Kimchiquote:Op maandag 9 mei 2016 20:58 schreef Soren het volgende:
Die ESC united liveblog kerel praat net als Kimchi <3
Jullie zullen wel een andere kimchi bedoelen..mijn antwoord op kimchi:quote:Op maandag 9 mei 2016 20:58 schreef Soren het volgende:
Die ESC united liveblog kerel praat net als Kimchi <3
Dit ! Ik vind het nu al zo spannend he...d*mn, het moet werkenquote:
twitter:songfestivalNL twitterde op maandag 09-05-2016 om 21:00:22En de juryfinale is begonnen voor een redelijk volle zaal #songfestival reageer retweet
Wel een beter hoofd dan vorig jaar, wat een ellendeling was dat.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:01 schreef ijs_beer het volgende:
http://escxtra.com/live/
Hier alleen hoofden.
Wat verstaan jullie onder "hoofden"?quote:
Alleen hoofden die commentaar doen, geen beelden van de repetitiesquote:Op maandag 9 mei 2016 21:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat verstaan jullie onder "hoofden"?
IK WEET HET NIETquote:Op maandag 9 mei 2016 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
GREYS VOLGENS MIJ IS DIT DIE GAST DIE TEGEN JE AAN KNALDE BIJ EUROVISION IN CONCERT.
http://escxtra.com/live/quote:Op maandag 9 mei 2016 21:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat verstaan jullie onder "hoofden"?
Ik zie het.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
IK WEET HET NIET
Ik lul tegen jullie in de commentaren naast de stream
escXtra heb ik maar ff gekozen nu, weet niet welke van de twee beter is?quote:
Oh een paar gezichten dus.quote:
Dat is altijd bij live shows die worden opgenomen met een simpel cameraatje. Dan klinkt het alsof je er met 30 man de Ziggo staat, hoe massaal iedereen ook klapt of joelt.quote:
Generale repetitie voor het juryoordeel.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Wat is er vandaag te zien dan? De eerste halve finale?
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:12 schreef Childofthe90s het volgende:
"Matt is holding his iPad up durin the live stream and he appears to be very close to the stage, so yes you will have Douwe right in front of you most likely"
Yupquote:Op maandag 9 mei 2016 21:14 schreef raoul90 het volgende:
Dit is ook de show die uitgezonden wordt als er morgen iets misgaat, toch?
kloptquote:Op maandag 9 mei 2016 21:14 schreef raoul90 het volgende:
Dit is ook de show die uitgezonden wordt als er morgen iets misgaat, toch?
Hoofdenstream. Altijd +1quote:Op maandag 9 mei 2016 21:14 schreef libranl het volgende:
Dus we hebben de keuze uit een stream van de live-uitvoeringen met goed uitzicht op het podium of "de hoofden". Lastige keuze.
De hoofden lees ik later wel terug wat die paar meningen zijn, dit is leuker want dan krijg je ook direct de reacties van het publiek mee.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:14 schreef libranl het volgende:
Dus we hebben de keuze uit een stream van de live-uitvoeringen met goed uitzicht op het podium of "de hoofden". Lastige keuze.
Het valt me nog mee, ze gillen in ieder geval nu al veel.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:14 schreef Greys het volgende:
Het klinkt straks vast via deze telefoon alsof er drie mensen met Douwe meezingen, maar je hoort alleen de mensen om diegene heen die het filmt volgens mij, daarom klinkt het zo leeg.
Benieuwd wat de hoofden zeggen tijdens Douwequote:Op maandag 9 mei 2016 21:17 schreef Soren het volgende:
ik luister naar de hoofden, maar ik kijk naar de beelden uit de zaal
De hoofden zijn de hele week al aan het woord geweest.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
De hoofden lees ik later wel terug wat die paar meningen zijn, dit is leuker want dan krijg je ook direct de reacties van het publiek mee.
Wat een idioot.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:17 schreef F1gamer het volgende:
Marco de Jong
Marco de Jong She cannot stand in the shadow of Douwe God.
vind ik op een livestream op youtube
quote:
Ze hebben wel rapconcurrentie van Bosniëquote:Op maandag 9 mei 2016 21:20 schreef Greys het volgende:
Griekenland gaat gewoon kwalificeren denk ik hoor...
Halfnaakte danserquote:Op maandag 9 mei 2016 21:20 schreef Greys het volgende:
Griekenland gaat gewoon kwalificeren denk ik hoor...
Ja ik ookquote:Op maandag 9 mei 2016 21:22 schreef Pluto1975 het volgende:
huh, ik had net de zaal en nu ineens de hoofden
Ja ik ookquote:Op maandag 9 mei 2016 21:23 schreef Greys het volgende:
Huh, ik heb ineens hoofden op de podiumstream
Bij de Xtra-stream zeiden ze dat dat niet mocht iddquote:Op maandag 9 mei 2016 21:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
het mag niet meer vanuit de zaal blijkbaar
De opperhoofdenquote:Op maandag 9 mei 2016 21:24 schreef Cee het volgende:
Welke hoofden moeten we nu kiezen voor de meest betrouwbare commentaren?
Ze zijn allemaal bevooroordeeld.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:24 schreef Cee het volgende:
Ik kies voor de bekende hoofden.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:24 schreef Cee het volgende:
Het wachten is op Azerbeidzjan.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:25 schreef Soren het volgende:
hmmmmm.. er wordt vooralsnog niet heel slecht gezongen
escXtra gaat redelijk, alleen ligt de chat eruit, geloof ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:25 schreef Greys het volgende:
Ik hoor zes streams door elkaar.
Oh, nu gaat ie goed geloof ik op esc
wat is daar de link van?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
escXtra gaat redelijk, alleen ligt de chat eruit, geloof ik.
http://escxtra.com/live/quote:
http://escxtra.com/live/quote:
openingpostquote:
Ja, was me nog niet opgevallen, nu hoor ik het wel steeds.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:27 schreef Zoete_aardappel het volgende:
Lopen de hoofden van escXtra bij ook steeds een halve seconde of zo vast?
Ik begin nu toch ook wel zenuwachtig te wordenquote:
Ik dacht dat je er al wel zou zijn, je gaat lekker last minute?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik begin nu toch ook wel zenuwachtig te worden
Maar ben ook mijn koffer aan het inpakken dus ook dikke voorpret voor morgenavond
Ik vind het nog niet om aan te horen.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:30 schreef Greys het volgende:
Shit, Kroatie zingt een stuk beter dan vanmiddag...
Maakt allemaal niks uitquote:Op maandag 9 mei 2016 21:30 schreef Greys het volgende:
Shit, Kroatie zingt een stuk beter dan vanmiddag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |