Dat zijn nog best pittige potjes.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dinamo en Grozny uit en Ural thuis. Niet heel schokkend.
FC Utrecht twee maal.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En van welke clubs heeft ajax niet gewonnen om tot precies hetzelfde puntenaantal te komen?
Onterechte vrije trap?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:01 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Zoals de bekerwedstrijd van Feyenoord - Ajax met in de laatste minuut een onterechte vrije trap en vervolgens een overtreding die in de 16 werd gemaakt door Feyenoord?
Wat heeft dit met het kampioenschap te maken?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:01 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Zoals de bekerwedstrijd van Feyenoord - Ajax met in de laatste minuut een onterechte vrije trap en vervolgens een overtreding die in de 16 werd gemaakt door Feyenoord?
PSVCL is auto's in de fik aan het steken.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Geen PSVvCL maar wel Pizzageit in dit topiek
Die bal was inderdaad uit, en nu? Jij denkt echt dat ze aan het begin van het seizoen bij een kop koffie en een appelgebakje de scheidsrechters de opdracht geven om Ajax kampioen te laten worden?quote:Op zondag 8 mei 2016 14:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bal was gewoon uit tijdens Feyenoord-Ajax, daarna scoorde Ajax de 1-1.
JUICHENquote:Op zondag 8 mei 2016 15:02 schreef Sked het volgende:
Ik durf te stellen dat Ajax vaker hulp van de scheids had, dat het balletje in de ArenA vaker goed viel en weet ik veel wat allemaal.
Maar het maakt toch geen ene reet uit nu Ajax gewoon kampioen is toch
Ja tuurlijk. Potje eerder werd Feyenoord nog vies geholpen door Nijhuis die overal vrije trappen in zag voor Feyenoord en niet voor Ajax. Onterechte vrije trap win je de eerste prijs sinds 2008. Recht van spreken? Neequote:Op zondag 8 mei 2016 14:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bal was gewoon uit tijdens Feyenoord-Ajax, daarna scoorde Ajax de 1-1.
Nou ik denk toch dat dat anders ligt.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:02 schreef Sked het volgende:
Ik durf te stellen dat Ajax vaker hulp van de scheids had, dat het balletje in de ArenA vaker goed viel en weet ik veel wat allemaal.
Natuurlijk, dat is toch elk jaar zo.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:02 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die bal was inderdaad uit, en nu? Jij denkt echt dat ze aan het begin van het seizoen bij een kop koffie en een appelgebakje de scheidsrechters de opdracht geven om Ajax kampioen te laten worden?
de KNVB hoopt dat iedereen zo denktquote:Op zondag 8 mei 2016 15:02 schreef Sked het volgende:
Wonderbaarlijk was dat vorige week. Straks eens kijken hoeveel punten we te weinig hebben voor de play offsquote:Op zondag 8 mei 2016 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorige week niet gewonnen he dus vandaag kan het weer
Is dit mogelijk met in afgunst ondergedompelde kakkies die komen trollen?quote:
Jahoor, lekker laten voor wat ze zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 15:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is dit mogelijk met in afgunst ondergedompelde kakkies die komen trollen?
👍🏼quote:Op zondag 8 mei 2016 15:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee jezus hing alleen aan het kruis net zoals jouw vriendin aan mijn kruis hangt.
of de graafschap 1. Dat vind ik iets realistischerquote:
Vergeet niet dat Kramer geschorst had moeten zijn voor de finale.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Potje eerder werd Feyenoord nog vies geholpen door Nijhuis die overal vrije trappen in zag voor Feyenoord en niet voor Ajax. Onterechte vrije trap win je de eerste prijs sinds 2008. Recht van spreken? Nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |