SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
en doorFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
moet je niet willenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
8 miljoen voor een tweede spits is zeker een bedrag. Maar aan Milik heb je echt niet genoeg als je hoge ogen wilt gooien komend seizoen. Daarnaast heeft Milik slechts 2,8 miljoen gekost. Die kerel kan je makkelijk voor 20 miljoen verkopen als hij er nog eens 20 in duwt. Dus, investeer dan in die extra zekerheid mocht Milik hopeloos falen.
Ik ben wel echt enorm teleurgesteld wanneer ze weer met aankopen zoals Sanogo en Heitinga op de proppen komen, dat kan echt niet meer. Alle focus moet op voorronde CL, Ajax moet hun naam weer gaan oppoetsen in Europa en hun gezicht laten zien.![]()
Die twee voorrondes CL ga je toch nooit doorkomen joh.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:58 schreef Mestreech1990 het volgende:
8 miljoen voor een tweede spits is zeker een bedrag. Maar aan Milik heb je echt niet genoeg als je hoge ogen wilt gooien komend seizoen. Daarnaast heeft Milik slechts 2,8 miljoen gekost. Die kerel kan je makkelijk voor 20 miljoen verkopen als hij er nog eens 20 in duwt. Dus, investeer dan in die extra zekerheid mocht Milik hopeloos falen.
Ik ben wel echt enorm teleurgesteld wanneer ze weer met aankopen zoals Sanogo en Heitinga op de proppen komen, dat kan echt niet meer. Alle focus moet op voorronde CL, Ajax moet hun naam weer gaan oppoetsen in Europa en hun gezicht laten zien.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
dat soort aankopen krijg je als marc 8 mil gaat neerleggen.quote:Op maandag 9 mei 2016 15:58 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik ben wel echt enorm teleurgesteld wanneer ze weer met aankopen zoals Sanogo en Heitinga op de proppen komen, dat kan echt niet meer. Alle focus moet op voorronde CL, Ajax moet hun naam weer gaan oppoetsen in Europa en hun gezicht laten zien.
Hunt gata het niet beter doen dan Milik denk ik, en Milik zal vertrekken als er een eerste spits komt.
dus dan kan je er nog 1 gaan kopen en ben je dus weer geld kwijt, en weer een kans op mislukkingFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dronken droppies bij Ajaxquote:Op maandag 9 mei 2016 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die twee voorrondes CL ga je toch nooit doorkomen joh.![]()
![]()
Pantelicquote:Op maandag 9 mei 2016 16:04 schreef Tagliano het volgende:
De nieuwe Pantelic ergens vandaan halen zou perfect zijnDie kon er he-le-maal niets van
![]()
wut??quote:Op maandag 9 mei 2016 16:05 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
PantelicDie kon er he-le-maal niets van
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Goeie speler manquote:Op maandag 9 mei 2016 16:05 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
![]()
![]()
hmfquote:Op maandag 9 mei 2016 16:05 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
![]()
![]()
HAHAHAHA Frank de Boer trainer van het jaar volgens VI
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Toptrainer inderdaad. Ik hoop dat hij elk jaar zo blijft presteren als nuquote:Op maandag 9 mei 2016 16:06 schreef Seam het volgende:
HAHAHAHA Frank de Boer trainer van het jaar volgens VI![]()
![]()
Alsof daar wereldploegen bij zittenquote:Op maandag 9 mei 2016 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
ib4 en Ajax is dat wel![]()
Overigens is het natuurlijk een beetje makkelijk om het zo te zeggen want een echte naam kan ik ook niet mee komen helaas![]()
Maar goed, een transfervrije spits die een reserverol geen probleem vindt, anderen beter kan laten voetballen en mogelijk weer weg is als de talentjes zich aandienen: daar zou niks mis mee zijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
VI trollt gezellig meequote:Op maandag 9 mei 2016 16:06 schreef Seam het volgende:
HAHAHAHA Frank de Boer trainer van het jaar volgens VI
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die eerste voorronde wordt al discutabel, daarna lig je er gewoon uit.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof daar wereldploegen bij zitten![]()
ib4 en Ajax is dat welVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ben ik het wel mee eens. Als je met zo'n kutselectie zoveel punten weet te vergaren doe je het toch niet heel slecht.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:06 schreef Seam het volgende:
HAHAHAHA Frank de Boer trainer van het jaar volgens VIVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zolang we geen Rapid Wien loten kunnen we van elke club winnenquote:Op maandag 9 mei 2016 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Die eerste voorronde wordt al discutabel, daarna lig je er gewoon uit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar loopt ook gewoon aids zoals fener. Best te doen. Alleen heeft Ajax de scouting er niet meer voor, maar een PSV rolt daar zo doorquote:Op maandag 9 mei 2016 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Die eerste voorronde wordt al discutabel, daarna lig je er gewoon uit.![]()
denk niet dat daar het probleem zit bij ajaxquote:Op maandag 9 mei 2016 16:10 schreef Baconbus het volgende:
Als Marc nou een goede centrale verdediger koopt
zelfs europees zijn we niet overlopen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
waar denk jij dat het probleem zitquote:Op maandag 9 mei 2016 16:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
denk niet dat daar het probleem zit bij ajax
zelfs europees zijn we niet overlopen.wooblabalurg![]()
back up halen voor dijks
back up halen voor Tete (rhijn verkopen)
viergever en hoorn zijn prima back up voor de eredivisie wedstrijdenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
middenveld te statisch (type Ziyech nodig) Eigenlijk waar ze sink voor gekocht hebben.quote:
en de rechtenflnk Cerny + aankoop (ghazi verkopen)
aankoop achter Youness (Fisscher verkopen)
tweede spits kopen
Schone, serero etc etc etc verkopen.
doorselecteren zoals eerder werd gezegdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
breedteaankopenquote:Op maandag 9 mei 2016 16:16 schreef mokkiemok het volgende:
back up halen voor dijks
back up halen voor Tete (rhijn verkopen)
viergever en hoorn zijn prima back up voor de eredivisie wedstrijden![]()
![]()
abdelhak mag van mij wel op 't middenveldquote:Op maandag 9 mei 2016 16:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
middenveld te statisch (type Ziyech nodig) Eigenlijk waar ze sink voor gekocht hebben.
en de rechtenflnk Cerny + aankoop (ghazi verkopen)
aankoop achter Youness (Fisscher verkopen)
tweede spits kopen
Schone, serero etc etc etc verkopen.
doorselecteren zoals eerder werd gezegdwooblabalurg![]()
dat is exact het soort breedteaankoop wat wel nodig is.quote:
Maar Marc koopt breedteaankopen voor de basis.
Bij een stabiele verdediging gewoon back-upFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik heb Nouri maar een aantal keer zien spelen. als hij zo blijft spelen bij het eerste is Ziyech niet meer nodig.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
abdelhak mag van mij wel op 't middenveldFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ze moeten gewoon een nieuwe trainer halen die spelvreugde brengt onder de jonkies van Ajax. Zorgen dat bepaalde types zoals Sinkgraven weer gaan opleven. Je ziet zelfs bij Bazoer al dat de spelvreugde met de week minder wordt.
Daarnaast zoals eerder gezegd, opschonen die selectie. Doe er niet 2-3 van de hand, maar een stuk of 6-8. Er staat al een mooie basis om op voort te bouwen (Jasper, Bazoer, Veltman, Tete, Gudelj etc). We houden ook nog genoeg talent over met Nouri, Dolberg, V.d.Beek etc.
Zo slecht is het niet bij Ajax, ik heb er alle vertrouwen in dat ze herleven bij een frisse wind en versterking die continuïteit en ervaring mee brengt.![]()
Deze wedstrijd wordt nu wel van belang voor de A1. Als ze de wedstrijd winnen, of als het na verlening nog gelijk is, zijn ze kampioen (en dus gekwalificeerd voor de Youth League)twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 09-05-2016 om 16:26:38Er is eindelijk definitieve locatie voor beslissingsduel #Ajax en #PSV A1: morgenavond 19.30 uur in stadion FC Emmen reageer retweet
Emmenquote:Op maandag 9 mei 2016 16:36 schreef Tagliano het volgende:
Deze wedstrijd wordt nu wel van belang voor de A1. Als ze de wedstrijd winnen, of als het na verlening nog gelijk is, zijn ze kampioen (en dus gekwalificeerd voor de Youth League)twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 09-05-2016 om 16:26:38Er is eindelijk definitieve locatie voor beslissingsduel #Ajax en #PSV A1: morgenavond 19.30 uur in stadion FC Emmen reageer retweet
Goeie locatie wel, lekker mooi in buurt bij beide clubs ook
![]()
Tja, je moet watquote:Op maandag 9 mei 2016 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
EmmenGoeie locatie wel, lekker mooi in buurt bij beide clubs ook
Was eerst Papendal maar die zagen er toch van af. Zullen ook weer de nodige tokkies op af komen waarschijnlijk van beide kantenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Of achter dikke Arie , of Hennie , of Dolf, of Poeperdquote:Op maandag 9 mei 2016 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat gaat niet gebeuren, die verschuilen zich achter de puntenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja, boeiend man.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:36 schreef Tagliano het volgende:
![]()
Ik vind jeugdvoetbal ook wel redelijk boeiend, en er lijkt me geen betere plek om dat te bespreken dan hierquote:
Vjenne is een beetje mad, lekker laten waaien.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind jeugdvoetbal ook wel redelijk boeiend, en er lijkt me geen betere plek om dat te bespreken dan hier![]()
Ze nemen altijd Emmen als ze het niet meer wetenquote:Op maandag 9 mei 2016 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
EmmenGoeie locatie wel, lekker mooi in buurt bij beide clubs ook
![]()
ach ja, wedstrijden die van belang zijn....quote:Op maandag 9 mei 2016 16:36 schreef Tagliano het volgende:
![]()
Emmen heeft ook een mooi stadion voor een JL club. Alleen jammer dat het zo ver weg is en er geen hond kijktquote:Op maandag 9 mei 2016 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze nemen altijd Emmen als ze het niet meer weten
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Met een tactisch sterkere trainer moet het gewoon lukken.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
is frank nou nog steeds niet opgedonderd man man man duurt veels te lang. rot op frankNiet Fokken met mij.![]()
De verdediging is absoluut het kleinste probleem in de selectie.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:10 schreef Baconbus het volgende:
Als Marc nou een goede centrale verdediger koopt![]()
Hahahaquote:Op maandag 9 mei 2016 17:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Met een tactisch sterkere trainer moet het gewoon lukken.
OkéVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ik denk dat je de spelers een beetje overschat, al zijn ze nu wel weer een jaar verderquote:Op maandag 9 mei 2016 17:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Met een tactisch sterkere trainer moet het gewoon lukken.![]()
Ajax heeft gewoon een klootzak als Trainer nodig. Kijk naar Bayern,Liverpool,Atletico. De spelers gaan er wel voor.![]()
ze kunnen ook wat meerquote:Op maandag 9 mei 2016 17:46 schreef KingRadler het volgende:
Ajax heeft gewoon een klootzak als Trainer nodig. Kijk naar Bayern,Liverpool,Atletico. De spelers gaan er wel voor.![]()
Ik heb zeer weinig spelers zien verzaken op dingen als inzet en dergelijke. Het is imo meer een kwestie van kwaliteit, een goed spelidee en wellicht ook pieken op het goede momentquote:Op maandag 9 mei 2016 17:46 schreef KingRadler het volgende:
Ajax heeft gewoon een klootzak als Trainer nodig. Kijk naar Bayern,Liverpool,Atletico. De spelers gaan er wel voor.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
we moeten gewoon spelers halen die passie en strijd leverenquote:Op maandag 9 mei 2016 17:46 schreef KingRadler het volgende:
Klaassen levert PASSIE en STRIJD, maar die kan niet voetballen.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
we moeten gewoon spelers halen die passie en strijd leveren![]()
ja dat hij niet kan voetballen komt door frank de boer begrijp dat nouquote:Op maandag 9 mei 2016 17:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Klaassen levert PASSIE en STRIJD, maar die kan niet voetballen.
graag nieuwe coach snel aub kut frank niks gepresteerd![]()
De enige spelers die naar mijn mening meer gaven dan 110% waren Gudelj, Veltman en misschien Younes gisteren. De rest liep er een beetje bij alsof het een gemiddelde wedstrijd in het seizoen was.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb zeer weinig spelers zien verzaken op dingen als inzet en dergelijke. Het is imo meer een kwestie van kwaliteit, een goed spelidee en wellicht ook pieken op het goede moment![]()
Ik weet wel dat ik volgend seizoen niet nog een Eindhovens kampioenfeest trek.
Vooral dat zelfingenomen gezicht van Luuk de Jong
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
De hitte zal ook een rol hebben gespeeld. Ik doelde overigens meer op het hele seizoen dan alleen op gisterenquote:Op maandag 9 mei 2016 17:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De enige spelers die naar mijn mening meer gaven dan 110% waren Gudelj, Veltman en misschien Younes gisteren. De rest liep er een beetje bij alsof het een gemiddelde wedstrijd in het seizoen was.
Willems is nog erger.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet wel dat ik volgend seizoen niet nog een Eindhovens kampioenfeest trek.
Vooral dat zelfingenomen gezicht van Luuk de Jong![]()
O vast, maar in een wedstrijd die je MOET winnen kun je toch iets extra's of niet? Of hadden de jochies teveel spanning?quote:Op maandag 9 mei 2016 17:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De hitte zal ook een rol hebben gespeeld. Ik doelde overigens meer op het hele seizoen dan alleen op gisteren![]()
of misschien ontbrak er kwaliteit?quote:Op maandag 9 mei 2016 17:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
O vast, maar in een wedstrijd die je MOET winnen kun je toch iets extra's of niet? Of hadden de jochies teveel spanning?![]()
Ik hou het op spanning, na die 1-1 was het een lamgeslagen bendeOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Spanning, hou op. Ligt gewoon aan kapitale blunders van FdB. Die wissels zijn in een adem te noemen met Dick Advocaat.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou het op spanning, na die 1-1 was het een lamgeslagen bende![]()
Ik hou het op de warmte . Raspaardjes konden het daarin niet volhoudenquote:Op maandag 9 mei 2016 18:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou het op spanning, na die 1-1 was het een lamgeslagen bende
man man man...RED ONS HENNIEGOD![]()
Wissel was ik niet mee eens, maar zelfs met die wissel hadden ze alsnog 'gewoon' kunnen winnen natuurlijk.![]()
Milik is al weken je levensader in barre tijden. Ik kan me niet heugen wanneer een andere de hoofdrol puur voor zichzelf op heeft geëist dit seizoen. Daarna Younes en El Ghazi waarvan El Ghazi al sinds augustus niets meer heeft goed geraakt.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:12 schreef BobW het volgende:
Wissel was ik niet mee eens, maar zelfs met die wissel hadden ze alsnog 'gewoon' kunnen winnen natuurlijk.![]()
Klaassen oogt al weken 'op'quote:Op maandag 9 mei 2016 17:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De enige spelers die naar mijn mening meer gaven dan 110% waren Gudelj, Veltman en misschien Younes gisteren. De rest liep er een beetje bij alsof het een gemiddelde wedstrijd in het seizoen was.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Of juist een onbegrepen geniequote:Op maandag 9 mei 2016 18:17 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Die heeft een IQ van een struisvogelVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Voor eredivisiebegrippen niet, maar met Veltman en Riedewald centraal hoef je Europees wederom weinig te verwachten. Komen die jongens, in elk geval in deze fase van hun loopbaan, gewoon tekort voor.quote:Op maandag 9 mei 2016 17:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
De verdediging is absoluut het kleinste probleem in de selectie.![]()
Vandaag ging Frank toch bekendmaken dat hij zou stoppen?
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Die jongen is nog niet eens in staat om het woord genie foutloos te spellen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij is wel extreem goed in kansberekeningen.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die jongen is nog niet eens in staat om het woord genie foutloos te spellen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niet kunnen pieken op de goede momenten is natuurlijk ook gewoon een gebrek aan kwaliteit.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Korte analyse in het NRC van vandaag. PSV durft geld wat ze met de CL verdienen wel te investeren, Ajax niet. PSV heeft bijvoorbeeld een uitzondering gemaakt op het salaris plafond voor Luuk de Jong. Plafond is net als bij Ajax 1 miljoen maar Luuk krijgt 1,4.![]()
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is wel extreem goed in kansberekeningen.![]()
![]()
Het NRC weet het en niet alleen Luuk krijgt meer ook Guardado en Morenoquote:Op maandag 9 mei 2016 18:24 schreef GewoneBurger het volgende:
Korte analyse in het NRC van vandaag. PSV durft geld wat ze met de CL verdienen wel te investeren, Ajax niet. PSV heeft bijvoorbeeld een uitzondering gemaakt op het salaris plafond voor Luuk de Jong. Plafond is net als bij Ajax 1 miljoen maar Luuk krijgt 1,4.![]()
Tijd voor NOURIGOD en DONNYGOD en CERNYGOD
Die na een jaar of twee ook geen bal meer kunnen rakenSometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Calimero Sjaakquote:Op maandag 9 mei 2016 18:26 schreef hafcfan het volgende:
http://www.ajaxprimeur.nl(...)t-gered-hebben-.html
Sjaak![]()
Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Een plafond met uitzonderingen is eigenlijk geen plafond natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:24 schreef GewoneBurger het volgende:
Korte analyse in het NRC van vandaag. PSV durft geld wat ze met de CL verdienen wel te investeren, Ajax niet. PSV heeft bijvoorbeeld een uitzondering gemaakt op het salaris plafond voor Luuk de Jong. Plafond is net als bij Ajax 1 miljoen maar Luuk krijgt 1,4.. Ajax heeft dat in het verleden ook gedaan, wat financiele gokjes nemen, met wisselend succes. Het is nogal vreemd om structureel beleid af te rekenen op of zo'n goal tegen de Graafschap wel of niet valt. Kansen genoeg, maar gemist. Dat kan gebeuren.
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2016 18:27 schreef TruusHenk het volgende:
[..]
Een plafond met uitzonderingen is eigenlijk geen plafond natuurlijk.. Ajax heeft dat in het verleden ook gedaan, wat financiele gokjes nemen, met wisselend succes. Het is nogal vreemd om structureel beleid af te rekenen op of zo'n goal tegen de Graafschap wel of niet valt. Kansen genoeg, maar gemist. Dat kan gebeuren.
De kritiek gaat hier echt niet alleen over afgelopen zondag, los van de hele salarisdiscussieMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De Willem van Hanegem van Ajax.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:26 schreef hafcfan het volgende:
Sjaak![]()
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dan is Frank er niet meer om alle creativiteit eruit te rammen.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:26 schreef Nouri het volgende:
Tijd voor NOURIGOD en DONNYGOD en CERNYGOD
Die na een jaar of twee ook geen bal meer kunnen rakenRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ach als het TH blijft zitten verandert er geen zak hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 18:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan is Frank er niet meer om alle creativiteit eruit te rammen.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Oh man. Dit is gewoon comedy in de meest pure vorm.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:26 schreef hafcfan het volgende:
Sjaak![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sjaak is een act.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:26 schreef hafcfan het volgende:
Sjaak![]()
Oh.![]()
Zet Sjaak in een hok met Willy/René en Willem .quote:Op maandag 9 mei 2016 18:26 schreef hafcfan het volgende:
Sjaak![]()
![]()
GenotRED ONS HENNIEGOD![]()
sjaak had milik ook gewisseldquote:Op maandag 9 mei 2016 18:26 schreef hafcfan het volgende:
Sjaak![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
En ik maar denken dat Van Hanegem zo nu en dan wartaal uitslaat.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Willy en Rene zijn nog steeds veel minder erg dan die andere 2 gekkenquote:Op maandag 9 mei 2016 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zet Sjaak in een hok met Willy/René en Willem .
Genot![]()
PSV kon de CL winnen een paar jaar geleden volgens die 2 gekkenquote:Op maandag 9 mei 2016 18:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Willy en Rene zijn nog steeds veel minder erg dan die andere 2 gekkenRED ONS HENNIEGOD![]()
Genotquote:Op maandag 9 mei 2016 18:26 schreef hafcfan het volgende:
Sjaak![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind die twee juist het ergste van allemaal.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Willy en Rene zijn nog steeds veel minder erg dan die andere 2 gekkenOh.![]()
Tandjes zegquote:Op maandag 9 mei 2016 18:26 schreef hafcfan het volgende:
Sjaak![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb je duidelijk het filmpje nog niet gezien.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind die twee juist het ergste van allemaal.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat ga ik niet kijken ook, want ik vond de tekst erboven al te gênant voor woorden.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk het filmpje nog niet gezien.Oh.![]()
Mooi Calimero item ook net op Eenvandaag over de vermeende excessieve aandacht voor Ajax.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En Feyenoord de titel volgens Willem. Nog ongeloofwaardiger.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSV kon de CL winnen een paar jaar geleden volgens die 2 gekken![]()
Ach dat zijn nog mensen die vanaf de zijlijn mee roepen.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En Feyenoord de titel volgens Willem. Nog ongeloofwaardiger.
Bij Ajax zijn er debielen die denken dat we de halve finale EL kunnen halen. Maar dat zijn dan degenen die verantwoordelijk voor Ajax zijn
Oh.![]()
Ze ontlopen elkaar niet veel Sjaak incluis, al vind ik Van Hanegem als het niet over Feyenoord gaat nog wel een aardige analistquote:Op maandag 9 mei 2016 18:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En Feyenoord de titel volgens Willem. Nog ongeloofwaardiger.![]()
Hoe komen die daar nou weer terechtquote:Op maandag 9 mei 2016 18:49 schreef Scrummie het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)st_vierende_psv_fans
Oh.![]()
Dat is inderdaad veel minder realistischquote:Op maandag 9 mei 2016 18:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En Feyenoord de titel volgens Willem. Nog ongeloofwaardiger.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is vrij recent toch ook gewoon bijna gelukt?quote:Op maandag 9 mei 2016 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat zijn nog mensen die vanaf de zijlijn mee roepen.
Bij Ajax zijn er debielen die denken dat we de halve finale EL kunnen halen. Maar dat zijn dan degenen die verantwoordelijk voor Ajax zijnblablablabla![]()
Ag Feyenoord heeft dat toch ook met Kuyt. Die lult ook dat ze voor de titel gaan. Alleen bij PSV zit het goed op Willems na.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat zijn nog mensen die vanaf de zijlijn mee roepen.
Bij Ajax zijn er debielen die denken dat we de halve finale EL kunnen halen. Maar dat zijn dan degenen die verantwoordelijk voor Ajax zijn![]()
We waren er dit seizoen bijna...quote:Op maandag 9 mei 2016 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is vrij recent toch ook gewoon bijna gelukt?Oh.![]()
Willems moet je gewoon niet meer voor een camera zetten.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag Feyenoord heeft dat toch ook met Kuyt. Die lult ook dat ze voor de titel gaan. Alleen bij PSV zit het goed op Willems na.
Plaatsvervangende schaamte dat die jongen totaal geen idee heeft wat hij moet zeggen.Oh.![]()
Nee, goed. Maar het is recent wel (bijna) gelukt.quote:
Dus zo raar is die doelstelling toch niet voor het daarop volgende seizoen ?blablablabla![]()
Oh je was serieus.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, goed. Maar het is recent wel (bijna) gelukt.
Dus zo raar is die doelstelling toch niet voor het daarop volgende seizoen ?
Wanneer was het bijna gelukt dan? Sinds 2003 heeft Ajax geen kwartfinale meer gehaald in een Europees toernooi.Oh.![]()
Ik gok op inwoners van Eindhoven en omstrekenquote:Op maandag 9 mei 2016 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe komen die daar nou weer terecht![]()
![]()
vorig jaar achtste finale EL, bijna kwartfinale.quote:Op maandag 9 mei 2016 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, goed. Maar het is recent wel (bijna) gelukt.
Dus zo raar is die doelstelling toch niet voor het daarop volgende seizoen ?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Daar ga je toch niet voor je lol wonenquote:Op maandag 9 mei 2016 18:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok op inwoners van Eindhoven en omstreken
Oh.![]()
Oh je hebt gelijk dacht ff dat seizoen waarin de finale in de Arena wasquote:Op maandag 9 mei 2016 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh je was serieus.
Wanneer was het bijna gelukt dan? Sinds 2003 heeft Ajax geen kwartfinale meer gehaald in een Europees toernooi.
blablablabla![]()
Ik verbaas me ook wel over de mate waarin er gisteren werd feestgevierd in Doetinchem, alsof ze kampioen waren geworden. Dat je je inzet als sportieve plicht is vanzelfsprekend maar harder juichen omdat een tegenstander iets niet heeft gewonnen terwijl je zelf nog steeds keihard kunt degraderen vond ik vrij sneu
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Toen gingen we eruit tegen Steauaquote:Op maandag 9 mei 2016 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh je hebt gelijk dacht ff dat seizoen waarin de finale in de Arena was![]()
Puur door onderschatting daar verloren, terwijl ze zichzelf al in de 1/8e finale tegen Chelsea zagen.Oh.![]()
Ik snap de adrenaline wel als je Ajax van zo'n stunt kan afhouden. Iedereen die erover sprak dat Ajax daar wel even zou winnen heeft toch wat kwaad bloed gezet. Dan is dit toch een mooie stunt voor hun, en een oppepper voor de play-offs.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik verbaas me ook wel over de mate waarin er gisteren werd feestgevierd in Doetinchem, alsof ze kampioen waren geworden. Dat je je inzet als sportieve plicht is vanzelfsprekend maar harder juichen omdat een tegenstander iets niet heeft gewonnen terwijl je zelf nog steeds keihard kunt degraderen vond ik vrij sneuOh.![]()
Toen dachten we allemaal nog dat het een incident wasquote:Op maandag 9 mei 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen gingen we eruit tegen Steaua![]()
Puur door onderschatting daar verloren, terwijl ze zichzelf al in de 1/8e finale tegen Chelsea zagen.
Kijken of ze nog zo hard feesten bij een degradatiequote:Op maandag 9 mei 2016 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik verbaas me ook wel over de mate waarin er gisteren werd feestgevierd in Doetinchem, alsof ze kampioen waren geworden. Dat je je inzet als sportieve plicht is vanzelfsprekend maar harder juichen omdat een tegenstander iets niet heeft gewonnen terwijl je zelf nog steeds keihard kunt degraderen vond ik vrij sneu
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
God wat een kutresultaten heeft Ajax toch behaald in die EL de laatste jarenquote:Op maandag 9 mei 2016 19:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen dachten we allemaal nog dat het een incident was![]()
Die wedstrijd tegen Salzburgwat was dat slecht zeg
Oh.![]()
Hé Sjaak, jij ook hier?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik verbaas me ook wel over de mate waarin er gisteren werd feestgevierd in Doetinchem, alsof ze kampioen waren geworden. Dat je je inzet als sportieve plicht is vanzelfsprekend maar harder juichen omdat een tegenstander iets niet heeft gewonnen terwijl je zelf nog steeds keihard kunt degraderen vond ik vrij sneuVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Salzburg, Dnjepr, Steaua, Jablonec, Wien, Celtic, Fenerbahce, Moldequote:Op maandag 9 mei 2016 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
God wat een kutresultaten heeft Ajax toch behaald in die EL de laatste jaren![]()
Man man manMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En wat moeten we toch blij zijn met De Boerquote:Op maandag 9 mei 2016 19:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Salzburg, Dnjepr, Steaua, Jablonec, Wien, Celtic, Fenerbahce, Molde
Man man man
Oh.![]()
Ik wil best toegeven dat hij in de nationale competitie zijn eerste 3 jaar goed gepresteerd heeft (wat weliswaar ook mocht met dat materiaal, maar goed)quote:Op maandag 9 mei 2016 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wat moeten we toch blij zijn met De BoerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En zelfs toen waren er al de meest vreemde keuzes te bespeuren, en viel alles pas op zijn plaats na blessures en schorsingen.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil best toegeven dat hij in de nationale competitie zijn eerste 3 jaar goed gepresteerd heeft (wat weliswaar ook mocht met dat materiaal, maar goed)Oh.![]()
Eens, maar toen viel het ten minste nog op zijn plekquote:Op maandag 9 mei 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zelfs toen waren er al de meest vreemde keuzes te bespeuren, en viel alles pas op zijn plaats na blessures en schorsingen.
En als je naar dat puntenaantal kijkt liet de concurrentie het ook wel erg afweten natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens, maar toen viel het ten minste nog op zijn plek
Als we in de winterstop nog eens 13 punten achter stonden, mag je eigenlijk nooit meer kampioen worden. Zelfs niet als je zo'n winnende reeks neerzet.Oh.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat er voor de vCL wel lekkere tripjes op het programma lijken te staan. Praag of Boekarest of Basel begin augustus zeg ik geen nee tegen.
Ik moet ergens een goed gevoel aan over houdenSometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Ik kijk er iets objectiever naar dan ome Sjaak, maar ik vind het juichen tegen een club in plaats van voor jezelf altijd sneu.quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Tsja, als je een wedstrijd als een formaliteitje ziet wil dat nog wel eens kwaad bloed zetten.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kijk er iets objectiever naar dan ome Sjaak, maar ik vind het juichen tegen een club in plaats van voor jezelf altijd sneu.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ze hebben toch een punt gepakt tegen Ajax thuis?quote:Op maandag 9 mei 2016 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kijk er iets objectiever naar dan ome Sjaak, maar ik vind het juichen tegen een club in plaats van voor jezelf altijd sneu.
Dat is toch gewoon een hele goede prestatieSometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Vent grow upquote:Op maandag 9 mei 2016 19:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kijk er iets objectiever naar dan ome Sjaak, maar ik vind het juichen tegen een club in plaats van voor jezelf altijd sneu.![]()
![]()
Totaal overlopen, de CL seizoenen vond ik erger. Milaanquote:Op maandag 9 mei 2016 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
God wat een kutresultaten heeft Ajax toch behaald in die EL de laatste jaren![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen dat seizoen met Lyon, Real en Zagreb was ik echt mad.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Totaal overlopen, de CL seizoenen vond ik erger. Milaan![]()
![]()
Echt veel meer mad dan gisteren.Oh.![]()
geen onderschatting. Gebrek aan kwaliteitquote:Op maandag 9 mei 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen gingen we eruit tegen Steaua![]()
Puur door onderschatting daar verloren, terwijl ze zichzelf al in de 1/8e finale tegen Chelsea zagen.![]()
Man man man. Toen ik vanmiddag naar huis ging, moest ik mijzelf door een zwerm uit de trein rollende dronken PSV'ers worstelen. Ik had niet anders verwacht, maar wat voelt dat toch kut.![]()
![]()
Hij heeft niet goed gepresteerd. De rest heeft buitengewoon zwak gepresteerd.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil best toegeven dat hij in de nationale competitie zijn eerste 3 jaar goed gepresteerd heeft (wat weliswaar ook mocht met dat materiaal, maar goed)![]()
Dit jaar en de paar jaar ervoor? Eensquote:Op maandag 9 mei 2016 20:18 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Hij heeft niet goed gepresteerd. De rest heeft buitengewoon zwak gepresteerd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zagrebgodenquote:Op maandag 9 mei 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen dat seizoen met Lyon, Real en Zagreb was ik echt mad.
Echt veel meer mad dan gisteren.![]()
Dat ook, maar ook onderschatting omdat we thuis nog makkelijk van ze wonnen.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:17 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
geen onderschatting. Gebrek aan kwaliteitOh.![]()
De Graafschap speelde niet eens goed, ze hadden ook niet de scheidsrechter mee ofzo. Ajax speelde gewoon zeer slecht. Tweede helft was dramatisch. Na de gelijkmaker in de 55ste minuut heb je met blessuretijd nog bijna 40 minuten om een goal te maken. Als dat dan niet lukt tegen de nummer 17, die op Cambuur (de nummer 18) na de meeste tegengoals heeft geïncasseerd, moet je het bij jezelf zoeken. We moeten niet praten over een kampioenschap als je dat soort wedstrijden niet makkelijk met twee goals verschil kan winnen.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:12 schreef Donnis het volgende:
[..]
Volwassen doen over voetbalKut de Graafschap! Dat ze maar branden in de Juup!
Hopelijk gaan er nu eindelijk echt dingen veranderen bij Ajax. Met een kampioenschap zou veel worden verbloemd. Het is jammer en zuur dat we geen kampioen zijn geworden, maar elk nadeel heb z'n voordeel. Laten we hier lering uit trekken. Volgend seizoen moeten we in ieder geval een selectie hebben die gelijkwaardig is aan dat van PSV, zowel qua voetbalkwaliteit als mentaliteit.
Trek er maar veertig miljoen euro voor uit, dan heb je nog veertig miljoen euro over.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
En aan wie zou jij die veertig miljoen willen spenderen?quote:Op maandag 9 mei 2016 20:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De Graafschap speelde niet eens goed, ze hadden ook niet de scheidsrechter mee ofzo. Ajax speelde gewoon zeer slecht. Tweede helft was dramatisch. Na de gelijkmaker in de 55ste minuut heb je met blessuretijd nog bijna 40 minuten om een goal te maken. Als dat dan niet lukt tegen de nummer 17, die op Cambuur (de nummer 18) na de meeste tegengoals heeft geïncasseerd, moet je het bij jezelf zoeken. We moeten niet praten over een kampioenschap als je dat soort wedstrijden niet makkelijk met twee goals verschil kan winnen.
Hopelijk gaan er nu eindelijk echt dingen veranderen bij Ajax. Met een kampioenschap zou veel worden verbloemd. Het is jammer en zuur dat we geen kampioen zijn geworden, maar elk nadeel heb z'n voordeel. Laten we hier lering uit trekken. Volgend seizoen moeten we in ieder geval een selectie hebben die gelijkwaardig is aan dat van PSV, zowel qua voetbalkwaliteit als mentaliteit.
Trek er maar veertig miljoen euro voor uit, dan heb je nog veertig miljoen euro over.Oh.![]()
Klaas-Jan Huntelaar, Hakim Ziyech, Niklas Süle, Ezequiel Garay, Filip Đuričić, Sadio Mané, Rico Strieder. Trouwens, we hoeven ze natuurlijk niet allemaal te halen, maar als we 2-3 uit dit lijstje kunnen halen zou dat al prima zijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En aan wie zou jij die veertig miljoen willen spenderen?
Spelers die weg moeten: Viergever, Fischer, Sinkgraven, Gudelj en SereroOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze is al 14 keer voorbij gekomen, maar wellicht doe jij het daar omquote:Op maandag 9 mei 2016 20:56 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nummer 14 die ajax sloopt.
Cruijff
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
In wat voor fantasiewereld leef jij nou weer? Sule, Garay, Mané? Naar Ajax? Wtfquote:Op maandag 9 mei 2016 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klaas-Jan Huntelaar, Hakim Ziyech, Niklas Süle, Ezequiel Garay, Filip Đuričić, Sadio Mané, Rico Strieder. Trouwens, we hoeven ze natuurlijk niet allemaal te halen, maar als we 2-3 uit dit lijstje kunnen halen zou dat al prima zijn.
Spelers die weg moeten: Viergever, Fischer, Sinkgraven, Gudelj en SereroOh.![]()
Madquote:Op maandag 9 mei 2016 20:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Deze is al 14 keer voorbij gekomen, maar wellicht doe jij het daar om![]()
Ja, meer fysiek, meer snelheid, meer creativiteit. Spelers die mentaal sterk zijn, ervaring met zich meebrengen en de jeugd bij Ajax op sleeptouw kunnen nemen.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In wat voor fantasiewereld leef jij nou weer? Sule, Garay, Mané? Naar Ajax? WtfOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kunnen we Suarez en Messi ook halen. En doen we Hummels, Reus, Pogba en De Bruyne er ook maar bij. Kan niet opquote:Op maandag 9 mei 2016 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, meer fysiek, meer snelheid, meer creativiteit. Spelers die mentaal sterk zijn, ervaring met zich meebrengen en de jeugd bij Ajax op sleeptouw kunnen nemen.Oh.![]()
Suarez zie ik nog wel terugkeren bij Ajax, maar het stoer om langs de zijlijn alle namen af te doen als lachwekkend, terwijl jij zelf niet één naam durft te noemen.quote:Op maandag 9 mei 2016 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Suarez en Messi ook halen. En doen we Hummels, Reus, Pogba en De Bruyne er ook maar bij. Kan niet opOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mané wil vast wel bij de nummer twee van NL voetballen jaquote:Op maandag 9 mei 2016 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, meer fysiek, meer snelheid, meer creativiteit. Spelers die mentaal sterk zijn, ervaring met zich meebrengen en de jeugd bij Ajax op sleeptouw kunnen nemen.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, jij hebt gewoon hele goede drugs beste Shreyas.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Suarez zie ik nog wel terugkeren bij Ajax, maar het stoer om langs de zijlijn alle namen af te doen als lachwekkend, terwijl jij zelf niet één naam durft te noemen.Oh.![]()
Bij (wellicht) de nummer 9 van de Premier League moet hij nog maar hopen dat hij Europees speeltquote:Op maandag 9 mei 2016 21:00 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Mané wil vast wel bij de nummer twee van NL voetballen ja![]()
Weer probeer je goedkoop te scoren en weer speel je op de man. Ga er nou eens inhoudelijk op in. Noem zelf eens namen, anders heeft het weinig zin om te reageren.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoon hele goede drugs beste Shreyas.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een hopeloze postquote:Op maandag 9 mei 2016 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij de (wellicht) de nummer 9 van de Premier League moet hij nog maar hopen dat hij Europees speelt![]()
Haha whuut je bent nog serieus ookquote:Op maandag 9 mei 2016 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij (wellicht) de nummer 9 van de Premier League moet hij nog maar hopen dat hij Europees speeltVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Maar goed, wat mij betreft zou ik een tweede spits, talent voor linksback en een extra vleugelspeler halen.
Dan zou ik Schöne, Fischer, van Rhijn lekker weg doen. En nog wat spelers bij een goed bod.Oh.![]()
Van Rhijn was ik vergeten, die moet inderdaad ook weg.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar goed, wat mij betreft zou ik een tweede spits, talent voor linksback en een extra vleugelspeler halen.
Dan zou ik Schöne, Fischer, van Rhijn lekker weg doen. En nog wat spelers bij een goed bod.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoef geen 40 miljoen uit te geven hoor. Verandering van trainer zal al een flink verschil maken.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Weer probeer je goedkoop te scoren en weer speel je op de man. Ga er nou eens inhoudelijk op in. Noem zelf eens namen, anders heeft het weinig zin om te reageren.
Gewoon wat jeugd laten doorstromen en je ogen open houden voor eventuele buitenkansjes.Oh.![]()
De man die 20 miljoen pond moest kosten voor Manchester United wil vast wel EL spelen met ajax. Als ze dat al halen.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij (wellicht) de nummer 9 van de Premier League moet hij nog maar hopen dat hij Europees speelt
Sowieso wordt Southampton achtste trouwens. Negende kan al niet meer.
Je lult weer poep. Zoals we van je gewend zijn![]()
Van mij mag van der Hoorn ook wel vervangen worden voor St. Juste. Al vind ik het niet erg om die laatste eerst nog wat te laten rijpen bij Heerenveen.Oh.![]()
Frank de Boer kan er niets aan doen dat Ajax het tegen FC Twente wel kan opbrengen om in de tweede helft er voor de gaan en tegen De Graafschap niet. Inzet en mentale veerkracht moet vanuit de spelers zelf komen, de spelers die dat nu nog niet hebben, horen niet bij Ajax te spelen.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef geen 40 miljoen uit te geven hoor. Verandering van trainer zal al een flink verschil maken.
Gewoon wat jeugd laten doorstromen en je ogen open houden voor eventuele buitenkansjes.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is een gebrek aan kwaliteit.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frank de Boer kan er niets aan doen dat Ajax het tegen FC Twente wel kan opbrengen om in de tweede helft er voor de gaan en tegen De Graafschap niet. Inzet en mentale veerkracht moet vanuit de spelers zelf komen, de spelers die dat nu nog niet hebben, horen niet bij Ajax te spelen.![]()
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Mané kan zakken met geld gaan verdienen bij Louis van Gaal.
Lekker naar Ajax: ik zeg doen.![]()
![]()
Ja, maar dat is niet de schuld van Frank de Boerquote:Op maandag 9 mei 2016 21:06 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Het is een gebrek aan kwaliteit.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ohja het lag aan de inzet en niet aan de domme tactische keuzes en wissels van De Boer.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frank de Boer kan er niets aan doen dat Ajax het tegen FC Twente wel kan opbrengen om in de tweede helft er voor de gaan en tegen De Graafschap niet. Inzet en mentale veerkracht moet vanuit de spelers zelf komen, de spelers die dat nu nog niet hebben, horen niet bij Ajax te spelen.
Nee hij heeft totaal geen schuld aan die wanprestatie. 4x kampioen gemaakt toch dit datOh.![]()
Het gebrek aan kwaliteit is het gevolg van de trainer gebleken.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:06 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Het is een gebrek aan kwaliteit.![]()
Het is de schuld van Overmars. Die had allang Mané moeten tekenen.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet de schuld van Frank de Boer![]()
Dat betwijfel ik toch wel een beetje.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gebrek aan kwaliteit is het gevolg van de trainer gebleken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Misschien, heel misschien, is de selectie van Ajax gewoon zwáár minderwaardig aan die van PSV en is het überhaupt een wonder dat Ajax meegedaan heeft tot het eind.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gebrek aan kwaliteit is het gevolg van de trainer gebleken.![]()
Het ging allemaal al mis toen Messi naar Barcelona ging. Daar had je voor op de luchthavens moeten ronddwalen.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:07 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Het is de schuld van Overmars. Die had allang Mané moeten tekenen.
Godverdomme, ik kan er oprecht boos om worden.
![]()
We hadden Piet de Visser moeten aanstellen, die was al aanwezig bij de eerste echo van de kleine Lionel.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ging allemaal al mis toen Messi naar Barcelona ging. Daar had je voor op de luchthavens moeten ronddwalen.
Godverdomme, ik kan er oprecht boos om worden.
Oh.![]()
Als je praat over het gehele seizoen heb je een punt. Als je praat over de laatste wedstrijd niet.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja het lag aan de inzet en niet aan de domme tactische keuzes en wissels van De Boer.
Nee hij heeft totaal geen schuld aan die wanprestatie. 4x kampioen gemaakt toch dit dat
Toen ik opperde dat hij beter met Bazoer kon starten dan Serero was jij de eerste die erom lachte. Ook waren de meeste hier het er mee eens dat de opstelling van Ajax goed was. Maar waar gaat dit eigenlijk, zelfs met een veredeld B-elftal moet je toch in staat zijn om van De Graafschap te winnen?
Dat is ook zo opportunistisch, als een bal in de 93ste minuut binnenkant paal erin zou gaan was hij ineens een wereldcoach die met een selectie dat slechter is dan dat van PSV 'gewoon' kampioen geworden en mocht hij tot in lengte van jaren blijven. Zo opportunistisch zijn supporters nou eenmaalOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Achteraf bezien was het misschien beter geweest als Makkelie geen vlaag van verstandsverbijstering had gehad.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Er zou sowieso georganiseerd moeten worden, wellicht dat de clubleiding bij Ajax daar nu meer de noodzaak van inziet, althans dat hoop ik, dan is deze pijnlijke tweede plaats nog ergens goed voor.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:10 schreef Caland het volgende:
Achteraf bezien was het misschien beter geweest als Makkelie geen vlaag van verstandsverbijstering had gehad.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoezo was dat beter geweest?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:10 schreef Caland het volgende:
Achteraf bezien was het misschien beter geweest als Makkelie geen vlaag van verstandsverbijstering had gehad.
Deze uitkomst was toch 80.000 keer mooier?![]()
Oneens met de laatste. Hij krijgt er al seizoenenlang geen goed positiespel in. Alle creativiteit eruit gesloopt en we gingen dit seizoen zelfs meer counteren. Kreeg genoeg kritiek, ook toen we gewoon op weg leken naar de titelquote:Op maandag 9 mei 2016 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je praat over het gehele seizoen heb je een punt. Als je praat over de laatste wedstrijd niet.
Toen ik opperde dat hij beter met Bazoer kon starten dan Serero was jij de eerste die erom lachte. Ook waren de meeste hier het er mee eens dat de opstelling van Ajax goed was. Maar waar gaat dit eigenlijk, zelfs met een veredeld B-elftal moet je toch in staat zijn om van De Graafschap te winnen?
Dat is ook zo opportunistisch, als een bal in de 93ste minuut binnenkant paal erin zou gaan was hij ineens een wereldcoach die met een selectie dat slechter is dan dat van PSV 'gewoon' kampioen geworden en mocht hij tot in lengte van jaren blijven. Zo opportunistisch zijn supporters nou eenmaalOh.![]()
Op de lange termijn is dat gewoon de (mijn eigen) waarheid. Met het seizoen is de kwaliteit van Ajax' spel afgenomen. Op den duur had je met slim/goed beleid afstand kunnen nemen van de concurrentie, maar dat is gewoon nagelaten. Nu worden er allerlei kutspelers binnengehaald en dan vinden de vrienden van de directie het in de winter raar dat de RvC veel terugeist voor er een aankoop gedaan wordt.quote:
Tsja, de Boerrigters, Hoorntjes, Duartes, Sigthorssonnetjes en zo. De Boer heeft een lichtelijke obsessie gekregen voor fysieke spelers dit seizoen. Ook daarmee kan je het niet oplossen. In Europa ook niet, en dat is het ultieme teken dat Ajax in Europa vijf jaar op rij hopeloos faalt. Met slap voetbal voor de dag komen en dan raar lopen schreeuwen dat veel tegenstanders met een betonmuurtje spelen, nee gekkie: dat is de norm van voetbal op 'niveau' geworden. In Nederland kom je nog weg met dat trage getik, tegen fucking Molde al niet meer.![]()
Jamaar wacht nou even Stijn.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de lange termijn is dat gewoon de (mijn eigen) waarheid. Met het seizoen is de kwaliteit van Ajax' spel afgenomen. Op den duur had je met slim/goed beleid afstand kunnen nemen van de concurrentie, maar dat is gewoon nagelaten. Nu worden er allerlei kutspelers binnengehaald en dan vinden de vrienden van de directie het in de winter raar dat de RvC veel terugeist voor er een aankoop gedaan wordt.
Tsja, de Boerrigters, Hoorntjes, Duartes, Sigthorssonnetjes en zo. De Boer heeft een lichtelijke obsessie gekregen voor fysieke spelers dit seizoen. Ook daarmee kan je het niet oplossen. In Europa ook niet, en dat is het ultieme teken dat Ajax in Europa vijf jaar op rij hopeloos faalt. Met slap voetbal voor de dag komen en dan raar lopen schreeuwen dat veel tegenstanders met een betonmuurtje spelen, nee gekkie: dat is de norm van voetbal op 'niveau' geworden. In Nederland kom je nog weg met dat trage getik, tegen fucking Molde al niet meer.
Ajax zou toch champions leagues gaan winnen? Het roer was toch om? AJAXVISIE, CRUYFFFILOSOFIE, FOCUS OP DE JEUGD. Die prijzen ROLLEN binnen![]()
Ondertussen is het sinds 6 jaar werkelijk elk jaar kutter geworden![]()
Wat een genot.![]()
Klopt, dat geef ik ook aan in mijn eerste zin. Maar de meeste supporters zouden dat wegwuiven als de schaal binnen was. Het seizoen was sowieso matig, ook Europees. Ja, Ajax won wel vaak (net als PSV), maar echt goed speelden we zelden en te vaak was het tot de laatste minuut billenknijpen.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oneens met de laatste. Hij krijgt er al seizoenenlang geen goed positiespel in. Alle creativiteit eruit gesloopt en we gingen dit seizoen zelfs meer counteren. Kreeg genoeg kritiek, ook toen we gewoon op weg leken naar de titelOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja want ze hebben bij Ajax zolang vastgehouden aan die filosofiequote:Op maandag 9 mei 2016 21:14 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Jamaar wacht nou even Stijn.
Ajax zou toch champions leagues gaan winnen? Het roer was toch om? AJAXVISIE, CRUYFFFILOSOFIE, FOCUS OP DE JEUGD. Die prijzen ROLLEN binnen![]()
Wat een genot.
Echt pas sinds 2013 konden ze via die filosofie werken en twee jaar later was dat alweer afgelopen.Oh.![]()
wat is dit nou weerquote:Op maandag 9 mei 2016 21:14 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Wat een genot.![]()
Dan zijn we het wel redelijk eens. Maar dat ligt dan toch eerder aan de beleidsbepalers dan Frank de Boer? Al is het mij niet helemaal duidelijk hoe grote vinger hij in de pap heeft.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de lange termijn is dat gewoon de (mijn eigen) waarheid. Met het seizoen is de kwaliteit van Ajax' spel afgenomen. Op den duur had je met slim/goed beleid afstand kunnen nemen van de concurrentie, maar dat is gewoon nagelaten. Nu worden er allerlei kutspelers binnengehaald en dan vinden de vrienden van de directie het in de winter raar dat de RvC veel terugeist voor er een aankoop gedaan wordt.
Tsja, de Boerrigters, Hoorntjes, Duartes, Sigthorssonnetjes en zo. De Boer heeft een lichtelijke obsessie gekregen voor fysieke spelers dit seizoen. Ook daarmee kan je het niet oplossen. In Europa ook niet, en dat is het ultieme teken dat Ajax in Europa vijf jaar op rij hopeloos faalt. Met slap voetbal voor de dag komen en dan raar lopen schreeuwen dat veel tegenstanders met een betonmuurtje spelen, nee gekkie: dat is de norm van voetbal op 'niveau' geworden. In Nederland kom je nog weg met dat trage getik, tegen fucking Molde al niet meer.
Ajax zo bleek dit seizoen heeft een ijzersterke verdediging en daar kom je een heel eind mee in Nederland. Verder is het toch allemaal maar net niet. Bazoer een leuk talent, Klaassen wel een aardige allroundmiddenvelder maar verder houdt het toch niet echt over.
Als de meeste dreiging van een speeltuinvoetballer als Younes moet komen. Tel uit je winst.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
"Filosofie". Het meest lachwekkende woord ooit bij een Nederlandse voetbalclub sinds 2000.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want ze hebben bij Ajax zolang vastgehouden aan die filosofie
Echt pas sinds 2013 konden ze via die filosofie werken en twee jaar later was dat alweer afgelopen.![]()
Voor het eerst dit jaar dat ik het met je eens benquote:Op maandag 9 mei 2016 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zijn we het wel redelijk eens. Maar dat ligt dan toch eerder aan de beleidsbepalers dan Frank de Boer? Al is het mij niet helemaal duidelijk hoe grote vinger hij in de pap heeft.
Ajax zo bleek dit seizoen heeft een ijzersterke verdediging en daar kom je een heel eind mee in Nederland. Verder is het toch allemaal maar net niet. Bazoer een leuk talent, Klaassen wel een aardige allroundmiddenvelder maar verder houdt het toch niet echt over.
Als de meeste dreiging van een speeltuinvoetballer als Younes moet komen. Tel uit je winst.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax staat overigens echt bol van dat soort lachwekkendheden.
Je jeugd "De Toekomst" noemen.
Echt. Man. Hoe kán je er supporter van zijn![]()
![]()
![]()
Ik kan me de laatste titel nog herinneren. Daar was ook bijna niemand echt blij met dat kampioenschap en was er bijna meer schaamte.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, dat geef ik ook aan in mijn eerste zin. Maar de meeste supporters zouden dat wegwuiven als de schaal binnen was. Het seizoen was sowieso matig, ook Europees. Ja, Ajax won wel vaak (net als PSV), maar echt goed speelden we zelden en te vaak was het tot de laatste minuut billenknijpen.
Was dit jaar wel ietsjes beter dan dat jaar, maar het sloeg nog nergens op natuurlijk.Oh.![]()
Zwaar minderwaardig? Zijn gewoon gelijkwaardig dat zie je aan het punten aantal.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:07 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Misschien, heel misschien, is de selectie van Ajax gewoon zwáár minderwaardig aan die van PSV en is het überhaupt een wonder dat Ajax meegedaan heeft tot het eind.![]()
Ik zei het gisteren nog: Cruijff heeft zijn eigen mensen overschat en zichzelf. Je kan niet beleid maken vanuit je huis in Barcelona en ondertussen ook 12 uur per dag met je kleinkinderen spelen of dingen doen voor de Ajax-Foundation.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:14 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Wat een genot.![]()
Godverdomme dit ontwikkelt zich in razend tempo tot een genotstopic
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zwaar minderwaardig? Zijn gewoon gelijkwaardig dat zie je aan het punten aantal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want? Je kan toch gewoon volgens een bepaalde filosofie/plan werken. Tenminste zo hoort het te gaan als een club goed beleid voert.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:16 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
"Filosofie". Het meest lachwekkende woord ooit bij een Nederlandse voetbalclub sinds 2000.
Nu is dat zelden het geval bij Ajax, zeker sinds de beursgang.Oh.![]()
Ook met Cruyff aan het roer was het niets geworden met die open deuren die Ajax "Cruyffbeleid" noemde.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren nog: Cruijff heeft zijn eigen mensen overschat en zichzelf. Je kan niet beleid maken vanuit je huis in Barcelona en ondertussen ook 12 uur per dag met je kleinkinderen spelen of dingen doen voor de Ajax-Foundation.![]()
Ik zie niet zo goed in wat daar mis mee is. Vind het wel een leuke naam eigenlijkquote:Op maandag 9 mei 2016 21:17 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
Oh.![]()
Overtuigend was het zelden inderdaad. Daarom zeg ik, er moet gereorganiseerd worden.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste titel nog herinneren. Daar was ook bijna niemand echt blij met dat kampioenschap en was er bijna meer schaamte.
Was dit jaar wel ietsjes beter dan dat jaar, maar het sloeg nog nergens op natuurlijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
"De Ajaxfilosofie".quote:Op maandag 9 mei 2016 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Want? Je kan toch gewoon volgens een bepaalde filosofie/plan werken. Tenminste zo hoort het te gaan als een club goed beleid voert.
Nu is dat zelden het geval bij Ajax, zeker sinds de beursgang.
Een statisch begrip sinds de jaren '90, terwijl de voetballerij zich ééns in de drie jaar compleet opnieuw uitvindt.![]()
Die hoop is al weg bij mij. In alle lagen van de club zitten wel van die baantjeszieke idioten die er alleen zitten voor zichzelf en totaal niet voor de club. En dat zal helaas ook altijd wel zo blijven als je kijkt naar de geschiedenis.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Overtuigend was het zelden inderdaad. Daarom zeg ik, er moet gereorganiseerd worden.Oh.![]()
Klote maar als je niet wint van de graafschap dan verdien je het niet. Was in de avond bij de UFC dus viel niet zo heel zwaarquote:Op maandag 9 mei 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe heb jij het verspelen van de titel ervaren?![]()
![]()
De Ajaxfilosofie is gewoon dat je met aanvallend, creatief voetbal probeert prijzen te winnen. En daarbij veel de jeugd gebruiken.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:20 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
"De Ajaxfilosofie".
Een statisch begrip sinds de jaren '90, terwijl de voetballerij zich ééns in de drie jaar compleet opnieuw uitvindt.
Dat is allemaal niet zo heel moeilijk voor elkaar te krijgen, zeker niet als je de grootste club van het land bent.Oh.![]()
Oh, de open deuren filosofie dus.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Ajaxfilosofie is gewoon dat je met aanvallend, creatief voetbal probeert prijzen te winnen. En daarbij veel de jeugd gebruiken.Grootste club?quote:Dat is allemaal niet zo heel moeilijk voor elkaar te krijgen, zeker niet als je de grootste club van het land bent.![]()
![]()
Zo ik ben er weer![]()
Fischer oprotten
Klaassen, als er een bod van 20+ milj. komt ook laten gaan
Schöne bedanken voor de bewezen diensten en uitzwaaien
Serero bedanken en uitzwaaien.
En graag wat versterkingen kopen![]()
![]()
Nee, de selectie van PSV was natuurlijk veel beter, het zou daarom ook een fantastische prestatie zijn als wij dan toch kampioen zouden worden. Maar normaliter zou PSV het allang beslist moeten hebben.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zwaar minderwaardig? Zijn gewoon gelijkwaardig dat zie je aan het punten aantal.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja de grootste club. Wie vind jij dan de grootste club van Nederland?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:22 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Oh, de open deuren filosofie dus.
[..]
Grootste club?Oh.![]()
Overmars kan dat nietquote:Op maandag 9 mei 2016 21:22 schreef Syntix het volgende:
Zo ik ben er weer![]()
Fischer oprotten
En graag wat versterkingen kopenRED ONS HENNIEGOD![]()
Grootste club ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:22 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Oh, de open deuren filosofie dus.
[..]
Grootste club?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
En wie zou jij dan willen halen als versterking? (Mané hebben we al geclaimd dankzij Shreyas dus dat komt goed)quote:Op maandag 9 mei 2016 21:22 schreef Syntix het volgende:
Zo ik ben er weer![]()
Fischer oprotten
En graag wat versterkingen kopenOh.![]()
Ik ben benieuwd wat hij hierop gaat antwoordenquote:Op maandag 9 mei 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja de grootste club. Wie vind jij dan de grootste club van Nederland?
Sadio Mané ja?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wie zou jij dan willen halen als versterking? (Mané hebben we al geclaimd dankzij Shreyas dus dat komt goed)![]()
Ik zoek alvast naar wat gifjes als hij met Feyenoord gaat antwoorden.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij hierop gaat antwoordenOh.![]()
Zo gek is hij ook weer niet, wellicht zal hij PSV zeggenquote:Op maandag 9 mei 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zoek alvast naar wat gifjes als hij met Feyenoord gaat antwoorden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lijkt mij dat je als trainer ook wel een redelijk aandeel moet hebben in welke spelers wel/niet binnen worden gehaald. Ik weet dat hij vooral aandrong op Sigthorsson en Van der Hoorn, die hij vandaag de dag nog steeds verdedigt. In 2010/11 was het nog leuk voetbal om naar te kijken. In 2011/12 ook nadat, mede door blessures, de puzzelstukjes op de juiste plek vielen. Die puzzelstukjes laten het de afgelopen twee seizoenen afweten en nu sta je voor de keiharde waarheid.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zijn we het wel redelijk eens. Maar dat ligt dan toch eerder aan de beleidsbepalers dan Frank de Boer? Al is het mij niet helemaal duidelijk hoe grote vinger hij in de pap heeft.
Als de meeste dreiging van een speeltuinvoetballer als Younes moet komen. Tel uit je winst.
Die vier schalen hebben vreselijk veel verhuld, maar op het kantoor zijn ze erdoor verblind geraakt en van alle realiteitsbesef weg. Iedereen in de huiskamer ziet waar het aan ligt, behalve in Amsterdam. Ik had een jaar geleden niet durven denken dat een voetballer als Gudelj naar Ajax zou gaan, verreweg van niet.
Afgelopen zondag, tweede helft, werkelijk alles die helft staat symbool voor dit Ajax. Met als resultaat figuren als Sjaak Swart die zichzelf niet meer kunnen beheersen in de media, of een Han Lipsje (die column in Parool is puur goud). De media heeft ook redelijk met plezier achter onze vriend en Heiland aangehuppeld, maar nu moeten ze echt tot de conclusie komen dat het klaar is.
Van den Brom moet niet komen, dat is een nog grotere twijfelaar die ook na honderd jaar puzzelen eindelijk snapt hoe het moet lopen. Ik hoop Peter Bosz, al word je een seizoen 3e met een doelsaldo 120-79, het interesseert me even niet. Voetballen is in Amsterdam eenmaal een ander iets dan bijvoorbeeld in Rotterdam. Hier komen mensen voor Barcelonesk voetbal naar het stadion, blijkbaar. Luister naar je achterban, maar niet zoals bij FC Twente.![]()
Huntelaar als backup zou wel fijn zijn, maar kans is ook wel dat Milik weggaat. Ziyech halen. Misschien Babel voor de bank? Veel slechter dan Fischer kan het niet + Babel deed het nog best aardig als invaller dat seizoen. Hij heeft iig body en snelheid.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wie zou jij dan willen halen als versterking? (Mané hebben we al geclaimd dankzij Shreyas dus dat komt goed)![]()
Babel deed het toen best aardig in de spits tegen Dortmund o.a. Maar veel geblesseerd ook toen.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
Huntelaar als backup zou wel fijn zijn, maar kans is ook wel dat Milik weggaat. Ziyech halen. Misschien Babel voor de bank? Veel slechter dan Fischer kan het niet + Babel deed het nog best aardig als invaller dat seizoen. Hij heeft iig body en snelheid.
Zou dan eerder gaan voor een speler in de categorie Sisto.Oh.![]()
Sausjempton heeft nog prima kansen op ELquote:Op maandag 9 mei 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt voor Europees voetbal naar Ajax en wil best wat salaris inleveren.![]()
Dit meen je toch niet serieus mag ik hopen ?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt voor Europees voetbal naar Ajax en wil best wat salaris inleveren.RED ONS HENNIEGOD![]()
Toen zag je inderdaad zijn ervaring op wat hoger niveau (Liverpool). Zou voor een jonge groep misschien nog niet zo verkeerd zijn. Sisto is ook niet verkeerd, maar onhaalbaar toch zkr?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Babel deed het toen best aardig in de spits tegen Dortmund o.a. Maar veel geblesseerd ook toen.
Zou dan eerder gaan voor een speler in de categorie Sisto.![]()
De titel was al verloren op het moment dat Overmars de selectie als rond verklaarde. Ajax heeft redelijk wat talent maar weinig kwaliteit.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Je moet even terug lezen, Shreyas opperde dit net als serieuze optie. Net als Garay en Süle.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus mag ik hopen ?Oh.![]()
Ah sorry . Die moet denk ik van FM afblijvenquote:Op maandag 9 mei 2016 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet even terug lezen, Shreyas opperde dit net als serieuze optie. Net als Garay en Süle.RED ONS HENNIEGOD![]()
Het ontbreekt Ajax gewoon aan goede scouting. Ze hebben nooit een lijstje met potentiele versterkingen klaar liggen.
Komen ze 2 jaar terug met Zimling op proppen. Dat was pas genant![]()
Kan ook gewoon als backup spits opzich. Het zal me niks verbazen als het daarop uitdraait als Overmars weer eens de eerste keuzes niet kan overtuigen.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Toen zag je inderdaad zijn ervaring op wat hoger niveau (Liverpool). Zou voor een jonge groep misschien nog niet zo verkeerd zijn. Sisto is ook niet verkeerd, maar onhaalbaar toch zkr?
Sisto is niet perse onhaalbaar denk ik. Niet als Ajax er gewoon 7/8 miljoen voor wil neerleggen, al zal er ook best interesse voor hem zijn vanuit betere competities. Maar misschien is hij met een goed verhaal te overtuigen. Helaas hebben we Marc Netto, dus hij komt niet.Oh.![]()
Ajax op de transfermarkt is Jiskefet in zijn beste periode.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het ontbreekt Ajax gewoon aan goede scouting. Ze hebben nooit een lijstje met potentiele versterkingen klaar liggen.
Komen ze 2 jaar terug met Zimling op proppen. Dat was pas genantOh.![]()
De wraak van Olsen op Drankquote:Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komen ze 2 jaar terug met Zimling op proppen. Dat was pas genantRED ONS HENNIEGOD![]()
Visie en daarop je scouting organiseren.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komen ze 2 jaar terug met Zimling op proppen. Dat was pas genant![]()
Ook nadat Frank Morten Olsen had gebeld om advies. Morten haat De Boertjes natuurlijk nog steeds.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komen ze 2 jaar terug met Zimling op proppen. Dat was pas genantDie Lebenslust bringt dich um.![]()
Visie zou onderhand wel op tafel moeten liggen. Ik zie niet in waarom de scout van Groningen het nu opeens gaat oplossen. In plaats daarvan is het gewoon structureel wat spelers van andere Eredivisie-clubs uit de A1/B1 kapenquote:Op maandag 9 mei 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Visie en daarop je scouting organiseren.![]()
Die scout van Groningen heeft alleen Suarez als succes gescout volgens mij, en dat was nog per ongeluk.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Visie zou onderhand wel op tafel moeten liggen. Ik zie niet in waarom de scout van Groningen het nu opeens gaat oplossen. In plaats daarvan is het gewoon structureel wat spelers van andere Eredivisie-clubs uit de A1/B1 kapen
Daarbij zitten in Zuid-Amerika veel louche figuren om die spelers heen en Marc zal wel te lui zijn om daar werk van te maken. Ik weet nog hoe dat ging met Pereiro bij PSV volgend seizoen dat die zaakwaarnemer opeens meer geld wilde. Ajax had dan meteen afgehaakt en er niet voor gevochtenOh.![]()
Het mooiste was nog toen Frank de AD van Utrecht belde met de vraag of Mike van der Hoorn het een beetje leuk deed op de trainingen. Indien ja, dan wilden Ajax 4.5 miljoen neer te leggen. Wat zou het antwoord geweest zijn......Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Klopt, kwamen kijken voor een andere speler die totaal ruk presteerde en opeens was daar Suarez.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die scout van Groningen heeft alleen Suarez als succes gescout volgens mij, en dat was nog per ongeluk.
Daarbij zitten in Zuid-Amerika veel louche figuren om die spelers heen en Marc zal wel te lui zijn om daar werk van te maken. Ik weet nog hoe dat ging met Pereiro bij PSV volgend seizoen dat die zaakwaarnemer opeens meer geld wilde. Ajax had dan meteen afgehaakt en er niet voor gevochten![]()
quote:Op maandag 9 mei 2016 21:37 schreef Morendo het volgende:
Het mooiste was nog toen Frank de AD van Utrecht belde met de vraag of Mike van der Hoorn het een beetje leuk deed op de trainingen. Indien ja, dan wilden Ajax 4.5 miljoen neer te leggen. Wat zou het antwoord geweest zijn......![]()
Bron?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Erger was dat ze al betaald hadden voor Gudelj en Overmars belde met Stewart om te vragen wat nou eigenlijk de kwaliteiten waren van Gudelj. Stewart wist niet wat hij hoorde.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:37 schreef Morendo het volgende:
Het mooiste was nog toen Frank de AD van Utrecht belde met de vraag of Mike van der Hoorn het een beetje leuk deed op de trainingen. Indien ja, dan wilden Ajax 4.5 miljoen neer te leggen. Wat zou het antwoord geweest zijn......Oh.![]()
Frank al opgestapt na dit totale falen?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Het was volgens mij Jan Wouters die gebeld werd, maar soit. Men heeft echt geen idee. Het is de lamme die de blinde leidt bij Ajax. Ik zou dolgraag Brands en die biljartbal van PSV als TD en AD willen. Overmars en Van der Sar: triestheid troef.quote:Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Sjaak Swart, die is flink mad. Gek dat hij zich laat gebruiken om zo kort na dit zo'n filmpje te publiceren. Over een maand kan hij het veel beter analyseren.![]()
Zimling, kan er nog kwaad om worden.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komen ze 2 jaar terug met Zimling op proppen. Dat was pas genantDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik hoopte dat je een geintje maaktequote:Op maandag 9 mei 2016 21:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het was volgens mij Jan Wouters die gebeld werd, maar soit. Men heeft echt geen idee. Het is de lamme die de blinde leidt bij Ajax. Ik zou dolgraag Brands en die biljartbal van PSV als TD en AD willen. Overmars en Van der Sar: triestheid troef.
Dus wat ging ee mis jongens?
Zo zonde dit he![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat was echt genant ja.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:49 schreef Vermecelli het volgende:
Sjaak Swart, die is flink mad. Gek dat hij zich laat gebruiken om zo kort na dit zo'n filmpje te publiceren. Over een maand kan hij het veel beter analyseren.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
We zijn niet echt mad Mex, toch leuk geprobeerdquote:Op maandag 9 mei 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo zonde dit he!Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De Boer trok niet zijn conclusies twee jaar terug.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo zonde dit he!Oh.![]()
Moet je je eens voorstellen waar we hadden gestaan als younes zo slecht was als we allemaal dachten...Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Onze professor ectrie kon vandaag beter trollen dan ikquote:Op maandag 9 mei 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zijn niet echt mad Mex, toch leuk geprobeerd
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik zat een zelfde soort filmpje te kijken van na Ajax - Utrecht en daar roept hij eigenlijk exact hetzelfde. Waarom heb ik deze pareltjes nooit eerder ontdekt?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:49 schreef Vermecelli het volgende:
Sjaak Swart, die is flink mad. Gek dat hij zich laat gebruiken om zo kort na dit zo'n filmpje te publiceren. Over een maand kan hij het veel beter analyseren.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Misschien kan ie een tientje doneren.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:49 schreef Vermecelli het volgende:
Sjaak Swart, die is flink mad. Gek dat hij zich laat gebruiken om zo kort na dit zo'n filmpje te publiceren. Over een maand kan hij het veel beter analyseren.![]()
Dat zegt een en anderquote:Op maandag 9 mei 2016 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onze professor ectrie kon vandaag beter trollen dan ik
Ja, of was dat de verdienste van Eriksen, Vertonghen etc.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens verwijt ik Frankgod niets, die heeft mooi wel gewoon 4 titels gepakt.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
quote:Op basis van de afgelopen 20 jaar is dat overduidelijk PSV.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja de grootste club. Wie vind jij dan de grootste club van Nederland?![]()
Ernstig is het jaquote:Op maandag 9 mei 2016 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zat een zelfde soort filmpje te kijken van na Ajax - Utrecht en daar roept hij eigenlijk exact hetzelfde. Waarom heb ik deze pareltjes nooit eerder ontdekt?Van Hanegem is ook een pareltje wat dat betreft.
![]()
Die is echt nog een stuk minder erg en houdt het meestal nog bij een columnpje. Dit is gewoon ronduit beschamend.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ernstig is het jaVan Hanegem is ook een pareltje wat dat betreft.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En Siem de Jong, Daley Blind etc.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, of was dat de verdienste van Eriksen, Vertonghen etc.![]()
Gelukkig, jij begrijpt het. Al die anderen die maar blijven schreeuwen om het ontslag hebben er bitter weinig van begrepen.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens verwijt ik Frankgod niets, die heeft mooi wel gewoon 4 titels gepakt.![]()
Dan is op basis van het afgelopen jaar Leicester de grootste club van Engeland.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:57 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
[..]
Op basis van de afgelopen 20 jaar is dat overduidelijk PSV.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Daar is geen woord aan gelogen.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan is op basis van het afgelopen jaar Leicester de grootste club van Engeland.![]()
Nou, nou wat je niet mag van mama mag ook niet in dit topic, deugniet!quote:Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Madquote:Op maandag 9 mei 2016 22:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, nou wat je niet mag van mama mag ook niet in dit topic, deugniet!![]()
Ja mensen, John wist het altwitter:troostjohn twitterde op zondag 08-05-2016 om 14:21:10Graafschap haalt onverwacht punt(en) tegen Ajax door geactiveerde geestelijke FLOW kracht. Deur titel PSV staat open..en kan benut worden. reageer retweet
![]()
Als je 5000 keer iets achterlijks zegt dan heb je weleens gelijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja mensen, John wist het altwitter:troostjohn twitterde op zondag 08-05-2016 om 14:21:10Graafschap haalt onverwacht punt(en) tegen Ajax door geactiveerde geestelijke FLOW kracht. Deur titel PSV staat open..en kan benut worden. reageer retweet
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Nee we moeten een joods jeugdcomplex Vught noemen. Wat is er mis met de naam van ons jeugdcomplex?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:17 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
![]()
![]()
Je praat tegen HMF, kleine tipquote:Op maandag 9 mei 2016 22:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee we moeten een joods jeugdcomplex Vught noemen. Wat is er mis met de naam van ons jeugdcomplex?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als ze supporters zijn van een club met een trainingscomplex die Varkenoord heet kan ik ze niet serieus nemen. Als je het over slechte namen hebt de teringquote:Op maandag 9 mei 2016 22:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee we moeten een joods jeugdcomplex Vught noemen. Wat is er mis met de naam van ons jeugdcomplex?Oh.![]()
Don't feed the trollquote:Op maandag 9 mei 2016 22:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee we moeten een joods jeugdcomplex Vught noemen. Wat is er mis met de naam van ons jeugdcomplex?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
We konden het niet over ons hart verkrijgen om toch het kampioenschap te pakken t.o.v. PSV. Een beetje hetzelfde als je voetbalt tegen je gehandicapte buurjochie, die laat je uiteindelijk ook winnen.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo zonde dit he!I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ze snappen hier niet helemaal hoe het werkt, dus reken er maar niet op .quote:Op maandag 9 mei 2016 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft die clown geen ban meer? Anders kan die wel weer even wieberen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Die feyenoord trolletjes zijn gelukkig wel vermakelijk, weten me wel op te beurenI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hebben ze iets gewonnen ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:00 schreef Seam het volgende:
Die feyenoord trolletjes zijn gelukkig wel vermakelijk, weten me wel op te beurenCharlie: How's it going in there?
Ik verbaas me meer over de treurigheid, maar goed. Ik maak me meer druk om Ajax zelf.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:00 schreef Seam het volgende:
Die feyenoord trolletjes zijn gelukkig wel vermakelijk, weten me wel op te beuren![]()
Ik verbaas me meer over het feit dat zelfs PSV fans het mooier vinden dat Ajax niet kampioen is dan dat PSV kampioen is. Dat is mooi, volgend jaar weer helemaal niks in Ehv.![]()
Neem aan dat je dit uit je duim zuigt toch?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erger was dat ze al betaald hadden voor Gudelj en Overmars belde met Stewart om te vragen wat nou eigenlijk de kwaliteiten waren van Gudelj. Stewart wist niet wat hij hoorde.Nothing to see here, carry on![]()
Zoals deze post nu?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je 5000 keer iets achterlijks zegt dan heb je weleens gelijk.![]()
Niet als het aan Overmars ligtquote:Op maandag 9 mei 2016 23:18 schreef Brammess het volgende:
Ik verbaas me meer over het feit dat zelfs PSV fans het mooier vinden dat Ajax niet kampioen is dan dat PSV kampioen is. Dat is mooi, volgend jaar weer helemaal niks in Ehv.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Varkensoord.hahaquote:Op maandag 9 mei 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze supporters zijn van een club met een trainingscomplex die Varkenoord heet kan ik ze niet serieus nemen. Als je het over slechte namen hebt de tering
Forum Opties Forumhop: Hop naar: