twitter:troostjohn twitterde op zondag 08-05-2016 om 14:21:10Graafschap haalt onverwacht punt(en) tegen Ajax door geactiveerde geestelijke FLOW kracht. Deur titel PSV staat open..en kan benut worden. reageer retweet
Als je 5000 keer iets achterlijks zegt dan heb je weleens gelijk.quote:Op maandag 9 mei 2016 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja mensen, John wist het altwitter:troostjohn twitterde op zondag 08-05-2016 om 14:21:10Graafschap haalt onverwacht punt(en) tegen Ajax door geactiveerde geestelijke FLOW kracht. Deur titel PSV staat open..en kan benut worden. reageer retweet
Nee we moeten een joods jeugdcomplex Vught noemen. Wat is er mis met de naam van ons jeugdcomplex?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:17 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
Ajax staat overigens echt bol van dat soort lachwekkendheden.
Je jeugd "De Toekomst" noemen.
Echt. Man. Hoe kán je er supporter van zijn![]()
Je praat tegen HMF, kleine tipquote:Op maandag 9 mei 2016 22:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee we moeten een joods jeugdcomplex Vught noemen. Wat is er mis met de naam van ons jeugdcomplex?
Als ze supporters zijn van een club met een trainingscomplex die Varkenoord heet kan ik ze niet serieus nemen. Als je het over slechte namen hebt de teringquote:Op maandag 9 mei 2016 22:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee we moeten een joods jeugdcomplex Vught noemen. Wat is er mis met de naam van ons jeugdcomplex?
Don't feed the trollquote:Op maandag 9 mei 2016 22:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
We konden het niet over ons hart verkrijgen om toch het kampioenschap te pakken t.o.v. PSV. Een beetje hetzelfde als je voetbalt tegen je gehandicapte buurjochie, die laat je uiteindelijk ook winnen.quote:Op maandag 9 mei 2016 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus wat ging ee mis jongens?
Zo zonde dit he!
Ze snappen hier niet helemaal hoe het werkt, dus reken er maar niet op .quote:Op maandag 9 mei 2016 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft die clown geen ban meer? Anders kan die wel weer even wieberen.
Hebben ze iets gewonnen ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2016 23:00 schreef Seam het volgende:
Die feyenoord trolletjes zijn gelukkig wel vermakelijk, weten me wel op te beuren
Ik verbaas me meer over de treurigheid, maar goed. Ik maak me meer druk om Ajax zelf.quote:Op maandag 9 mei 2016 23:00 schreef Seam het volgende:
Die feyenoord trolletjes zijn gelukkig wel vermakelijk, weten me wel op te beuren
Neem aan dat je dit uit je duim zuigt toch?quote:Op maandag 9 mei 2016 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erger was dat ze al betaald hadden voor Gudelj en Overmars belde met Stewart om te vragen wat nou eigenlijk de kwaliteiten waren van Gudelj. Stewart wist niet wat hij hoorde.
Zoals deze post nu?quote:Op maandag 9 mei 2016 22:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je 5000 keer iets achterlijks zegt dan heb je weleens gelijk.
Niet als het aan Overmars ligtquote:Op maandag 9 mei 2016 23:18 schreef Brammess het volgende:
Ik verbaas me meer over het feit dat zelfs PSV fans het mooier vinden dat Ajax niet kampioen is dan dat PSV kampioen is. Dat is mooi, volgend jaar weer helemaal niks in Ehv.
Varkensoord.hahaquote:Op maandag 9 mei 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze supporters zijn van een club met een trainingscomplex die Varkenoord heet kan ik ze niet serieus nemen. Als je het over slechte namen hebt de tering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |