quote:Op een station in de Zuid-Duitse stad München heeft een man zeker vier mensen neergestoken. Volgens Sky News zijn de slachtoffers ernstig gewond.
Persbureau Reuters meldt op basis van een lokaal radiostation dat de verwondingen levensbedreigend zijn.
Meer informatie volgt
http://www.hln.be/hln/nl/(...)on-bij-Munchen.dhtmlquote:Een jongeman heeft vanochtend in een treinstation in de Duitse plaats Grafing bij München reizigers aangevallen met een mes. Daarbij raakten vier mensen zwaargewond. Eén persoon verkeert in levensgevaar, meldt de Bayerische Rundfunk.
De vermoedelijke dader is opgepakt. Volgens ooggetuigen riep de messentrekker "Allahu akbar" (Allah is groot, nvdr.) tijdens de aanval. De politie is een onderzoek gestart.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:38 schreef Gutmensch het volgende:
Het is een Duitser en het is nog niet duidelijk wat ie geroepen heeft.
Waarschijnlijk gewoon een psychiatrische patiënt die z'n medicatie vergeten was.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:38 schreef Gutmensch het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een psychiatrische patiënt die z'n medicatie vergeten was.
quote:Volgens ooggetuigen riep de messentrekker "Allahu akbar" (Allah is groot, nvdr.) tijdens de aanval.
Ik zou ook gekke dingen roepen als ik gekke dingen zou doen.quote:
http://www.sueddeutsche.d(...)ng-bahnhof-1.2987181quote:Ein Mann hat in Grafing-Bahnhof im Landkreis Ebersberg mehrere Menschen mit einem Messer angegriffen und verletzt. Ermittler bestätigen der Süddeutschen Zeitung erste Gerüchte, dass der Täter während des Angriffs "Allahu-Akbar" ("Allah ist groß") gerufen haben könnte. Ein politischer Hintergrund sei aufgrund dieser Äußerungen nicht ausgeschlossen. Das Bayerische Landeskriminalamt hat Ermittlungen aufgenommen.
Plus dit was op een een of ander klein stationnetje.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:45 schreef Ludachrist het volgende:
Neersteken valt me tegen, een beetje fanatieke moslim blaast zichzelf gewoon op
Deze aanslag niet neequote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:47 schreef Dven het volgende:
HEFTIG DIT! Zonder moslims zou dit in Europa nooit gebeuren!
Of de tweede Einsteinquote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien is de tweede Hitler wel doodgestoken
De waarheid is te hard voor sommige mensen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:00 schreef BarryOSeven het volgende:
Oh je mag hier al niet meer spreken over wat er in de koran staat?kansloze censuur
twitter:RT_com twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 09:03:29UPDATE: One of victims of knife attack at #Grafing train station near #Munich dead - police cited by local media https://t.co/YicpAek2sP reageer retweet
Jaja , het is een complot, als je even wacht met dingen delen vinden mensen het natuurlijk minder erg, ofzo?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:21 schreef Twiitch het volgende:
Dus ze weten al wel dat hij geen bekende is van de politie maar niet of z'n achternaam bijvoorbeeld Köhl of Özturk is?
Nee, ik vind het gewoon apart dat ze het ene wel zo snel naar buiten brengen maar het andere niet. Ik geloof niet in complotten trouwens, die zijn voor zwakzinnigen met een beperkt wereldbeeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jaja , het is een complot, als je even wacht met dingen delen vinden mensen het natuurlijk minder erg, ofzo?![]()
Niet vreemd dat de politie alles twintig keer dubbel checkt voor ze met namen gaan strooien. Iemand kan ook een iets naars doen met jouw ID op zak en voor je het weet staat jouw naam voor eeuwig op internet.
oh.. daarmee is de balans weer terug?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:38 schreef Gutmensch het volgende:
Bedoel je niet complottheorieën?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:24 schreef Twiitch het volgende:
Ik geloof niet in complotten trouwens, die zijn voor zwakzinnigen met een beperkt wereldbeeld.
Valt niet te ontkennen dat Europa op zijn grondvesten schudt..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:12 schreef hoas het volgende:
En Wilders werd groter en groter, vanuit zijn luie stoel.
Het zijn niet meer de Bin Laden's van weleer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:32 schreef Wespensteek het volgende:
Die terroristen van tegenwoordig stellen weinig meer voor.
Zal ook wel een lonewolf zijn. Als het vanuit IS kwam, dan had het wel iets spectaculairder geweest denk ik zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:32 schreef Wespensteek het volgende:
Die terroristen van tegenwoordig stellen weinig meer voor.
Daarom willen booslims ook altijd in een grote auto rijdenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:39 schreef TheJanitor het volgende:
Wel een onzeker mannetje die Allah dat hij het nodig vindt dat iedereen roept hoe groot hij is.
Toegegeven dat zelfs IS een beetje mager is qua aanslagen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Zal ook wel een lonewolf zijn. Als het vanuit IS kwam, dan had het wel iets spectaculairder geweest denk ik zo.
Al Qaeda deed het beter inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Toegegeven dat zelfs IS een beetje mager is qua aanslagen.
Als je een aanslag pleegt ga je toch voor de high-score lijkt me?quote:
Dat vraag ik mij ook wel eens af. Zoveel manieren om honderden, al dan niet duizenden slachtoffers te krijgen. En dan toch kiezen ze altijd een manier uit waarbij er 'maar' tientallen vallen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Als je een aanslag pleegt ga je toch voor de high-score lijkt me?
Of in ieder geval een beetje op een zichtbare plek. Waarom op een treinstation in een of ander klein voorstadje van München?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En dat om 5:30 's ochtendsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of in ieder geval een beetje op een zichtbare plek. Waarom op een treinstation in een of ander klein voorstadje van München?
Sommige mensen falen nou eenmaal op alle fronten in het leven.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat veel meer van dit soort incidenten door psychiatrische patiënten veroorzaakt wordt dan door militante moslims.quote:
Militante moslims en psychiatrische patiënten zit dan ook niet zoveel verschil in.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat veel meer van dit soort incidenten door psychiatrische patiënten veroorzaakt wordt dan door militante moslims.
Het maakt het aan de andere kant juist tastbaarder: in grote steden gebeurde het altijd. Je waant je veilig als je niet in een hoofdstad woont/er vaak komt. Dat blijkt onterecht.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Of in ieder geval een beetje op een zichtbare plek. Waarom op een treinstation in een of ander klein voorstadje van München?
Viel toch niet veel te zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Oh die livestream was maar van korte duur
IS roept ook aan individuen vanuit de zandbak op om hier aanslagen zoals deze te plegen. Lonewolf of niet het komt gewoon uit die hoek.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Zal ook wel een lonewolf zijn. Als het vanuit IS kwam, dan had het wel iets spectaculairder geweest denk ik zo.
Je kakt natuurlijk niet waar je slaapt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:04 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Overal incidenten in Europa qua aanslagen terwijl er in Marokko sinds 2011 geen enkel incident meer is geweest, mijn moeder heeft een 16 daagse rondreis geboekt door Marokko ze zegt dat de kans in Frankrijk en België op dit moment groter is als daar, maar toch tril ik nu al van de zenuwen
Een hakbar dus.quote:A police spokesman on the scene told broadcaster n-tv that the attacker had shouted "political statements" during the attack, but refused to comment on their nature.
Nou je, bij de één zit er een politieke bedoeling achter en bij de ander een medicatieprobleem.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:48 schreef Infection het volgende:
[..]
Militante moslims en psychiatrische patiënten zit dan ook niet zoveel verschil in.
Boze forens die het niet eens was met het Duitse regeringsbeleid aangaande de spoorwegen?quote:
Boze moslim die het niet eens was met de Duitse normen en waarden?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Boze forens die het niet eens was met het Duitse regeringsbeleid aangaande de spoorwegen?
Wel een vroege vogel dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Boze moslim die het niet eens was met de Duitse normen en waarden?
Het lijkt mij dan ook gewoon een eenzame hakbar.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
Beetje vreemd tijdstip en gekke locatie voor een gecoördineerde aanslag.
Als ik Risallah.com (hallo AIVD!) mag geloven zijn dit de tijden op dinsdag voor Amsterdam:quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:19 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Begint dat ochtendgebed van ze niet al om 5:00 ofzo?
Ik had toen ik s'ochtends vroeg nog met het OV moest ook weleens moordneigingen eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als ik Risallah.com (hallo AIVD!) mag geloven zijn dit de tijden op dinsdag voor Amsterdam:
Tuesday 3:15 5:52 1:37 5:48 9:23 11:45
Ik snap wel dat je bloedchagrijnig wordt als je op dinsdagochtend om 3:15 op een matje moet gaan zitten.
Ik weet niet of de Smullers al open is om 5:30, maar stel je voor dat jij net lekker gebeden hebt, de trein vervolgens een kwartier vertraging heeft, mokervol is en degene die tegen je aan gedrukt staat een patatje oorlog begint te eten, daarbij saus op je nieuwe pak morsend.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik had toen ik s'ochtends vroeg nog met het OV moest ook weleens moordneigingen eigenlijk.
Het is net zo vaak andersom, zie Keulen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
De man riep tijdens de aanval volgens sommige ooggetuigen "Allahu Akbar" en "Allah ist gross". Andere ooggetuigen spreken dat tegen.
De dader is volgens de burgemeester van Grafing een Duitser. Sommigen zeggen dat hij een allochtone achtergrond heeft. De politie kan dat niet bevestigen.
Hij zou niet bij de politie bekend zijn.
Even de afkomst-obsessie voeden. Bedankt NOS.
Is wel de moeite waardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
In Marokko is dan ook geen jihad nodig omdat 99% moslim is en niet-moslims onderdrukt worden door de islamofascistische regering. België en Frankrijk (of eigenlijk Europa zeg maar) is het huis van de oorlog (dar al harb) voor de Islam.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:04 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Overal incidenten in Europa qua aanslagen terwijl er in Marokko sinds 2011 geen enkel incident meer is geweest, mijn moeder heeft een 16 daagse rondreis geboekt door Marokko ze zegt dat de kans in Frankrijk en België op dit moment groter is als daar, maar toch tril ik nu al van de zenuwen
http://nos.nl/artikel/210(...)ion-bij-munchen.htmlquote:De politie onderzoekt de achtergrond en het motief van de dader. Tot nu toe is alleen bekendgemaakt dat hij Paul H. heet en uit de deelstaat Hessen komt.
Paul Hakbar, dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/210(...)ion-bij-munchen.html
Zou wel zonde van het topic zijn als dit echt een verwarde man was.quote:
Paul H. Het topic zal langzaam doodbloeden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dan kun je geen moslim zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien gaat de moslim haat wel om wat er in hun koppie zit ipv hun huidskleur. Een beetje zoals mensen ook een hekel hebben aan andere gewelddadige superioriteitsbewegingen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 11:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Paul H. Het topic zal langzaam doodbloeden.
Ik hoor gewoon de teleurstelling in je post. Wel ziek eigenlijk, als je erover nadenkt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Misschien gaat de moslim haat wel om wat er in hun koppie zit ipv hun huidskleur. Een beetje zoals mensen ook een hekel hebben aan andere gewelddadige superioriteitsbewegingen?
Dat speelt nu eenmaal ook vaak bij moslimsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar het had toch met gefaalde integratie te maken?!
Toch nog gelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat speelt nu eenmaal ook vaak bij moslims
Het gebeurd niet vaak dat psychische patiënten het zelf aangeven. Ga eens praten met een therapeut.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik hoor gewoon de teleurstelling in je post. Wel ziek eigenlijk, als je erover nadenkt.
En bekeren is niet mogelijk?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Paul is een christelijke naam.
Jammer joh.
Oh, je bedoelt net zoals Michael en Michael ?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Paul is een christelijke naam.
Jammer joh.
Er zijn niet zoveel Kenianen in Duitsland.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:13 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt net zoals Michael en Michael ?
Misschien niet zo voorbarig zijn.
Wauw, je mist compleet het punt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:18 schreef Gutmensch het volgende:
Er zijn niet zoveel Kenianen in Duitsland.
Daar staat tegenover dat jij staat te juichen als blijkt dat hij dat niet isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
Besef even dat een groot deel van de populatie van dit topic heel erg hoopt dat die man moslimextremist is.
En besef daarna hoe vreemd dat eigenlijk is.
Toch vreemd dat ze dan Keniaanse achternamen hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:20 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Wauw, je mist compleet het punt.
Die Michaels hadden trouwens geen Keniaanse achtergrond, dubbelfaal.
Klopt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
Besef even dat een groot deel van de populatie van dit topic heel erg hoopt dat die man moslimextremist is.
Het waren Nigerianen. Anders moet je effe de wereld vertellen dat volgens jouw kennis van Keniaanse achternamen ze er naast zitten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ze dan Keniaanse achternamen hebben.
Te triest voor woorden jaquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic zal nu wel snel verdwijnen naar de bodem van NWS nu het bekend is dat de dader geen moslim is.
Waarom zou ik hopen dat de dader een moslimextremist is?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zo werkt het.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic zal nu wel snel verdwijnen naar de bodem van NWS nu het bekend is dat de dader geen moslim is.
Omdat je dan kunt bevestigen wat je denkt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom zou ik hopen dat de dader een moslimextremist is?
Zodat je weer lekker boos kan kankeren zoals gebruikelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Omdat het fijner is een helder wereldbeeld te hebben waar er één absoluut kwaad bestaat dat bestreden moet worden, en één absoluut goed, dat altijd gesteund moet worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
quote:Bij een steekpartij op een station in de buurt van München is dinsdagmorgen een man om het leven gekomen. Drie andere mannen zijn gewond geraakt, zo meldt de politie aan Duitse media. Aanvankelijk zei het lokale parket dat de dader een “politiek motief” had, maar dat lijkt nu toch niet het geval.
Volgens de Beierse minister van Binnenlandse Zaken Joachim Herrmann wijst voorlopig niets op een jihadistische daad. Na een vergadering in zei Herrmann tegen AP dat het vermoedelijk om iemand gaat die in het verleden psychische problemen en een drugsverslaving had. (NRC).
quote:
Visionairquote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:38 schreef Gutmensch het volgende:
Dus eigenlijk zijn die mensen op zoek naar een soort van eindoplossing voor het moslimprobleem?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omdat het fijner is een helder wereldbeeld te hebben waar er één absoluut kwaad bestaat dat bestreden moet worden, en één absoluut goed, dat altijd gesteund moet worden.
En dat absolute kwaad absorbeert dan alle andere problemen: we hebben geen problemen met opgeschoten jongeren, we hebben een Marokkanen(/moslim)probleem. We hebben geen probleem met werkloosheid: we hebben een moslimimmigrantenprobleem. We hebben geen probleem met de economie: we hebben te veel moslims die afhankelijk zijn van sociale voorzieningen. We hebben geen probleem met de psychiatrische zorg: we hebben problemen met moslims.
Dan kun je je focussen op dat ene probleem en verandert het hier spontaan in een paradijs op aarde.
En niet specifiek dat dat op jou als individu van toepassing zal zijn, maar het is wel een beetje wat volgens mij de tendens van dergelijke topics verklaart.
Professioneel terrorismequote:Op dinsdag 10 mei 2016 08:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Plus dit was op een een of ander klein stationnetje.
Met professioneel terrorisme heeft dit niets te maken.
Het is gewoon een gek.
Dat bestaat niet volgens jou?quote:
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat er een stuk problematiek onderkent wordt. En die problematiek hoeft niet het enigste probleem te zijn op de wereld. Ik ben een groot tegenstander van de islam en religie in het algemeen. Maar ik geloof nooit dat als religie verdwijnt we in teletubbie land komen te leven.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omdat het fijner is een helder wereldbeeld te hebben waar er één absoluut kwaad bestaat dat bestreden moet worden, en één absoluut goed, dat altijd gesteund moet worden.
En dat absolute kwaad absorbeert dan alle andere problemen: we hebben geen problemen met opgeschoten jongeren, we hebben een Marokkanen(/moslim)probleem. We hebben geen probleem met werkloosheid: we hebben een moslimimmigrantenprobleem. We hebben geen probleem met de economie: we hebben te veel moslims die afhankelijk zijn van sociale voorzieningen. We hebben geen probleem met de psychiatrische zorg: we hebben problemen met moslims.
Dan kun je je focussen op dat ene probleem en verandert het hier spontaan in een paradijs op aarde.
En niet specifiek dat dat op jou als individu van toepassing zal zijn, maar het is wel een beetje wat volgens mij de tendens van dergelijke topics verklaart.
Besef even dat een jij heel erg hoopt dat die man geen moslimextremist is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
Het is helemaal niet vreemd om te hopen dat het een incident is dat niet bijdraagt aan een verdere toename van spanningen in de maatschappij.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:54 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Besef even dat een jij heel erg hoopt dat die man geen moslimextremist is.
Ja, daar hebben ze in het Duits vast een mooie term voor.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:33 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn die mensen op zoek naar een soort van eindoplossing voor het moslimprobleem?
Wie druipt er eigenlijk af?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kijk ze eens teleurgesteld afdruipen. Echt. Is 't nu minder erg voor die dode?
Maar dat staat dat wel gelijk aan een erkenning van het probleem, en ik geloof nooit hij/zij dat er mee bedoelde.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is helemaal niet vreemd om te hopen dat het een incident is dat niet bijdraagt aan een verdere toename van spanningen in de maatschappij.
Ik reageer niet op desbetreffende user(tijdverspilling) , maar bedankt inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is helemaal niet vreemd om te hopen dat het een incident is dat niet bijdraagt aan een verdere toename van spanningen in de maatschappij.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 09:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jaja , het is een complot, als je even wacht met dingen delen vinden mensen het natuurlijk minder erg, ofzo?![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik hoor gewoon de teleurstelling in je post. Wel ziek eigenlijk, als je erover nadenkt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar het had toch met incest en gefaalde integratie en buitenlanders te maken?!
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hemeltjelief, jij bent wel kampioen framen zeg. Laat jezelf eens nakijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kijk ze eens teleurgesteld afdruipen. Echt. Is 't nu minder erg voor die dode?
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Zelfs als de dader een moslim zou zijn, is 26 delen een beetje overdreven. Het is in Duitsland en er is niet eens geschoten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De usual suspects. Waar is deel 26?
Al gedaan. Bleek prima in orde allemaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hemeltjelief, jij bent wel kampioen framen zeg. Laat jezelf eens nakijken.
Je hoeft idd niet gek te zijn om met stropoppen te spelenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Al gedaan. Bleek prima in orde allemaal.![]()
Gewoon de alom bekende verwarde man.quote:
Vreemde gedachtensprong wat mij betreft. Alsof de intentie zo belangrijk is voor eventuele maatschappelijke spanningen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, je bent nooit veilig voor gewelddadige mensen. Goede constatering, Sherlock.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 10:31 schreef Woestijnvos het volgende:
Je bent nergens meer veilig, voor gewelddadige moslims.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vreemde gedachtensprong wat mij betreft. Alsof de intentie zo belangrijk is voor eventuele maatschappelijke spanningen.
IS = Islamitische Staat, niet zo gek toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:36 schreef Copa het volgende:
Maar wel vervelend dat er weer een aanslag is en weer iedereen naar de islam staat te wijzen.
Dit zijn idioten die waarschijnlijk door IS geïnspireerd of aangedreven zijn om zoiets te doen. Wederom wordt er misbruik van de islam gemaakt.
Goed argument. Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen.quote:
Hoezo nou weer "schijnheilig"?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Goed argument. Kijk eens in de spiegel zou ik zeggen.
Maar goed, het is wel al duidelijk. Gejuich alom, het is geen moslimextremist. Lekker schijnheilig doen, altijd gezellig.
Jij gaat natuurlijk van het beste uit. Dat het slechts een verwarde man is.quote:
Dat is niet mijn veronderstelling, dat zijn de feiten zoals die nu in de media genoemd worden. Wat is er "schijnheilig" aan feiten?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk van het beste uit. Dat het slechts een verwarde man is.
Je hoop.quote:
Achteraf makkelijk lullen. Maar we hadden het over de hoop. Dat het geen moslim was. Dat zou een volstrekt normale gedachtegang zijn volgens jou.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Achteraf makkelijk lullen. Maar we hadden het over de hoop. Dat het geen moslim was. Dat zou een volstrekt normale gedachtegang zijn volgens jou.
Ja, ze misbruiken de islam waardoor mensen een steeds grotere afkeer tegens moslims krijgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:50 schreef Infection het volgende:
[..]
IS = Islamitische Staat, niet zo gek toch?
Misbruiken of misinterpreteren?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:01 schreef Copa het volgende:
[..]
Ja, ze misbruiken de islam waardoor mensen een steeds grotere afkeer tegens moslims krijgen.
Beetje bizar, waarom is dat zo normaal? Ben je ergens bang voor?quote:
Hoezo misbruiken? Ze voeren een jihad uit, wat overigens gewoon deel is van de islam.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:01 schreef Copa het volgende:
[..]
Ja, ze misbruiken de islam waardoor mensen een steeds grotere afkeer tegens moslims krijgen.
Onmogelijk, 'de islam' bestaat niet. Vraag het de bijna 2 miljard moslims maarquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:01 schreef Copa het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang dat engerds zoals jij op een gegeven moment gekke dingen gaan doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beetje bizar, waarom is dat zo normaal? Ben je ergens bang voor?
Mooie frame. Waarom zou ik iets gaan doen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang dat engerds zoals jij op een gegeven moment gekke dingen gaan doen.
Dat is helemaal geen deel van de islam die 99.99% van de moslim aanhangen. Wat IS is inderdaad de extreme islam, maar wat heeft het overgrote deel van de moslims daarmee te maken?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoezo misbruiken? Ze voeren een jihad uit, wat overigens gewoon deel is van de islam.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onmogelijk, 'de islam' bestaat niet. Vraag het de bijna 2 miljard moslims maar.
Doe toch even normaal kerel.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hemeltjelief, jij bent wel kampioen framen zeg. Laat jezelf eens nakijken.
Nee, dat is serieus het argument. Onhoudbaar.quote:
Die hadden we al gehad. Toch bedankt voor je zinloze bijdrage.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:10 schreef Kaas- het volgende:
Topic loopt niet echt hard sinds bekend is dat het geen moslimterrorist is trouwens.
Dat kan ook politiek zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mooie frame. Waarom zou ik iets gaan doen?
Altijd makkelijk, mensen die kritiek hebben op de islam wegzetten als PVV'ers of rechts-extremisten.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat kan ook politiek zijn.
In Nederland heb je momenteel 0,0001% kans om het slachtoffer te worden van een islamitische terreuraanslag, maar kun je verder vrij leven.
In landen zoals Hongarije en Polen heb je 0% kans om het slachtoffer daarvan te worden, maar heb je tegelijk 100% zekerheid dat je burgerrechten en vrijheden worden ingeperkt door de volkomen achterlijke regeringen aldaar, die islamkritici in Nederland graag als voorbeeld zien.
Moet je zelf niet ook een beetje grinniken om dergelijke backfires?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die hadden we al gehad. Toch bedankt voor je zinloze bijdrage.
Jammer is gewoon dat het een zeer klein clubje is en dat vervolgens de hele islam of alle moslims erop aangekeken worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat is serieus het argument. Onhoudbaar.
Ontkennen dat er problemen zijn met islamitische leer is tevens een onhoudbaar argument. Christenen verbranden ook geen heksen meer, iets soortgelijks moet gebeuren met islamitische groeperingen.
Het geldt niet voor ieder individu (dus mijn persoonlijke aanval op jou is onterecht, dat moet ik toegeven) maar zo door de bank genomen gaat het wel hand in hand in Europa.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Altijd makkelijk, mensen die kritiek hebben op de islam wegzetten als PVV'ers of rechts-extremisten.
"A joke is never a joke until it's at somebody's expense". - Christopher Hitchensquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet je zelf niet ook een beetje grinniken om dergelijke backfires?Zoals ik ook genoot van De Graafschap - Ajax.
Ik heb dat nergens gezien eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
"A joke is never a joke until it's at somebody's expense". - Christopher Hitchens
Ik vind het vermakelijker om mensen te laten struikelen nadat ze hier binnenkomen en denken lekker makkelijk te kunnen scoren.
Wat een onzin. Aanslagen kunnen altijd en overal plaatsvinden. Misschien dat je 0% kans hebt in een vissersdorpje in het noorden van IJsland of zo maar in het Westen ben je je leven nergens zeker.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:11 schreef Igen het volgende:
[..]
In landen zoals Hongarije en Polen heb je 0% kans om het slachtoffer daarvan te worden
Dat klopt. Maar als tegenreactie elke keer volledig de andere kant op schieten is net zo min productief. Dat gaat ook hand in hand lijkt het wel. Links populisme is misschien nog wel gevaarlijker dan rechts populisme. Die laatste is in ieder geval zichtbaarder.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Het geldt niet voor ieder individu (dus mijn persoonlijke aanval op jou is onterecht, dat moet ik toegeven) maar zo door de bank genomen gaat het wel hand in hand in Europa.
Dit is een beetje het probleem waar Igen ook tegenaan liep. Een islamcriticus die geen extreem-rechtse idioot isquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:14 schreef Copa het volgende:
[..]
Jammer is gewoon dat het een zeer klein clubje is en dat vervolgens de hele islam of alle moslims erop aangekeken worden.
Hoezo moeten moslims massademonstraties tegen IS organiseren?
Moesten atheïsten dat ook toen Breivik iets achterlijks deed?
Lees het hele topic eens zou ik zeggen. Je bent er zelf een mooi voorbeeld van.quote:
Waar heb je het over joh? Waar heb ik jou een extreemrechtse idioot genoemd?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit is een beetje het probleem waar Igen ook tegenaan liep. Een islamcriticus die geen extreem-rechtse idioot is?
Jij kunt er duidelijk niet mee omgaan dus kom je maar met de klassiekers.
Waar heb ik opgeroepen tot protesten van moslims tegen ISquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:20 schreef Copa het volgende:
[..]
Waar heb je het over joh? Waar heb ik jou een extreemrechtse idioot genoemd?
Ik vind jou eigenlijk nogal om te lachen, dat heb je als mensen denken dat ze gevat zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lees het hele topic eens zou ik zeggen. Je bent er zelf een mooi voorbeeld van.
Dan heeft iedereen plots andere zaken te doen. Net als topics over misdaden gepleegd door blanke mensen. Lopen ook voor geen meter.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:10 schreef Kaas- het volgende:
Topic loopt niet echt hard sinds bekend is dat het geen moslimterrorist is trouwens.
Ik heb dat gedaan, maar vind het wel goed met je joh. Geen interesse in dergelijke 'discussie'.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lees het hele topic eens zou ik zeggen. Je bent er zelf een mooi voorbeeld van.
Correct.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen plots andere zaken te doen. Net als topics over misdaden gepleegd door blanke mensen. Lopen ook voor geen meter.
Misschien de volgende keer dan even nadenken voordat je binnenkomt met een inhoudsloze oneliner.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb dat gedaan, maar vind het wel goed met je joh. Geen interesse in dergelijke 'discussie'.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik reageer niet op desbetreffende user(tijdverspilling) , maar bedankt inderdaad.
Daarnaast ondervind ik persoonlijk gevolgen van toegenomen spanningen en mensen waarom ik geef ook.
Ik heb toch niet gezegd dat jij daartoe hebt opgeroepen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar heb ik opgeroepen tot protesten van moslims tegen IS?
Klopt, dat is namelijk het enige waar je het over kunt hebben. Inhoudelijk wordt het niet helaas.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:23 schreef Copa het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat jij daartoe hebt opgeroepen?
Ik heb het over al die domrechtse figuren die daartoe oproepen, angst zaaien en voor tweedeling in de samenleving zorgen.
Ik sta er nog steeds achter, want het is wat je hier feitelijk ziet gebeuren. Dat ik geen zin heb in welles-nietes-gedoe met jou betekent niet dat het plotseling niet klopt beste vriend.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer dan even nadenken voordat je binnenkomt met een inhoudsloze oneliner.
Mensen zijn hypocriet. Meer nieuws om 11 uur.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds achter, want het is wat je hier feitelijk ziet gebeuren. Dat ik geen zin heb in welles-nietes-gedoe met jou betekent niet dat het plotseling niet klopt beste vriend.
Islamitische extemisten zijn de extreemste vorm van polarisatie tussen de islam en de vrije samenleving. Maar er zijn veel minder exteme vormen die nog steeds vanuit de de islam voor polarisatie zorgen. Denken dat het alleen terroristen zijn die de botsing tussen een vrije samenleving en de islam veroorzaken is naief.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:01 schreef Copa het volgende:
[..]
Aan wat voor drugs zit jij man?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Klopt, dat is namelijk het enige waar je het over kunt hebben. Inhoudelijk wordt het niet helaas.
En je gaat er mooi in mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:26 schreef Copa het volgende:
[..]
Aan wat voor drugs zit jij man?
Dit is inhoud. Dit is nou juist het grote probleem waar we hedendaags tegenaanlopen. Mensen tegen elkaar opzetten en haat zaaien, veelal door domrechtse figuren als Wilders.
Je zou eerder verwachten dat er dan mensen nu gaan praten over deze aanslag, dat doet niemand echter. Ook jij niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds achter, want het is wat je hier feitelijk ziet gebeuren. Dat ik geen zin heb in welles-nietes-gedoe met jou betekent niet dat het plotseling niet klopt beste vriend.
Wat fir3fly zegt, jij gaat er mooi in mee. In plaats van laten zien dat jij beter bent dan "domrechtse" figuren, wil jij hier kinderachtig je gelijk gaan halen. Iets wat volgende week die domrechtse figuren weer doen op hun beurt bij een moslim aanslag.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:26 schreef Copa het volgende:
[..]
Aan wat voor drugs zit jij man?
Dit is inhoud. Dit is nou juist het grote probleem waar we hedendaags tegenaanlopen. Mensen tegen elkaar opzetten en haat zaaien, veelal door domrechtse figuren als Wilders.
Het zijn inderdaad vooral figuren als Geert Wilders en Pim Fortuyn die daarvoor gezorgd hebben. Helaas loopt de eerstgenoemde na 20 jaar nog steeds op het binnenhof rond met zijn gevaarlijke ideeën en dat zal ook zo blijven zolang domrechtse tokkies op hem blijven stemmen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:26 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Islamitische extemisten zijn de extreemste vorm van polarisatie tussen de islam en de vrije samenleving. Maar er zijn veel minder exteme vormen die nog steeds vanuit de de islam voor polarisatie zorgen. Denken dat het alleen terroristen zijn die de botsing tussen een vrije samenleving en de islam veroorzaken is naief.
Belachelijke stelling. De islam veroorzaakt de polarisatie, Geert Wilders is een gevolg.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:28 schreef Copa het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad vooral figuren als Geert Wilders en Pim Fortuyn die daarvoor gezorgd hebben. Helaas loopt de eerstgenoemde na 20 jaar nog steeds op het binnenhof rond met zijn gevaarlijke ideeën en dat zal ook zo blijven zolang domrechtse tokkies op hem blijven stemmen.
Dit is inderdaad wel tot een zeldzaam oninteressant topic verworden. Niemand die het nog over de terrorist heeft, aangezien de NWS-users die interesse hebben in terrorisme dat enkel hebben wanneer het aan moslims gelinkt kan worden. En vervolgens krijg je tig pagina's aan jijbakken: "jij hebt geen inhoud", "nee JIJ hebt geen inhoud". Ik ga daar even lekker voor passeren en stoppen met posten, nu de xenofobe afhakers waarschijnlijk wel aanvoelen hoe vies hypocriet ze zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je zou eerder verwachten dat er dan mensen nu gaan praten over deze aanslag, dat doet niemand echter. Ook jij niet.
Het enige wat jij interesseert is de discussie, toch geen moslim. Niet over deze aanslag ansich, waar het topic toch over gaat.
Want kritiek op migratie en Islam is standaard domrechtsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:28 schreef Copa het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad vooral figuren als Geert Wilders en Pim Fortuyn die daarvoor gezorgd hebben. Helaas loopt de eerstgenoemde na 20 jaar nog steeds op het binnenhof rond met zijn gevaarlijke ideeën en dat zal ook zo blijven zolang domrechtse tokkies op hem blijven stemmen.
Iedereen die niet als een halve zool naar de islam staat te wijzen bij elke aanslag die plaatsvindt is superieur aan degenen die dat wel doen. Lijkt me geen hogere wiskunde.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat fir3fly zegt, jij gaat er mooi in mee. In plaats van laten zien dat jij beter bent dan "domrechtse" figuren, wil jij hier kinderachtig je gelijk gaan halen. Iets wat volgende week die domrechtse figuren weer doen op hun beurt bij een moslim aanslag.
Je bent net zo kansloos als jij anderen kansloos noemt.
En jij precies het omgekeerdequote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel tot een zeldzaam oninteressant topic verworden. Niemand die het nog over de terrorist heeft, aangezien de NWS-users die interesse hebben in terrorisme dat enkel hebben wanneer het aan moslims gelinkt kan worden.
Geen idee, kansrekening is wiskunde. En de kans dat het wel islam gerelateerd is, lijkt de laatste tijd hoger dan geen islam.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:30 schreef Copa het volgende:
[..]
Iedereen die niet als een halve zool naar de islam staat te wijzen bij elke aanslag die plaatsvindt is superieur aan degenen die dat wel doen. Lijkt me geen hogere wiskunde.
Nee, Geert Wilders verergert het allemaal maar en komt met allerlei irreële en onhaalbare voorstellen om zieltjes te winnen.quote:
Ja ech, er vinden ook zoveel aanslagen plaats in Nederland.quote:De islam veroorzaakt de polarisatie.
Deze user is wel een perfecte brug om naar de inhoud te gaan: Wat doen we tegen het probleem van verwarde personen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel tot een zeldzaam oninteressant topic verworden. Niemand die het nog over de terrorist heeft, aangezien de NWS-users die interesse hebben in terrorisme dat enkel hebben wanneer het aan moslims gelinkt kan worden. En vervolgens krijg je tig pagina's aan jijbakken: "jij hebt geen inhoud", "nee JIJ hebt geen inhoud". Ik ga daar even lekker voor passeren en stoppen met posten, nu de xenofobe afhakers waarschijnlijk wel aanvoelen hoe vies hypocriet ze zijn.
Er is een verschil tussen kritiek op migratie hebben en haat te zaaien en mensen tegen elkaar op te zetten zoals Wilders doet. Hoe blind ben je als je dat niet inziet.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:30 schreef SR4 het volgende:
[..]
Want kritiek op migratie en Islam is standaard domrechts
Alsof die kneuzen van Antifa niet gevaarlijk bezig zijn.
Oke, duidelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:34 schreef Copa het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kritiek op migratie hebben en haat te zaaien en mensen tegen elkaar op te zetten zoals Wilders doet. Hoe blind ben je als je dat niet inziet.
De Nederlandse overheid heeft ervoor gekozen verwarde personen zoveel mogelijk in de maatschappij te laten verblijven. Maar voor het overige kun je nooit voorkomen dat iemand op een dag doorslaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze user is wel een perfecte brug om naar de inhoud te gaan: Wat doen we tegen het probleem van verwarde personen?
Volksstammen die kritiek op migratie hebben, maar waar niet naar geluisterd wordt en als dom rechts wordt weggezet, door mensen als jij.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:34 schreef Copa het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kritiek op migratie hebben en haat te zaaien en mensen tegen elkaar op te zetten zoals Wilders doet. Hoe blind ben je als je dat niet inziet.
Het heeft uiteraard met de islam te maken maar dit is niet de islam die het meerendeel van de moslims aanhangt. Het is eerder een relatief klein clubje dat het imago van de islam enorm beschadigt, met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, kansrekening is wiskunde. En de kans dat het wel islam gerelateerd is, lijkt de laatste tijd hoger dan geen islam.
Dat geldt voor alle 'stromingen'.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:36 schreef Copa het volgende:
[..]
Het heeft uiteraard met de islam te maken maar dit is niet de islam die het meerendeel van de moslims aanhangt.
Wie heeft dit beweerd? Veel linkse partijen in Nederland kunnen momenteel in elk geval nog geen maximum stellen maar onbeperkt mensen toelaten kan niet en dat snapt iedereen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:36 schreef SR4 het volgende:
[..]
Oke, duidelijk.
Extremistisch Linkschvolk dat van mening is dat Europa onbeperkt asielzoekers kan blijven opvangen
Ja, iemand uitzetten naar Syrië of Eritrea lijkt me vrij onmenselijk. Dat snap je toch zelfs ook wel?quote:Elk uitzetten bij voorbaat slecht is
Volgens mij praat niemand dat goed. Ik in elk geval niet.quote:En het rechtvaardigt om rechtse demonstraten in elkaar te slaan is niet gevaarlijk?
Polarisatie toont zich alleen in aanslagen?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:32 schreef Copa het volgende:
Nee, Geert Wilders verergert het allemaal maar en komt met allerlei irreële en onhaalbare voorstellen om zieltjes te winnen.
Ja ech, er vinden ook zoveel aanslagen plaats in Nederland.![]()
Anders reageer je ook even op de laatste zin, wat namelijk essentieel is.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle 'stromingen'.
Verder, dus?
Nee. Maar kom maar met wat voorbeeldjes dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:39 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Polarisatie toont zich alleen in aanslagen?
Je merkt verder niets van polarisatie tussen de islam en de vrije maatschappij behalve aanslagen? Dat is best knap.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:40 schreef Copa het volgende:
[..]
Nee. Maar kom maar met wat voorbeeldjes dan.
Ede?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:40 schreef Copa het volgende:
[..]
Nee. Maar kom maar met wat voorbeeldjes dan.
Ede heeft niets met de islam te maken.quote:
Nou, nee. Het imago van de islam is irrelevant. Het is wat dat betreft gewoon een religie.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:40 schreef Copa het volgende:
[..]
Anders reageer je ook even op de laatste zin, wat namelijk essentieel is.
Ik dacht dat we het hadden over polarisatie in de samenleving en over Geert Wilders (met name in het licht van zijn minder uitspraken).quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:43 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ede heeft niets met de islam te maken.
En dat is op de islam gebaseerd omdat? En dan hebben we het niet eens over de grootte van de groepjes relschoppers te maken. We praten geloof ik over een man of 50.quote:
Ik heb er over mensen uit veelal Afrikaanse landen die hier asiel aanvragen, worden afgewezen en illegaal in Nederland verblijven, veelal met hulp van groepen als Antifa en daaraan gelieerde groepen, meestal onder het argument van "geen mens is illegaal" en "de wereld is van iedereen".quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:39 schreef Copa het volgende:
Ja, iemand uitzetten naar Syrië of Eritrea lijkt me vrij onmenselijk. Dat snap je toch zelfs ook wel?
Ik noemde Ede dus ook niet! Maar doe eens niet ontwijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:46 schreef Copa het volgende:
[..]
En dat is op de islam gebaseerd omdat? En dan hebben we het niet eens over de grootte van de groepjes relschoppers te maken. We praten geloof ik over een man of 50.
Wat heeft de grootte van doen met de mate van polarisatie.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:46 schreef Copa het volgende:
[..]
En dat is op de islam gebaseerd omdat? En dan hebben we het niet eens over de grootte van de groepjes relschoppers te maken. We praten geloof ik over een man of 50.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |