes in China, Leandro.twitter:FuteboldaGaucha twitterde op maandag 16-05-2016 om 16:26:18Leandro Damiăo anuncia que está de saída do Betis https://t.co/j2omFwr016 https://t.co/mq7HPUsyXa reageer retweet
Emile Schelvis vindt dit leuk.quote:Op maandag 16 mei 2016 18:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Damiăo na zes maanden alweer weg bij Betis. Veel succes in China, Leandro.twitter:FuteboldaGaucha twitterde op maandag 16-05-2016 om 16:26:18Leandro Damiăo anuncia que está de saída do Betis https://t.co/j2omFwr016 https://t.co/mq7HPUsyXa reageer retweet
Blijft een mooi stadion daar in Vallecas!quote:Op zondag 15 mei 2016 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit stadionnetje missen, inclusief de prachtige poster aan de korte zijde. DEP Rayo.
twitter:atletienglish twitterde op donderdag 19-05-2016 om 12:00:06RENEWED! Tiago extends his contract with the club another year. Congratulations! https://t.co/4BJSWfX04E #Tiago2017 reageer retweet
Hoe kom jij daar zo snel aan?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Ter Stegen; Dani Alves, Pique, Mascherano, Alba; Rakitic, Busquets, Iniesta; Messi, Suarez y Neymar
Rico; Mariano, Ramí, Carriço, Escudero; Krychowiak, Iborra; Vitolo, Coke, Banega; y Gameiro
Wat doe je hier?quote:
Alleen jammer dat Atlético er speelt, niet om aan te gluren.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een stadion toch.Volgend seizoen zit ik er elke week.
Hoe bedoel je? Ziggo Sport zendt alles tot de semi finals uit en FOX alleen de finale.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke partij heeft de rechten van Copa del Rey (in Nederland) eigenlijk? Niemand?
Ah zo, zat al te kijken naar kanaal 14 en zag het niet... Jammer dat FOX de finale kaaptquote:Op zondag 22 mei 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ziggo Sport zendt alles tot de semi finals uit en FOX alleen de finale.
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke partij heeft de rechten van Copa del Rey (in Nederland) eigenlijk? Niemand?
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 22-05-2016 om 21:27:03LIVE: De eindstrijd in de Copa del Rey tussen FC Barcelona en Sevilla. Pakt Barça opnieuw de dubbel? #barsev https://t.co/lwEsDcqecm reageer retweet
Was vorig jaar ook al zo.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah zo, zat al te kijken naar kanaal 14 en zag het niet... Jammer dat FOX de finale kaapt
Mij ook nietquote:Op zondag 22 mei 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik moet zeggen dat mij dit tot nu toe niet enorm kan boeien
Al begonnen?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan maar ATS aan en dit op de achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |