Freek?quote:

Ik zie het al voor me, met z'n zure bakkes.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Freek?![]()
Wist niet dat die ook meedeed.

Jammer dat het door een Nederlander is geschreven.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:24 schreef ato het volgende:
Dit vond ik op songfestival weblog.
Zo goed gezegd:
Dit snapt de jury niet? Wat valt hier in godsnaam niet aan te snappen, de jonge zingt over slow down, stop het nummer lacht in de camera en het publiek juicht en hij gaat daarna verder. Het is geen Einstein formule die hij op het publiek lost laat, het is een effect die voor de een goed aan slaat en de ander vindt het een beetje apart. Wat ik heb gezien is een jonge die onwijs veel plezier uitstraalt, die geniet van het stilte moment en die geniet van het eurovisie songfestival. Daarbij heeft hij wat mij betreft het beste nummer en zingt hij goed.
Dit kan gewoon niet anders dan door gaan!

Calm after the Storm is ook door een Nederlander geschrevenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:27 schreef libranl het volgende:
[..]
Jammer dat het door een Nederlander is geschreven.

quote:Op maandag 9 mei 2016 22:28 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Calm after the Storm is ook door een Nederlander geschreven

Weet ikquote:Op maandag 9 mei 2016 22:29 schreef libranl het volgende:
[..]Ik bedoelde de reactie op dat weblog uiteraard

Deze post ookquote:Op maandag 9 mei 2016 22:28 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Calm after the Storm is ook door een Nederlander geschreven

Israeli zelfs, maar woont in Ierlandquote:

Ja, nu valt het mij ook mee, ja. Alleen als hij weer begint te zingen klinkt het nog een beetje raar, maar misschien ligt dat gewoon aan de geluidskwaliteit van het filmpje.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:31 schreef marcodej het volgende:
https://twitter.com/DaveB(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Vind het bij nader inzien wel meevallen met die awkwardness.

Als ik nog Twitter had ging ik vals reageren op die ESC Grace die zeker weet dat Douwe wilde dat men meezong.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:28 schreef Jane het volgende:
Hier staan nog een zooi reacties op het juryoptreden:
Slow Down: Goede reacties op juryrepetitie Douwe Bob

Hij zegt ook 'thank you' of zoiets? Maar vind nog steeds dat beter is om stilte maar 5 sec te laten duren. Heeft nog meer effect denk ikquote:Op maandag 9 mei 2016 22:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, nu valt het mij ook mee, ja. Alleen als hij weer begint te zingen klinkt het nog een beetje raar, maar misschien ligt dat gewoon aan de geluidskwaliteit van het filmpje.

Daar ook de tien seconden, ik vind het er prima uitzien en de zaal is goed te horenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:28 schreef Jane het volgende:
Hier staan nog een zooi reacties op het juryoptreden:
Slow Down: Goede reacties op juryrepetitie Douwe Bob

Waarom ben je gestoptquote:Op maandag 9 mei 2016 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik nog Twitter had ging ik vals reageren op die ESC Grace die zeker weet dat Douwe wilde dat men meezong.

ik had bijna een account aangemaakt, alleen maar om haar te vertellen waarom ze een domme doos is.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik nog Twitter had ging ik vals reageren op die ESC Grace die zeker weet dat Douwe wilde dat men meezong.

Ik vond de druk te hoog met ruim tweeduizend volgers die toch verwachten dat je 'leuk' bent/blijft.quote:

Bij de finale jury rehearsal zal het vast wel voller zijn!quote:Op maandag 9 mei 2016 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik ben na de eerste schrik ook wel weer wat positiever.
Alleen blijft het jammer dat er zo weinig publiek in de zaal was bij de juryshow. Dat heeft toch een béétje invloed op het moment van Douwe.

Uien kunnen anders hartstikke spannend zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de druk te hoog met ruim tweeduizend volgers die toch verwachten dat je 'leuk' bent/blijft.![]()
Snapte er al geen hol van dat zo veel vreemden mij gingen volgen. Ik ben zo saai als een bos uien.

Omdat:quote:Op maandag 9 mei 2016 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de druk te hoog met ruim tweeduizend volgers die toch verwachten dat je 'leuk' bent/blijft.![]()
Snapte er al geen hol van dat zo veel vreemden mij gingen volgen. Ik ben zo saai als een bos uien.
http://www.geenstijl.nl/m(...)iet_op__tuthola.htmlquote:de perfecte vrouw die haar flair onbewust door haar Tweets heen laat sijpelen.

Komt morgen wel goed joh. De NLse fans gaan Douwe Bob naar de finale juichenquote:Op maandag 9 mei 2016 22:35 schreef Greys het volgende:
Alleen blijft het jammer dat er zo weinig publiek in de zaal was bij de juryshow. Dat heeft toch een béétje invloed op het moment van Douwe.

twitter:DaveBoomkens twitterde op maandag 09-05-2016 om 22:13:09De Zweedse presentatrice Petra Mede oefent het greenroom-gesprekje met @douwe_bob. #teamdouwe #songfestival https://t.co/GxN8xIJYaS reageer retweet

Heb je het goede filmpje wel gezien, of ben je net als Jenny de inzendingen voor volgend jaar aan het bekijken?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:35 schreef Greys het volgende:

Hahahaha ja daar snapte ik al helemáál niks van, ik op een GeenStijl lijstjequote:Op maandag 9 mei 2016 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)iet_op__tuthola.html
?
Maargoed... Geen druk. Sommige mensen hebben 'het' gewoon.

Ik zag een foto van tijdens de show van boven, er stond wel wat publiek om het podium maar driekwart van de zaal daar achter was leegquote:Op maandag 9 mei 2016 22:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je het goede filmpje wel gezien, of ben je net als Jenny de inzendingen voor volgend jaar aan het bekijken?

Hahaha, wat is dit.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat:
[..]
?

twitter:LeMichiel twitterde op maandag 09-05-2016 om 22:10:57De presentatrice is verliefd op @douwe_bob. Maar ze blijkt een nymfomane te zijn, zegt dus niet alles. 😄 #teamdouwe
reageer retweet

Potver.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:41 schreef Majkool het volgende:
Odds in het nadeel van Douwe... Nog steeds dikke kans op gewoon de finale, maar wel minder positief

Oh dit kan zeker geen kwaadquote:Op maandag 9 mei 2016 22:41 schreef hole1988 het volgende:
twitter:LeMichiel twitterde op maandag 09-05-2016 om 22:10:57De presentatrice is verliefd op @douwe_bob. Maar ze blijkt een nymfomane te zijn, zegt dus niet alles. 😄 #teamdouwe [ afbeelding ] reageer retweet

OMGquote:Op maandag 9 mei 2016 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat:
[..]
?

Van 5e naar 7e gezakt in de eerste semi. En van 8 naar 12 voor de finale. Het is gelukkig ook weer geen enorm drama.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:41 schreef Majkool het volgende:
Odds in het nadeel van Douwe... Nog steeds dikke kans op gewoon de finale, maar wel minder positief

Allemaal Blatter.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:41 schreef Majkool het volgende:

Hahaha nee echt niet, want 90% van de volgers had ik al voor die lijst. En ik heb eigenlijk geen geilbakkiesquote:Op maandag 9 mei 2016 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
OMG![]()
Greys, hoe kom jij nu weer in die lijst?
Nou goed, daar komen je volgers dus vandaan, allemaal geile geen-stijlers.

maar hier http://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner zie je vooral blauw = positief tochquote:Op maandag 9 mei 2016 22:41 schreef Majkool het volgende:

Dus, bekende twitteraar = BN'er tegenwoordig, dan kan ze zo de NL jury in volgen jaarquote:Op maandag 9 mei 2016 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat:
[..]
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |