Inderdaad, maar dat maakt het extra mooi.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajax is kampioen door Makkelie. Dat weet het overgrote gedeelte van de Ajaxaanhang zelf ook dondersgoed.
Als Makkelie die belachelijke penal niet had gegeven was PSV gewoon (terecht) kampioen.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is kampioen doordat PSV mentaal labiel is. Kan ik ook niets aan doen: breng morgen een bezoekje aan de Herdgang, spreek Guardado aan. Scheld hem in het Russisch uit, doe iets.
Alleen CSKA - Krasnodar volgens mij.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er nog onderlinge wedstrijden?
Noem ik eerder een hele goede reden om niet te kijkenquote:Op zondag 8 mei 2016 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoord heeft dus alweer Evert. Ze worden ook altijd bevooroordeeld
bevoordeeld*quote:Op zondag 8 mei 2016 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja en Elvis leeft.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als Makkelie die belachelijke penal niet had gegeven was PSV gewoon (terecht) kampioen.
Hoe kan je dat nou ontkennen?![]()
![]()
Dat zou Stijn niet leuk vinden.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Tijd voor een meer dan terechte voorsprong voor PEC.
Je kijkt geen Ajax?quote:Op zondag 8 mei 2016 14:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Tijd voor een meer dan terechte voorsprong voor PEC.
ja wat moet je dan he?quote:
PSV kon notabene een gat van 5 punten slaan op 20 maart.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als Makkelie die belachelijke penal niet had gegeven was PSV gewoon (terecht) kampioen.
![]()
bevooroordeeldquote:Op zondag 8 mei 2016 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Altijd als Evert commentaar doet scoort Achahbar.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
En als die onterechte corner niet gegeven werd in de slotfase bij Roda uit had Ajax 2 punten meer gehad. Boehoequote:Op zondag 8 mei 2016 14:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
oh bahquote:Op zondag 8 mei 2016 14:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen CSKA - Krasnodar volgens mij.
Piep piep.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:56 schreef S0nic het volgende:
[..]
En als die onterechte corner niet gegeven werd in de slotfase bij Roda uit had Ajax 2 punten meer gehad. Boehoe
Ik weet nog dat jij mij probeerde te overtuigen van het feit dat dat een groot talent wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |