abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2016 @ 15:10:26 #1
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161987427
Welkom in zwangerschap en geboorte!

4 mei: Dodoria
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81 (meisje)
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep (jongen)

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle (meisje)
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_ (meisje)

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
13 september: NisaSayshi (jongen)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS en Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

5 november: gewoonmezelf87
8 november: snoenk
13 november: sproetjes

4 december: Radyhyn

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :).
KuikenGuppy
  zaterdag 7 mei 2016 @ 15:12:07 #2
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161987457
Ik zou niet weten welke visboer hier betrouwbaar is dus dan maar niet. Anders eet ik ook niet om de haverklap gerookte zalm.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 7 mei 2016 @ 15:12:37 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161987467
Sproetjes, chorizo gewoon in plakjes, op afbak stokbrood leggen en jn de oven doen tot brood en chorizo knapperig zijn :9~

Ok ik weet dus meteen wat ik vanavond eet met een salade erbij _O- _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 7 mei 2016 @ 15:12:46 #4
52229 Chanty
pi_161987472
Denk dat dyre er wel uit mag ;)
  zaterdag 7 mei 2016 @ 15:15:12 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161987526
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 15:12 schreef Chanty het volgende:
Ik zou niet weten welke visboer hier betrouwbaar is dus dan maar niet. Anders eet ik ook niet om de haverklap gerookte zalm.
Ik zou in jouw geval naar Scheveningen gaan :9. Daar heb je tentjes waar ze de vis terplekke staan schoon te maken. Stuur anders een DM naar moblo, ik geloof dat haar vader jarenlang visboer is of is geweest in Scheveningen dus die weet wel waar je moet zijn.
KuikenGuppy
  zaterdag 7 mei 2016 @ 15:42:50 #6
52229 Chanty
pi_161988189
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 15:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik zou in jouw geval naar Scheveningen gaan :9. Daar heb je tentjes waar ze de vis terplekke staan schoon te maken. Stuur anders een DM naar moblo, ik geloof dat haar vader jarenlang visboer is of is geweest in Scheveningen dus die weet wel waar je moet zijn.
Dat is wel een eindje rijden voor wat gerookte zalm :D ik wacht nog wel zes tot acht weken :P
  zaterdag 7 mei 2016 @ 15:53:24 #7
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_161988380
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 15:12 schreef Molo het volgende:
Sproetjes, chorizo gewoon in plakjes, op afbak stokbrood leggen en jn de oven doen tot brood en chorizo knapperig zijn :9~

Ok ik weet dus meteen wat ik vanavond eet met een salade erbij _O- _O_
oh jummmmm ik moet echt chorizo kopen haha. En parma ham voor bij meloen O+

Zou hier in de buurt ook geen betrouwbare visboer weten dus dat komt wel weer in november... (Al at ik wel echt 3/4x per week gerookte zalm dus dat mis ik wel haha)
pi_161991580
Ik zit nu in de trein en een vrouw heeft een uitgebreid telefoongesprek met een vriendin van haar die gaat met een man. Alleen blijkt deze man getrouwd te zijn en zijn vrouw zwanger. Ik weet niet of het door mijn hormonen komt maar ik word er gewoon helemaal boos van :P
Arme zwangere vrouw en baby ;(

Ik las chorizo? :9 lekkerrr

Gisteren hadden we een burenmeeting met alle nieuwe buren. Er blijken gewoon nog 4 andere vrouwen zwanger te zijn en zeker 2 daarvan zitten bij dezelfde verloskundige als ik :P best grappig! Straks een babyboom in de buurt haha
pi_161993175
Leuk Miezziej, straks speelmaatjes van dezelfde leeftijd!

Chorizo lekker :D ik eet het nooit, maar nu het opeens niet meer mag uiteraard meer zin in. Sowieso zin in bepaalde dingen en weerstand tegen andere. Vind koffie ook ineens niet meer lekker, wat dan wel weer goed uitkomt.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 20:04:33 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161993276
Voor de chorizo liefhebbers :9

Dit kun je dus zo eten zonder gedoe
Afbakbroodjes door midden,plakken chorizo erop en kwartier ofzo in de oven op 180° :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161993350
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 20:04 schreef Molo het volgende:
Voor de chorizo liefhebbers :9

Dit kun je dus zo eten zonder gedoe
Afbakbroodjes door midden,plakken chorizo erop en kwartier ofzo in de oven op 180° :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg er al maagzuur van als ik er naar kijk!

B had trouwens bloemen voor me gekocht voor moederdag.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 20:10:05 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161993370
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 20:08 schreef Arja het volgende:

[..]

Ik krijg er al maagzuur van als ik er naar kijk!

B had trouwens bloemen voor me gekocht voor moederdag.
:D

Lekker man :9
Bak sla erbij en we zitten te genieten :D

Awwww, lief van hem O+
pi_161993793
Haha arja ik dacht het zelfde :D
Lief dat je bloemen krijgt voor moederdag.
Ik ben benieuwd of ik wat krijg. Man vroeg vandeweek of ze mij wat mee hadden gegeven op t kdv. Niet dus. Ik denk dus dat ik niks krijg :') hij is zo niet romantisch, maar verder is het een schat :D

Miezziej wat leuk! Jonge buurt met kindjes op komst.
En die vrouw }:| ik zou er ook kwaad om kunnen worden.
pi_161994626
Goed afgerichte man Arja. ;)

Otje heeft iets voor me gemaakt op het kdv, dus ik krijg in ieder geval iets. Vriend is het hele weekend weg dus ik heb toch maar even gehint dat iets kleins best goed zou scoren. (Normaal hoeft dat niet zo van mij, ik ben zijn moeder niet, maar aangezien hij weg is en ook niets met Otje gemaakt heeft zou het een goede move zijn)

Ik voel me ineens zwaar walvis vandaag. Heb zelfs m'n buikband uit de kast gehaald voor het koken. En ik was nog wel van plan om het hele huis te stofzuigen, een week aan schone was weg te werken en wat restanten bouwpuin uit de tuin op te ruimen. 8)7 _O-
pi_161994719
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 20:29 schreef ikke_84 het volgende:
Haha arja ik dacht het zelfde :D
Lief dat je bloemen krijgt voor moederdag.
Ik ben benieuwd of ik wat krijg. Man vroeg vandeweek of ze mij wat mee hadden gegeven op t kdv. Niet dus. Ik denk dus dat ik niks krijg :') hij is zo niet romantisch, maar verder is het een schat :D

Mijne is ook niet romantisch. Hij zou me gerust een stofzuiger cadeau doen voor mijn verjaardag, als de oude stuk zou zijn. Kunnen we van die typische man/vrouw gesprekken over hebben. Dan zeg ik, ik wil geen praktisch cadeau en geen cadeau die je eigenlijk voor jezelf had willen kopen.
En dan hij hmm oke dus je wil geen cadeau waar je iets aan hebt :?

Die bloemen waren omdat ik wel hele duidelijke hints had gegeven over moederdag.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 21:31:08 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161995314
Zeikmodus:

Ik vind de 7-up eigenlijk veel te zoet.

Mineraalwater met munt en citroen (beide AH merk) zijn wel onwijs lekker :9
Maar ik hou dan ook niet van zoet dus dat is wellicht de crux :+
pi_161995331
Huh ik wist niet dat salami niet mocht. Heb dat dus ook al lustig gegeten...

Ik laat veel dingen staan: carpaccio, medium steak, gerookte zalm, lichtgekookt eitje of spiegeleitje, enz. Maar salami, dat wist ik echt niet.
pi_161995532
Mja en wij zijn dan weer zo'n stel waar moederdag en zulks ons een beetje gestolen kunnen worden. Voor de kinderen kopen we dan een cadeautje zodst zij iets hebben om te geven. En vaak is dat dan iets wat we toch al nodig hebben voor het huishouden o.i.d.
Wij zijn niet zo van dingen geven omdat het 'moet' .. vinden we voelen als geld weg gooien/over de balk smijten :@

Ik kijk eigenlijk nooit naar prijzen als ik een cadeau voor iemand uit zoek. Het moet functioneel zijn, bij die persoon passen. Ik koop liever van dat dure Kynetic zand voor een kibd omdat ik weet dat ze daar rcht plezier van hebben i.p.v. een prulletje van de Action. Het gaat me dan niet erom dat ik een mega bedrag voor diegene uitgeef maar omdat ik dan het gevoel heb dat het niet nutteloos ergens ligt te verstoffen zeg maar.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 21:44:30 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161995655
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 21:32 schreef Saarah het volgende:
Huh ik wist niet dat salami niet mocht. Heb dat dus ook al lustig gegeten...

Ik laat veel dingen staan: carpaccio, medium steak, gerookte zalm, lichtgekookt eitje of spiegeleitje, enz. Maar salami, dat wist ik echt niet.
http://www.ikenmama.nl/salami-tijdens-zwangerschap

Briljante kutsite wel dat.

'je kunt ook iets anders eten dan salami. Bijvoorbeeld kaas'

Oh really??? :o :o :o

:')
  zaterdag 7 mei 2016 @ 21:51:51 #20
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_161995866
Ik heb vandaag gewoon sushi gegeten, ook met zalm en tonijn. Biefstuk laat ik dan weer wel staan. Heb me laten vertellen dat je van vis alleen zelf ziek kan worden (de baby niet) en van vlees beiden. Alhoewel ik niet bang ben voor toxoplasmose (want katten) eet ik toch al niet graag biefstuk, dus geen moeite om te laten staan..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  zaterdag 7 mei 2016 @ 21:52:16 #21
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_161995880
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 21:44 schreef Molo het volgende:

[..]

:') :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_161995885
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 21:31 schreef Molo het volgende:
Zeikmodus:

Ik vind de 7-up eigenlijk veel te zoet.

Mineraalwater met munt en citroen (beide AH merk) zijn wel onwijs lekker :9
Maar ik hou dan ook niet van zoet dus dat is wellicht de crux :+
Ik heb net zelf een shake gemaakt van verse aardbeien, yoghurt, melk en roomijs :9

Ik weet ook al dat ik zo maagzuur ga krijgen.
pi_161995893
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 21:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Mja en wij zijn dan weer zo'n stel waar moederdag en zulks ons een beetje gestolen kunnen worden. Voor de kinderen kopen we dan een cadeautje zodst zij iets hebben om te geven. En vaak is dat dan iets wat we toch al nodig hebben voor het huishouden o.i.d.
Wij zijn niet zo van dingen geven omdat het 'moet' .. vinden we voelen als geld weg gooien/over de balk smijten :@

Ons principe is dat je niet iets koopt, maar iets maakt of doet. Vriend is niet bepaald creatief en Otje te jong om zelf los te gaan dus ik eindig al snel met een tekening, een kdv-knutsel en een ontbijtje op bed. Het gaat bij ons om de aandacht en het gebaaar.
pi_161995922
quote:

[..]

Op die website wordt verwezen naar toxo, maar daarvoor ben ik immuun. Maar mss is salami ook riskant voor listeria?

En "je kan ook iets anders eten" :')
pi_161995964
quote:

_O-
pi_161995991
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 21:39 schreef Twinkle20 het volgende:

Voor mij is moederdag symbolisch omdat ik al zo veel jaren moeder hoopte te worden, maar elke moederdag verdrietig was. En nu groeit er gewoon een meisje in mijn buik O+

En ik vind ook eigenlijk wel dat mijn man dan zijn waardering kan laten zien voor zijn kind dat ik met zo veel liefde draag
  zaterdag 7 mei 2016 @ 21:56:46 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161996009
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 21:52 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

:') :')
Het stond er echt he _O-
  zaterdag 7 mei 2016 @ 21:57:56 #28
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161996043
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 21:52 schreef Arja het volgende:

[..]

Ik heb net zelf een shake gemaakt van verse aardbeien, yoghurt, melk en roomijs :9

Ik weet ook al dat ik zo maagzuur ga krijgen.
Niceeeeee :9~

Ik zat te zeuren om ijs maar zit eigenlijk gewoon vol van salade en fruitsalade :D

Morgen wellicht ijsje halen. Zo heel af en toe mag dat vind ik :7

En rennies O+
Werken die beetje bij jou?
pi_161996166
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 21:57 schreef Molo het volgende:

[..]

Niceeeeee :9~

Ik zat te zeuren om ijs maar zit eigenlijk gewoon vol van salade en fruitsalade :D

Morgen wellicht ijsje halen. Zo heel af en toe mag dat vind ik :7

En rennies O+
Werken die beetje bij jou?
Ja, al helpt het soms maar 20 minuten.
pi_161996189
Ik kreeg vanmiddag het zorgplan/ -dossier van de kraamzorg thuisgestuurd. Staat er gewoon Pampersreclame in. Ik vind dat best storend.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 22:05:53 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161996246
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 22:03 schreef Arja het volgende:

[..]

Ja, al helpt het soms maar 20 minuten.
Je mag er best veel op een dag hè. Is maar tijdelijk dus je nieren gaan we niet aan.
En veel water drinken natuurlijk
pi_161996320
Ontbijt op bed zou morgen best lekker zijn. Moeten ze wel vroeg opstaan want ik moet om 6 uur naar mijn werk :')
Daarna nog maar 14 dagen werken!!

Ik hoef ook geen kado voor moederdag, maar vindt een knutsel werkje wel leuk :)

Arja jou man :D een stofzuiger zou de mijne dan weer niet mee aankomen haha
Ach als dat t enige is bij de mannen ;) voor de rest zijn ze best lief toch

Mijn baby is aan het stuiteren :D En hij raakt nu voor het eerst mijn ribben! Hij wordt groot O+
pi_161996451
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 22:08 schreef ikke_84 het volgende:

Arja jou man :D een stofzuiger zou de mijne dan weer niet mee aankomen haha
Het hele huis gestofzuigd lijkt me dan wel weer een prima moederdagverrassing. ^O^
  zaterdag 7 mei 2016 @ 22:15:56 #34
52229 Chanty
pi_161996539
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 21:51 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb vandaag gewoon sushi gegeten, ook met zalm en tonijn. Biefstuk laat ik dan weer wel staan. Heb me laten vertellen dat je van vis alleen zelf ziek kan worden (de baby niet) en van vlees beiden. Alhoewel ik niet bang ben voor toxoplasmose (want katten) eet ik toch al niet graag biefstuk, dus geen moeite om te laten staan..
Dat is niet waar. Het gaat om de listeriabacterie en die is juist gevaarlijk voor de ongeboren baby. Maar je kunt prima vis eten mits echt vers.
pi_161996641
Ik eet ook vele rennies op een dag en ik drink veeel water en thee.

Die reclame zou me ook storen Ophelia.
Mijn man stofzuigt altijd. Ik heb het denk ik al een jaar niet meer gedaan.

Ikke je ribben, deed het pijn? Is mij nog niet gebeurd, maar Emmy ligt ook helemaal met haar benen en voeten naar rechts. Ze maakt mijn zij groter, zeg maar.
pi_161996821
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 21:52 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ons principe is dat je niet iets koopt, maar iets maakt of doet. Vriend is niet bepaald creatief en Otje te jong om zelf los te gaan dus ik eindig al snel met een tekening, een kdv-knutsel en een ontbijtje op bed. Het gaat bij ons om de aandacht en het gebaaar.
Ja dat bedoel ik eigenlijk te zeggen. Ik kwam weer eens niet lekker uit de verf qua woorden.

Ik weet dat ze me morgen gaan verrassen met een knutselwerkje wst ze me een week geleden al gelijk wilden laten zien :+
Ik vind dat meer dan dikke prima en mijn man kennende gaat hij wel met ze een ontbijtje op bed maken ^O^
Maar ik verwacht verder geen cadeau en dat hoeft ook echt niet :)

En arja ik snap jouw standpunt ook heel goed hoor! Zeker als je al zon ruime tijd naar een kindje uit hebt gezien zoals bij jullie hrt geval was/is.

Hier wordt het momenteel een beetje overschaduwd omdat de oma van mijn man op sterven ligt en omdat ze zelf heeft gezegd dat ze dacht moederdag niet meer te halen. De bedoeling is dat we morgen naar mijn schoonmoeder gaan met een functionerl ( :+ ) cadeau.. en de kindjes een shitload aan tekeningen/knutselwerkjes. Ik hoop dat het een mooie dag wordt maar het zou zomaar heel naar af kunnen lopen .. even spannend dus. Vanavond kregen we nog een telefoontje dat oma wederom in het zkh is opgenomen terwijl haar wens is om thuis te sterven dus we gaan het zien.
pi_161997253
Precies twinkle, maar het had ook een lieve kaart mogen zijn, een zelfgeplukt veldboeketje of een zelfgebakken cake.

Sterkte met oma. Verdrietig om een dierbare zo achteruit te zien gaan. Ze is vast blij met de tekeningen.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 23:09:37 #38
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_161997953
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 15:12 schreef Chanty het volgende:
Misschien volendam in stadshart?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zaterdag 7 mei 2016 @ 23:15:14 #39
52229 Chanty
pi_161998090
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 23:09 schreef zeefje het volgende:

[..]

Misschien volendam in stadshart?
Misschien idd :P nee ik neem geen enkel risico wat dat aangaat.
pi_161998375
Ik heb een aantal keer gerookte zalm bij Volendam in het Stadshart gehaald toen ik zwanger was, we leven allebei nog *O*
  Manager PR/Moderator zondag 8 mei 2016 @ 01:23:36 #41
269689 crew  Viv
pi_162001021
Gerookte zalm mag je volgens dat Voedingscentrum-overzicht wel eten na verhitten, dus nu roerbak ik het eerst. :') Lang niet zo lekker als direct uit de verpakking, maar ja!

Wij zijn vandaag gaan baby-shoppen bij Ikea, Prénatal en Baby-Dump. Vanwege het warme weer was het helemaal niet druk. :Y) Zo'n beetje alles gekocht/besteld behalve de grote meubels, omdat we misschien nog verhuizen voor de bevalling.
pi_162002187
Oh, lekker rustig inderdaad! Ook al wat in huis of grotendeels op bestelling nog?
Ik vond het steeds echter worden toen er steeds meer kleine dingen in huis verspreid begonnen te liggen.

Mijn nieuwe streven is vlak voor dreumes wakker worden zodat ik snel even wat kan eten tegen de misselijkheid. Vandaag gelukt 8-)
  zondag 8 mei 2016 @ 06:58:41 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162002204
Maar één keer wakker geweest vannacht O+
Best goed geslapen, jeeeeeeej *O*

Viviwraaaaaawwwrrrr (in mijn hoofd spreek je jouw naam zo uit :7 ), misschien nog verhuizen? :o
Ik vond verhuizen één van de vreselijkste dingen om te doen, liefst nooit meer en helemaal niet als ik zwanger ben :D
Vind het knap dat zoveel hier dat er 'even' bij doen hoor. Ik moet er niet aan denken :o
  zondag 8 mei 2016 @ 07:38:02 #44
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162002242
Mijn man en zoon "sneaken" net de trap af, waarbij ik ze iets hoor babbelen over Moederdag en ontbijt ;). Ben benieuwd waar ze zo mee boven komen (het knutselwerkje van de gastouder en nog iets, erg lang geheim blijven dingen hier niet :')).
O+.
KuikenGuppy
pi_162002256
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 21:56 schreef Arja het volgende:

[..]

Voor mij is moederdag symbolisch omdat ik al zo veel jaren moeder hoopte te worden, maar elke moederdag verdrietig was. En nu groeit er gewoon een meisje in mijn buik O+

En ik vind ook eigenlijk wel dat mijn man dan zijn waardering kan laten zien voor zijn kind dat ik met zo veel liefde draag
Fijn he. Echt prachtig als je er zo naar kijkt. <3
  zondag 8 mei 2016 @ 08:27:34 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162002456
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 07:38 schreef Burdie het volgende:
Mijn man en zoon "sneaken" net de trap af, waarbij ik ze iets hoor babbelen over Moederdag en ontbijt ;). Ben benieuwd waar ze zo mee boven komen (het knutselwerkje van de gastouder en nog iets, erg lang geheim blijven dingen hier niet :')).
O+.
O+
  zondag 8 mei 2016 @ 08:29:10 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162002468
Ik zit me echt even kapot te lachen hier.
Ik had Kruidvat zoogcompressen gekocht tegen lekkende tetten. Maar die dingen hebben een 'anatomische vorm' lees ik nu.
Maak ik het pak open, zit er een soort kleine nep tepel op _O- _O- _O-
Net of dat mooi is in je BH met je zwangere toeter _O- _O- _O-
Gnork :D
pi_162002552
/ontlurkt

Mignonne heeft eens uitgelegd dat je wel gewoon salami mag eten. :@ Het zout in de worst doodt de bacterieën (als ik het zo goed uitleg). Als er meer dan 3,5 gram zout per 100 gram worst inzit, zit je safe. Laatste regels van dit artikel: http://mens-en-gezondheid(...)anger-en-salami.html
Dit, dat, alles.
pi_162002619
Molo, wel een soort 'crazy eyes' effect creeeren dan he! Mogelijk met derde tepel. En dan genieten van de verwarring :7
  zondag 8 mei 2016 @ 09:01:45 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162002700
Ik heb al een derde tepel van mezelf _O-
I kid you not _O-

Dan moet je denken aan zoiets, geen volledige tepel dus geen schokeffect ;(

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: