SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Nu al?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:59 schreef knokkels het volgende:
6 graden warmer in huis dan de instelling van mijn verwarming
Ik heb blokverwarming, veel oudjes om me heen en amper stookkosten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:59 schreef knokkels het volgende:
6 graden warmer in huis dan de instelling van mijn verwarming
STOND op 18 graden...quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nu al?
Arme jij...
Of je moet hem op 13 graden oid hebben staan.
Ik ook volgens mij, maar de laatste jaren zijn er wel wat mensen hier vertrokken en er niemand meer bijgekomen, af en toe moet ik dus wat bijstoken. Dit compenseert weer heel veelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb blokverwarming, veel oudjes om me heen en amper stookkosten.
Dat schijnt het hier in dit huis ook heel makkelijk te worden!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:01 schreef Rafeiro het volgende:
Dat haat ik altijd zo van de zomer. Dat het 30+ binnen wordt.
Je hoeft gewoon wat minder te verwarmenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook volgens mij, maar de laatste jaren zijn er wel wat mensen hier vertrokken en er niemand meer bijgekomen, af en toe moet ik dus wat bijstoken. Dit compenseert weer heel veel![]()
En ik ben natuurlijk warmbloedig van mezelluf![]()
Gedurfdquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:04 schreef just me het volgende:
* just me gaat koelbloedig boodschappen doen
Schaamteloze spamquote:10:00 - 12:00
DJ Knokkels - Moederdag Concert
als je maar niet terugkeert als een heethoofd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:04 schreef just me het volgende:
cool as a cucumberquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:04 schreef just me het volgende:
er moet toch drank en eten gekocht wordenquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je maar niet terugkeert als een heethoofd.
Oh yes, I am mad, tooquote:
die heb ik nodig als ik verbrandquote:
ik gok vanwege die sketch.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:10 schreef Rafeiro het volgende:
Iedereen weet dat spam ongewenste mail is.
Veel mensen kennen het ook als ingeblikt vlees (wat al veel ouder is).
Maar hoe is de naam "spam" gekoppeld geraakt aan die ongewenste mail?
Wie het weet mag het zeggen.
quote:
Ongewenst vleesquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:10 schreef Rafeiro het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Spam_(post)quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:10 schreef Rafeiro het volgende:
Ook een hoge ik ga niks doen factor, iets waartegen zonnebrand niet helpt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:18 schreef ToT het volgende:
Ah joy; vandaag heeft Nederland samen met Duitsland en België de hoogste temperatuur van heel Europa!
Het blijft trouwens een van mn favorite episodes van flying circusquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ongewenst vlees![]()
zoiets was het
How te word SPAM came to mean junk message
SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAHAHAM SPAHAHAM SPAHAHAM LOVELY SPAAAAAAAAAAAM
In een half uur is de temperatuur een halve graad gestegen hier.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:18 schreef ToT het volgende:
Ah joy; vandaag heeft Nederland samen met Duitsland en België de hoogste temperatuur van heel Europa!
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het blijft trouwens een van mn favorite episodes van flying circus
saunaaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
In een half uur is de temperatuur een halve graad gestegen hier.
Next stop: 25 graden.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:37 schreef MadMaster het volgende:
Zon schijnt inderdaad hard...
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:37 schreef MadMaster het volgende:
Zon schijnt inderdaad hard...
[ afbeelding ]
quote:
Ja dat welquote:
meeste jaren 60-80 engelse humor is niet weggelegd voor jongeren danwel allochtonen die geen engels spreken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:41 schreef ToT het volgende:
Alleen als je Young ones aan jongeren of allochtonen laat zien (die dus niets hebben meegekregen van de jaren '80 hier), vinden die het geen zak aan.
Ook Blackadder is niet aan hen weggelegd.
Daarom is Young Ones zo goed, geeft de tijdsgeest ook weerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:41 schreef ToT het volgende:
Alleen als je Young ones aan jongeren of allochtonen laat zien (die dus niets hebben meegekregen van de jaren '80 hier), vinden die het geen zak aan.
True, true!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
meeste jaren 60-80 engelse humor is niet weggelegd voor jongeren danwel allochtonen die geen engels spreken.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daarom is Young Ones zo goed, geeft de tijdsgeest ook weer
Bottom, Young ones, Guesthouse paradise, gewoon geniaal.quote:
quote:
ik vind het grappig.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:41 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik vind het grappig.
Ben toch echt uit de 90s
Ja, jij bent dan ook tailgodquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik vind het grappig.
Ben toch echt uit de 90s
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mijn humor is raar, dingen als dit kan ik bevoorbeeld ook waarderen.
Goed punt, puike deuntjesquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, ik klik ze ook niet aan; tunes zijn belangrijker!
entreeprijs regelenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er staan al 5 mensen verwonderd naar boven te kijken onder mijn balkon.
pics van je balkon optredenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Muziek een beetje hard staan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ah!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zit binnen. de deur staat open.
Sterkte man, maf ze!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo weer even naar bed.
Ben zo tering moe.
Ik wou vandaag eens stoer een hele dag normaal volhouden, maar trek het echt niet meer.
Tot later.
Ik zette hem even iets harder omdat ik het niet merktequote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Oei deze gaat iets te diep, de kozijnen beginnen te vibreren.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:27 schreef Rafeiro het volgende:
Word weer helemaal wakker van deze muziek
Vaagheid.
Naast woonkamer zit dubbel dikke muur, bovenburen zijn studenten en niet thuis, onder wonen tokkies en aan andere kant een Afrikaan.quote:
Ik had het over mijn burenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naast woonkamer zit dubbel dikke muur, bovenburen zijn studenten en niet thuis, onder wonen tokkies en aan andere kant een Afrikaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Hoe dik zijn je muren?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik had het over mijn buren
Maar die hebben gewoon pech nu
Geen idee?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:37 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je trouwens iets aan Macedonische muziek? Dan kan ik links rechts de schuld laten geven
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:36 schreef just me het volgende:
Ik zit wel prima zoLekker in de schaduwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik zit wel prima zoStaan er ook grote speakers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit wel prima zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!
Links van het midden in het witquote:
Is dat geen konijnenhok of zoiets?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Links van het midden in het wit
Wat ligt er trouwens op het bankje? Kussens? Pannen?
Ik heb zichtbaar geen ladder staan, op het bankje liggen schalen waar je planten op kunt zettenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Links van het midden in het wit
Wat ligt er trouwens op het bankje? Kussens? Pannen?
Geen idee wat het is maar het lijkt op een ladder die er ligt.quote:
of krijgt promotiequote:
dat is bij de burenquote:
Dat doet niks af aan Raf's postquote:
Heb je gelijk in, maar ik was zelf op de ladder bezig geweest en had die juist uit het zicht gezetquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:52 schreef Rafeiro het volgende:
* Rafeiro doet overwinningsdansje
Niet de enige die het zag.
Ik zag het pas nadat je begon te miepen over een ladderquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:52 schreef Rafeiro het volgende:
* Rafeiro doet overwinningsdansje
Niet de enige die het zag.
Dat maakt niet uit, als ze me gek verklaren prima, maar die ladder was erquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zag het pas nadat je begon te miepen over een ladder
Ik denk dat die spijlen niet veel gewicht kunnen dragenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als je hek draait, heb je ook een ladder.
Tja als je de toren van Pisa omduwt heb je een bende. Maar dat doe je niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als je hek draait, heb je ook een ladder.
het is idd heel erg gammelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat die spijlen niet veel gewicht kunnen dragen
Asfalteren, die bendequote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:58 schreef just me het volgende:
Het stuk tuin achter het hekje was eerst niet van mij, dat heb ik er later bijgekocht
Hoeveel hectare is het?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:58 schreef just me het volgende:
Het stuk tuin achter het hekje was eerst niet van mij, dat heb ik er later bijgekocht
HJ je spoort nietquote:
ik heb geen achteringangquote:
geen ideequote:
is geen geheim hoor, in Delftquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Waar woon je eigenlijk ergens, just me? Als je dat wilt zeggen natuurlijk
Spijkenisse zou nu leuk zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Waar woon je eigenlijk ergens, just me? Als je dat wilt zeggen natuurlijk
Dat had ik al in gedachten, maar twijfelde toen toch nog weerquote:
Op loopafstand van het centrum, beter kan nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat had ik al in gedachten, maar twijfelde toen toch nog weer
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:05 schreef just me het volgende:
[..]
Op loopafstand van het centrum, beter kan niet
ik dacht dat alleen vrouwen wijfelen
Ergens langs een gracht is (was?) een goede shoarmaturk. Een ex heeft me daar ooit eens mee naartoe genomen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:05 schreef just me het volgende:
Op loopafstand van het centrum, beter kan niet
Ik ben dan ook stiekem een wijfquote:ik dacht dat alleen vrouwen twijfelen
Ontploffende auto's?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Ede is nu plaatselijk geluidsoverlast.
Ach, dat past goed bij de stenengooiende en brandstichtende lijpe mocro's!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Ede is nu plaatselijk geluidsoverlast.
Er zitten/zaten zoveel shoarme dingussen in Delft. Vroeger, na het stappen shoarma etenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ergens langs een gracht is (was?) een goede shoarmaturk. Een ex heeft me daar ooit eens mee naartoe genomen.
[..]
Ik ben dan ook stiekem een wijf
Politie heeft geen tijd voor Ede-Zuid nu.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, dat past goed bij de stenengooiende en brandstichtende lijpe mocro's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |