Geen idee, ik zou even in de studiegids kijken, Heb zelf niet de opeiding docent Engels gedaan maar de educatieve master aan de Uni, zit anders in elkaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 02:08 schreef Schieganger het volgende:
Snelle vraag: zit er iets aan wiskunde/rekenen gerelateerd aan toetsen bij de opleiding zoals die taaltoets die in het begin komt? Zoja moet ik mij daar even op voorbereiden...
Bij de HU en Nederlands in elk geval niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 02:08 schreef Schieganger het volgende:
Snelle vraag: zit er iets aan wiskunde/rekenen gerelateerd aan toetsen bij de opleiding zoals die taaltoets die in het begin komt? Zoja moet ik mij daar even op voorbereiden...
In welk jaar ontdekte Columbus Amerika?quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:42 schreef Franny_G het volgende:
Herexamen geschiedenis vwo vond ik ook prut. Weer heel veel letterlijke kenmerkende aspecten die ze moeten benoemen. Ik heb daar zo'n hekel aan. Geschiedenis als opdreunversje.
Oh bah. Ja mijn collega's zijn ook niet enthousiast.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:08 schreef Franny_G het volgende:
Dat valt onder het kenmerkende aspect: 'het begin van de Europese overzeese expansie', zestiende eeuw. (Alhoewel dit strikt genomen natuurlijk niet zestiende eeuw is, dus daar kunnen ze dan nog een soort extra vraag van maken, over overgang late me, vroegmoderne tijd.)
Ja, dit is dus het kunstje, voor vwo-ers..
Kan je je lol op bij de examens maatschappijwetenschappen. Daar dien je zowel het kenmerkende aspect uit de vraag te vissen (wat wordt hier bedoeld?) als uit te leggen wat het betekent. En terwijl laatstgenoemde niet specifiek genoemd wordt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:42 schreef Franny_G het volgende:
Herexamen geschiedenis vwo vond ik ook prut. Weer heel veel letterlijke kenmerkende aspecten die ze moeten benoemen. Ik heb daar zo'n hekel aan. Geschiedenis als opdreunversje.
Gefeliciteerd hoor!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 06:22 schreef Haushofer het volgende:
Kogel is door de kerk: vanaf augustus aan de slag als wiskundedocent op het NHL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2016 20:59:38 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noemen de leerlingen je mevrouw DevilsWhore, of gewoon DevilsWhore?quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik kom mij hier ook maar eens melden. Ik studeer nog, komend jaar mag ik mij officieel derdejaars noemen.
Mevrouw DeeWee.quote:Op donderdag 30 juni 2016 19:10 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Noemen de leerlingen je mevrouw DevilsWhore, of gewoon DevilsWhore?
De normering van de 2F-toets (vmbo) wijkt echt enorm af van het eerste tijdvak. In maart was 32 goed een 6, nu is dat al bij 27 goed in een paar varianten. Daar zal ook wel iets mee aan de hand geweest zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:53 schreef Franny_G het volgende:
Wow, die rekentoets voor bovenbouw havo/vwo is een slagveld, geloof ik. Landelijk gemiddelde is een 4,7..
.
Bij ons gaat ie op vwo prima, maar de havisten doen dezelfde toets als de vwo'ers en dat is een drama!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 12:53 schreef Franny_G het volgende:
Wow, die rekentoets voor bovenbouw havo/vwo is een slagveld, geloof ik. Landelijk gemiddelde is een 4,7..
.
We kregen een mail van de afdelingsleider die het gemiddelde van onze school noemde en het landelijk gemiddelde. Ik neem aan dat hij dat bij de resultaten kreeg meegestuurd.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 13:44 schreef hooibaal het volgende:
[..]
De normering van de 2F-toets (vmbo) wijkt echt enorm af van het eerste tijdvak. In maart was 32 goed een 6, nu is dat al bij 27 goed in een paar varianten. Daar zal ook wel iets mee aan de hand geweest zijn.
Hoe kom je aan die landelijke gemiddeldes?
Wat rot!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:40 schreef Friek_ het volgende:
Vanaf zaterdag officieel werkloos. Helaas geen vervangende baan in het onderwijs gevonden. Kans bestaat dat ik iets compleet anders ga doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |