Werkt niet in het buitenlandquote:Op zondag 8 mei 2016 10:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je een goede internetverbinding hebt, kan je de wedstrijd denk ik wel aankopen via Fox. Dat werkt prima mobiel. Ik zou zelf niet gaan aankloten met illegale streams.
Dat zou de beste optie zijn, maar volgens mij niet in t buitenland indd.:(quote:Op zondag 8 mei 2016 10:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Werkt volgens mij niet in het buitenland.
Volgens google heb je een sportsbar ten noordwesten van het eiland.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat zou de beste optie zijn, maar volgens mij niet in t buitenland indd.:(
Yes! Zo even heen fietsen!quote:Op zondag 8 mei 2016 11:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens google heb je een sportsbar ten noordwesten van het eiland.
http://gilis.asia/gili-ai(...)estaurant-sports-bar
livetv.sx/en/quote:Op zondag 8 mei 2016 10:27 schreef TIM-846 het volgende:
Goedemorgen, hier middag!
Heeft één van jullie ervaring met kijken van Ajax in het buitenland (Indonesië)? Wil de wedstrijd straks niet missen, maar heb enkel m'n telefoon bij de hand.
VPN van thuis + fox sportsquote:Op zondag 8 mei 2016 10:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Net aangekomen op Gili Air. Dat is vrij rustig. Maar zo even op onderzoek uit.
Ik heb precies hetzelfde probleem, en dit werkt op een of andere manier niet bij mij.quote:
Klopt.quote:Op zondag 8 mei 2016 10:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Werkt niet in het buitenland
Of hij moet al een VPN ofzo gebruiken
Je moet 'stuur alle verkeer' aanvinken op de ipadquote:Op zondag 8 mei 2016 11:38 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem, en dit werkt op een of andere manier niet bij mij.
Zowel met DNS als VPN zien de site en de app van FOX nog steeds dat ik in het buitenland zit![]()
Dan maar proberen een stream te vinden die werkt op de iPad
dat ja, standaard gaat niet al het verkeer over de tunnelquote:Op zondag 8 mei 2016 11:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je moet 'stuur alle verkeer' aanvinken op de ipad
preciesquote:Op zondag 8 mei 2016 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat scheelt sowieso omdat het mooiweervoetballers zijn
Horizon appquote:Op zondag 8 mei 2016 12:01 schreef Monolith het volgende:
Fox sports Go gaat sowieso niet lukken, want dat is kennelijk uitverkocht:
http://nu.nl/media/425843(...)swedstrijd-ajax.html
Hier in Manila heb ik gewoon Fox op de kabel, en kan ik gewoon thuis op de bank kijkenquote:Op zondag 8 mei 2016 10:27 schreef TIM-846 het volgende:
Goedemorgen, hier middag!
Heeft één van jullie ervaring met kijken van Ajax in het buitenland (Indonesië)? Wil de wedstrijd straks niet missen, maar heb enkel m'n telefoon bij de hand.
Ik twijfel tussen bij mijn mams en ArenA-park.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik feliciteer jullie alvast met de titel. Verdient gewonnen dit jaar.JinxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen bij mijn mams en ArenA-park.
Thanks, zal ik even proberen. Die instructies van Unlocator zeiden juist dat je dat uit moest zettenquote:Op zondag 8 mei 2016 11:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je moet 'stuur alle verkeer' aanvinken op de ipad
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:32 schreef FritzWepper het volgende:
Dijks voor Tete, verder dezelfde opstelling als Twente-thuis.
Dus ook weer met Cerny in de basis.
Ik vond Serero vorige week de beste speler.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij kan het ook niet maken om Serero eruit te halen
zeker één van de beteren dus ook logisch dat hij mag blijven staanquote:Op zondag 8 mei 2016 13:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond Serero vorige week de beste speler.
Oh oke.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:55 schreef houdjemond het volgende:
Oh m'n stiefbroertje komt ook bij m'n ma kijken, dus m'n mams offert moederdag op aan Ajax en koken voor onsdan blijf ik wel daar, kan t niet maken om met m'n bord eten naar ArenA-park te rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |