quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:59 schreef xcachet het volgende:
Damn, wat zijn wij vrouwen toch bitchesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat syndroom dit niet horen
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Topvrouw hoor. Ze hadden hier ook acties opgezet voor de asielzoekers/mensen bij voedselbank/dierenkliniek om iedereen een kans te geven om voorraden bij te vullen en ze blij te maken. Je hoort er voor elkaar te zijn.
Kudos voor mensen die die moeite nemenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel een top vrouw hoor. Het is voor een gezin in EnschedeEn ze regelt alles vanuit Emmen en rijd alles daar heen als ze wat aangeboden krijgt,
Ahw nee hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was bij Paxcons school en voelde mij als beta studente zeer bedreigd
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:55 schreef Amarantha het volgende:
Pff sommige mensenEr is een vrouw die spulletjes bij elkaar verzamelt voor een vluchtelingen gezin. Nu vraagt ze of iemand een matras heeft want die ze had gekregen voor hun was heel erg vies.
Allemaal van die tokkies: Het is voor een vluchteling, hij mag allang blij zijn dat hij een matras krijgt.!
Volgens mij zie ik skates liggen daarachter..quote:
Wat leuk voor je, clowntje.quote:
En nu gewoon binnen zitten de rest van de avond?quote:
Helaas, het was een wielrenner lees ik nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |