neuh ik zie een City - QPR? scenario voor mequote:Op zondag 8 mei 2016 16:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]kom op man
Je ziet je club kampioen worden
agueroooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 8 mei 2016 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
neuh ik zie een City - QPR? scenario voor me![]()
Je lijkt wel Geer en/of Goor met je dramaquote:Op zondag 8 mei 2016 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
neuh ik zie een City - QPR? scenario voor me![]()
2007 johquote:Op zondag 8 mei 2016 16:09 schreef leolinedance het volgende:
herhaling van 2009(meen ik)? Vitesse 5-1 wat een feest was dat
Younes nog wel, Veltman ook wel in het centrumquote:Op zondag 8 mei 2016 16:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik ben geen Ajacied, maar de spelers die op het veld staan zijn geen Ajax-spelers. Ze hebben wel een Ajaxshirtje aan maar Ajax-spelers.....ehhhh Nee!
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je lijkt wel Geer en/of Goor met je drama
Klaasen en Cerny in potentie...de rest mwoahquote:Op zondag 8 mei 2016 16:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Younes nog wel, Veltman ook wel in het centrum
Dat was mooiquote:Op zondag 8 mei 2016 16:09 schreef leolinedance het volgende:
herhaling van 2009(meen ik)? Vitesse 5-1 wat een feest was dat
Over verwijfd gesproken, wanneer is ESF topic?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]ja ik word hier echt een wijf van, het spijt me
Bedankt voor de 6 miljoen.quote:
dinsdag is halve finalequote:Op zondag 8 mei 2016 16:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Over verwijfd gesproken, wanneer is ESF topic?
Ja die ook nog wel inderdaad, tenminste Klaassen in acceptabele vormquote:Op zondag 8 mei 2016 16:10 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Klaasen en Cerny in potentie...de rest mwoah
ben wel ajacied maar ben t wel met je eens jaquote:Op zondag 8 mei 2016 16:08 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik ben geen Ajacied, maar de spelers die op het veld staan zijn geen Ajax-spelers. Ze hebben wel een Ajaxshirtje aan maar Ajax-spelers.....ehhhh Nee!
haha gayquote:Op zondag 8 mei 2016 16:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ik kijk via dit topicMoederdag enzo
Ja het is wel opvallend dit. Zit er gewoon altijd naast. altijdquote:Op zondag 8 mei 2016 16:10 schreef GGMM het volgende:
Toen Derksen winst Ajax voorspelde WIST ik het al.
ongeveer 10 minuten nog... Radio 1 heeft een appquote:Op zondag 8 mei 2016 16:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ik kijk via dit topicMoederdag enzo
Hoeveel dagen bleef je ook alweer weg?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:10 schreef GGMM het volgende:
Toen Derksen winst Ajax voorspelde WIST ik het al.
mee eensquote:Op zondag 8 mei 2016 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Boer had Klaassen eraf moeten halen
Anti-orakel.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja het is wel opvallend dit. Zit er gewoon altijd naast. altijd
Tis geen Roda!quote:Op zondag 8 mei 2016 16:12 schreef Tagliano het volgende:
Ah wacht, we hebben nog RIEDEGOD voor de 90+5
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Ach, de KNVB geeft Ajax vast wel weer een onterechte penalty in de 90e minuut.
Als het écht er op aan komt zal de KNVB Ajax áltijd steunen
Jankerquote:Op zondag 8 mei 2016 16:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Excuusnegerquote:Op zondag 8 mei 2016 16:11 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet wat de toegevoegde waarde is van Serreroham...
Terecht natuurlijk welquote:Op zondag 8 mei 2016 16:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Standaard 30 seconden als het niet meer is...quote:Op zondag 8 mei 2016 16:15 schreef Groby het volgende:
Volgens mij lopen die streams hier achter as fuck
Nope, AZ als laatstequote:Op zondag 8 mei 2016 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
wordt er op de andere velden nog gescoord
is al zo vaak gezegd maar die opperkneus Frank zit er nog steedsquote:Op zondag 8 mei 2016 16:16 schreef Tagliano het volgende:
Goed. Bezempje door de selectie en staf, hopelijk schudt dit nog iemand wakker in Amsterdam
Saaiquote:
Wat is dit voor apathische praat Tagliano? De fik in de hele club. Hoe kan je dit vertiefen? Zonder de schaal is het een aidsseizoen pur sang.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:16 schreef Tagliano het volgende:
Goed. Bezempje door de selectie en staf, hopelijk schudt dit nog iemand wakker in Amsterdam
klopt maar dit is zo kansloosquote:Op zondag 8 mei 2016 16:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gekochte spelers mogen de ontwikkeling van eigen jeugd niet in de weg staan..
Ik moet toch ergens hoop vandaan halenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:16 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
is al zo vaak gezegd maar die opperkneus Frank zit er nog steeds
Met die schaal ookquote:Op zondag 8 mei 2016 16:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is dit voor apathische praat Tagliano? De fik in de hele club. Hoe kan je dit vertiefen? Zonder de schaal is het een aidsseizoen pur sang.
Bizar.quote:
Verbloemenquote:
Het is maar een spelletjequote:Op zondag 8 mei 2016 16:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is dit voor apathische praat Tagliano? De fik in de hele club. Hoe kan je dit vertiefen? Zonder de schaal is het een aidsseizoen pur sang.
Sowquote:Op zondag 8 mei 2016 16:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mad? Jelly? Het zit diep-vocaroo.quote:
In de tweede seizoenshelft danquote:Op zondag 8 mei 2016 16:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Leukst voetballende team van Nederland.
Best standaard eigenlijkquote:
Dit maakt het wel weer mooi. Het kan me eigenlijk aan de reet roesten of PSV of Ajax kampioen wordt, maar Cillessen gun ik het licht in de ogen nietquote:
boeiendquote:Op zondag 8 mei 2016 16:21 schreef Groby het volgende:
Wordt er op andere velden niet meer gevoetbald ofzo
1 vakantie voor Propperquote:Op zondag 8 mei 2016 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel heeft PSV betaald aan De Graafschap
madquote:Op zondag 8 mei 2016 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mobieltje per spelerquote:Op zondag 8 mei 2016 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit dus. Beetje gefrustreerd.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:21 schreef RvLaak het volgende:
Best leuk om te horen dat de R1 commentatoren ook voor ajax zijn
Als het andersom zou zijn geweest, zouden ze voor PSV zijn in het commentaar. Je leeft toch mee met de sfeer dan. Als ze nog één goaltje moeten en de tijd loopt af, ben je er automatisch voor als je neutraal bent.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:21 schreef RvLaak het volgende:
Best leuk om te horen dat de R1 commentatoren ook voor ajax zijn
Nou ja, je kan de graafschap nog zo veel betalen, daar gaan ze niet goed van voetballenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoeveel PSV-fans hadden dit verwacht eigenlijk?
Goed niet, wel heel gemotiveerd!quote:Op zondag 8 mei 2016 16:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, je kan de graafschap nog zo veel betalen, daar gaan ze niet goed van voetballen
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:23 schreef RemcoW23 het volgende:
+1quote:
Werkelijk ieder weldenkend mens na Troost zijn tweet van vanochtend.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:23 schreef RemcoW23 het volgende:
omkoping...quote:Op zondag 8 mei 2016 16:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dan nog zou elke club in het linkerrijtje er moeiteloos van moeten kunnen winnenquote:Op zondag 8 mei 2016 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed niet, wel heel gemotiveerd!
quote:
34 dagen weg he?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:24 schreef timmmmm het volgende:
GGMM zet op dit moment zijn tanden in de tafel van ergernis. RIP
Speelde Go Ahead ook?quote:Op zondag 8 mei 2016 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Publiek in Den Haag gaat los na de FT in Deventer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |