quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:46 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
hee G jimbo reageert niet op london post.
Nemen we bradster meequote:
hoezo vraag je dat niet aan ash zelf.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doen we, verkopen ze daar frituursnacks?
Stuurde ash jou weer dm's?
Mijn antwoord kan ik niet echt onderbouwen want het was meer een soort grap wat hier weleens gemaakt werd over dat Chai van elke user een Excel/Kladblok bestand had openstaan.quote:
is srs kan er nu niet meer over vertellen maar chai heeft dat namelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:47 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn antwoord kan ik niet echt onderbouwen want het was meer een soort grap wat hier weleens gemaakt werd over dat Chai van elke user een Excel/Kladblok bestand had openstaan.
In "die twingo" gaat voorlopig even helemaal niets meerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga niet in die twingo van bradster
door de vering gezakt zekerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
In "die twingo" gaat voorlopig even helemaal niets meer
quote:
bestequote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
In "die twingo" gaat voorlopig even helemaal niets meer
o fuc lees je post nu pas pax heeft dus interesse in ash?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze niet echt wat lekkers daar :s alleen overpricede broodjes
En helaas niet, ik denk dat ik definitief gedumpt ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |