weet je hoe knetter ik dan word, met dit weer en volle bak zon, pfoee nou nou.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:53 schreef zeer het volgende:
[..]
lekkere zonnig dag, gewoon even blowen, ja toch?
was wel moker warm jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weet je hoe knetter ik dan word, met dit weer en volle bak zon, pfoee nou nou.
pics or gtfoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben srsly kki erg bruin geworden, ik had een strapless hempje aan en je ziet gewoon overgang van beige naar negrobruin bij m'n tieten gvd gvd
Pics van je bleke tietjesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben srsly kki erg bruin geworden, ik had een strapless hempje aan en je ziet gewoon overgang van beige naar negrobruin bij m'n tieten gvd gvd
Misschien is het tijd voor een nieuwe autoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:54 schreef zeer het volgende:
[..]
denk niet dat braddy genoeg wajong vangt om even z'n versnellingsbak te laten vervangen
Uh okéquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
moker warm.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:55 schreef zeer het volgende:
[..]
was wel moker warm jazat vandaag te chillen op een bankje in Zwolle in de volle zon maar was maar net te doen ja
niet veel goedkoperquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Misschien is het tijd voor een nieuwe auto
Ik ben onschuldigquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij zei in de gay SC te willen daten maar toen dacht hij dat opso had lopen stoken en sindsdien heb ik hem nooit meer gezein
Woensdag word de bakolie ververst en gekeken waar er eventueel een lekkage zit. (Al lag er niks onder de auto vanmiddag en is het verder kurkdroog aan de onderkant)quote:
ziezz fan gut maar nog boos want je hebt pax obv. iets lopen vertellen want hij reageert niet.quote:
Beter niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Woensdag word de bakolie ververst en gekeken waar er eventueel een lekkage zit. (Al lag er niks onder de auto vanmiddag en is het verder kurkdroog aan de onderkant)
En dan is het hopen dat de auto het gewoon blijft doen en dat ik weer kan karren.
Denk ook dat je beter voor een nieuwe auto kan gaanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Woensdag word de bakolie ververst en gekeken waar er eventueel een lekkage zit. (Al lag er niks onder de auto vanmiddag en is het verder kurkdroog aan de onderkant)
En dan is het hopen dat de auto het gewoon blijft doen en dat ik weer kan karren.
Punt is, ik kan wel een nieuwe versnellingsbak eronder laten zetten, maar dat is die auto niet waard (Nieuwe bak is 2x de aanschafwaarde van de auto) En een 2e hands bak doe ik niet, want dan weet je ook niet wat je koopt.
Dus mocht de auto het alsnog niet meer fatsoenlijk doen, dan ga ik lekker in de auto van m`n ma rond tuffen en dan spaar ik even door tot ik een fatsoenlijke auto met garantie kan kopen
feiten bestaan niet, deal with itquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou gewoon je muil joh.
[..]
Waarschijnlijk wel ja. En het gaat om uitkeringen, niet om AOW
Nou, krijg je weer wat kleur op de pokkelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoi hetzalallemaalwel
Lekker weertje hè
Ja mooi roodquote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou, krijg je weer wat kleur op de pokkel
Ewaja, alles behalve je tieten en andere beige lichaamsdelen inwikkelen met alufolie en dan onder de zonnebank.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |