4 grote kippendijen, met vel en botquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:17 schreef Paxcon het volgende:
Ik vermoed iets achter het stationHet is dat we vrienden zijn he, anders ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik denk dat jij professor dr. emogif zou zijn.
Lurk jij in de rechten SC?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is dat we vrienden zijn he, anders ..![]()
Maar ik denk dat jij professor dr. emogif zou zijn.
Every breath u take every move u make, I'll be watching youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Every breath u take every move u make, I'll be watching youDit is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n kwaadaardige doctor in Mexico die op een afgelegen plek de nieuwe zwarte plaag op de mensen gaat los latenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |