SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De favorieten volgens de bookmakers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Voor)spellen:
FOK!-subleague: https://www.scorito.com/c(...)ff-8042-ab8f0d0b2845 of zoeken op FOK subpoule
FOK!-subleague
Wachtwoord: bananito
FOK! Wielerprono:
SPT / Wielerprono 2016 #3 - Naar de Ardennen
Poll: Wie wint de Giro d'Italia 2016?
• Vincenzo Nibali
• Mikel Landa
• Steven Kruijswijk
• Domenico Pozzovivo
• Jean-Christophe Peraud
• Jakob Fuglsang
• Przemysław Niemiec
• Maxime Monfort
• Alejandro Valverde
• Andrey Amador
• Johan Esteban Chaves
• Rigoberto Urán Urán
• Tom Dumoulin
• Ilnur Zakarin
• Primo¸ Roglič
• Twan Castelijns
• Leopold König
• Rafał Majka
• Ryder Hesjedal
• Sergey Firsanov
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Zeg het maar jongons!
https://www.scorito.com/c(...)d=341&userId=1786051 De algemeen leider had alleen Van Emden niet als puntenpakkerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Simone Gommans pakt ook uit met een knappe derde plek.
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 17:24:02Haaaaaaaaaaal-looooooo medaillespiegel!!!!! #dumoulin reageer retweet
Pleur op met die gekquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 06-05-2016 om 17:24:02Haaaaaaaaaaal-looooooo medaillespiegel!!!!! #dumoulin reageer retweet
Weg weg wegquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
zeker in zijn broekje gespoten.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Overstappen?quote:
Voorbeeldburger. Eigenlijk zou je morgen het lintje moeten doorknippen bij de start van de etappe.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan wordt hij ongetwijfeld bespuugd
Niet door mij trouwens
Dit niet wetenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waarom wordt er zo negatief gereageerd op Zonneveld?
Omdat het een randdebiel is, een act.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hij heeft ooit een zeer geliefd en gewaardeerd FOK! user onheus bejegend, en daar hebben we hem nog niet voor vergeven.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dat vinden ze vast niet erg als ze horen hoe voorbeeldig ik benquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorbeeldburger. Eigenlijk zou je morgen het lintje moeten doorknippen bij de start van de etappe.
Mooiste Giro ooit.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kan, maar in 2010 was het ook chaos in de tweede etappe.
Ik ben echt helemaal gesloopt als ik dat bultje op fietsquote:
Crashfest morgen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:31 schreef Mani89 het volgende:
De komende 2 dagen hoeven we pas de laatste 5 kilometer in te schakelen.
waren het voorstellen van seksuele aard?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft ooit een zeer geliefd en gewaardeerd FOK! user onheus bejegend, en daar hebben we hem nog niet voor vergeven.
Voorschot? Herbert heeft al aangegeven dat hij nu voor het klassement gaat en hij met die verdere tijdritten in het voordeel is.quote:
Een beetje vent met wielerkennis kijkt morgen en overmogen toch naar de ronde van Madrid.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:31 schreef Mani89 het volgende:
De komende 2 dagen hoeven we pas de laatste 5 kilometer in te schakelen.
Typisch Nederlands dit soort knullige items.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit was laatst ook al, een soort cabaret, alleen dan zonder grappen en niet interessant
Vive le Velo..quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Typisch Nederlands dit soort knullige items.
Ik mis Vive le Velo.
De reportages van Sammy Neyrinck nog honderd keer liever.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vive le Velo..
Over nutteloze en totaal overbodige items gesproken
Viva il cyclo in dit gevalquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vive le Velo..
Over nutteloze en totaal overbodige items gesproken
Kun je de top 3 ook even in beeld brengen? Benieuwd hoe het er bij de grote jongens voor staat.quote:
Teampunten en jongerenpunten zijn nog niet meegerekend zo te zienquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kun je de top 3 ook even in beeld brengen? Benieuwd hoe het er bij de grote jongens voor staat.
Totdat blijkt dat Roglic sterker isquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:16 schreef forzaudinese het volgende:
Wel lekker voor Kruijswijk trouwens dat hij met Roglic een sterke man naast zich heeft straks.
Algarve was toch best netjesquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat gaat wel meevallen. Zoveel heeft Roglic buiten dat sprintje in Barcelona niet laten zien.
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=29077quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Algarve was toch best netjes
Na Cata is het wel vrij rustig gebleven ja. Verwacht ook niet dat hij een klassement gaat rijden hoor, zal wel Kruijswijk ondersteunen worden en daarnaast misschien zelf voor een ritzege gaan.
Ergens volgende week zie ik Roglic wel de roze trui pakken maar voor een ronde van 3 weken komt hij nog tekort. laat dat maar aan Kruijswijk over.quote:
Wimderon heeft ook een keer succes mensen!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kun je de top 3 ook even in beeld brengen? Benieuwd hoe het er bij de grote jongens voor staat.
Mooie foto's hoor. Volgens mij moeten wij samenwerken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:50 schreef ETA het volgende:
Wat plaatjes geschoten vanmiddag
[ afbeelding ]
Castelijns
[ afbeelding ]
Hesjedal
[ afbeelding ]
Thomson
[ afbeelding ]
Boswell
[ afbeelding ]
Petrov
[ afbeelding ]
Bak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even uitrusten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denifl
[ afbeelding ]
Arndt
[ afbeelding ]
Martinez
Dank jequote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Mooie foto's hoor. Volgens mij moeten wij samenwerken.
Ik motorrijden, jij de foto's maken![]()
Op hoeveel punten heb je gestaan?
We staan nog boven het Voetbalzone Forum in CyclingMaster, maar dat is maar een voorlopig iets als jij ons gemiddelde zo naar beneden haalt. Step it up.quote:
Mijn team was rock solid. Wat kan ik er aan doen dat King Kung van te voren een fles jenever achterover heeft geslagen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We staan nog boven het Voetbalzone Forum in CyclingMaster, maar dat is maar een voorlopig iets als jij ons gemiddelde zo naar beneden haalt. Step it up.
Ik had Kung ook speciaal voor vandaagquote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn team was rock solid. Wat kan ik er aan doen dat King Kung van te voren een fles jenever achterover heeft geslagen?
Maar morgen sla ik mijn slag met een team vol met sprinter die de rest van Cyclingmaster ook heeft.
Roept er nu op 15sec. nu serieus iemand Tom, Tom, Tom! ?quote:
http://www.giroditalia.it/eng/stage/tappa-2/quote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:40 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag komt de Giro door mijn dorp heen, maar is er ergens iets te vinden met de verwachte doorkomst tijden van het peleton, en de reclame karavaan?
Thanksquote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.giroditalia.it/eng/stage/tappa-2/
en vervolgens op "itenerary time table" klikken
[ afbeelding ]
55 km/h = 15,28 m/squote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:06 schreef forzaudinese het volgende:
Mooi plaatje !Met Roglic is er gister wel een nieuwe held opgestaan zeg.
![]()
[ afbeelding ]
Zou ook kunnen !quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
55 km/h = 15,28 m/s
dat betekent dat de afstand 0,022 * 15,28 = 33,6 cm was
Tsja dan sta je er de eerste dag goed voor. Ik heb hem helemaal niet overigens, had niet echt vertrouwen in die jongen buiten de tijdrit om. Hopelijk goed gekozen al kost het altijd nog 50 punten sowieso al en 2 dagen in het roze denk ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:29 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben verbaasd hoeveel mensen Tom als kopman hebben.
Die van gisteren staat gewoon op NPO Uitzending Gemist. Zal met de rest ook wel gebeuren neem ik aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:27 schreef rubbereend het volgende:
Kun je ergens online na afloop de hele etappe terugkijken?
mooi, kan ik ook op beeld nog even zien dat ze door het dorp rijdenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die van gisteren staat gewoon op NPO Uitzending Gemist. Zal met de rest ook wel gebeuren neem ik aan.
Ik ga kijken langs het rondje om de (Stevens)kerk, maar ik wil nog wel even zien hoe ze het hooggebergte van Berg en Dal bedwingen dus ik denk dat ik dat ook nog wel even terugzoek.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi, kan ik ook op beeld nog even zien dat ze door het dorp rijden
De Club Diana bus staat in elk geval al klaar bij de Verenigingquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:52 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik ga denk ik bij het Keizer Karel Plein staan.
Muziekje en drankjes bij de vereniging, ze komen 2x langs en vlak bij de finish.
Dit wordt een topshow!
#PinkTom
Het kan niet op!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
De Club Diana bus staat in elk geval al klaar bij de Vereniging
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | 12.45-17.55 uur,NPO 1: STUDIO SPORT wielrennen Giro d'Italia,2de etappe Arnhem-Nijmegen hockey finale play-offs,2de duel Amsterdam-Den Bosch (v) Amsterdam-Oranje Zwart (m) |
ah, dan komt het hier net niet op TV waarschijnlijk, of ze moeten rustig aan doenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
En Sporza begint om 15:00. Ik gok dus dat eerst de hockeyaids wordt uitgezonden bij de NOS.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:49 schreef noodgang het volgende:
Net even langs de finish gelopen, het is best smal geworden als je het mij vraagt (2 rijbanen ongeveer).
De tweede etappe van de Giro d'Italia begint om 12.40 uur en de finish wordt rond 17.10 uur verwacht. Beelden zijn er vanaf 14.30 uurquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
En Sporza begint om 15:00. Ik gok dus dat eerst de hockeyaids wordt uitgezonden bij de NOS.
Zal ook zeker breed genoeg zijn, ziet er alleen zo suf uit, de weg zelf is meer dan 2 keer zo breedquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
veel breder ga je het in binnensteden niet krijgen. En voor Giro-maatstaven een ruime finish
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
veel breder ga je het in binnensteden niet krijgen. En voor Giro-maatstaven een ruime finish
in Nederlandquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Etappe 6, 2015. Valt dus wel mee idd.
Topquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:17 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
De tweede etappe van de Giro d'Italia begint om 12.40 uur en de finish wordt rond 17.10 uur verwacht. Beelden zijn er vanaf 14.30 uur
dat is nu toch ookquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2010 had je in Nederland ook gewoon tweebaans bij de aankomst.
quote:
Renners gespotquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:26 schreef vuvuzela het volgende:
Ze beginnen!
http://webcam.prvgld.nl/a325.html
[ afbeelding ]
Waarom wordt Wageningen aangeduid als "Leeuwen" eigenlijk? Echt nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Beelden vanaf half 3 dus? Hier gaat de uni van Wageningen niet blij mee zijn
Huh wat? Waar?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom wordt Wageningen aangeduid als "Leeuwen" eigenlijk? Echt nog nooit van gehoord.
Kan nog steeds, je hebt er alleen geen passend beeld bij.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde duizend keer naar de tv schreeuwen: "Daar heb ik ook gefietst" Maarja dat kan dus niet.
Jammer inderdaad, veel bekende omgevingen, had graag de hele etappe terug gekeken vanavond. Als het goed is komt mijn dorp net wel in de live uitzending (Beneden Leeuwen)quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Beelden vanaf half 3 dus? Hier gaat de uni van Wageningen niet blij mee zijn
Bedoelen ze daarmee niet gewoon Beneden- en Boven Leeuwen? Daar komen ze ook langsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom wordt Wageningen aangeduid als "Leeuwen" eigenlijk? Echt nog nooit van gehoord.
Nee, Ede=>Bennekom=>Leeuwen=>Rhenenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bedoelen ze daarmee niet gewoon Beneden- en Boven Leeuwen? Daar komen ze ook langs
Omdat ze daarna door Beneden Leeuwen gaan?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Da's na Tiel. Wageningen is nog voor Rhenen. Iemand die geen kaart kan lezen heeft duidelijk de etappe dingentjes gemaakt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:42 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Omdat ze daarna door Beneden Leeuwen gaan?
Ben best bekend met de omgeving maar dit wist ik ook niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:45 schreef tralalala het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leeuwen_(Wageningen)
Weer iets geleerd.
Die hebben waarschijnlijk gewoon Google Maps als bron gebruikt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Noem het dan gewoon WageningenItalianen he?
Ik wilde weten of het werd uitgezondenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
muis in SPT?
het moet niet gekker worden jongens
Zo zal het zijn gegaan. Italiaan ziet een stad op google maps en middenin staat Leeuwen. Dus dan zal die stad wel Leeuwen heten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh wacht
Op google maps wordt het gebiedje waar ze langs heen sjeezen in Wageningen ineens Leeuwen genoemd
Er staat ook wel een uni gebouw genaamd Leeuwenborgh, maar nooit de connectie gemaakt.
Ja ik weet. Maar da's overal in de regio wel zo'n beetje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is die weg naar Burgers Zoo toch? Loopt ook zo lekker langzaam omhoog kilometers lang.
Leeuwen, dat is hier in de buurtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
als Wamel maar in beeld is, dat is belangrijkerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:39 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, veel bekende omgevingen, had graag de hele etappe terug gekeken vanavond. Als het goed is komt mijn dorp net wel in de live uitzending (Beneden Leeuwen)
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 07-05-2016 om 12:57:31Net klein rondje gefietst. Er staat stiekem best veel wind. Ik durf te hopen op waaiers na de doorkomst in Tiel. reageer retweet
Dat ie zelf eens in de mongolenwaaier belandtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:58 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 07-05-2016 om 12:57:31Net klein rondje gefietst. Er staat stiekem best veel wind. Ik durf te hopen op waaiers na de doorkomst in Tiel. reageer retweet
Maarten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Tjallingii, Fraile, Berlato vormen een kopgroepje.
De linkerteelbal van Mani ontsnaptquote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Tjallingii, Fraile, Berlato vormen een kopgroepje.
Wageningen had in beeld moeten komen! Belangrijkste stad van Nederland. 1) Duitsers knielden hier voor Bernard en tekenden eindelijk dat ze gingen oprotten, 2) beste uni van Nederland.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als Wamel maar in beeld is, dat is belangrijker
Een uni met alleen maar boomknuffelaars de beste uni van Nederland durven noemenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wageningen had in beeld moeten komen! Belangrijkste stad van Nederland. 1) Duitsers knielden hier voor Bernard en tekenden eindelijk dat ze gingen oprotten, 2) beste uni van Nederland.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:58 schreef baggerbaas het volgende:
Niet gefietstquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:02 schreef tralalala het volgende:
http://webcam.prvgld.nl/n233.html
Lekker druk
Voedsel is tegenwoordig tha bomb hier in Wageningen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar als je dan toch natuur/landbouw/waterbouwgericht wil studeren moet je inderdaad wel naar Wageningen, in die niche is het wel de beste uni
Ook de enige toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar als je dan toch natuur/landbouw/waterbouwgericht wil studeren moet je inderdaad wel naar Wageningen, in die niche is het wel de beste uni
Sbaraalagigli mist topsnelheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sbaragli gaat het verschil maken vandaag.
Peloekie gaat het zeeschip in.
levensmiddelentechnologie of hoe het ook heet is vast een pretstudie.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voedsel is tegenwoordig tha bomb hier in Wageningen.
Jups. We hebben veel opleidingen waarvan je alleen in Wageningen op universitair niveau het kan studeren.quote:
In je dromenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
levensmiddelentechnologie of hoe het ook heet is vast een pretstudie.
Ja bedankt dat je het even uitlegtquote:
Graag gedaan.quote:
En het opent deurenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:06 schreef Momo... het volgende:
Alle mensen haten op de WUR, maar hier is alles leuk kleinschalig en internationaal.
Sowieso, kleinschalige studies>quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:06 schreef Momo... het volgende:
Alle mensen haten op de WUR, maar hier is alles leuk kleinschalig en internationaal.
Ik mag alles een pretstudie noemen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In je dromenToch wel een pittige studie hoor...
Iemand moet reclame maken voor de uni als ze niet in beeld komen met hun spandoek.quote:
Ik zit nu met 10 mensen in dezelfde track en de banen kansen zijn juist heel goed.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso, kleinschalige studies>
Mits baankans uiteraard
Och jij slimmerik!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag alles een pretstudie noemen tegenwoordig.
Behalve elektrotechniek, sterrenkunde en (technische) natuurkunde.
Er zijn 10 betere sprinters dan die twee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sbaragli gaat het verschil maken vandaag.
Peloekie gaat het zeeschip in.
Hoeveel studenten zo ongeveer?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn studie is de kleinste studie van de hele universiteit.
Ofwel niemand geeft er een flikker om
Met punaises strooien zou ik doenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet ik zo bij iemand een stok in het wiel steken?
Mss moet je even met de agrotechneuten van hier praten. Die hebben er vaak iets van 10 ofzo.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn studie is de kleinste studie van de hele universiteit.
Ofwel niemand geeft er een flikker om
Ah die heb ik nogquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met punaises strooien zou ik doen
als het er 400 in totaal zijn is dat veelquote:
Whut? Zoveelquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als het er 400 in totaal zijn is dat veel
Hier zo'n 100 studenten per jaar, ofzo. Wordt nu wel steeds meer schijntquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij ons 120 maar de helft valt afquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier zo'n 100 studenten per jaar, ofzo. Wordt nu wel steeds meer schijnt
Dat is toch niet klein?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar Tilburg heeft sowieso nauwelijks 'kleine' studies
Als jij mij wedstrijdbeelden kan leveren, praat ik direct over de koersquote:
Maakt het uit joh, straks als we live zijn is er niks aan het handjequote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat gebeurt er dus als wildvreemden zich met sport gaan bemoeien
Een mannelijke wielrennerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
ohja er wordt gefietst
Wie gaat er winnen vandaag jongens?
Wij wielerfans delen altijd even onze lunchtips, Stijn . Dit moet jij wetenquote:
Leeuwenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind deze post boeiender dan dat gelul over Wageningen.
Tagliano en ik studeren in Rotterdam en Tilburg hoor. Maar okequote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat ga jij straks lunchen, Sked?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik studeer helemaal niet in Rotterdam en Tilburgquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tagliano en ik studeren in Rotterdam en Tilburg hoor. Maar oke
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als jij mij wedstrijdbeelden kan leveren, praat ik direct over de koers
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik studeer helemaal niet in Rotterdam en Tilburg
Bedanktquote:
Ja, dus?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tagliano en ik studeren in Rotterdam en Tilburg hoor. Maar oke
Ik heb al half geluncht met een bakje yoghurt, maar dat was meer omdat ik trek had omdat ik nogal vroeg had ontbetenquote:
Denk maar zo, er wordt in wedstrijdtopics net zoveel ontopic gepost als in de 3fm reeks.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen ik plaatste een topic gerelateerde post en er wordt niet gereageerd. Wat is dit nou?
Dat klinkt meer dan uitstekend. Ik ga denk ik gewoon voor classic bolletjes en wellicht een sneetje suikerbrood.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb al half geluncht met een bakje yoghurt, maar dat was meer omdat ik trek had omdat ik nogal vroeg had ontbeten
Veel plezierquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga naar buut'n eens bij de prachtige rotonde hier kijken. De groeten! Ik zal bij terugkomst vertellen wat ik er van vond.
Wow.quote:
Dat is uitstekendquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zit geen grammetje te veel vet aan mijn lichaam
Wat gaay ie eraan doen? Expres een sprint verliezen? Als ie minimaal 1x 1e en 1x 3e of 2x 2e eindigt staat ie morgenavond gewoon in het roze.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:46 schreef TLC het volgende:
Volgens Thijs Sunfield wil Kittel niet de maglia rosa omdat hij en Tom nog ploeggenoten waren, aww wat lievvvvvvvvv![]()
![]()
![]()
En dat kan Tom toch niks schelen joh. Die wil vandaag en morgen lekker in het roze door zijn eigen land toeren, wat kan hem het nou verrotten of hij in een of ander Italiaans gat in het roze rijdt of nietquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat gaay ie eraan doen? Expres een sprint verliezen? Als ie minimaal 1x 1e en 1x 3e of 2x 2e eindigt staat ie morgenavond gewoon in het roze.
Nu nog een kleine 10 minuutjes wachten en dan is de rest er ookquote:
Idd, en dan evt weer heroveren na de 2de tijdrit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat kan Tom toch niks schelen joh. Die wil vandaag en morgen lekker in het roze door zijn eigen land toeren, wat kan hem het nou verrotten of hij in een of ander Italiaans gat in het roze rijdt of niet
Zitten wel een paar pittige etappes voor die tijdrit. Vraag me af of Tom dan nog wel in de buurt staat van de nummer 1.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Idd, en dan evt weer heroveren na de 2de tijdrit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |