abonnement Unibet Coolblue
pi_161962702
Voordeeltje voor Kvyat: Red Bull heeft nog niemand die volgend jaar zijn plek over zou kunnen nemen bij STR/RBR: http://www.f1fanatic.co.u(...)-not-lost-for-kvyat/
pi_161963234
Denk trouwens dat Max prima zijn "cool" kan bewaren, dat in Australië was even een uitstapje maar kan ik me ook goed voorstellen als je team en teamgenoot het zo erg verprutst voor je.

Kan natuurlijk bij Red Bull ook gebeuren, die hebben wel een veel dikker budget tho.

Punt is ik denk dat Max heel erg goed met de druk om zal kunnen gaan.
pi_161963578
wat ik ervan begrijp is Kvyat bezweken onder de druk die Ricciardo op hem gelegd heb. RIC was te goed en Kvyat begon daar onder te leiden. De verschillen in rondetijden tussen die twee werden daardoor juist steeds groter in plaats van kleiner. Tevens bleken de gemoederen in de TR garage flink te zijn opgelopen. De garage was verdeelt in een verstappen en sainz kamp wat serieus ongezond begon te worden. Dan nog de situatie rondom het aflopende contract van Max en teams als ferrari en Mercedes die flinke interesse hadden. Dat alles samen zou de doorslag hebben gegeven.
pi_161963657
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef eddehaas het volgende:

[..]

Je gaat na de gebeurtenissen dit seizoen met een aflopend contract echt niet stil zitten afwachten wat er gaat gebeuren. Het aflopende contract speelt iig zwaar zwaar mee, dat moet Marko ook weten. Ze zijn echt een flater aan het slaan dit seizoen so far, ze hadden veel meer kunnen bereiken.
Er was geen aflopend contract. Het contract was ook niet met TR maar met Red Bull (tot en met volgend jaar) met de optie dat Max mocht vertrekken als hij volgend jaar niet in de Red Bull zou zitten. Dat zat er sowieso wel aan te komen.

Dat gedoe met Sainz en het 'falen' van Kvyat heeft het proces alleen maar versneld.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_161968237
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 15:11 schreef Sjemmert het volgende:
wat ik ervan begrijp is Kvyat bezweken onder de druk die Ricciardo op hem gelegd heb. RIC was te goed en Kvyat begon daar onder te leiden. De verschillen in rondetijden tussen die twee werden daardoor juist steeds groter in plaats van kleiner. Tevens bleken de gemoederen in de TR garage flink te zijn opgelopen. De garage was verdeelt in een verstappen en sainz kamp wat serieus ongezond begon te worden. Dan nog de situatie rondom het aflopende contract van Max en teams als ferrari en Mercedes die flinke interesse hadden. Dat alles samen zou de doorslag hebben gegeven.
Volgens mij is het gewoon wat Brundle zegt. Eigenlijk wilde Marko dit al eerder, en was de crash in Rusland slechts een excuus. Verstappen moest en zou zsm in de RB omdat ze in hem de nieuwe Vettel zien. Verstappen was veel meer de reden van de swap dan Kvyat.
pi_161968344
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 18:51 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon wat Brundle zegt. Eigenlijk wilde Marko dit al eerder, en was de crash in Rusland slechts een excuus. Verstappen moest en zou zsm in de RB omdat ze in hem de nieuwe Vettel zien. Verstappen was veel meer de reden van de swap dan Kvyat.
Dit ja! wrs te maken met contracten kon het niet eerder, marja als je 3 strafpunten pakt dan zal daar wel een clausule over staan in het contract. Als je ergens werkt en je maakt er een zooi van wordt je ook ontslagen. Prima rede dus en perfecte kans om dit direct aan te grijpen de swap te maken. Met max hebben ze meer kans op meer punten dus meer geld
  zaterdag 7 mei 2016 @ 07:57:24 #57
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_161981266
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 18:57 schreef eddehaas het volgende:

[..]

Dit ja! wrs te maken met contracten kon het niet eerder, marja als je 3 strafpunten pakt dan zal daar wel een clausule over staan in het contract. Als je ergens werkt en je maakt er een zooi van wordt je ook ontslagen. Prima rede dus en perfecte kans om dit direct aan te grijpen de swap te maken. Met max hebben ze meer kans op meer punten dus meer geld
Verstappen had vorig jaar 8 strafpunten bij elkaar gesprokkeld, dat je het even weet.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_161981445
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 07:57 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Verstappen had vorig jaar 8 strafpunten bij elkaar gesprokkeld, dat je het even weet.
Waarvan er een paar vervallen na Spanje gelukkig. Dan heeft hij daar weer wat ruimte.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 mei 2016 @ 08:24:31 #59
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_161981456
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 07:57 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Verstappen had vorig jaar 8 strafpunten bij elkaar gesprokkeld, dat je het even weet.
en had er in HUN en ABU óók 3 in 1 GP
pi_161981461
Ondertussen beweert Helmut Marko dat zijn team het meest zal profiteren van de regelwijzigingen, omdat ze dat altijd al gedaan hebben. Tja, met zo'n ontwerpteam is dat zeker mogelijk. Het is niet zo dat ze meteen de grote favoriet zijn maar geef ze een fatsoenlijke motor en ze zullen een heel end komen. Wat dat betreft is het wel lekker dat Max nu alvast een klein seizoen kan wennen aan Red Bull. Het zou zomaar kunnen dat Max op het juiste moment is ingestapt.
pi_161981674
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:22 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Waarvan er een paar vervallen na Spanje gelukkig. Dan heeft hij daar weer wat ruimte.
niet na monaco? Hij kreeg ze na de race van Monaco namelijk
pi_161981688
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:06 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

niet na monaco? Hij kreeg ze na de race van Monaco namelijk
O dat klopt. Over twee races dus. En dan 3 punten, toch?
  zaterdag 7 mei 2016 @ 09:13:07 #63
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_161981732
Burnt to the core but not broken
pi_161981776
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:24 schreef JimmyManna het volgende:
Ondertussen beweert Helmut Marko dat zijn team het meest zal profiteren van de regelwijzigingen, omdat ze dat altijd al gedaan hebben. Tja, met zo'n ontwerpteam is dat zeker mogelijk. Het is niet zo dat ze meteen de grote favoriet zijn maar geef ze een fatsoenlijke motor en ze zullen een heel end komen. Wat dat betreft is het wel lekker dat Max nu alvast een klein seizoen kan wennen aan Red Bull. Het zou zomaar kunnen dat Max op het juiste moment is ingestapt.
In het artikel van Ted Kravitz wordt hetzelfde gezegd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 00:52 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Die doet het licht uit daar. Vrindjes met de grote baas

[..]

Combineer het met Ted's verhaal en Noble's en je hebt een aardig beeld denk ik.

http://www.skysports.com/(...)-swap-ted-kravitz-qa
http://www.motorsport.com(...)-gp-disaster-733584/
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:33:32 #65
369251 Geralt
of Rivia
pi_161982680
http://www.racer.com/more(...)showall=&limitstart=

Will Buxton zijn kijk op de zaken :)

quote:
From the first time I ever saw him in an open-wheel racecar one thing has been certain in my mind. Verstappen isn't just good. He isn't just great. If designers can take a car to the edge of what is physically possible, Max Verstappen can make that car dance to the point of appearing to go beyond the realms of what we know to be physically possible.

He isn't a once-in-a-generation talent. He's a once-in-a-lifetime talent.
Goed gezien Will :Y)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:34:27 #66
369251 Geralt
of Rivia
pi_161982694
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:24 schreef JimmyManna het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat Max op het juiste moment is ingestapt.
Mooi he. O+

Ik heb zo'n zin in de rest van het seizoen :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_161982806
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:24 schreef JimmyManna het volgende:
Ondertussen beweert Helmut Marko dat zijn team het meest zal profiteren van de regelwijzigingen, omdat ze dat altijd al gedaan hebben. Tja, met zo'n ontwerpteam is dat zeker mogelijk. Het is niet zo dat ze meteen de grote favoriet zijn maar geef ze een fatsoenlijke motor en ze zullen een heel end komen. Wat dat betreft is het wel lekker dat Max nu alvast een klein seizoen kan wennen aan Red Bull. Het zou zomaar kunnen dat Max op het juiste moment is ingestapt.
Zeker nu de nieuwe regels meer downforce toestaan. Het gebied bij uitstek waar RBR het van moet hebben. Niet zo extreem als RBR zelf voorgesteld heeft, maar toch.

Met een motor die goed mee kan komen kan RBR volgend jaar meedoen om het kampioenschap.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_161982920
Even uitgaande van normale races, met drie van de vier Ferrari's en Mercedessen aan de finish, dan is top 5 in Spanje het maximale. Monaco...droom ik teveel als ik podium niet uitsluit?
Vanaf Canada wordt het koffiedik kijken, veel hangt af van de motorupdate. Komt Renault zijn belofte na, dan is de rest van het seizoen podium mogelijk op vrijwel elk circuit, met uitzondering van de Monza's. Anders bepekrt dat zich tot Baku en misschien nog 1 of twee gp's.

Wat een heerlijk vooruitzicht...met wat geluk, of liever tegenslag bij Mercedes en Ferrari, zit een eerste zege dit seizoen er gewoon in...of ben ik te optimistisch?
Misschien moeten we ook even afwachten hoe snel Max zich aan zijn nieuwe wagen aanpast.
Voor hetzelfde geld is hij constant een halve seconde per ronde langzamer dan Ricciardo en vecht hij met de Toro Rosso's om de plaatsen 6 tot en met 10....
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:52:30 #69
369251 Geralt
of Rivia
pi_161982953
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:50 schreef aesop het volgende:
Monaco...droom ik teveel als ik podium niet uitsluit?
Geen idee. Niks is onmogelijk denk ik. Reed Max niet een P2 vorig jaar in een van de vrije trainingen? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:54:32 #70
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_161982987
Zeges lijken me niet realistisch tenzij er weer zo'n freak race als Hongarije van vorig jaar is, maar een keer het podium zou moeten kunnen. Hou er inderdaad rekening mee dat er sowieso 5 coureurs nu voor max staan. 4 met een betere wagen en Ricciardo die de auto tot in detail kent
Please sir. When moon? When Mustang?
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:54:58 #71
369251 Geralt
of Rivia
pi_161983000
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:50 schreef aesop het volgende:
Misschien moeten we ook even afwachten hoe snel Max zich aan zijn nieuwe wagen aanpast.
Ik denk dat dat redelijk snel gaat. Zoveel verschillen F1 auto's onderling nou ook weer niet. Minder in elk geval dan een F1 van een F3 verschild en dat ging ook prima.

Denk dat voornamelijk de knopjes op het stuur iets anders zitten, beetje andere procedures in het team etc. Dat een auto wat anders reageert daar ben je F1 coureur voor om dat vlot in de gaten te hebben en te weten waar de grens ligt. Die heeft daar echt geen 4 GP's voor nodig. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_161983354
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dat dat redelijk snel gaat. Zoveel verschillen F1 auto's onderling nou ook weer niet. Minder in elk geval dan een F1 van een F3 verschild en dat ging ook prima.

Denk dat voornamelijk de knopjes op het stuur iets anders zitten, beetje andere procedures in het team etc. Dat een auto wat anders reageert daar ben je F1 coureur voor om dat vlot in de gaten te hebben en te weten waar de grens ligt. Die heeft daar echt geen 4 GP's voor nodig. :)
Ja hallo, hij gaat niet naar Ferrari of Sauber hoor. Die stuurtjes en menuutjes zullen identiek zijn tussen STR en RBR, zoals wel meer zaken. Ik heb alleen het gevoel, dat de STR iets te makkelijk stuurt voor Max, aangezien hij met zoveel vertrouwen erin rijdt. Wellicht is de RBR wat moeilijker te rijden door de complexere downforce.
.
pi_161983387
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dat dat redelijk snel gaat. Zoveel verschillen F1 auto's onderling nou ook weer niet. Minder in elk geval dan een F1 van een F3 verschild en dat ging ook prima.

Denk dat voornamelijk de knopjes op het stuur iets anders zitten, beetje andere procedures in het team etc. Dat een auto wat anders reageert daar ben je F1 coureur voor om dat vlot in de gaten te hebben en te weten waar de grens ligt. Die heeft daar echt geen 4 GP's voor nodig. :)
Of hij traint nu dagelijks in z'n Playseat met een RB-stuur of hij krijgt een stuurtje met de knoppen op de oude vertrouwde plekken. Lijkt me niet een onoverkomelijk probleem....
  zaterdag 7 mei 2016 @ 11:33:46 #74
369251 Geralt
of Rivia
pi_161983539
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 11:22 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Of hij traint nu dagelijks in z'n Playseat met een RB-stuur of hij krijgt een stuurtje met de knoppen op de oude vertrouwde plekken. Lijkt me niet een onoverkomelijk probleem....
Ik denk niet dat ie thuis in zn playseat zit maar in Milton Keynes in dit ding:


:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 mei 2016 @ 11:51:30 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_161983826
Vandaag is hij in Breda voor wings for live
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')