Bedankt voor het antwoord geven op zijn vraag. Echter wel gek dat je hier verschijnt zodra iemand een piemel post.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)uk_ruk.html#comments
Misschien ben ik het wel op die foto?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt voor het antwoord geven op zijn vraag. Echter wel gek dat je hier verschijnt zodra iemand een piemel post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2016 19:21:44 ]
Dan ben je wel een kneus, een beetje vent zou over die vrouwen die de foto hebben gemaakt zijn gekomen.quote:
Echt he, ze denkt zeker dat we alles opschrijven wat ze doetquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh ja, ik ken jouw zaterdagavond ritueel niet
En anders Chai wel toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt he, ze denkt zeker dat we alles opschrijven wat ze doet
(doe ik wel hihiheh)
Doen we, verkopen ze daar frituursnacks?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ahw nee hoor
Kom een keer chillen in de kantine van de harmo
Hij heeft echt een teringgrote eenogige monster, moet ervan huilen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:16 schreef Catkiller het volgende:
Ff wachten tot Opso zegt dat ze moet huilen om die lul en dan kunnen we door naar het volgende onderwerp.
Dikzakquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:33 schreef Catkiller het volgende:
Softijs met toffee caramel saus eten hnnnnngggggg
Bewaar die tranen voor wanneer hij naar binnen gaat aanstellerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij heeft echt een teringgrote eenogige monster, moet ervan huilen.
Volgens mij verkopen ze niet echt wat lekkers daar :s alleen overpricede broodjesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doen we, verkopen ze daar frituursnacks?
Stuurde ash jou weer dm's?
Nou enquote:
hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:29 schreef MrBradge het volgende:
En anders Chai wel toch?Die houd een Excel bestand bij van iedereen
![]()
Wilde Ash die pijpbeurt op je uitoefenen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze niet echt wat lekkers daar :s alleen overpricede broodjes
En helaas niet, ik denk dat ik definitief gedumpt ben
Hij zei in de gay SC te willen daten maar toen dacht hij dat opso had lopen stoken en sindsdien heb ik hem nooit meer gezeinquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde Ash die pijpbeurt op je uitoefenen?
heb tien minuten gelefen nog gepost.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij zei in de gay SC te willen daten maar toen dacht hij dat opso had lopen stoken en sindsdien heb ik hem nooit meer gezein
wat heeft je post met je quote van doen g.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wilde Ash die pijpbeurt op je uitoefenen?
heb je gesherlockt?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij zei in de gay SC te willen daten maar toen dacht hij dat opso had lopen stoken en sindsdien heb ik hem nooit meer gezein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |