En als die onterechte corner niet gegeven werd in de slotfase bij Roda uit had Ajax 2 punten meer gehad. Boehoequote:Op zondag 8 mei 2016 14:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als Makkelie die belachelijke penal niet had gegeven was PSV gewoon (terecht) kampioen.
Hoe kan je dat nou ontkennen?![]()
![]()
oh bahquote:Op zondag 8 mei 2016 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen CSKA - Krasnodar volgens mij.
Piep piep.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:56 schreef S0nic het volgende:
[..]
En als die onterechte corner niet gegeven werd in de slotfase bij Roda uit had Ajax 2 punten meer gehad. Boehoe
Ik weet nog dat jij mij probeerde te overtuigen van het feit dat dat een groot talent wasquote:
Mja, met een capabele scheids had Feyenoord de Klassieker gewonnen. Over het algemeen heeft Ajax ab-so-luut niet te klagen over hulp van de KNVB.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:56 schreef S0nic het volgende:
[..]
En als die onterechte corner niet gegeven werd in de slotfase bij Roda uit had Ajax 2 punten meer gehad. Boehoe
Ik overtuigen? Ik heb nooit argumenten leugenaar.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij mij probeerde te overtuigen van het feit dat dat een groot talent was
(Al zal je dat ook wel ontkennen)
Wat een vreselijke bullshitquote:Op zondag 8 mei 2016 14:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, met een capabele scheids had Feyenoord de Klassieker gewonnen. Over het algemeen heeft Ajax ab-so-luut niet te klagen over hulp van de KNVB.
Om de abs beter te laten uitkomen.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:57 schreef Tagliano het volgende:
Waarom Gudelj en nog wat andere gekken met een thermoshirtje spelen is mij een raadsel op een dag als deze
uiteraardquote:Op zondag 8 mei 2016 14:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, met een capabele scheids had Feyenoord de Klassieker gewonnen. Over het algemeen heeft Ajax ab-so-luut niet te klagen over hulp van de KNVB.
Kan hij zijn shirtje beter uitdoen, zoals wel vakerquote:
Klopt, je noemde mij alleen constant als hij iets goeds deed nadat ik had gezegd dat hij er niks van kan.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik overtuigen? Ik heb nooit argumenten leugenaar.
Mwhah, het is gewoon sneu om te zien dat een club altijd zó opzichtig wordt geholpen. Laat het voetbal het nou eens beslissen in plaats van áltijd maar Ajax te moeten helpenquote:
Als je vaker de bal hebt, vaker domineert en meer aanvalt is de kans groter dat een scheids vaker in je voordeel oordeelt.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |