SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's You sound reasonable...Time to up my medication.
Maar hoe help je 'die andere DJ' dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet 'naar jezelf' luisteren maar achterover zitten, koptelefoon op, en gewoon denken dat je een willekeurige andere DJ helpt. Mijn stem klinkt voor mij ook nog steeds vreemd, ondanks dat ik mijzelf al aardig wat terug gehoord heb![]()
Test die ik gisteravond kort voor ik ging draaien, bleek dat 'weer' het volume van mijn mic te laag was, zette ik het volume hoger dan hoorde ik ook in mijn opname een brom. Dat moet ik eerst zien weg te werken voordat ik online kan gaan fine tunenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar hoe help je 'die andere DJ' dan?
Dan is alleen record toch afdoende?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Test die ik gisteravond kort voor ik ging draaien, bleek dat 'weer' het volume van mijn mic te laag was, zette ik het volume hoger dan hoorde ik ook in mijn opname een brom. Dat moet ik eerst zien weg te werken voordat ik online kan gaan fine tunen
Ik bekijk de VU meters qua muziek en spraak en dat is het wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Test die ik gisteravond kort voor ik ging draaien, bleek dat 'weer' het volume van mijn mic te laag was, zette ik het volume hoger dan hoorde ik ook in mijn opname een brom. Dat moet ik eerst zien weg te werken voordat ik online kan gaan fine tunen
Jij dacht dat muis snel tevreden is?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan is alleen record toch afdoende?
Uh, ik denk het welquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan is alleen record toch afdoende?
Testen op 128Kbps lijkt me wat 'krapjes'...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ik denk het wel
Ik heb gewoon 2 encoders aangemaakt in SAM, die welke ik gebruik voor lokaal testen is ook maar 128kbs anders worden de bestanden zo groot.
De VU meters in SAM stellen niet zoveel voor, of zoals Piet al eens tegen mij gezegd heeft, heb ik alles te afgeknepen staanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bekijk de VU meters qua muziek en spraak en dat is het wel.
Verder kan ik toch niet veel instellen qua microfoon.
Heb een blower aanstaan op mijn kamer, omdat het daar nu bijna 30 graden is en dat merkte ik wel.
Het blies behoorlijk door de microfoon, wel of geen popfilter...
Koos zij of koos jij?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, anders had ze niet voor mij gekozen hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Nah, goed genoeg om volume en 'helderheid' en zo van spraak vs muziek te testenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Testen op 128Kbps lijkt me wat 'krapjes'...
Dan alles +20% of zo...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De VU meters in SAM stellen niet zoveel voor, of zoals Piet al eens tegen mij gezegd heeft, heb ik alles te afgeknepen staan
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Koos zij of koos jij?We vielen min of meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
En het was niet eens een stapel- of luchtbedquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar precies toen hij dat zei, knalde bij mij internet er uit!
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En het was niet eens een stapel- of luchtbed
Neuh, nog geen extra geheugen gekocht; wil het financieel ff zuinig aan doen voor mijn vriendin, maar het is wel erg frustrerend zo!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Werkt Photoshop nu wel zonder problemen?
Dat is de leeftijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:42 schreef just me het volgende:
Piet bedankt voor de muziekjes, mijn ogen vallen dichtfijne avond nog allemaal
Tot morgenochtend!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 23:42 schreef just me het volgende:
Piet bedankt voor de muziekjes, mijn ogen vallen dichtfijne avond nog allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |