Er was geen aflopend contract. Het contract was ook niet met TR maar met Red Bull (tot en met volgend jaar) met de optie dat Max mocht vertrekken als hij volgend jaar niet in de Red Bull zou zitten. Dat zat er sowieso wel aan te komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef eddehaas het volgende:
[..]
Je gaat na de gebeurtenissen dit seizoen met een aflopend contract echt niet stil zitten afwachten wat er gaat gebeuren. Het aflopende contract speelt iig zwaar zwaar mee, dat moet Marko ook weten. Ze zijn echt een flater aan het slaan dit seizoen so far, ze hadden veel meer kunnen bereiken.
Volgens mij is het gewoon wat Brundle zegt. Eigenlijk wilde Marko dit al eerder, en was de crash in Rusland slechts een excuus. Verstappen moest en zou zsm in de RB omdat ze in hem de nieuwe Vettel zien. Verstappen was veel meer de reden van de swap dan Kvyat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:11 schreef Sjemmert het volgende:
wat ik ervan begrijp is Kvyat bezweken onder de druk die Ricciardo op hem gelegd heb. RIC was te goed en Kvyat begon daar onder te leiden. De verschillen in rondetijden tussen die twee werden daardoor juist steeds groter in plaats van kleiner. Tevens bleken de gemoederen in de TR garage flink te zijn opgelopen. De garage was verdeelt in een verstappen en sainz kamp wat serieus ongezond begon te worden. Dan nog de situatie rondom het aflopende contract van Max en teams als ferrari en Mercedes die flinke interesse hadden. Dat alles samen zou de doorslag hebben gegeven.
Dit ja! wrs te maken met contracten kon het niet eerder, marja als je 3 strafpunten pakt dan zal daar wel een clausule over staan in het contract. Als je ergens werkt en je maakt er een zooi van wordt je ook ontslagen. Prima rede dus en perfecte kans om dit direct aan te grijpen de swap te maken. Met max hebben ze meer kans op meer punten dus meer geldquote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:51 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon wat Brundle zegt. Eigenlijk wilde Marko dit al eerder, en was de crash in Rusland slechts een excuus. Verstappen moest en zou zsm in de RB omdat ze in hem de nieuwe Vettel zien. Verstappen was veel meer de reden van de swap dan Kvyat.
Verstappen had vorig jaar 8 strafpunten bij elkaar gesprokkeld, dat je het even weet.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:57 schreef eddehaas het volgende:
[..]
Dit ja! wrs te maken met contracten kon het niet eerder, marja als je 3 strafpunten pakt dan zal daar wel een clausule over staan in het contract. Als je ergens werkt en je maakt er een zooi van wordt je ook ontslagen. Prima rede dus en perfecte kans om dit direct aan te grijpen de swap te maken. Met max hebben ze meer kans op meer punten dus meer geld
Waarvan er een paar vervallen na Spanje gelukkig. Dan heeft hij daar weer wat ruimte.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Verstappen had vorig jaar 8 strafpunten bij elkaar gesprokkeld, dat je het even weet.
en had er in HUN en ABU óók 3 in 1 GPquote:Op zaterdag 7 mei 2016 07:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Verstappen had vorig jaar 8 strafpunten bij elkaar gesprokkeld, dat je het even weet.
niet na monaco? Hij kreeg ze na de race van Monaco namelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:22 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Waarvan er een paar vervallen na Spanje gelukkig. Dan heeft hij daar weer wat ruimte.
O dat klopt. Over twee races dus. En dan 3 punten, toch?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
niet na monaco? Hij kreeg ze na de race van Monaco namelijk
In het artikel van Ted Kravitz wordt hetzelfde gezegd.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:24 schreef JimmyManna het volgende:
Ondertussen beweert Helmut Marko dat zijn team het meest zal profiteren van de regelwijzigingen, omdat ze dat altijd al gedaan hebben. Tja, met zo'n ontwerpteam is dat zeker mogelijk. Het is niet zo dat ze meteen de grote favoriet zijn maar geef ze een fatsoenlijke motor en ze zullen een heel end komen. Wat dat betreft is het wel lekker dat Max nu alvast een klein seizoen kan wennen aan Red Bull. Het zou zomaar kunnen dat Max op het juiste moment is ingestapt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Die doet het licht uit daar. Vrindjes met de grote baas
[..]
Combineer het met Ted's verhaal en Noble's en je hebt een aardig beeld denk ik.
http://www.skysports.com/(...)-swap-ted-kravitz-qa
http://www.motorsport.com(...)-gp-disaster-733584/
Goed gezien Willquote:From the first time I ever saw him in an open-wheel racecar one thing has been certain in my mind. Verstappen isn't just good. He isn't just great. If designers can take a car to the edge of what is physically possible, Max Verstappen can make that car dance to the point of appearing to go beyond the realms of what we know to be physically possible.
He isn't a once-in-a-generation talent. He's a once-in-a-lifetime talent.
Mooi he.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:24 schreef JimmyManna het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat Max op het juiste moment is ingestapt.
Zeker nu de nieuwe regels meer downforce toestaan. Het gebied bij uitstek waar RBR het van moet hebben. Niet zo extreem als RBR zelf voorgesteld heeft, maar toch.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 08:24 schreef JimmyManna het volgende:
Ondertussen beweert Helmut Marko dat zijn team het meest zal profiteren van de regelwijzigingen, omdat ze dat altijd al gedaan hebben. Tja, met zo'n ontwerpteam is dat zeker mogelijk. Het is niet zo dat ze meteen de grote favoriet zijn maar geef ze een fatsoenlijke motor en ze zullen een heel end komen. Wat dat betreft is het wel lekker dat Max nu alvast een klein seizoen kan wennen aan Red Bull. Het zou zomaar kunnen dat Max op het juiste moment is ingestapt.
Geen idee. Niks is onmogelijk denk ik. Reed Max niet een P2 vorig jaar in een van de vrije trainingen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:50 schreef aesop het volgende:
Monaco...droom ik teveel als ik podium niet uitsluit?
Ik denk dat dat redelijk snel gaat. Zoveel verschillen F1 auto's onderling nou ook weer niet. Minder in elk geval dan een F1 van een F3 verschild en dat ging ook prima.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:50 schreef aesop het volgende:
Misschien moeten we ook even afwachten hoe snel Max zich aan zijn nieuwe wagen aanpast.
Ja hallo, hij gaat niet naar Ferrari of Sauber hoor. Die stuurtjes en menuutjes zullen identiek zijn tussen STR en RBR, zoals wel meer zaken. Ik heb alleen het gevoel, dat de STR iets te makkelijk stuurt voor Max, aangezien hij met zoveel vertrouwen erin rijdt. Wellicht is de RBR wat moeilijker te rijden door de complexere downforce.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat dat redelijk snel gaat. Zoveel verschillen F1 auto's onderling nou ook weer niet. Minder in elk geval dan een F1 van een F3 verschild en dat ging ook prima.
Denk dat voornamelijk de knopjes op het stuur iets anders zitten, beetje andere procedures in het team etc. Dat een auto wat anders reageert daar ben je F1 coureur voor om dat vlot in de gaten te hebben en te weten waar de grens ligt. Die heeft daar echt geen 4 GP's voor nodig.
Of hij traint nu dagelijks in z'n Playseat met een RB-stuur of hij krijgt een stuurtje met de knoppen op de oude vertrouwde plekken. Lijkt me niet een onoverkomelijk probleem....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat dat redelijk snel gaat. Zoveel verschillen F1 auto's onderling nou ook weer niet. Minder in elk geval dan een F1 van een F3 verschild en dat ging ook prima.
Denk dat voornamelijk de knopjes op het stuur iets anders zitten, beetje andere procedures in het team etc. Dat een auto wat anders reageert daar ben je F1 coureur voor om dat vlot in de gaten te hebben en te weten waar de grens ligt. Die heeft daar echt geen 4 GP's voor nodig.
Ik denk niet dat ie thuis in zn playseat zit maar in Milton Keynes in dit ding:quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:22 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Of hij traint nu dagelijks in z'n Playseat met een RB-stuur of hij krijgt een stuurtje met de knoppen op de oude vertrouwde plekken. Lijkt me niet een onoverkomelijk probleem....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |