Ik zou in jouw geval naar Scheveningen gaanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:12 schreef Chanty het volgende:
Ik zou niet weten welke visboer hier betrouwbaar is dus dan maar niet. Anders eet ik ook niet om de haverklap gerookte zalm.
Dat is wel een eindje rijden voor wat gerookte zalmquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou in jouw geval naar Scheveningen gaan. Daar heb je tentjes waar ze de vis terplekke staan schoon te maken. Stuur anders een DM naar moblo, ik geloof dat haar vader jarenlang visboer is of is geweest in Scheveningen dus die weet wel waar je moet zijn.
oh jummmmm ik moet echt chorizo kopen haha. En parma ham voor bij meloenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:12 schreef Molo het volgende:
Sproetjes, chorizo gewoon in plakjes, op afbak stokbrood leggen en jn de oven doen tot brood en chorizo knapperig zijn
Ok ik weet dus meteen wat ik vanavond eet met een salade erbij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:04 schreef Molo het volgende:
Voor de chorizo liefhebbers
Dit kun je dus zo eten zonder gedoe
Afbakbroodjes door midden,plakken chorizo erop en kwartier ofzo in de oven op 180°Ik krijg er al maagzuur van als ik er naar kijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B had trouwens bloemen voor me gekocht voor moederdag.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:08 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik krijg er al maagzuur van als ik er naar kijk!
B had trouwens bloemen voor me gekocht voor moederdag.
Mijne is ook niet romantisch. Hij zou me gerust een stofzuiger cadeau doen voor mijn verjaardag, als de oude stuk zou zijn. Kunnen we van die typische man/vrouw gesprekken over hebben. Dan zeg ik, ik wil geen praktisch cadeau en geen cadeau die je eigenlijk voor jezelf had willen kopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:29 schreef ikke_84 het volgende:
Haha arja ik dacht het zelfde![]()
Lief dat je bloemen krijgt voor moederdag.
Ik ben benieuwd of ik wat krijg. Man vroeg vandeweek of ze mij wat mee hadden gegeven op t kdv. Niet dus. Ik denk dus dat ik niks krijghij is zo niet romantisch, maar verder is het een schat
http://www.ikenmama.nl/salami-tijdens-zwangerschapquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:32 schreef Saarah het volgende:
Huh ik wist niet dat salami niet mocht. Heb dat dus ook al lustig gegeten...
Ik laat veel dingen staan: carpaccio, medium steak, gerookte zalm, lichtgekookt eitje of spiegeleitje, enz. Maar salami, dat wist ik echt niet.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
http://www.ikenmama.nl/salami-tijdens-zwangerschap
Briljante kutsite wel dat.
'je kunt ook iets anders eten dan salami. Bijvoorbeeld kaas'
Oh really???![]()
![]()
![]()
Ik heb net zelf een shake gemaakt van verse aardbeien, yoghurt, melk en roomijsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:31 schreef Molo het volgende:
Zeikmodus:
Ik vind de 7-up eigenlijk veel te zoet.
Mineraalwater met munt en citroen (beide AH merk) zijn wel onwijs lekker
Maar ik hou dan ook niet van zoet dus dat is wellicht de crux
Ons principe is dat je niet iets koopt, maar iets maakt of doet. Vriend is niet bepaald creatief en Otje te jong om zelf los te gaan dus ik eindig al snel met een tekening, een kdv-knutsel en een ontbijtje op bed. Het gaat bij ons om de aandacht en het gebaaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Mja en wij zijn dan weer zo'n stel waar moederdag en zulks ons een beetje gestolen kunnen worden. Voor de kinderen kopen we dan een cadeautje zodst zij iets hebben om te geven. En vaak is dat dan iets wat we toch al nodig hebben voor het huishouden o.i.d.
Wij zijn niet zo van dingen geven omdat het 'moet' .. vinden we voelen als geld weg gooien/over de balk smijten![]()
Op die website wordt verwezen naar toxo, maar daarvoor ben ik immuun. Maar mss is salami ook riskant voor listeria?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
http://www.ikenmama.nl/salami-tijdens-zwangerschap
Briljante kutsite wel dat.
Oh really???![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:44 schreef Molo het volgende:
Voor mij is moederdag symbolisch omdat ik al zo veel jaren moeder hoopte te worden, maar elke moederdag verdrietig was. En nu groeit er gewoon een meisje in mijn buikquote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Mja en wij zijn dan weer zo'n stel waar moederdag en zulks ons een beetje gestolen kunnen worden. Voor de kinderen kopen we dan een cadeautje zodst zij iets hebben om te geven. En vaak is dat dan iets wat we toch al nodig hebben voor het huishouden o.i.d.
Wij zijn niet zo van dingen geven omdat het 'moet' .. vinden we voelen als geld weg gooien/over de balk smijten![]()
Niceeeeeequote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:52 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik heb net zelf een shake gemaakt van verse aardbeien, yoghurt, melk en roomijs![]()
Ik weet ook al dat ik zo maagzuur ga krijgen.
Ja, al helpt het soms maar 20 minuten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Niceeeeee
Ik zat te zeuren om ijs maar zit eigenlijk gewoon vol van salade en fruitsalade
Morgen wellicht ijsje halen. Zo heel af en toe mag dat vind ik
En rennies
Werken die beetje bij jou?
Je mag er best veel op een dag hè. Is maar tijdelijk dus je nieren gaan we niet aan.quote:
Het hele huis gestofzuigd lijkt me dan wel weer een prima moederdagverrassing.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:08 schreef ikke_84 het volgende:
Arja jou maneen stofzuiger zou de mijne dan weer niet mee aankomen haha
Dat is niet waar. Het gaat om de listeriabacterie en die is juist gevaarlijk voor de ongeboren baby. Maar je kunt prima vis eten mits echt vers.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb vandaag gewoon sushi gegeten, ook met zalm en tonijn. Biefstuk laat ik dan weer wel staan. Heb me laten vertellen dat je van vis alleen zelf ziek kan worden (de baby niet) en van vlees beiden. Alhoewel ik niet bang ben voor toxoplasmose (want katten) eet ik toch al niet graag biefstuk, dus geen moeite om te laten staan..
Ja dat bedoel ik eigenlijk te zeggen. Ik kwam weer eens niet lekker uit de verf qua woorden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ons principe is dat je niet iets koopt, maar iets maakt of doet. Vriend is niet bepaald creatief en Otje te jong om zelf los te gaan dus ik eindig al snel met een tekening, een kdv-knutsel en een ontbijtje op bed. Het gaat bij ons om de aandacht en het gebaaar.
Misschien volendam in stadshart?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:12 schreef Chanty het volgende:
Ik zou niet weten welke visboer hier betrouwbaar is dus dan maar niet. Anders eet ik ook niet om de haverklap gerookte zalm.
Misschien iddquote:
Fijn he. Echt prachtig als je er zo naar kijkt. <3quote:Op zaterdag 7 mei 2016 21:56 schreef Arja het volgende:
[..]
Voor mij is moederdag symbolisch omdat ik al zo veel jaren moeder hoopte te worden, maar elke moederdag verdrietig was. En nu groeit er gewoon een meisje in mijn buik![]()
En ik vind ook eigenlijk wel dat mijn man dan zijn waardering kan laten zien voor zijn kind dat ik met zo veel liefde draag
quote:Op zondag 8 mei 2016 07:38 schreef Burdie het volgende:
Mijn man en zoon "sneaken" net de trap af, waarbij ik ze iets hoor babbelen over Moederdag en ontbijt. Ben benieuwd waar ze zo mee boven komen (het knutselwerkje van de gastouder en nog iets, erg lang geheim blijven dingen hier niet
).
.
Zoogcompressen zijn niet bedoeld voor de mooi hequote:Op zondag 8 mei 2016 08:29 schreef Molo het volgende:
Ik zit me echt even kapot te lachen hier.
Ik had Kruidvat zoogcompressen gekocht tegen lekkende tetten. Maar die dingen hebben een 'anatomische vorm' lees ik nu.
Maak ik het pak open, zit er een soort kleine nep tepel op![]()
![]()
![]()
Net of dat mooi is in je BH met je zwangere toeter![]()
![]()
![]()
Gnork
Nee mooi is het zeker niet, maar dat boeit me ook nietquote:Op zondag 8 mei 2016 09:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zoogcompressen zijn niet bedoeld voor de mooi he. Je bedoelt dat "kuiltje" neem ik aan? Die hoort aan de binnenkant, en valt over je tepel heen, dat zie je in de praktijk nauwelijks. Met het plakkertje plak je 'm vast in je beha. Zoogcompressen zijn sowieso niet charmant, maar dat is bv sowieso ook niet echt
.
Zulke dromen lijken me niet fijn neequote:Op zondag 8 mei 2016 09:26 schreef Quoi het volgende:
Wens de al-moeders een fijne moederdag! Al ben ik eigenlijk ook al moeder, maarja, wat doe je als 24w oude buikbaby? Ik heb daarom mezelf maar getracteerd op een nieuwe zonnebril (die meer kostte dan de kinderwagen)![]()
Met mijn eigen moeder ga ik altijd iets leuks doen. Vanmiddag gezellig ergens het terras op. Tot die tijd aan den verf!
Ik droomde trouwens dat het vliegtuig waar ik met mijn hoogzwangere buik in zat moeite had met opstijgen en doorschoof. Man, wat een crime
Ik ga toch straks als ik weer boven ben eens kijken hoe dat bultje of kuiltje nou moetquote:Op zondag 8 mei 2016 09:26 schreef lunamatic het volgende:
Ik heb een pak wegwerpzoogcompressen, die hebben wel een kuiltje maar geen plakkertje, en ik heb ook nog wasbare zoogcompressen van philips avent, maar die heb ik om eerlijk te zijn helemaal nog niet uit de verpakking gehaald. Heb ze in ieder geval nog niet nodig gehad.
Die oefenweeën zijn echt vervelend. Ik dacht gisteren serieus dat de bevalling begonnen was. Iedere paar minuten kramp die steeds iets erger leek te worden. Maar toen ik na een uur onder de douche ging staan trok het weer weg. Nu lijkt het weer te beginnen terwijl ik straks eigenlijk met broer en schoonzus heb afgesproken en daarna met schoonouders
Het is niet dat het duperveel pijn doet, maara gewoon iritant dat ik steeds denk dat de bevalling begint en het dan niet zo blijkt te zijn....
Ja, daar zit ik nu ook over te twijfelen inderdaad. Maar broer en schoonzus wonen aan de andere kant van het land en zijn toevallig een weekendje in de buurt, dus dat vind ik dan zo lullig. Schoonuders wonen vlakbij, dus die kunnen wat mij betreft ook wel een andere keer komen.quote:
Doe wat goed voelt, je bent één keer nu hoogzwanger, die familie is er over een paar maanden ook nog welquote:Op zondag 8 mei 2016 09:31 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik nu ook over te twijfelen inderdaad. Maar broer en schoonzus wonen aan de andere kant van het land en zijn toevallig een weekendje in de buurt, dus dat vind ik dan zo lullig. Schoonuders wonen vlakbij, dus die kunnen wat mij betreft ook wel een andere keer komen.
Dat vind ik niet zo aardig tegen Molo. Hirsutisme kun je niks aan doen.quote:Op zondag 8 mei 2016 09:39 schreef Chanty het volgende:
Dat je dit topic opent en meteen tegen een harige mannentepel aankijkt
Sorry hèquote:Op zondag 8 mei 2016 09:39 schreef Chanty het volgende:
Dank voor deze woordenquote:Op zondag 8 mei 2016 09:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo aardig tegen Molo. Hirsutisme kun je niks aan doen.
#hairythirdnipplerespect
#kringetje
#stilmooi
Dat ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 09:39 schreef Chanty het volgende:
Tepel hier (lijkt meer op een dikke moedervlek, ik ben er pas twee jaar geleden achter gekomen dat het dat niet was toen mijn arts het me lachend verteldequote:Op zondag 8 mei 2016 09:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat ja.
Zouden er ook derde tepels inclusief borstweefsel zijn, dus dat ze ook melk geven? Drie keer stuwing
De combi-kinderwagen (met regenhoezen), maxi-cosi, luiertas en badstandaard worden nog thuisbezorgd. Ledikantje en commode nog niet gekocht/besteld vanwege mogelijke verhuizing. Wel mee naar huis gesleept: matras, hoeslakentjes, spuugdoekjes, luieremmer, doosje voor babydoekjes, kruiken, kruikenzakken, Bubble (Tummytub maar dan van ander merk), aankleedkussen, aankleedkussenhoezen en een Dooky cover.quote:Op zondag 8 mei 2016 06:44 schreef Heliotrope het volgende:
Oh, lekker rustig inderdaad! Ook al wat in huis of grotendeels op bestelling nog?
Ik vond het steeds echter worden toen er steeds meer kleine dingen in huis verspreid begonnen te liggen.
Oh ik moet er ook niet aan denken hoor.quote:[quote]Op zondag 8 mei 2016 06:58 schreef Molo het volgende:
Viviwraaaaaawwwrrrr (in mijn hoofd spreek je jouw naam zo uit), misschien nog verhuizen?
Ik vond verhuizen één van de vreselijkste dingen om te doen, liefst nooit meer en helemaal niet als ik zwanger ben
Vind het knap dat zoveel hier dat er 'even' bij doen hoor. Ik moet er niet aan denken
Goed bezig met je shoppenquote:Op zondag 8 mei 2016 10:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
De combi-kinderwagen (met regenhoezen), maxi-cosi, luiertas en badstandaard worden nog thuisbezorgd. Ledikantje en commode nog niet gekocht/besteld vanwege mogelijke verhuizing. Wel mee naar huis gesleept: matras, hoeslakentjes, spuugdoekjes, luieremmer, doosje voor babydoekjes, kruiken, kruikenzakken, Bubble (Tummytub maar dan van ander merk), aankleedkussen, aankleedkussenhoezen en een Dooky cover.
[..]
Oh ik moet er ook niet aan denken hoor.Ons plan was eigenlijk om pas in het nieuwe jaar serieus naar huizen te gaan kijken, maar nu zagen we per ongeluk een héél leuk huis op Funda en nu gaan we het dinsdag bezichtigen.
Daarom kocht ik altijd Natusan, die heeft dat niet ( of in elk geval 2 jaar geleden niet) en zit verder wel goed. Het plakkerige hebben ze ook niet allemaal en vond ik ook niet nodig.quote:Op zondag 8 mei 2016 08:29 schreef Molo het volgende:
Ik zit me echt even kapot te lachen hier.
Ik had Kruidvat zoogcompressen gekocht tegen lekkende tetten. Maar die dingen hebben een 'anatomische vorm' lees ik nu.
Maak ik het pak open, zit er een soort kleine nep tepel op![]()
![]()
![]()
Net of dat mooi is in je BH met je zwangere toeter![]()
![]()
![]()
Gnork
* Burdie pakt de hand van kwakz0r en reikt de andere hand uit naar...quote:Op zondag 8 mei 2016 09:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo aardig tegen Molo. Hirsutisme kun je niks aan doen.
#hairythirdnipplerespect
#kringetje
#stilmooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |