Chaiquote:
Omdat ze je nergens mee vertrouwen?quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Afscheidsbbq en ik mag geen moer doen ;s
Jawel, afwassen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Afscheidsbbq en ik mag geen moer doen ;s
'goeie vriend'quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:10 schreef Fylax het volgende:
verbazingwekkend topic
R&P / Goeie vriend, relatie met minderjarige.
dima of matipquote:Op donderdag 5 mei 2016 18:10 schreef TARDIS. het volgende:
Kan ik hier nog iemand pityfucken of kan ik bier gaan drinken?
Ga even lekker ergens anders interessant lopen doen kehba.quote:
Zo'n lieve woorden, speciaal voor mij?quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:13 schreef Matip het volgende:
[..]
Ga even lekker ergens anders interessant lopen doen kehba.
Ja, voel je je niet gevleid nu?quote:
krijg je geen complimentjes van je boyfriend danquote:
Jawelquote:Op donderdag 5 mei 2016 18:19 schreef Matip het volgende:
[..]
krijg je geen complimentjes van je boyfriend dan
niet heter dan andersquote:Op donderdag 5 mei 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
[..]
heb zelfs met een tuinbroek in de tuin gewerkt, vind je me nu heet?
Niks eronder?quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:21 schreef Crip het volgende:
[..]
heb zelfs met een tuinbroek in de tuin gewerkt, vind je me nu heet?
Meenemen naar huis en neuqen gek.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Werd net door wie wijf geknuffeld weer mooie groene ogen heb je zegt ze
Ze had pilletje hedaan kwaetje heletijf raakt ze an
waarom heb je niet de liefde bedreven met haar danquote:Op donderdag 5 mei 2016 18:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Werd net door wie wijf geknuffeld weer mooie groene ogen heb je zegt ze
Ze had pilletje hedaan kwaetje heletijf raakt ze an
wel het voorste gaatje kiezen óf hopen dat ze kinky is anders is het zo'n gegilquote:Op donderdag 5 mei 2016 18:29 schreef Matip het volgende:
dima, begin steek eerst je vinger erin, merkt ze denk ik vrij weinig van, dan kun je daar daarna neuken
Blood on the dancefloor?quote:
Soms 36quote:
Pepernoten zijn racistischquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
woow, weet je hoe weinig pepernoten enzo daar in passen
Negerslaven brengen ze naar witte kindjes.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En waarom is dat zo volgens jou?
Prima toch.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Negerslaven brengen ze naar witte kindjes.
Italia > Palermoquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
IFIMMM BEN JE IN GRUNNA WANNEER GAAN WE NAAR PALERMO
Dan gebruik ik mijn laarsquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
woow, weet je hoe weinig pepernoten enzo daar in passen
Toen ik in groep 7 zat, vonden we het nummer sexting heel spannend want daar mochten we niet naar luisterenquote:
Nu.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wanneer je zin heb.
Laatste keer dat ik daar at kreeg ik serieuze hartkloppingen.
Beter de dikke lul band.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Toen ik in groep 7 zat, vonden we het nummer sexting heel spannend want daar mochten we niet naar luisteren![]()
I wanna fuck you hard
I wanna feel you deep
I wanna rock your Body
I wanna Taste your sweet
Ik moest in groep 7 een film kijken die ging over dat alle muziek rechtstreeks uit de hel kwam en dat muzikanten satanisch zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Toen ik in groep 7 zat, vonden we het nummer sexting heel spannend want daar mochten we niet naar luisteren![]()
I wanna fuck you hard
I wanna feel you deep
I wanna rock your Body
I wanna Taste your sweet
Hij komt morgen naar Limburgquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
IFIMMM BEN JE IN GRUNNA WANNEER GAAN WE NAAR PALERMO
Nog niet eens gelogenquote:
zou je pepernoten gevenquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nog niet eens gelogen_
En, mijn broertje is 9 jaar jonger....
Dus... Echt niet gelogen
Ach, ik ben toch al niet meer te reddenquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik moest in groep 7 een film kijken die ging over dat alle muziek rechtstreeks uit de hel kwam en dat muzikanten satanisch zijn.
#fatty4lifequote:
Jij bent volgens mij de liefste user hier dus als jij naar de hel gaat gaan we allemaal.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch al niet meer te redden
Deze video is niet beschikbaarquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
yolo post hem gewoon nog een keer. skitta. hij s fijn zeg
zie deze manquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de liefste user hier dus als jij naar de hel gaat gaan we allemaal.
Omg arme import groninger nu naar limburg, hij gaat echt een cultuurshock krijgenquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hij komt morgen naar Limburg
Maar ik moet deze maand nog naar grunna!
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de liefste user hier dus als jij naar de hel gaat gaan we allemaal.
Jupquote:
Nee uit Zwolle maar ik ben wel regelmatig daar. Sinds wanneer ben jij weg uit limburg dan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
KOM JE UIT GRUNNA? WANNEER MEETEN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |