Zie het als ESFquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zie het als ESF
Tevens ga ik mijn tanden poetsen, wat niet betekent dat ik een kwartier weg ben
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is een zegen voor het Nederlands voetbal
Boeiond.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom gooien voetballers altijd met de prijzen.
Ik met m'n ogenquote:Op zondag 8 mei 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk met een glas water.
Hopelijk is Sjoerdgod er straks weer.
een voetbal club in je naam hebbe. Het is maar goed dat je op fok wel wat te zeggen heb.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk met een glas water.
Hopelijk is Sjoerdgod er straks weer.
Play-off.quote:
die is madquote:
De Korte Cornerquote:Op zondag 8 mei 2016 23:00 schreef Zipportal het volgende:
Straks weer korte corner aids. Onderwerp is nu al voorstelbaar.
Dat doen wij allemaal.quote:
Oneens.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:02 schreef Szura het volgende:
Lestienne is toch behoorlijk tegengevallen hoor Sjoerd, om begrijpelijke redenen deels
Ok.quote:
Aan de andere kant, waarom die met Pereiro moet banken tov Narsingh is mij een raadselquote:Op zondag 8 mei 2016 23:02 schreef Szura het volgende:
Lestienne is toch behoorlijk tegengevallen hoor Sjoerd, om begrijpelijke redenen deels
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:02 schreef Kopstoot het volgende:
Mulder.nog zuurder dan die Groninger normaal al is, net zo wegkwijnend als geboorteplaats Winschoten..
Locadiaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aan de andere kant, waarom die met Pereiro moet banken tov Narsingh is mij een raadsel
Ja, maar mag niks meer zeggen van Karina.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zat jij toevallig net in de zaal bij 1 tegen 100?
Ik dacht al, een ambtenaar die van wielrennen houdtquote:Op zondag 8 mei 2016 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar mag niks meer zeggen van Karina.
Nare zuurpruim dat het isquote:Op zondag 8 mei 2016 23:04 schreef WethouderHekking het volgende:
Jan Mulder laat zich heel erg kennen hoor.
Ja, dat kan niet anders. Dat is er maar een handjevol.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht al, een ambtenaar die van wielrennen houdt
Hoe weet jij datquote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof
Je mag niet eens alcohol drinken
Waar is GGMM trouwens?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij zou toch weggaan als PSV kampioen zou worden toch?
Bah. Gat-ver-dam-me.quote:
hahahahquote:Op zondag 8 mei 2016 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof
Je mag niet eens alcohol drinken
Wist niet dat ik ook in die show zat.quote:
als Ajax kampioen zou wordenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij zou toch weggaan als PSV kampioen zou worden toch?
Die spelen ook Europese duels, naar het schijntquote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg zo'n vreselijke jeuk van het geschreeuw over ''na Europese duels worden bewezen meer punten verspeeld''
Ga dan niet op voetballen zitten, lekker korfballen met z'n allen.
Laatst gezien 6 uur en 7 minuten geledenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hem kennende leest hij mee.
* opperkleurder zwaait naar GGMM
Heeft die weer een ban?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hem kennende leest hij mee.
* opperkleurder zwaait naar GGMM
Jij hebt toch ook gekorfbald?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg zo'n vreselijke jeuk van het geschreeuw over ''na Europese duels worden bewezen meer punten verspeeld''
Hij is gewoon uitgelogd en leest mee, dat kan ook.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laatst gezien 6 uur en 7 minuten geleden
Behalve in de SC.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is gewoon uitgelogd en leest mee, dat kan ook.
Ah ja, dat kan ookquote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is gewoon uitgelogd en leest mee, dat kan ook.
ajax verloor ook punten in de europese weken..... maar dan niet in de eredivisiequote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze lijken wel een kater te hebben.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een erg mooie foto
Na 120 minuten en pingels tegen Atletico ben je fysiek en mentaal moe. Op zich best wel een geldig excuus.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
50% van de nederlagen van Atletico komt na Europese duels, tegen godbetert Sporting en Levante. Er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Woont hier KingRoland?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De onwetendheid.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij heeft een weddenschap verloren. Hij dacht dat Ajax kampioen zou worden.![]()
Dinsdag-zondag hequote:Op zondag 8 mei 2016 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Na 120 minuten en pingels tegen Atletico ben je fysiek en mentaal moe. Op zich best wel een geldig excuus.
Als je dit met Engelse ondertiteling zou showen aan een trainer van Atletico of van Borussia Dortmund, denken ze dat we niet sporen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:07 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ajax verloor ook punten in de europese weken..... maar dan niet in de eredivisie
Die wisselt om de 3 maand van club.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Te juichen voor PSV , schizofreniegod
Kun je wel aan AZ overlaten.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
AZ moet kwartfinale halen anders zakken ze op de UEFA-lijst van 44 naar 70
I feel yaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:09 schreef Tagliano het volgende:
Verdomme ik ga echt veel te hard qua posts vandaag
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij heeft een weddenschap verloren. Hij dacht dat Ajax kampioen zou worden.![]()
Nu durft ie dat wel, vorige jaar chickende ie eruitquote:
SASSENHEIM - Door een ongeval op het spoor is er geen treinverkeer mogelijk tussen Leiden en Hoofddorp. Hulpdiensten zijn uitgerukt.quote:
Ik heb niet eens sirenes of wat ook gehoordquote:Op zondag 8 mei 2016 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
SASSENHEIM - Door een ongeval op het spoor is er geen treinverkeer mogelijk tussen Leiden en Hoofddorp. Hulpdiensten zijn uitgerukt.
Volgens ns.nl zijn de beperkingen tussen Leiden en Hoofddorp als gevolg van een aanrijding voorbij. Reizigers moeten wel rekening houden met een langere reistijd.
Hm dat is denk ik wel een record voor me.quote:
En nu voor PSV weer?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, Mani89. Eerst voor Feyenoord, toen weer Ajax.
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:09 schreef Tagliano het volgende:
Verdomme ik ga echt veel te hard qua posts vandaag
Makkelie?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
SASSENHEIM - Door een ongeval op het spoor is er geen treinverkeer mogelijk tussen Leiden en Hoofddorp. Hulpdiensten zijn uitgerukt.
Volgens ns.nl zijn de beperkingen tussen Leiden en Hoofddorp als gevolg van een aanrijding voorbij. Reizigers moeten wel rekening houden met een langere reistijd.
Haha, jij neemt Mani89 serieus.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Barcelona, vanmiddag postte hij nog fier dat die gelukkig wel kampioen zouden worden.
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op zondag 8 mei 2016 23:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Hm dat is denk ik wel een record voor me.
Kun je dat opzoeken?
Bericht is van februari 2015. Dus dat kan kloppen.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb niet eens sirenes of wat ook gehoord
Op het EK gaat die op maandag voor Polen juichen en 2 dagen later voor Nederlandquote:
Oh, dan zou mijn stream wel ernstig achter lopen jaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bericht is van februari 2015. Dus dat kan kloppen.
Mani89 is gek.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat is daar aan de hand, Real plek 2 nuquote:Op zondag 8 mei 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Barcelona, vanmiddag postte hij nog fier dat die gelukkig wel kampioen zouden worden.
Zo'n beetje alle spelers van Ajax toch?quote:
Zou beter passen in een team zonder hotseknotsbegoniavoetbalquote:
En is het gelukt?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh, dan zou mijn stream wel ernstig achter lopen ja
Overigens was dat een zelfmoord door een jochie met faalangst, meen ik
Atletico verloor van Levante.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is daar aan de hand, Real plek 2 nu
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen met een persoonlijkheidsstoornis moet je de ruimte geven.
Sow uitstekend inhoudelijke postquote:Op zondag 8 mei 2016 23:12 schreef Szura het volgende:
Sinkgraven is geen miskoop, hij wordt kapot gemaakt
Als Atletico van Levante verliest, Ajax niet van de Graafschap wint..quote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atletico verloor van Levante.
FC Barcelona wint toch wel van Granada. Maak je geen illusies.
Milik is een prima aankoop.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle spelers van Ajax toch?
Ik voorspel dat hij pas in augustus weer te bewonderen is.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:12 schreef Pascalus het volgende:
Waar is Bronson eigenlijk? die heb ik al een tijdje niet meer gezien.
Zit wel een vrij kloteverhaal achter, helaasquote:Op zondag 8 mei 2016 23:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die faalangst was dus nergens voor nodig.
Zou je denken?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:12 schreef TheGeneral het volgende:
Volgens mij baalt Jan er een beetje van dat Ajax geen kampioen is geworden
Want dan staat Ajax weer op plek 1quote:Op zondag 8 mei 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat hij pas in augustus weer te bewonderen is.
Tegen degradatiekandidaten verzaakt Barcelona niet enorm snel.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Atletico van Levante verliest, Ajax niet van de Graafschap wint..
Dat gaat moeilijk worden
Nu PSVCL nog§quote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef Caland het volgende:
Bronson
Firefox
GGMM
Whereverwhatever
Gone but never forgotten
7-0 voor Barįa.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Atletico van Levante verliest, Ajax niet van de Graafschap wint..
Dat gaat moeilijk worden
Scorpie toevoegen?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef Caland het volgende:
Bronson
Firefox
GGMM
Whereverwhatever
Gone but never forgotten
Ik kan niet in de toekomst kijken, wel fijn dat jij dat kunt.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want dan staat Ajax weer op plek 1
Snap je hem?
Die heeft zich zo belachelijk gemaakt de laatste weken met "het kampioenschap is al binnen"quote:Op zondag 8 mei 2016 23:12 schreef Pascalus het volgende:
Waar is Bronson eigenlijk? die heb ik al een tijdje niet meer gezien.
De gebroeders autisten Shreyas en Gwailow.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef Caland het volgende:
Bronson
Firefox
GGMM
Whereverwhatever
Gone but never forgotten
Van dit lijstje namen krijg ik de kriebelsquote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef Caland het volgende:
Bronson
Firefox
GGMM
Whereverwhatever
Gone but never forgotten
Nu blijkt maar weer dat wat er in jouw signature staat de waarheid is.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef Caland het volgende:
Bronson
Firefox
GGMM
Whereverwhatever
Gone but never forgotten
Ze verloren van Valencia, Valencia die ook vaak verloorquote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen degradatiekandidaten verzaakt Barcelona niet enorm snel.
Gwailow kwam melden dat het een fantastisch jaar wasquote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
De gebroeders autisten Shreyas en Gwailow.
Oja.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Staat ADO er niet boven op alfabetische volgorde?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want dan staat Ajax weer op plek 1
Snap je hem?
Je snapt hem nietquote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan niet in de toekomst kijken, wel fijn dat jij dat kunt.
Speeldag 1 gezellig kijken naar Excelsior - Ajax en PSV - NAC Breda?
Jaquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Staat ADO er niet boven op alfabetische volgorde?
MOTD2 pakken we ook gezellig mee, al weet ik niet hoe laat dat isquote:
Nee want ADOquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je snapt hem niet
Ik doel op Teletekst, staan ze weer ergens bovenaan.
Ja hij is slecht, Tong zou hem wel snappen
Snap je hem?
Klopt, was dat even vergetenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Staat ADO er niet boven op alfabetische volgorde?
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze verloren van Valencia, Valencia die ook vaak verloor
Ik zie kansen 422
Heb je niet Real Madrid gekeken vandaag? Ondanks dat Barcelona destijds wel slecht was, komt Real gewoon goed weg met 3-2 in eigen huis tegen Valencia, het stadion waar clubs normaal gesproken met 4/5/6-0 worden afgeranseld.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze verloren van Valencia, Valencia die ook vaak verloor
Ik zie kansen 422
Shreyas en GwaiLow, twee uitersten van elkaar.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
23:30quote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
MOTD2 pakken we ook gezellig mee, al weet ik niet hoe laat dat is
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:16 schreef Szura het volgende:
Dan besluit je na dit seizoen met waardeloos spel, met deze waardeloze wissels en tactiek van vandaag, om je af te reageren op de 17-jarige Cerny en de keeper die amper 20 goals tegen kreeg
Ik heb alleen PSV gekekenquote:Op zondag 8 mei 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Heb je niet Real Madrid gekeken vandaag? Ondanks dat Barcelona destijds wel slecht was, komt Real gewoon goed weg met 3-2 in eigen huis tegen Valencia, het stadion waar clubs normaal gesproken met 4/5/6-0 worden afgeranseld.
Het is weer een ouderwets avondje Studio Ajax.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Gaan we het nog over de kampioen hebben, of hoe lijkt dat?
Ik snap hem, maar denk jij dat Ajax clean door de seizoensstart komt?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je snapt hem niet
Ik doel op Teletekst, staan ze weer ergens bovenaan.
Ja hij is slecht, Tong zou hem wel snappen
Snap je hem?
Staan ze nu ook. Een niet verdienstelijke tweede plaats.quote:
Ik vind Gwailow zijn act wel een beetje raar.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shreyas en GwaiLow, twee uitersten van elkaar.
quote:Op zondag 8 mei 2016 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Gaan we het nog over de kampioen hebben, of hoe lijkt dat?
Ligt eraan of er een nieuwe trainer komtquote:Op zondag 8 mei 2016 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap hem, maar denk jij dat Ajax clean door de seizoensstart komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |