Toen ik in groep 7 zat, vonden we het nummer sexting heel spannend want daar mochten we niet naar luisterenquote:
Nu.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wanneer je zin heb.
Laatste keer dat ik daar at kreeg ik serieuze hartkloppingen.
Beter de dikke lul band.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Toen ik in groep 7 zat, vonden we het nummer sexting heel spannend want daar mochten we niet naar luisteren![]()
I wanna fuck you hard
I wanna feel you deep
I wanna rock your Body
I wanna Taste your sweet
Ik moest in groep 7 een film kijken die ging over dat alle muziek rechtstreeks uit de hel kwam en dat muzikanten satanisch zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Toen ik in groep 7 zat, vonden we het nummer sexting heel spannend want daar mochten we niet naar luisteren![]()
I wanna fuck you hard
I wanna feel you deep
I wanna rock your Body
I wanna Taste your sweet
Hij komt morgen naar Limburgquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
IFIMMM BEN JE IN GRUNNA WANNEER GAAN WE NAAR PALERMO
Nog niet eens gelogenquote:
zou je pepernoten gevenquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nog niet eens gelogen_
En, mijn broertje is 9 jaar jonger....
Dus... Echt niet gelogen
Ach, ik ben toch al niet meer te reddenquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik moest in groep 7 een film kijken die ging over dat alle muziek rechtstreeks uit de hel kwam en dat muzikanten satanisch zijn.
#fatty4lifequote:
Jij bent volgens mij de liefste user hier dus als jij naar de hel gaat gaan we allemaal.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch al niet meer te redden
Deze video is niet beschikbaarquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:52 schreef NoelGallagher het volgende:
yolo post hem gewoon nog een keer. skitta. hij s fijn zeg
zie deze manquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de liefste user hier dus als jij naar de hel gaat gaan we allemaal.
Omg arme import groninger nu naar limburg, hij gaat echt een cultuurshock krijgenquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hij komt morgen naar Limburg
Maar ik moet deze maand nog naar grunna!
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de liefste user hier dus als jij naar de hel gaat gaan we allemaal.
Jupquote:
Nee uit Zwolle maar ik ben wel regelmatig daar. Sinds wanneer ben jij weg uit limburg dan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
KOM JE UIT GRUNNA? WANNEER MEETEN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |