Ja dat vond ik leuk om te doenquote:Op zondag 8 mei 2016 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, je noemde mij alleen constant als hij iets goeds deed nadat ik had gezegd dat hij er niks van kan.
En dat weet je dondersgoed.
Gooi jezelf weg.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:59 schreef Fylax het volgende:
Als Feyenoord verliest blijven ze wel derde toch?
Nou ja, voor jou doen zeker.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat vond ik leuk om te doenAls jij dat overtuigen vindt.
Het voetbal heeft toch beslist? PSV won niet van ADO/Heerenveen/Roda/Willem II/Ajax/Excelsior.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, het is gewoon sneu om te zien dat een club altijd zó opzichtig wordt geholpen. Laat het voetbal het nou eens beslissen in plaats van áltijd maar Ajax te moeten helpen
Moeten jullie geen NEC kijken? Treurige lui.quote:
Mwhah, dan zou PSV ook meer voordeel hebben moeten hebben, terwijl Ajax wel opzichtig vaker geholpen is.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je vaker de bal hebt, vaker domineert en meer aanvalt is de kans groter dat een scheids vaker in je voordeel oordeelt.
Dinamo en Grozny uit en Ural thuis. Niet heel schokkend.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh bah
nou hopen dat Rostov ergens een potje verliest dan.
En van welke clubs heeft ajax niet gewonnen om tot precies hetzelfde puntenaantal te komen?quote:Op zondag 8 mei 2016 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het voetbal heeft toch beslist? PSV won niet van ADO/Heerenveen/Roda/Willem II/Ajax/Excelsior.
wat een zure kut ben je tochquote:
Neehoor, Makkelie heeft Ajax de titel gegeven en dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het voetbal heeft toch beslist? PSV won niet van ADO/Heerenveen/Roda/Willem II/Ajax/Excelsior.
Nietquote:Op zondag 8 mei 2016 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals de bekerwedstrijd van Feyenoord - Ajax met in de laatste minuut een onterechte vrije trap en vervolgens een overtreding die in de 16 werd gemaakt door Feyenoord?quote:Op zondag 8 mei 2016 14:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, het is gewoon sneu om te zien dat een club altijd zó opzichtig wordt geholpen. Laat het voetbal het nou eens beslissen in plaats van áltijd maar Ajax te moeten helpen
wat een zure kut ben je tochquote:
ajax heeft iets meer duidelijke mazzel met de arbitrage gehad (achterliggend weet ik het niet, dat zal waarschijnlijk ongeveer gelijk zijn) maar boeiend dat kan gebeuren, als je voldoende wint gebeurt dat niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft ook genoeg voordelen gehad, echter niet in de belangrijke wedstrijden.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, dan zou PSV ook meer voordeel hebben moeten hebben, terwijl Ajax wel opzichtig vaker geholpen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |