SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Het onweerquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:07 schreef Koelkastje het volgende:
Bewaren jullie nog wat mooi weer voor als ik volgende week woensdag weer terug ben?
waar zit jij dan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:59 schreef Toto69 het volgende:
25 graden bij jullie... teh fuck
met je 10 graden hier
Vorige week belde, ze willen hun 10 graden terugquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:59 schreef Toto69 het volgende:
met je 10 graden hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vorige week belde, ze willen hun 10 graden terug.
Vandaag in de kou zitten
Niet verbrand zijn door de zon vandaag
Het wil maandag hier 23 graden worden. das bijna een wonder hier ;DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zit je hier in Nederland altijd beter volgens mijquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Noord-ierland, dus ik kan jullie geen ogen uitsteken met het weer..
Wel met natuur tho
[ afbeelding ]
Het gaat een lange koele zomer wordenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:59 schreef Toto69 het volgende:
met je 10 graden hier
Is dat in Nederland?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:49 schreef INViCTuS het volgende:
Prima weer om even te gaan kijken bij de Giro d'Italia
wist niet dat ze dat met de Giro ook deden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:59 schreef bondage het volgende:
[..]
http://www.touretappe.nl/giro-2016-parcours/
Ik wist niet eens dat het vandaag begon.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:55 schreef INViCTuS het volgende:
3 dagen zelfs
Vandaag de proloog in Apeldoorn, morgen Nijmegen - Arnhem en zondag Arnhem - Nijmegen. Zondag komen ze ook hier door de stad
It giet oan!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:15 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
GFS is lekker van slag op +222 uur.
Ben blij als de ijsheiligen voorbij zijn...
oper staat dan ook alleen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:15 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
GFS is lekker van slag op +222 uur.
Ben blij als de ijsheiligen voorbij zijn...
Godver, heb een familiebarbecue in België danquote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:38 schreef Twiitch het volgende:
Pinksterweekend begint toch langzaamaan wat minder te worden qua weer. Jammer, dan zit ik in een tent.
NEE!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:18 schreef aloa het volgende:
Kleine inzinking halverwege mei...
[ afbeelding ]
JA... het is nog altijd lentequote:
Een weekje wat minder met idd een stroming die van de Noordpool afkomstig is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:43 schreef dick_laurent het volgende:
Oef haha, kleine inzinking? Weer.nl had het ook al over een mogelijke overgang naar noordenwind/poollucht.
Ik zie de regendagen van 10 graden alweer aankomen
Estofex level 3quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Een weekje wat minder met idd een stroming die van de Noordpool afkomstig is.
Kan wel weer mooie buien opleveren. Daarna lijkt de warmte het gewoon weer over te nemen
Da's een flinke dropquote:
Van gemiddeld twintig graden weer naar 10 graden met een bui? In het weekend ook echtquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:18 schreef aloa het volgende:
Kleine inzinking halverwege mei...
[ afbeelding ]
kans is groot dat het gaat uitkomen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Van gemiddeld twintig graden weer naar 10 graden met een bui? In het weekend ook echt
Nou ja, duurt nog een volle week, kan nog veel veranderen. Fingers crossed.
Echt... het is gigantisch goed of gigantisch slechtquote:
Volgens mij kloppen die temperaturen niet helemaal. Ik ga naar het zuiden en iemand die ik hier uit de buurt ken was daar een week of 3 geleden en zat vrijwel elke dag op 25 of warmer. Op hoogte is het natuurlijk koeler, maar beneden aan de kust is het gewoon prima. Ik vlieg overigens 2e pinksterdag pasquote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:54 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Dan is het hier toch een stuk beter dan op Tenerife.
Zo een 17 graden daar.
Typisch NL. Dan het is supermooi dat je denkt, dit is te mooi om waar te zijn. En dat wordt dan afgestraft met dagenlang gigantisch kutweer met temps zeer ver onder normaal....quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt... het is gigantisch goed of gigantisch slecht
Ik heb liever 2 weken 16 graden en zonnig dan deze ellende.
Hoe heet die bagger van vorige week dan? Dat was geen afstraffing, dit is een goedmakertje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Typisch NL. Dan het is supermooi dat je denkt, dit is te mooi om waar te zijn. En dat wordt dan afgestraft met dagenlang gigantisch kutweer met temps zeer ver onder normaal....
Oh well, geniet zolang t kan. Eind vlgnde week mag de winterjas weer aan
Het is ook nooit goed inde rdaad.quote:
Een paar jaar geleden was ik op Gran Canaria.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij kloppen die temperaturen niet helemaal. Ik ga naar het zuiden en iemand die ik hier uit de buurt ken was daar een week of 3 geleden en zat vrijwel elke dag op 25 of warmer. Op hoogte is het natuurlijk koeler, maar beneden aan de kust is het gewoon prima. Ik vlieg overigens 2e pinksterdag pas
Ligt er vaak ook aan waar je zit op het eiland.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:41 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was ik op Gran Canaria.
In Las Palmas was het 22 graden, in Maspalomas was het 38.
Je kunt dus echt enorme temperatuursverschillen hebben op die eilanden.
geen idee.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed inde rdaad.
Wat is dat met die estofex level 3?
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:02 schreef cherrycoke het volgende:
het is nu warmer hier dan in rabat (marrokko)
Het wordt een graad of minimaal 10-15 overdag toch? Geen -10quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh well, geniet zolang t kan. Eind vlgnde week mag de winterjas weer aan
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het wordt een graad of minimaal 10-15 overdag toch? Geen -10
zo voelt het voor een aantal hier dan welquote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het wordt een graad of minimaal 10-15 overdag toch? Geen -10
Die zitten nu met de gebakken peren.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar een last-minute hebben gekocht vorige week om dat klote weer te ontvluchten...
Daar hoef ik de winterjas dus niet meer voor van zolder te halenquote:
Wat scheelt het?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:19 schreef Twieki het volgende:
Ja, godver, kijk ik verkeerd.Nog niet helemaal in De Bilt.
inmiddels een feit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 13:24 schreef Twieki het volgende:
[..]
0,3 ºC. Zal idd niet lang meer duren voor we d'r overheen knallen.
Ah, het duinseizoen is weer begonnenquote:
Dan baal jequote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:56 schreef Infection het volgende:
Mensen die deze week naar Spanje op vakantie gegaan zijn.
Die vrije val in temp donderdag op vrijdag.quote:
Zo heb ik even geluk, mag morgen voor mijn werk naar de VS waar het regent en 17 graden is en ik land zaterdagochtend weer op schipholquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |