Jawel, Sjoerdquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zoiets moet het wel geweest zijn; ze hadden denk ik ook gewoon niks; nada. Die gast zat ook bij Ajax en niemand zat bij PSV._________________!
Dat was vorig jaar. Het is toch echt Ajax.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:59 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie nu bij het NOS Journaal dat PSV kampioen is geworden.
Ze hadden mensen in Amsterdam moeten interviewen die "kanker op met die camera" gingen brullen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zoiets moet het wel geweest zijn; ze hadden denk ik ook gewoon niks; nada. Die gast zat ook bij Ajax en niemand zat bij PSV._________________!
Schreuder welquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef xzaz het volgende:
[..]
Doet hij zn bek eens niet open, is het weer verkeerdquote:
Oh in Eindhoven, daar stond zo'n Journaalventje. En Joep.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die is pas later van Amsterdam naar Eindhoven gegaan.
Schreuder zou niet welkom moeten zijn binnen een straal van 5 kilometer van een voetbalstadion, maar dit is een goede eerste stapquote:Op maandag 9 mei 2016 00:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die was niet welkom in de spelershome
Oh wacht ik bedoel Joep, niet sjoerd.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh in Eindhoven, daar stond zo'n Journaalventje. En Joep.
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 09-05-2016 om 00:04:52Misschien moeten wij het morgen in @VoetbalInside dan maar over @PSV hebben #kampioen reageer retweet
Wat een heldquote:Op maandag 9 mei 2016 00:09 schreef Zipportal het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op maandag 09-05-2016 om 00:04:52Misschien moeten wij het morgen in @VoetbalInside dan maar over @PSV hebben #kampioen reageer retweet
Jaaaaaquote:Op maandag 9 mei 2016 00:09 schreef Zipportal het volgende:
Ik zou aangifte doenquote:Op maandag 9 mei 2016 00:10 schreef Roland010 het volgende:
Maar ff serieus, is hier niet wat tegen te ondernemen? Ik bedoel, NPO wordt betaald van publiek geld, ze horen niet Ajax te vertegenwoordigen, daarvoor is er AT5.
twitter:Robinj010 twitterde op maandag 09-05-2016 om 00:10:53@studiovoetbal wat een kut programma Mulder krijg de tering en jullie hele kut studio Ajax graf mongolen reageer retweet
Dit was natuurlijk een inkopper.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:09 schreef Zipportal het volgende:
Ajax zit in Amsterdam; alleen Rutger en die rooie zijn Rotterdammers..quote:Op maandag 9 mei 2016 00:14 schreef Zipportal het volgende:
Eigenlijk zou GeenStijl hier iets mee moeten doen. Dan wordt het zo opgepikt.
Nee, Morgen avond DWDD let maar op; alleen maar Ajax; denk dat jan te gast is.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:15 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat zal weinig uithalen. Maar er moet toch IETS aan deze aanfluiting te doen zijn?
Dien een klacht in bij de NOS zou ik zeggen. Of kijk niet, scheelt ook frustratiequote:Op maandag 9 mei 2016 00:15 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat zal weinig uithalen. Maar er moet toch IETS aan deze aanfluiting te doen zijn?
Zou me niet eens verbazen. Maar hoe kan het, vrijwel iedereen haat die demente gek tot op het bot, WAAROM blijven programma's hem uitnodigen?quote:Op maandag 9 mei 2016 00:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee, Morgen avond DWDD let maar op; alleen maar Ajax; denk dat jan te gast is.
Nee. Dan gewoon de publieke omroep afschaffen. Of mensen zelf laten bepalen of ze bijdragen.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dien een klacht in bij de NOS zou ik zeggen. Of kijk niet, scheelt ook frustratie
Amsterdamquote:Op maandag 9 mei 2016 00:18 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen. Maar hoe kan het, vrijwel iedereen haat die demente gek tot op het bod, WAAROM blijven programma's hem uitnodigen?
Ze nemen Joep niet serieus in Eindhovenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Schijnt dus dat die NOS verslaggevers nogal buitengesloten werden door PSV en terecht ook
Het punt van publieke goederen is juist dat je dat bij sommige dingen niet moet doenquote:Op maandag 9 mei 2016 00:20 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Nee. Dan gewoon de publieke omroep afschaffen. Of mensen zelf laten bepalen of ze bijdragen.
Ik hoop zo dat ze dat ook morgen die hele NOS eventjes afbrandenquote:Op maandag 9 mei 2016 00:09 schreef Zipportal het volgende:
Maar eigenlijk is dat dan de schuld van de overige mensen die blijven kijken. Als alle 16 miljoen mensen buiten Amsterdam gewoon niet meer kijken en weigeren te betalen voor de publieke omroep (via de politiek kun je dat afdwingen) dan houdt het wel op.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
AmsterdamDie hele Hilversum club is Amsterdams. 's ochtends in het nieuws met de file informatie hoor je het al. Staat het rond Amsterdam vast dan is het chaos op de weg. Rustig bij Amsterdam? Dan is het een 'matige' ochtend spits. Let maar eens op.
Sommige dingen niet nee, maar zoiets als de NPO wel.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het punt van publieke goederen is juist dat je dat bij sommige dingen niet moet doen
Een NPO an sich is niks mis mee en vrij belangrijk imo. Overigens vind ik net zo goed dat de NOS een hilarische uitzending maakte, daar niet vanquote:Op maandag 9 mei 2016 00:24 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Sommige dingen niet nee, maar zoiets als de NPO wel.
+ Humberto Tanquote:Op maandag 9 mei 2016 00:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze dat ook morgen die hele NOS eventjes afbranden
Daarom juist zouden ze niet volledig Ajax/Amsterdam moeten vertegenwoordigen toch?quote:Op maandag 9 mei 2016 00:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een NPO an sich is niks mis mee en vrij belangrijk imo.
Vermakelijke site is dat. Vooral de comments.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:23 schreef Evertjan het volgende:
Ik verwacht ook een pittig stukje hierover op mediacourant.nl
KANKERHOMOquote:Op maandag 9 mei 2016 00:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Vermakelijke site is dat. Vooral de comments.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |