Oehquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet ik ff weten welke artiesten komen, dan vast wel.
Dat is helaas nog niet bekend.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet ik ff weten welke artiesten komen, dan vast wel.
Die ga ik in de gaten houden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is helaas nog niet bekend.
Lijkt me wel een leuk festival, lokatie is prachtig...
Met niet VIP-kaarten ben ik eventueel ook al tevreden...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt Mad Prof daarheen dan heb ik Vip kaarten.
Oh dat gaat helemaal goedkomen danquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is van de Kwaku organisatie, zit wel goed...
Van de oude organisatie kende ik wel wat mensen, kom als sinds 1977 bij, toen nog, Kwakoe.quote:
Ah dat schept mogelijkheden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is van de Kwaku organisatie, zit wel goed...
vruchtbaar gebeurenquote:
Codetaal: Houten Klaas is weer helemaal heel?quote:
quote:
Mooi want ik ga morgen golfenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hoor, ik heb niet aan de balletjes gezeten
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Telefoon: Schoonzoon, de BBQ gaat om 17:00u aan.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Telefoon: Schoonzoon, de BBQ gaat om 17:00u aan.
Die Ikea gehaktballetjes spatten dan toch uit elkaar?quote:
zolang ik dat chippie, putje of parretje maar hebquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die Ikea gehaktballetjes spatten dan toch uit elkaar?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:27 schreef just me het volgende:
Hoezo rustig in de tuin,achter buurman is al de hele middag aan het zagen
dat had ik nu net willen doenquote:
ik van het hangen en niets doenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer het te voorkomen, loom van het strand...
Zit nu boven bij een binnentemperatuur van 29,7 graden, eens kijken hoe lang ik het vol houd met een blower aan...quote:
Mijn speakers een keer lenen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:27 schreef just me het volgende:
Hoezo rustig in de tuin,achter buurman is al de hele middag aan het zagen
dat ia wel errug warmquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit nu boven bij een binnentemperatuur van 29,7 graden, eens kijken hoe lang ik het vol houd met een blower aan...
quote:
Wow, da's best warm zegquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit nu boven bij een binnentemperatuur van 29,7 graden, eens kijken hoe lang ik het vol houd met een blower aan...
Morgen weer een dagquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:34 schreef MadMaster het volgende:
Wegend de geplande sluiting van de A1 vandaag maar even geen honkbal, hoewel de A1 weer op tijd open was.
Maar ik vind het het goed excuus om niet in de brandende zon te hoeven zitten...
Ik heb boven alleen maar mijn mannenhok, ik leef verder geheel beneden...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn betonnen muren zijn voorlopig nog wel koel.
Ik heb nu witte muren ipv donker, warmteopnemend behang. Scheelt een boel heb ik zo het ideequote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn betonnen muren zijn voorlopig nog wel koel.
Was wel gaaf om te zien gisteren trouwens. 762 assen, 942 ofzo wielenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:34 schreef MadMaster het volgende:
Wegend de geplande sluiting van de A1 vandaag maar even geen honkbal, hoewel de A1 weer op tijd open was.
Maar ik vind het het goed excuus om niet in de brandende zon te hoeven zitten...
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dan thuis met weinig honkbal en veel voetbal...
Het ging zo langzaam dat er nauwelijks iets te zien was...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was wel gaaf om te zien gisteren trouwens. 762 assen, 942 ofzo wielen
quote:
Albert West heeft dit toch gezongen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben de naam van die NL band kwijt.
Ja samen met een bandje dacht ik maar heb 't verdrongen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Albert West heeft dit toch gezongen?
Zwetende enkels, open vel. Ofzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:44 schreef just me het volgende:
waarom bijten muggen vooral rond je enkels
Zodat je nog wat lichaamsbeweging krijgt bij het krabben...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:44 schreef just me het volgende:
waarom bijten muggen vooral rond je enkels
soppende enkelsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zwetende enkels, open vel. Ofzo.
Muggen lusten mij ineens niet meer.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zodat je nog wat lichaamsbeweging krijgt bij het krabben...
quote:
Smakelijkquote:
M'n buren zijn je al voor.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:05 schreef knokkels het volgende:
Ow wacht, handig wel als ik mijn bbq ook even aansteek
Ik ook.. bak water ernaast voor als het fout gaatquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n buren zijn je al voor.Ik heb de deur maar weer dichtgetrokken.
Niet dat ik gehoord hebquote:
Ik zit te denken aan latency-instellingenquote:
Of de blower, dat kan ookquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welk opzicht?
Zit flink wat ruis op de microfoon, maar dat is de blower...
Ik hoor mezelf prima...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan latency-instellingen
Dat was al meteen heel veel beterquote:
De eerste keer?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:27 schreef knokkels het volgende:
klonk alsof er met aluminiumfolie over de mic gegaan werd ofzo .. For lack of better words
Dat heb je dan ook weer inderdaad.. blower tijdelijk uit als je gaat praten en dan weer aan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar meteen eens stuk warmer hier...
Ja de eerste keerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |