Dat herinner ik me nog goedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:32 schreef Paxcon het volgende: [..] volgens mij heb ik een poetisch gesprek met jou gehad toen
Het wordt ook wel een AOW-uitkering genoemd. Vandaar het woordje uitkering.quote:
Om geheime liefdes te uitenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom hadden we toen ookalweer massaal whisper aangemaakt?
Die AOW-uitkering is een voortvloeisel van de Algemene Ouderdoms Wet. Vandaar het afkortinkje AOW.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het wordt ook wel een AOW-uitkering genoemd. Vandaar het woordje uitkering.
Bedankt voor je plasje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:40 schreef wenfer2 het volgende:
Die AOW-uitkering is een voortvloeisel van de Algemene Ouderdoms Wet. Vandaar het afkortinkje AOW.
Mygodquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:55 schreef Amarantha het volgende:
Pff sommige mensenEr is een vrouw die spulletjes bij elkaar verzamelt voor een vluchtelingen gezin. Nu vraagt ze of iemand een matras heeft want die ze had gekregen voor hun was heel erg vies.
Allemaal van die tokkies: Het is voor een vluchteling, hij mag allang blij zijn dat hij een matras krijgt.!
Dus die vrouw reageert met: Ik wil die mensen geen vieze of kapotte spullen geven.quote:
Ze heeft helemaal gelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus die vrouw reageert met: Ik wil die mensen geen vieze of kapotte spullen geven.
Klinkt toch niet meer dan logisch vind ik.
Wel een top vrouw hoor. Het is voor een gezin in Enschedequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2016 18:59:58 ]
Topvrouw hoor. Ze hadden hier ook acties opgezet voor de asielzoekers/mensen bij voedselbank/dierenkliniek om iedereen een kans te geven om voorraden bij te vullen en ze blij te maken. Je hoort er voor elkaar te zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel een top vrouw hoor. Het is voor een gezin in EnschedeEn ze regelt alles vanuit Emmen en rijd alles daar heen als ze wat aangeboden krijgt,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |