Die 'dildo' heeft honderden banden lek gestoken.quote:
Het zal je maar gebeurenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die 'dildo' heeft honderden banden lek gestoken.
Ik ook niet en mijn fiets heb ik hard nodig dus ik zou ook balen als een stekker als iemand hem zou vernielen of jatten, vandaar een super dik merkslot.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:07 schreef chufi het volgende:
Ik heb momenteel geen auto dus valt er niks te prikken en mn fiets staat altijd binnen
Daar zou ik ook niet vrolijk van worden.. Ook al is ie nu nog verzekerdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet en mijn fiets heb ik hard nodig dus ik zou ook balen als een stekker als iemand hem zou vernielen of jatten, vandaar een super dik merkslot.
Zou in ieder geval razend zijn op zo'n knul.
Ja, en volgens dat kaartje is het nogal fris in België en Duitsland.quote:
Soms mag je blij zijn dat je in Nederland woontquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en volgens dat kaartje is het nogal fris in België en Duitsland.
Altijd geweest, en met name het zuiden bevalt me goed.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms mag je blij zijn dat je in Nederland woont
Bommelerwaardquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd geweest, en met name het zuiden bevalt me goed.
Sinds wanneer ligt dat in het zuiden?quote:
Opweg naar het zuiden. Hier kwam de Tour langsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt dat in het zuiden?
Ik zal zo eens in de brievenbus gaan kijken of ik iets ontvangen heb.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:18 schreef chufi het volgende:
Zo mijn pakje van DHL is ook binnen... Helemaal geen tijdsindicatie op de track&trace wel jammer weer ...
Ja, vanuit Friesland gezien wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Opweg naar het zuiden. Hier kwam de Tour langs
Als er geen parcour is of zo vind ik dat langs de weg staan kijken eigenlijk maar een zinloze bezigheid. Binnen 30 seconden is iedereen voorbij en is het over. Op TV daarentegen is het prima te volgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Opweg naar het zuiden. Hier kwam de Tour langs
Check!!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:33 schreef chufi het volgende:
Volgens mn kaartje is het hier nu zelfs warmer dan bij jou Mo
Dank je.. Straks maar eens kijken op mn balkon. 25.4 geeft ie hier aanquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Check!!
Mijn buiten thermometer (hangt op het balkon-deur-raam geplakt) geeft exact 25 °C aan.
Conclusie: die thermometer geeft mede door de plek waar ie hangt vrij nauwkeurig de juiste temperatuur aan.
Maar dat wist ik al.![]()
En die 0,5 °C zijn je van harte gegund.
Als ie hier in de volle zon zou hangen gaf ie nu makkelijk ruim in de 30+ aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je.. Straks maar eens kijken op mn balkon. 25.4 geeft ie hier aan
Dat gaat de mijne straks doen.. Maar merendeel van de dag hangt ie goedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ie hier in de volle zon zou hangen gaf ie nu makkelijk ruim in de 30+ aan.
Ik vind het wel lekker.![]()
Hier hetzelfde, de plek waar de thermometer hangt wordt pas tegen zonsondergang (door dezelfde zonquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat de mijne straks doen.. Maar merendeel van de dag hangt ie goed
In Ede ook.quote:
Ik las van de week al van de onlusten al daar.. Ging het in Westland nog om een lekke band.. Daar in Ede steken ze gewoon je auto in brandquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las van de week al van de onlusten al daar.. Ging het in Westland nog om een lekke band.. Daar in Ede steken ze gewoon je auto in brand
Zij vinden dat blijkbaar dat 'niet netjes'.quote:De Marokkaanse gemeenschap in Ede houdt zondagmiddag een protesttocht.
Hier zijn er al diverse zaken dichtgetimmerd En dat was niet vanwege sluitingquote:Op zaterdag 7 mei 2016 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Zij vinden dat blijkbaar dat 'niet netjes'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldloze communicatieandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 8 mei 2016 08:03 schreef Treehut362 het volgende:
Leuk zo'n langnekgiraffe en een valse wolf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldloze communicatie
Heeft ie 'ie ook mastur-beren?
Dan moet je een account maken.quote:Op zondag 8 mei 2016 08:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk zo'n langnekgiraffe en een valse wolf.
Heeft ie 'ie ook mastur-beren?
Geneic superiority, smarter, better endurence, superior immune system, logic thinking, leadership, pain resistent, etc.quote:Op zondag 8 mei 2016 08:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.
Poppenspelers doen dat nooit zo maar...
Vooral dat 'pain resistent', dat zit me niet lekker...quote:Op zondag 8 mei 2016 08:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Geneic superiority, smarter, better endurence, superior immune system, logic thinking, leadership, pain resistent, etc.
quote:Op zondag 8 mei 2016 08:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vooral dat 'pain resistent', dat zit me niet lekker...
Afgelopen week meerdere keren hier gemeld, wel op blijven letten.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Potverdorie, ik wist niet dat het gisteren de IDv/hNT was, heb ik dat gemist.
Ja, jammer, dat heb ik dus blijkbaar over het hoofd gezien, had ik het geweten was ik wel een rondje door de buurt gaan lopen.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen week meerdere keren hier gemeld, wel op blijven letten.
Wat doe ik hier anders nog...
De wattes?quote:Op zondag 8 mei 2016 10:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
Potverdorie, ik wist niet dat het gisteren de IDv/hNT was, heb ik dat gemist.
De Internationale Dag van het Naakt Tuinieren..............quote:
Het moet niet gekker worden, dat hoorde ik gisteren inderdaad ook al.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De Internationale Dag van het Naakt Tuinieren..............
Opletten met de heggenschaar.![]()
Heerlijk weer om vanmiddag even die berg op te fietsen.quote:Op zondag 8 mei 2016 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel handig lijkt me.. Weet je gelijk hoe warm het is
Op naar je moederquote:Op zondag 8 mei 2016 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heerlijk weer om vanmiddag even die berg op te fietsen.
Ik heb er best zin in.quote:
Vanochtend geweest. was ze niet thuis. Zat in de kerk. Wel kadootje achter gelaten.quote:
Nee, de AH ligt net voor de 'berg'.quote:
Doet ie het ook?quote:Op zondag 8 mei 2016 19:02 schreef sacha het volgende:
en ik heb een strandje gekregen voor Moederdag
Kan je graven zoveel je wilt.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:02 schreef sacha het volgende:
en ik heb een strandje gekregen voor Moederdag
quote:Nederland is op Moederdag opnieuw het warmste land van Europa, net als zaterdag. De hoogste temperatuur werd evenals op zaterdag gemeten in Hoek van Holland. In de Zuid-Hollandse badplaats steeg het kwik zondag omstreeks 15.00 uur naar 27,4 graden.
Ik vond het lekker, we hebben lekker buiten onder de bomen gezeten.quote:
Lekker balkondeur open nu, ik kan lekker in en uit lopen, de poezen dus ook, moet een beetje op ze letten maar Iggy vindt het heerlijk en Pixie is wat bangig, maar die zat vandaag wel al 2 keer bij de buurman binnen.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik houd ook van dit weer, heb afgelopen twee dagen vakantie gevierd op het meer, heerlijk!
Volgend weekend kan de winterjas weer uit de kast
En wat vond de buurman?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker balkondeur open nu, ik kan lekker in en uit lopen, de poezen dus ook, moet een beetje op ze letten maar Iggy vindt het heerlijk en Pixie is wat bangig, maar die zat vandaag wel al 2 keer bij de buurman binnen.
Precies. Ik doe niet aan moederdag. Maar als ze thuis komt is haar balkon met verse plantjes en de complete keuken uitgemest. Ze zit even in een zorghotel tot vrijdag. Maar ze wil woensdag al naar huisquote:Op zondag 8 mei 2016 19:03 schreef sacha het volgende:
en straks komt soury gelukkig weer zeiken of dit alles niet in één post kon
Geenquote:Op zondag 8 mei 2016 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies. Ik doe niet aan moederdag. Maar als ze thuis komt is haar balkon met verse plantjes en de complete keuken uitgemest. Ze zit even in een zorghotel tot vrijdag. Maar ze wil woensdag al naar huisZus ik en broer werken dus dat word nog even aanpoten.
Godver
Die was op dat moment net zijn hond uit aan het laten....quote:
Nee hoor, het zijn nette poezen.quote:
Ik vertrek was wel leuk. Leuke mensen maar ik wil ze niet naakt zienquote:Op zondag 8 mei 2016 10:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, dat hoorde ik gisteren inderdaad ook al.
Gelukkig heb ik mijn plantjes water gegeven, anders hingen ze nu dood in de pot.
ik doe ook niet aan moederdagquote:Op zondag 8 mei 2016 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies. Ik doe niet aan moederdag. Maar als ze thuis komt is haar balkon met verse plantjes en de complete keuken uitgemest. Ze zit even in een zorghotel tot vrijdag. Maar ze wil woensdag al naar huisZus ik en broer werken dus dat word nog even aanpoten.
Godver
Kunnen jullie wel zoveel vluchtelingen aan?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:51 schreef sacha het volgende:
10 extra boten vandaag in verband met festival, gekkenhuis!
Welnee kleine moeite wel een boel werk. Mijn moeder had 80 flessen (bedroven) drank 140 borden en 150 kopjes en schoteltjesquote:Op zondag 8 mei 2016 20:50 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe ook niet aan moederdag![]()
wat jij doet overstijgt alles, pluim voor jou
nee, gekker moet het niet wordenquote:Op zondag 8 mei 2016 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kunnen jullie wel zoveel vluchtelingen aan?
Morgen weer aan de bak. Ik heb er zin inquote:
Je hoeft alleen maar het water op het behang te spuiten... De warmte stoomt het er zelf wel vanafquote:
De droomquote:Op zondag 8 mei 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar het water op het behang te spuiten... De warmte stoomt het er zelf wel vanaf
Lekker tochquote:Op zondag 8 mei 2016 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
De droomhet is iig nr hs. Dus niet tig trappen sjouwen.
En het is 5 km rijden dus uitslapen
Perfecte maandagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://destadgorinchem.nl(...)lblasserwaard-123351andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 8 mei 2016 22:12 schreef Treehut362 het volgende:
Gieren boven de AlblasserwaardDie zullen daar wel met een reden zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://destadgorinchem.nl(...)lblasserwaard-123351
Nee, maar dan mag ik het toch wel amusant vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Oh ja hoor.. Ik vind het huidige nivo van het Nederlands voetbal ver beneden peil en ik kijk het ook bijna nooitquote:Op zondag 8 mei 2016 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar dan mag ik het toch wel amusant vinden.
Het is allemaal bagger en bij Ajax vanmiddag in het kwadraat.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja hoor.. Ik vind het huidige nivo van het Nederlands voetbal ver beneden peil en ik kijk het ook bijna nooit
Ik ben braafquote:Op zondag 8 mei 2016 23:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ah, nu op RTL5, altijd lachen met 'onze' Peter Rrrrrr. de Vries met vandaag: internetpesters aangepakt.
Dacht ik ook, maar goed, dit is net zo 'lamzakkerig'.quote:
Ik heb dit jaar al genoeg PR gezienquote:Op zondag 8 mei 2016 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar goed, dit is net zo 'lamzakkerig'.
Nee.. Maar er waren dagen dat ie eerst bij DWDD zat en dan dezelfde avond of bij Humberto of bij Pauw...quote:
Dat zijn zware avonden.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee.. Maar er waren dagen dat ie eerst bij DWDD zat en dan dezelfde avond of bij Humberto of bij Pauw...
Chinese videotheek?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef chufi het volgende:
Ik probeer al tijden een film te bekijken, maar elke keer zitten er Chinese ondertitels bij.. Nu eindelijk niet meer .. Laters
Have fun.quote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef chufi het volgende:
Ik probeer al tijden een film te bekijken, maar elke keer zitten er Chinese ondertitels bij.. Nu eindelijk niet meer .. Laters
Weet je zeker dat het niet die met Koreaanse ondertitels is?quote:Op zondag 8 mei 2016 23:24 schreef chufi het volgende:
Zou ook kunnen .. Ik ben geen expert in Oosterse ondertitels. Het lijkt allemaal op elkaarquote:Op maandag 9 mei 2016 07:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet die met Koreaanse ondertitels is?
Hangt ook ervan af welke film het was.quote:Op maandag 9 mei 2016 08:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ook kunnen .. Ik ben geen expert in Oosterse ondertitels. Het lijkt allemaal op elkaar
Tongquote:
quote:
quote:De kritiek op Studio Voetbal na de uitzending van zondagavond is niet mals. Het praatprogramma van de NOS, op de dag dat PSV kampioen werd, ging volgens veel tv-kijkers bijna volledig over Ajax. Op social media vallen woorden als 'ziek', 'bizar', 'genant' en 'schandalig'.
Studio Voetbal krijgt vaker de kritiek een Ajax-programma te zijn.
En dat is gewoon terechte kritiek en zeker geen nieuws, ook al staat het in het AD.quote:"Dan nu nieuws over PSV. PSV, met trainer Cocu. Cocu heeft 4 letters. Ajax ook. Dan nu weer terug naar Ajax:"![]()
Kampioenschap PSV compleet genegeerd!!
Ik kijk nooit Studio Voetbal..quote:Op maandag 9 mei 2016 09:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dat is gewoon terechte kritiek en zeker geen nieuws, ook al staat het in het AD.![]()
Kijk Shoef, dat is dus een van de redenen dat ik gisteren enigszins leedvermaak had.
Je mag namen noemen hoorquote:Op maandag 9 mei 2016 09:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Verschillende die nog niet in NL te zien waren bv.
Ik ook nooit, zapp er wel eens langs,ik lees dit zojuist in het AD en het verbaast me dus helemaal niet.quote:
Problemen mee?quote:
Nee mij ook niet. Net zoals de hele Nederlandse voetbal pers alleen maar Barcelona geil is...quote:Op maandag 9 mei 2016 09:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook nooit, zapp er wel eens langs,ik lees dit zojuist in het AD en het verbaast me dus helemaal niet.
Dat is indd 100% vergelijkbaar.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee mij ook niet. Net zoals de hele Nederlandse voetbal pers alleen maar Barcelona geil is...
Goedemorgen Mo, hoe was jouw weekend?quote:
Goed, lekker weer en moederdag overleefd.quote:
Was ook een topdag weer jaquote:Op maandag 9 mei 2016 09:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed, lekker weer en moederdag overleefd.
Uiteraard heb ik mijn moeder gezien en gekust, het is wel mijn moeder....quote:Op maandag 9 mei 2016 10:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Was ook een topdag weer ja![]()
Heb je wel een moeder gezien dan?
Met 40+ weet je ook niet of er nog moeders in beeld zijn, die van mij is ook al 70+quote:Op maandag 9 mei 2016 10:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik mijn moeder gezien en gekust, het is wel mijn moeder....
Mijn moeder is 84 jr.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Met 40+ weet je ook niet of er nog moeders in beeld zijn, die van mij is ook al 70+
Mooie leeftijd.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder is 84 jr.
Mijn vader moet ik al 35 jaar missen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op maandag 9 mei 2016 10:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooie leeftijd.
Was je alleen of was er een hele reutemeteut aan familie inclusief klein en achterkleinkinderen?
Jammer![]()
En missen betekent dus dat je wel een topvader had.Mijn vader was een fijne vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, mijn moeder kwam bij mijn broertje en ik dus hoefde ik alleen even naar de overkant te lopen, en alle kleinkinderen zijn volwassen, die bepalen zelf wat ze wel en niet doen, en mijn broer woont in Luxemburg (binnenkort Frankrijk) en die komt overmorgen bij moeder langs."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Hij is sinds eind vorig jaar met pensioen en gaat nu genieten.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:28 schreef chufi het volgende:
Wordt Luxemburg geannexeerd door Frankrijk of gaat je broer verhuizen? Is het daar niet veel duurder qua belasting en zo?
Neem aan dat ie dan wat zuidelijker in Frankrijk gaat wonen,quote:Op maandag 9 mei 2016 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is sinds eind vorig jaar met pensioen en gaat nu genieten.
Geen idee, hij verhuisd zo vaak dat ik het allemaal niet meer bij kan houden.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat ie dan wat zuidelijker in Frankrijk gaat wonen,
Ok dan vraag ik er verder niet meer naarquote:Op maandag 9 mei 2016 10:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, hij verhuisd zo vaak dat ik het allemaal niet meer bij kan houden.
Je broertje woont tegenover je? Is je broertje ook zo'n toffe vent dan? Of vind hij dat van jouquote:Op maandag 9 mei 2016 10:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader was een fijne vent.![]()
Nee, mijn moeder kwam bij mijn broertje en ik dus hoefde ik alleen even naar de overkant te lopen, en alle kleinkinderen zijn volwassen, die bepalen zelf wat ze wel en niet doen, en mijn broer woont in Luxemburg (binnenkort Frankrijk) en die komt overmorgen bij moeder langs.
Mijn broertje vroeg gisteren of ik mee rij als hij er heen rijdt, maar ik plan nooit dingen ruim tevoren, dat vergeet ik dan toch weer.quote:
Zo'n broer heb ik ookquote:Op maandag 9 mei 2016 10:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, hij verhuisd zo vaak dat ik het allemaal niet meer bij kan houden.
Mijn broers en ik kunnen goed met elkaar opschieten, alleen mijn oudste broer woont dus in het buitenland en zie ik minder, maar zijn oudste zoon zie ik weer vaker en mijn broertje zie ik meer dan me lief is.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Je broertje woont tegenover je? Is je broertje ook zo'n toffe vent dan? Of vind hij dat van jou
tegenover is dan eigenlijk weer net te dichtbij.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn broers en ik kunnen goed met elkaar opschieten, alleen mijn oudste broer woont dus in het buitenland en zie ik minder, maar zijn oudste zoon zie ik weer vaker en mijn broertje zie ik meer dan me lief is.
Dat mijn broertje tegenover me woont is geen probleem, we zien zoeken elkaar bewust niet elke dag op, want dan krijgen we mot.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
tegenover is dan eigenlijk weer net te dichtbij.
Broer in het buitenland is idd vervelend, ben je niet zo 123.
Ik wou mijn broer ook wel net iets vaker zien dan ik nu doe
Dat is toch bijna altijd zo?quote:Op maandag 9 mei 2016 10:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat mijn broertje tegenover me woont is geen probleem, we zien zoeken elkaar bewust niet elke dag op, want dan krijgen we mot.
Wat is er met maandag gebeurdquote:
Zoiets weet je na 48 jaar 'samen' wel.quote:
En anders zou het wel een keer tijd worden dat je dat weetquote:Op maandag 9 mei 2016 10:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoiets weet je na 48 jaar 'samen' wel.
Er zijn wel slaande ruzies aan vooraf gegaan hoor.quote:Op maandag 9 mei 2016 10:56 schreef drakin het volgende:
[..]
En anders zou het wel een keer tijd worden dat je dat weet
Krijgen we eindelijk een nieuwe feestdag valt ie tussen Hemelvaart en Pinksteren.. Daarna nog steeds niets tot aan Kerstquote:
Slaand nog welquote:Op maandag 9 mei 2016 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn wel slaande ruzies aan vooraf gegaan hoor.
Jawelquote:
Ach, jongens onder elkaar, je kent dat wel.quote:
Nee, ik ben een meisjequote:Op maandag 9 mei 2016 11:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, jongens onder elkaar, je kent dat wel.
Ik neuk alleen als ik offline ben, dus waarom zou ik dat hier delen?quote:Op maandag 9 mei 2016 11:41 schreef tong80 het volgende:
Het is wel scheurbuik in deze SC. Nooit gaat het over neuken pijpen of andere dierenmishandelingen.
De geraniums verwelken bij de volgende Koreaans ondertitelde film.
Wat staat er bij jou op de vensterbank?quote:Op maandag 9 mei 2016 11:41 schreef tong80 het volgende:
Het is wel scheurbuik in deze SC. Nooit gaat het over neuken pijpen of andere dierenmishandelingen.
De geraniums verwelken bij de volgende Koreaans ondertitelde film.
Dat verklaart een hoop klachtenquote:Op maandag 9 mei 2016 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://previews.123rf.com(...)ound-Stock-Photo.jpg
Ik heb geen vensterbank kom ik vandaag pas achter..quote:Op maandag 9 mei 2016 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb je Viagra geslikt of slaat het warme weer in je bol?
die boze tongen kan ik niet serieus nemen, die doen nog vaker een Fannetje dan Fanneke zelfquote:Op maandag 9 mei 2016 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dan zijn er boze tongen die beweren dat er in deze SC geen scheurbuik is.
Wij eten meestal genoeg groentenquote:Op maandag 9 mei 2016 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dan zijn er boze tongen die beweren dat er in deze SC geen scheurbuik is.
Fanneke is een ander persoon hequote:Op maandag 9 mei 2016 12:42 schreef sacha het volgende:
[..]
die boze tongen kan ik niet serieus nemen, die doen nog vaker een Fannetje dan Fanneke zelf
Waar hangt die eigenlijk uit?quote:Op maandag 9 mei 2016 12:42 schreef sacha het volgende:
[..]
die boze tongen kan ik niet serieus nemen, die doen nog vaker een Fannetje dan Fanneke zelf
OK dat kan, bij mij is het wel eens verwarrend en dan doolt er ook nog wel eens een svann rond...quote:
Ik doe ook wel eens andere leuke dingen offline.quote:
Had ik je kunnen aanraden.quote:Op maandag 9 mei 2016 12:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen vensterbank kom ik vandaag pas achter..
Er groeien hier spontaan geraniums in de tuin, maar het lukt me niet om op die plekken erachter te zitten, wel ervoor. Telt dat ook?quote:Op maandag 9 mei 2016 12:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik je kunnen aanraden.
Achter de geraniums komen krijgt dan een totaal andere belevenis.
Ah zo eens ff kijkenquote:Op maandag 9 mei 2016 12:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens andere leuke dingen offline.
GoT was weer top
Ik zit er aan te denken om het van mijn laptop te verwijderen.. Als er weer eens een update klaarstaat wordt ie zo traag als bagger...quote:Op maandag 9 mei 2016 12:56 schreef sacha het volgende:
fijn hoor Windows 10 op mijn foon!
ri ra retesnel
Daar weet jij natuurlijk alles vanquote:Op maandag 9 mei 2016 12:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik je kunnen aanraden.
Achter de geraniums komen krijgt dan een totaal andere belevenis.
Dank jequote:
Hoe laat is de huldiging?quote:Op maandag 9 mei 2016 14:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je![]()
![]()
![]()
Blijf wel gewoon thuis vanmiddag. Al dat gefeest hoeft niet voor mij. Kijk het wel via Omroep Brabant..
ROnd een uurtje of 5. Rond 16.15 zullen de festiviteiten startenquote:
Zie je, ik ben niet de enige zuiderling die happy is.quote:
Ja dat wist ik welquote:Op maandag 9 mei 2016 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie je, ik ben niet de enige zuiderling die happy is.
En just me ook hčquote:
Ik wist niet eens dat ie een vriendin/vrouw had.... Ik weet wel dat ie mij een keer op de A6 met 200km+ of zo inhaalde... Hij reed toen in zo'n Olympische gesponsorde auto....quote:Op maandag 9 mei 2016 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Rintje Ritsma ook voor de eerste keer vader geworden.
Dat lijkt me nou helemaal niks op je 46e, als ik dat met baardaap zou hebben gedaan dan was ik 70+ geweest tegen de tijd dat hij zo oud zou zijn als ie nu is, niks voor mij.
Goede schaatser.quote:Op maandag 9 mei 2016 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ie een vriendin/vrouw had.... Ik weet wel dat ie mij een keer op de A6 met 200km+ of zo inhaalde... Hij reed toen in zo'n Olympische gesponsorde auto....
Ham is meestal varkenquote:
Nee maar wat kan mij dat boeien. Jammer dat ik geen hond heb voor het botquote:Op maandag 9 mei 2016 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je betreffende aflevering van de Keuringsdienst van Waarde kennelijk niet gezien...
Nou als het lamsbout was geweest zou ik niet zeuren btw.quote:Op maandag 9 mei 2016 19:46 schreef chufi het volgende:
Ik had net lamsworstjes, maar ik begin nu te twijfelen...
ik haat barbeknoeienquote:Op dinsdag 10 mei 2016 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
VOor jou dan vleesvervangers op het vuur.. Fann weet daar ook wel het een en ander van
Omdat de meeste barbeknoeiers -> tevens barbekneuzen zijn, vlees onvoldoende gekoeld in de volle zon te lang bewaren, vlees niet voldoende gaar, etc, etc, eerlijk gezegd, als ik al v/d barbeknoei eet, dan alleen thuis en aangezien het zo'n gedoe is gooi ik net zo lief gewoon een flinke lap vlees op de grillplaat in de keuken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis altijd zo'n gedoe... Ik doe het ook nooit. Schijnt gezonder te zijn
Oh wat leuk, een hersenkraker...quote:De vraag luidt: Er zit een aantal mensen in de trein. 19 mensen stappen uit bij de eerste stop. 17 mensen stappen in. Nu zijn er 63 mensen binnen. Hoeveel mensen zaten er in eerste instantie in de trein?'
Ik zie wolkenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 05:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat de meeste barbeknoeiers -> tevens barbekneuzen zijn, vlees onvoldoende gekoeld in de volle zon te lang bewaren, vlees niet voldoende gaar, etc, etc, eerlijk gezegd, als ik al v/d barbeknoei eet, dan alleen thuis en aangezien het zo'n gedoe is gooi ik net zo lief gewoon een flinke lap vlees op de grillplaat in de keuken.
Het is vandaag sowieso kutweer.
Bedroevend dat artikel.quote:
Volgens mij is het antwoord 2, op het vertrekpunt moesten naast de machinist en conducteur die andere mensen ook nog instappen.quote:
Gezien het een 2e jaars rekenen sommetje is zou ik uitgaan van 65quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij is het antwoord 2, op het vertrekpunt moesten naast de machinist en conducteur die andere mensen ook nog instappen.
Bij de vraag staat duidelijk in eerste instantie, dus bij het allereerste begin beginnen.
Of is dat nog zelfs voordat die 2 instapten?
Of waren er toch 2 conducteurs?
Ja een heuse hersenkraker
Maar dan zouden ze de vraag anders moeten stellen, nu kraken al die hersenen van ouders zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezien het een 2e jaars rekenen sommetje is zou ik uitgaan van 65
Voor mij was het heel simpel.. Niet te lang gaan nadenken..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dan zouden ze de vraag anders moeten stellen, nu kraken al die hersenen van ouders zo.
Kinderen zijn dit toch allang weer vergeten, nieuwe dag, nieuwe kansen, nieuwe rekensommetjes.
boeit niet, heb het toch niet in de handquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:13 schreef chufi het volgende:
Was dit de zomer of houdt het nog even aan..?
Dat is betere muziek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik vind het leuk voor de dames en nichten die er van houden, die wens ik dan ook veel vertier.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:10 schreef chufi het volgende:
Zolang er weinig anders is zapp ik af en toe even langs
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is betere muziek.Ik heb nog geen eens een televisie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Ja ik hoorde het, denk niet dat dit gaat scoren, wel geinig verder, maar voor op het songfestival? Hmm, ik vond Kroatië wel geinig, leuke stem had die meid, leek een beetje op Dolores O'Riordan van The Cranberries.quote:
Ja dat vond ik ook idd..quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het, denk niet dat dit gaat scoren, wel geinig verder, maar voor op het songfestival? Hmm, ik vond Kroatië wel geinig, leuke stem had die meid, leek een beetje op Dolores O'Riordan van The Cranberries.
Was duidelijk.quote:
Wat een grappig liedje, welk jaar was dit?quote:
En hoe heette dat lied ook alweer?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat een grappig liedje, welk jaar was dit?
Ging over sterretjes kijken, ik heb hem net voor het eerst gehoord. Kende ik helemaal niet.quote:
Nee, maar als het in beeld heeft gestaan klikte ik er gewoon veel te snel op voor om dat nog te kunnen zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zal wel mobiel zitten... op iets uit 74 of zo
Nu gewoon zorgen dat je door bent... dan is de eer weer eens geredquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was duidelijk.
Volgens mij zitten er best een aantal kanshebbers cq concurrenten tussen.
Er zitten veel disco-achtige dreuntjes tussen, misschien dat dat in het voordeel van die knul kan werken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu gewoon zorgen dat je door bent... dan is de eer weer eens gered
Ach, het streelt het ego van de 'gemiddelde' Nederlander voor heel even.quote:
Zaterdagavond dan is het weer voorbijquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, het streelt het ego van de 'gemiddelde' Nederlander voor heel even.
Ik lees steeds ipv Coonie mijn eigen naamquote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat bazelt die Coonie toch een onzin elke keer weer
Ze lust er graag eentje.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat bazelt die Coonie toch een onzin elke keer weer
Is dat je roepnaam dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik lees steeds ipv Connie mijn eigen naam
ik ga zo slaap kindje slaap lezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |