quote:Op maandag 9 mei 2016 20:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee werd de platte kar van PSV gereden.
Illuminatie
quote:Op maandag 9 mei 2016 20:54 schreef Tagliano het volgende:
Naar wie moet Bazoer luisteren dan?
Klaassen zeker, met zijn ideale schoonzoonshoofd
Over een paar jaar zit hij bij NAC ofzo en dan lachen we erom.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:54 schreef Bolasie het volgende:
Bazoer, over een paar jaar weten we niet meer wie dat is
Nee hoor, ik vind het juist wel mooi dat hij er boos om is. Beter dan een beetje lamlendig om je heen kijken, als speler danquote:
Frank heeft torren in z'n kopquote:Op maandag 9 mei 2016 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Boer ziet het helemaal in hem zitten
Perfectquote:Op maandag 9 mei 2016 20:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met Kluivert Bogarde en Davids als secudanten
lolquote:Op maandag 9 mei 2016 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
Kluivert doorschuiven van de A1 naar het eerste.
Kluivert die doorschuift is nooit grappig.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
Kluivert doorschuiven van de A1 naar het eerste.
Ik lach ook.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Ron en ik moeten om die grap lachen.
RonnieGOD
quote:Op maandag 9 mei 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Kluivert die doorschuift is nooit grappig.
schoot ooit eens een revolver leeg in het plafond tijdens een trainerscursus en was gelijk cum laude geslaagdquote:
Of je zegt gewoon "Hap!"quote:Op maandag 9 mei 2016 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Kan ik ook zeggen en als ik het mis heb zeg ik 1% hihaho
Ik wacht op de eerste persoon die ''hap'' zegtquote:Op maandag 9 mei 2016 21:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Mensen die "hap" zeggen zijn nogal zielig.
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
Met Sinkgraven is een dure speler verneukt
Daar moeten we 34 dagen voor wachten.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste persoon die ''hap'' zegt
Ha haquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ha haje mist nog een haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ha haIk mis hem wel. Laat hem toch gewoon terugkomen. Iedereen kan zich vergissen. Sterker nog: iedereen is verrast door deze uitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een hele ondeugende maar lieve hond.quote:
dit gaat over tong80quote:Op maandag 9 mei 2016 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik mis hem wel. Laat hem toch gewoon terugkomen. Iedereen kan zich vergissen. Sterker nog: iedereen is verrast door deze uitslag
hij zei dat als Ajax de titel niet pakt dat hij 34 dagen niet zou komenquote:Op maandag 9 mei 2016 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik mis hem wel. Laat hem toch gewoon terugkomen. Iedereen kan zich vergissen. Sterker nog: iedereen is verrast door deze uitslag
Wat stond hier eerst?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij zei dat als Ajax de titel niet pakt dat hij 34 dagen niet zou komen
Ik vind het extreem jammer dat Ajax zo vaak tweede is geworden in het verleden.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij zei dat als Ajax de titel niet pakt dat hij 34 dagen niet zou komen
Dit zei ik ook al voor de uitzending.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:05 schreef Szura het volgende:
PSV heeft de Vd Kerkhofjes
Feyenoord heeft de Kromme
En Ajax heeft Sjaak
Zure ouwe dorpsgekken
Ajax heeft ook tong80quote:Op maandag 9 mei 2016 21:05 schreef Szura het volgende:
PSV heeft de Vd Kerkhofjes
Feyenoord heeft de Kromme
En Ajax heeft Sjaak
Zure ouwe dorpsgekken
Dat zou ik ook doen als ik Ajax was al betwijfel ik of hij wel in het systeem past.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
Ik heb net iemand zien posten dat Ajax Mané moet halen.
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Wij wachten nog steeds op de reclame van de TUCgeit
#neverforgetprayquote:Op maandag 9 mei 2016 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Wij wachten nog steeds op de reclame van de TUCgeit
Het is weer topvermaak met die user.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:05 schreef Caland het volgende:
Ik heb net iemand zien posten dat Ajax Mané moet halen.
Ik hoop dat ik deze NOOIT meer hoef te zienquote:Op maandag 9 mei 2016 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Deze reclame van Mentos was echt zo slecht.
Dat bepaal jij niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Jongens niet vergeten, morgen zingt Douwe Bob zijn liedje bij het Eurovisie Songfestival. Ik verwacht jullie allemaal in het topic.
Die is nog steeds op zoek naar de mensen die hem PSvCL hebben genoemdquote:Op maandag 9 mei 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom zie ik psvcl nergens meer?
Wanneer is de persconferentie?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Gelezen in het Ajaxtopic: Garay en Mané naar Ajax.
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Jongens niet vergeten, morgen zingt Douwe Bob zijn liedje bij het Eurovisie Songfestival. Ik verwacht jullie allemaal in het topic.
Dit kan er maar één zijn: Shreyasquote:Op maandag 9 mei 2016 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die is nog steeds op zoek naar de mensen die hem PSvCL hebben genoemd
JAAAAAAAAAquote:Op maandag 9 mei 2016 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Komt Karina ook of gaat zij in het sjoelcafe kijken?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:09 schreef KingRoland het volgende:
LR is morgen ook aanwezg heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
We kunnen nu opgelucht adem halen.
Karina komt ook. Als ze morgen niet aanwezig is dan heeft ze gelogen.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Komt Karina ook of gaat zij in het sjoelcafe kijken?
En Mentsjestur Joenaaitit uit tegen West Hamquote:Op maandag 9 mei 2016 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Ha ha ha Tong80 die vrijwillig 34 dagen van fok af zou gaanquote:
Eensquote:Op maandag 9 mei 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
Het gaat mij om het topic in ESF niet die "liedjes".
Gedachtekronkel van die staatsgevaarlijk domme shreyasquote:Op maandag 9 mei 2016 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
yes!quote:Op maandag 9 mei 2016 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Karina komt ook. Als ze morgen niet aanwezig is dan heeft ze gelogen.
Ik begrijp maar weinig van deze zin, sorry.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
Het gaat mij om het topic in ESF niet die "liedjes".
Dat houdt hij 34 minuten vol.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ha ha ha Tong80 die vrijwillig 34 dagen van fok af zou gaan![]()
![]()
![]()
Die houdt subforum boycots nog geen dag vol, azijnzeikerds
denk 40 tot 45 minutenquote:
Het gaat mij om het topic, net als hier.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik begrijp maar weinig van deze zin, sorry.
Oké, bedankt MakkieR.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:12 schreef MakkieR het volgende:
Geweldig dit, als je de huldiging van PSV wilt kijken, dan ga je maar naar Omroep Brabant haha.
Moet je voorstellen als Ajax kampioen werd, huldiging live alleen op AT5. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Laat PSV alsjeblieft elk jaar kampioen worden, dan worden we in ieder geval niet drie dagen dood gegooid met herhalingen van de huldiging.
te volgen via Fox Sports en via NOS.nl?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:12 schreef MakkieR het volgende:
Geweldig dit, als je de huldiging van PSV wilt kijken, dan ga je maar naar Omroep Brabant haha.
Moet je voorstellen als Ajax kampioen werd, huldiging live alleen op AT5. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Laat PSV alsjeblieft elk jaar kampioen worden, dan worden we in ieder geval niet drie dagen dood gegooid met herhalingen van de huldiging.
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:07 schreef Mani89 het volgende:
De een is achter de decoder, de ander het internet lolquote:Op maandag 9 mei 2016 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
te volgen via Fox Sports en via NOS.nl?
hehe hond met roos in mondquote:Op maandag 9 mei 2016 21:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De een is achter de decoder, de ander het internet lol
hell noquote:Op maandag 9 mei 2016 21:13 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zou jij haags bij jou thuis laten poepen?
Dat is toch prima?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De een is achter de decoder, de ander het internet lol
Ben ik helemaal mee eens, wat ik wil zeggen is dat wanneer Ajax kampioen was, we nu drie dagen naar herhalingen van de huldiging zitten te kijken op alle publieke zenders.quote:
Dit is wel weer een nieuwe dimensie qua provinciaal calimero gejank hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 21:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ben ik helemaal mee eens, wat ik wil zeggen is dat wanneer Ajax kampioen was, we nu drie dagen naar herhalingen van de huldiging zitten te kijken op alle publieke zenders.
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh weet ik niet, maar beste algemeen directeur is zeker Hans Nijlandquote:
Sowieso. Hij wat met Streppel toch maar even alle andere kapers voorquote:Op maandag 9 mei 2016 21:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh weet ik niet, maar beste algemeen directeur is zeker Hans Nijland![]()
![]()
Is dat gemeentegeld?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:18 schreef Pascalus het volgende:
Hier een leuk gifje met Marcel Brands
[ afbeelding ]
Twente een optie?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:19 schreef Bolasie het volgende:
Narsingh naar het buitenland
Ja, Australië misschien
Twente, da's ook buitenlandquote:Op maandag 9 mei 2016 21:19 schreef Bolasie het volgende:
Narsingh naar het buitenland
Ja, Australië misschien
hij is vast in de gymquote:Op maandag 9 mei 2016 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat Ties vandaag niet aanwezig is.
Ja ik mis hem ook heel ergquote:Op maandag 9 mei 2016 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat Ties vandaag niet aanwezig is.
Klassieke Opperkleurderpost ditquote:Op maandag 9 mei 2016 21:23 schreef opperkleurder het volgende:
Wel balen dat ze allemaal het EK missen. Geblesseerd?
Dat kan.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:25 schreef Max23 het volgende:
Kan iemand die concentratiekamp foto nog ff plaatsen
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:27 schreef Bolasie het volgende:
PSV IS KAMPIOEN VAN NEDERLAND
MAAR DAT KON TOCH HELEMAAL NIE!!!!!!!!!!!!!
Willems wat een heldquote:Op maandag 9 mei 2016 21:24 schreef Sked het volgende:
Willems is toch zo'n ongelofelijk domme jongen
Deze vind ik leukquote:Op maandag 9 mei 2016 21:28 schreef Buitendam het volgende:
Lekker El Ghazi brengen in plaats van Sjaak.
Frank de Biel.
JR en PowerLoungen vinden dit leuk.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:28 schreef Buitendam het volgende:
Lekker El Ghazi brengen in plaats van Sjaak.
Frank de Biel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |