Er is zeker wel wat gebeurd, hij werd een tijd lang opgesloten en ze werden ook allebij ondervraagt. Maar omdat de ouders het goedkeurde en zijn "vriendin" duidelijk aangaf dat ze het ook echt zelf wilt had de zedenpolitie het ook op een gegeven moment losgelaten. Wat ik wel raar vindt, maar aan de andere kant, wat moeten ze daar nou mee?quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:13 schreef opgebaarde het volgende:
Lost zich vanzelf op. Over paar jaar is zij te oud voor hem
Maar hij is dus een keer opgepakt vanwege deze relatie? En daarna is er niks meer mee gebeurd?
Is dit al "enorm druk maken"?quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:18 schreef Dven het volgende:
Het feit dat ze inmiddels drie jaar samen zijn mag een klein wonder heten maar spreekt daarom ook enorm in hun voordeel.Voorlopig klopt het prima. Wie ben jij uberhaupt om je zo enorm druk te maken terwijl die twee al drie jaar smoorverliefd zijn op elkaar?
Uh, ja. Dit is je enorm druk maken ja.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:11 schreef Evilution het volgende:
Ik zit al een tijd lang met iets in mijn maag
Persoonlijk stoor ik mij hier erg aan en voel ik mij er erg ongemakelijk bij Heb hem zelf meerdere keren gevraagd waarom hij het niet uitmaakt
Zelf vindt ik dit erg pedoachtig
Zolang de ouders er niets tegen doen is de seks ook niet strafbaar. En zelfs wanneer de ouders er zaak van maken, doet de rechter er normaal gesproken niets mee. Zeker niet wanneer ze al drie jaar samenzijn.quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:24 schreef DoubleDip het volgende:
Als ze seks hebben gehad is hij wel strafbaar dus op zich heeft TS een punt. Ik vind het eigenlijk ook wel te jong. Maar zolang ze geen seks hebben (kan me niet voorstellen, maar goed) tot zij 16 is mag het gewoon.
Overigens vraag ik me oprecht af of iemand van 13 dit zelf wel of gewoon te naïef en beïnvloedbaar is en dan maar doet alsof.
zou je denken?quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
Wat moet jij daar nou mee? Er zijn al allemaal mensen bij betrokken. Een topic op FOK! geopend door nog weer iemand die er echt niets over te zeggen heeft zet ook niet zoveel zoden aan de dijk...
Liefde kent geen leeftijd en er zijn ook mensen van 40 en 50 die een relatie hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:20 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Ze zouden bij mij iig niet over de vloer komen, ik zou er ook echt niet tegen kunnen.
toch vind ik 12 en 21 een erg groot leeftijdsverschil hoor. eigenlijk is het gewoon verboden.quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:38 schreef nightsleeper het volgende:
Tja, de regels die dit soort dingen verbieden zijn erop gericht misbruik te voorkomen: Het is voor zulke jonge mensen (het overkomt meestal meisjes maar kan net zo goed met jongens gebeuren) allemaal nog erg nieuw en spannend. Daar komt bij dat iemand die zoveel ouder is waarschijnlijk al zelfstandig woont, misschien wel een auto heeft en dat is natuurlijk helemaal cool.
Een ouder persoon kan dus makkelijk misbruik maken van een naïef jong grietje. In dit geval zijn ze al 3 jaar samen dus lijkt me niet dat daar hier sprake van is. Het leeftijdsverschil wordt natuurlijk ook steeds minder belangrijk. Als zij zich er allebei goed bij voelen, de ouders geen problemen hebben dan zou ik me er niet druk over maken.
Zou mijn dochter ook niet zomaar met iemand van 21 laten gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:43 schreef matthias24 het volgende:
[..]
toch vind ik 12 en 21 een erg groot leeftijdsverschil hoor. eigenlijk is het gewoon verboden.
tja.... ik weet het eigenlijk niet. er zijn niet voor niks leeftijdsgrenzen toch?quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Zou mijn dochter ook niet zomaar met iemand van 21 laten gaan.
Maar als ze beide van elkaar houden kan je ze toch niet opsluiten.
Voor geslachtsgemeenschap toch?quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
tja.... ik weet het eigenlijk niet. er zijn niet voor niks leeftijdsgrenzen toch?
ja maar dat is dus wel toegestaan. want ze zijn allebij meerderjarig. maar 12 en 21 is eigenlijk gewoon hastike verboden.quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb ooit een collega gehad van 19 liep met een man van 47, moeten ze allemaal zelf weten.
Tja wat willen ze dan doen, zeggen dat mag niet? Zoeken ze elkaar gewoon weer op, de ouders vinden het best, dan zullen ze het wel serieus nemen en niet als een fase zien.quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:49 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar at is dus wel toegestaan. want ze zijn allebij meerderjarig. maar 12 en 21 is eigenlijk gewoon hastike verboden.
klopt maar die jongen van 21 kan veroordeeld worden als pedofiel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tja wat willen ze dan doen, zeggen dat mag niet? Zoeken ze elkaar gewoon weer op, de ouders vinden het best, dan zullen ze het wel serieus nemen en niet als een fase zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |