abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163228677
Tering, wat een prachtig einde. :o :'(
pi_163228716
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 06:45 schreef ook_gek het volgende:
De bron code van de machine heeft al 1x gecomprimeerd overleefd. Het kan goed zijn dat ze van zich zelf een copie gemaakt heeft en ergens opgeslagen heeft? Wetende wat er ging komen. Zelfs het wachtwoord wist ze namelijk en wist ook al dat het virus er was en ingezet zou worden. Want zoals ze zelf al zei "misschien ken ik jou echt beter dan jij je zelf kent"
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 10:50 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Dit denk ik ook :Y
Alles lijkt voorbij, dan een pan naar een random computer waarop de tekst "Decompressing..." of "Looking for admin..." verschijnt... Einde.
Nou, het klopt allebei wel een beetje. :P
pi_163228747
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 20:39 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ik ook! Juist dat werd prima open gelaten. Misschien... Prison break krijgt immers nu ook weer een vervolg. Ik hoop en duim. :)
Inderdaad, misschien in de toekomst nog een mini-vervolg. Hoewel... POI zonder John... ;(
pi_163228778
Geweldige series finale, al hoop ik net als The Machine dat dit misschien helemaal niet het einde is....

Een van de beste TV series ooit.
pi_163229162
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:40 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Hoewel... POI zonder John Root... ;(
  woensdag 22 juni 2016 @ 22:53:05 #206
194233 Friday12
Originele kloon
pi_163229304
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:50 schreef usernaamvergeten het volgende:

[..]

Maar root had je nog in de vorm van de machine :P
  woensdag 22 juni 2016 @ 22:55:18 #207
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163229384
Geweldig einde. Al had ik toch persoonlijk liever geen telefoontje gehoord op het eind maar dat is geheel persoonlijk. Ietwat cliché. Maar ook wel weer 'symbolisch' te zien in het perspectief van 'je stopt het toch niet' of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 22 juni 2016 @ 23:36:31 #208
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163230538
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 12:04 schreef Maanvis het volgende:
We weten niet wát het is dat er nu gedownload is naar het subway station. Wie weet is het een samenvoeging van beide AI's net als icarus/daedalus in de game deus ex (wat dan helios werd wat ook een merge was tussen een goedaardige en kwaadaardige AI). Ook al heeft het er de schijn van dat het een kopie van de machine was (want er stond zoiets als 'duplicate downloaded') het zou wel een mooi plot zijn als het echt een merge was voor een eventuele reboot.
Dan heb je dus Finch die op het eerste gezicht blij is dat zijn kindje weer terug is maar dan langzaam blijkt dat er nog samaritan code onder de hood zit en dat ie er van vervreemd wordt bijv.
Of net als in Ghost in the Machine. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 + 1 = blauw
  donderdag 23 juni 2016 @ 11:50:22 #209
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163236827
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 23:36 schreef Kamina het volgende:

[..]

Of net als in Ghost in the Machine. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In the shell?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 23 juni 2016 @ 11:51:02 #210
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163236840
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:53 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Maar root had je nog in de vorm van de machine :P
Root en Reese kunnen allebei via the machine terugkomen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 23 juni 2016 @ 11:51:55 #211
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163236873
In principe kan er natuurlijk altijd een manier worden bedacht om die karakters terug te brengen in de serie. Desnoods met flashback scenes, waar deze serie al vol mee zit. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 23 juni 2016 @ 11:53:31 #212
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163236929
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 11:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

In the shell?
Hahaha, ja. Dikke koorts, lekker ijlen. :D
1 + 1 = blauw
  donderdag 23 juni 2016 @ 11:54:08 #213
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163236945
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 11:53 schreef Kamina het volgende:

[..]

Hahaha, ja. Dikke koorts, lekker ijlen. :D
Over ijlen gesproken, ik heb ghost in the shell vorig jaar gekeken terwijl ik aan het spacen was. Geweldig :Y
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 23 juni 2016 @ 15:52:09 #214
194233 Friday12
Originele kloon
pi_163242503
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 11:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Root en Reese kunnen allebei via the machine terugkomen.
Acteur van Reese wilde stoppen dus ik denk het niet :P
pi_163243108
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 22:41 schreef YourAsset het volgende:
Geweldige series finale, al hoop ik net als The Machine dat dit misschien helemaal niet het einde is....

Een van de beste TV series ooit.
Verhaallijnen houden rekening met eventueel meer geld in de torkomst (franchise). Dat vind ik jammer. Dus veel non-conclusive draadjes. En mischien niet het verhaal zoals oorspronkrlijk bedoeld is. Dat irriteert mij wel.
  donderdag 23 juni 2016 @ 16:24:42 #216
159761 Arn0
Abbey Road
pi_163243138
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:23 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Verhaallijnen houden rekening met eventueel meer geld in de torkomst (franchise). Dat vind ik jammer. Dus veel non-conclusive draadjes. En mischien niet het verhaal zoals oorspronkrlijk bedoeld is. Dat irriteert mij wel.
Het verhaal is sowieso al niet helemaal zoals ze wilden natuurlijk door de halve annulatie. Maar verder weet ik ook niet of ik hoop dat er nog een seizoen komt, hoe een grote fan ik ook ben. Heb altijd een gevoel dat het zou tegenvallen en ze zijn nu, wat mij betreft, klassevol geëindigd.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_163243211
Minder praten en meer machine vs samaritan actie. Dat wasbeter geweest in mijn ogen. The machine heeft samaritan dus in seconden verslagen. Terwijl het daarvoor biljoen x 0 stond in de simulatie. Raar..
  zaterdag 25 juni 2016 @ 00:27:06 #218
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163280808
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:28 schreef Tamabralski het volgende:
Minder praten en meer machine vs samaritan actie. Dat wasbeter geweest in mijn ogen. The machine heeft samaritan dus in seconden verslagen. Terwijl het daarvoor biljoen x 0 stond in de simulatie. Raar..
Daar kan ik me goed in vinden. :Y Ik hoopte op uitdieping van de verschillende persoonlijkheden van deze ASI's. In the Forbin Project werd het karakter van een ASI heel goed uitgewerkt, vind ik. Net zo in 2001: A Space Odyssey.
1 + 1 = blauw
  donderdag 30 juni 2016 @ 10:05:32 #219
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_163406622
De annulering van de serie gaf de schrijvers niet echt de mogelijkheid om het verhaal uit te werken zoals ze wilden he.

Dus met dat in het achterhoofd was het een mooi eind.
  donderdag 30 juni 2016 @ 10:22:42 #220
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163406905
quote:
6s.gif Op donderdag 23 juni 2016 15:52 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Acteur van Reese wilde stoppen dus ik denk het niet :P
stoppen met de actiescènes, daar was ie te oud voor vond ie.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 30 juni 2016 @ 10:23:15 #221
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163406912
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 16:28 schreef Tamabralski het volgende:
daarom denk ik ook dat het een merge is geweest ipv dat the machine samaritan heeft verslagen.
Een gedicht over Maanvis
pi_163409143
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 10:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

stoppen met de actiescènes, daar was ie te oud voor vond ie.
Ik vond het juist een van de charmes van deze serie, dat het eens niet een jonge gast was en een veel minder typische character.

Maar goed, ik vind het einde wat raar. Sameen gaat nu zelf nummers najagen? Zonder enige vorm van support?
  vrijdag 1 juli 2016 @ 01:53:41 #223
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_163427213
Ik kon me er eindelijk toe verzetten de laatste drie afleveringen te kijken.

Misschien had ik te hoge verwachtingen maar er overheerst een gevoel van enorme teleurstelling. Vooral aflevering 11 was compleet zinloos. Moest Root daarvoor per se dood? Ik vond het hele laatste seizoen sowieso matig maar dat komt vooral door het gebrek aan afleveringen en dus te veel filler en te weinig tijd.

Nog steeds de beste serie die ik ooit gevolgd heb, en de finale was goed. Maar het zouden Root en Shaw samen geweest moeten zijn die verdergaan waar John en Harold gestopt zijn...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_163478555
mooi einde van de serie, wel jammer maar eind goed al goed.
pi_163547917
Man ga de serie echt missen. Ik vond dit echt een top serie _O_ _O_ _O_
  dinsdag 12 juli 2016 @ 18:33:06 #226
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_163694503
Net de final gekeken. Best goed helaas een beetje afgeraffeld de laatste episodes maar goed al met al een van de beste en meest onder gewaardeerde series ooit.
pi_163694830
Deze serie *O* _O_ _O_ Afgelopen twee maanden vanaf seizoen een alles bekeken. Wat een geweldige serie. Start wat langzaam, maar vooral toen Root en Shaw erbij kwamen werd het zoveel malen beter. Die chemistry tussen Root en Shaw, maar daarnaast eigenlijk de hele cast hielp enorm. En Bear O+ O+ O+ Heel erg tevreden met het eind van de serie. Mooi hoe Root toch echt een werd met de machine, al zorgde dat er wel voor dat er geen happy ending mogelijk was voor Root/Shaw :( in ieder geval wel Bear *O* en Grace/Harry _O_
pi_163707953
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 18:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Deze serie *O* _O_ _O_ Afgelopen twee maanden vanaf seizoen een alles bekeken. Wat een geweldige serie. Start wat langzaam, maar vooral toen Root en Shaw erbij kwamen werd het zoveel malen beter. Die chemistry tussen Root en Shaw, maar daarnaast eigenlijk de hele cast hielp enorm. En Bear O+ O+ O+ Heel erg tevreden met het eind van de serie. Mooi hoe Root toch echt een werd met de machine, al zorgde dat er wel voor dat er geen happy ending mogelijk was voor Root/Shaw :( in ieder geval wel Bear *O* en Grace/Harry _O_
Root en de machine zijn natuurlijk niet één, de machine heeft haar stem alleen maar overgenomen. Root is gewoon dood.

Ik was zelf trouwens soort van vergeten dat Fusco niet van de machine afwist. Dat hebben ze er achteraf maar effe ingedrukt om het verhaal kloppend te maken. Ik ging er altijd van uit dat hij er wel van wist. Ik vraag me af of de schrijvers dit gewoon waren vergeten oid en vervolgens tijdens het schrijven van de laatste afleveringen iets hadden van 'o ja, dat moet ook nog'.....
pi_163708489
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:08 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Root en de machine zijn natuurlijk niet één, de machine heeft haar stem alleen maar overgenomen. Root is gewoon dood.

Ik was zelf trouwens soort van vergeten dat Fusco niet van de machine afwist. Dat hebben ze er achteraf maar effe ingedrukt om het verhaal kloppend te maken. Ik ging er altijd van uit dat hij er wel van wist. Ik vraag me af of de schrijvers dit gewoon waren vergeten oid en vervolgens tijdens het schrijven van de laatste afleveringen iets hadden van 'o ja, dat moet ook nog'.....
Dat ze dood is had ik door ja :P Maar dat de Machine toch haar had gekozen omdat ze zoveel contact hadden. Ze wou altijd de stem van de Machine zijn e.d. Anyway, ik vond dat gewoon mooi gedaan.

Ik had bij Fusco altijd het idee alsof hij van niks wist. Wel dat ze op een of andere manier wisten hoe en wat, maar niet precies de manier waarop ze de info kregen.
pi_163710079
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 10:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat ze dood is had ik door ja :P Maar dat de Machine toch haar had gekozen omdat ze zoveel contact hadden. Ze wou altijd de stem van de Machine zijn e.d. Anyway, ik vond dat gewoon mooi gedaan.

Ik had bij Fusco altijd het idee alsof hij van niks wist. Wel dat ze op een of andere manier wisten hoe en wat, maar niet precies de manier waarop ze de info kregen.
Jij hebt de serie natuurlijk gebinched, dus dan houdt je wat zaken wat beter bij omdat het minder lang geleden is.

Dat de machine om die reden de stem aannam van root zou kunnen. Ik had meer het idee dat de machine die stem aannam omdat het voor Finch een bekende stem was en dus beter zou overkomen.

Maar hoe denk jij nu over Shaw die nu die telefoontjes aanneemt zonder enige ondersteuning? Er zijn verschillende teams van drie nu, maar Shaw doet het gewoon in haar eentje? Dat vind ik wel apart. Zeker aangezien de steun essentieel was voor Reese, vanaf het prille begin. Als ze nu net zo'n implantaat als Root had, ok. Maar dat is dus niet zo...
pi_163710735
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 12:24 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Jij hebt de serie natuurlijk gebinched, dus dan houdt je wat zaken wat beter bij omdat het minder lang geleden is.

Dat de machine om die reden de stem aannam van root zou kunnen. Ik had meer het idee dat de machine die stem aannam omdat het voor Finch een bekende stem was en dus beter zou overkomen.

Maar hoe denk jij nu over Shaw die nu die telefoontjes aanneemt zonder enige ondersteuning? Er zijn verschillende teams van drie nu, maar Shaw doet het gewoon in haar eentje? Dat vind ik wel apart. Zeker aangezien de steun essentieel was voor Reese, vanaf het prille begin. Als ze nu net zo'n implantaat als Root had, ok. Maar dat is dus niet zo...
Tja, we weten natuurlijk niet wat Shaw doet na dat telefoontje. Kan zijn dat door de val van Samaritan dat de ''case of the week'' gevallen minder ingewikkeld zijn en ze het prima alleen aan kan. We weten dat Fusco zich nog in haar cirkel bevind, dus bij ingewikkelde zaken heeft ze de hulp van de politie. En hoewel Harold in Frankrijk zit...de Machine heeft dat echt wel door, dus die kan Shaw altijd helpen om hem alsnog te vinden, al denk ik dat ze hem daar gewoon gelukkig laat zijn met Grace. Maar dat is puur speculatie :P
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 19 juli 2016 @ 11:32:50 #232
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_163851675
Ik hoor veel positief over deze serie maar ben paar jaar geleden afgehaakt na de eerste reeks afleveringen.

Overall score? Bevredigend einde? Goede storyline? Top of not?
  dinsdag 19 juli 2016 @ 11:43:19 #233
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_163851890
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Tja, we weten natuurlijk niet wat Shaw doet na dat telefoontje. Kan zijn dat door de val van Samaritan dat de ''case of the week'' gevallen minder ingewikkeld zijn en ze het prima alleen aan kan. We weten dat Fusco zich nog in haar cirkel bevind, dus bij ingewikkelde zaken heeft ze de hulp van de politie. En hoewel Harold in Frankrijk zit...de Machine heeft dat echt wel door, dus die kan Shaw altijd helpen om hem alsnog te vinden, al denk ik dat ze hem daar gewoon gelukkig laat zijn met Grace. Maar dat is puur speculatie :P
En er is al een 2e team bezig met opruimen (wanneer die aanslag er is), met de zachte erkenning dat er meer teams door Machine opgezet zijn.

Voor Roberto: 8/10, Ja, bevredigend eind, storyline wordt laatste seizoen wat afgeraffeld, maar schrijvers moesten 2 seizoenen in 1 seizoen proppen dus alsnog goed, en een dikke TOP.
Je moet echt tot midden seizoen 2 wachten voordat het imo een retegoede serie wordt.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 11:56:49 #234
159761 Arn0
Abbey Road
pi_163852158
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:32 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Ik hoor veel positief over deze serie maar ben paar jaar geleden afgehaakt na de eerste reeks afleveringen.

Het begint als een heel vermakelijke case of the week serie en transformeert langzaam naar een epische cult-serie met ontzettend originele afleveringen _O_
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_165009096
Zo, ook eindelijk de serie afgekeken.

Ik las net trouwens dat Finch en Grace in het echt al 18 jaar getrouwd zijn :D
  Public Relations / Redactie Film woensdag 14 december 2016 @ 11:42:20 #236
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_167318902
Nu in een grote binge aan deze serie bezig. Afgelopen week de finale van seizoen 3 gezien.
Ik vond het middenstuk erg sterk met het oprollen van HR. De set-up naar Samaritan was wat saai en voorspelbaar maar nu Samaritan online is ben ik erg benieuwd naar het vervolg.

Volgende week seizoen 4:)
pi_167326096
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:32 schreef Roberto_BOZ het volgende:

Veel filler eps in laatste seizoen. Finale wordt in ene afgerafeld en klopt niet helemaal. Wel veel drama. Sommige personages gaan tod. Machine maakt rare schaakbeweging.
pi_193521694
Ik was op zoek naar een 'nieuwe' serie om de coronacrisis een beetje mee door te komen en het is deze serie geworden. Daar heb ik geen spijt van gehad, echt een leuke serie. Ik heb de vijf seizoenen er in een kleine twee maanden doorheen gejaagd. De serie wordt eigenlijk met het seizoen beter, al merk je wel dat ze in het laatste seizoen wat in tijdsnood komen om er een goed uitgewerkt einde van te maken, toch is dat behoorlijk goed gelukt. Leuke personages, met name het duo Finch en Reese, maar ook daaromheen veel leuke personages (Fusco, Carter, Root, Shaw, Elias, maar ook Zoe Morgan en Leon). Zeker een kijkbeurt waard dus. Fijn ook dat je nu alle seizoenen achter elkaar door kunt kijken.
  Admin maandag 8 juni 2020 @ 11:27:53 #239
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_193534712
En daarna kun je de thematische opvolger Westworld meteen meepakken. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_193534759
PoI _O_

Nooit aan het laatste seizoen toegekomen
Wilde ook niet dat het afgelopen was ;(
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193536639
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 11:27 schreef Breuls het volgende:
En daarna kun je de thematische opvolger Westworld meteen meepakken. ;)
Daarvan heb ik het eerste seizoen gezien toen het uitkwam. Vond dat niet verkeerd, maar heb niet echt de behoefte om er meerdere seizoenen van te kijken.
  Admin maandag 8 juni 2020 @ 15:23:56 #242
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_193538001
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 13:32 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Daarvan heb ik het eerste seizoen gezien toen het uitkwam. Vond dat niet verkeerd, maar heb niet echt de behoefte om er meerdere seizoenen van te kijken.
Dat kan natuurlijk; het vertelt een heel ander verhaal. Maar in seizoen 3 begint er toch iets heel sterk op POI te lijken. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 8 juni 2020 @ 17:56:50 #243
174940 W00fer
Maar echt
pi_193539826
Ik zoek eigenlijk een serie net als deze en Prisonbreak die ook allemaal van die conspiracy shit heeft en plot twists.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_193543113
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 17:56 schreef W00fer het volgende:
Ik zoek eigenlijk een serie net als deze en Prisonbreak die ook allemaal van die conspiracy shit heeft en plot twists.
The Americans misschien? Gaat over Russische spionnen die infiltreren in de VS tijdens de Koude Oorlog. Geweldige serie.

The Americans (TV Series 2013–2018) - IMDb
  dinsdag 9 juni 2020 @ 01:29:55 #245
174940 W00fer
Maar echt
pi_193546064
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 21:04 schreef illusions het volgende:

[..]

The Americans misschien? Gaat over Russische spionnen die infiltreren in de VS tijdens de Koude Oorlog. Geweldige serie.

The Americans (TV Series 2013–2018) - IMDb
Zal er eens naar kijken. Iemand zei Breaking Bad maar dat vond ik zo tergend sloom.
Prison Break was echt dik met die corrupte agenten, de rol van de overheid, het vluchten. Person of Interest ben ik pas sinds gisteren gaan kijken. Het belooft veel maar moet zeggen dat ik nog meer van dergelijke series zoek. Ooit een keer een probeer dvd van Prison Break bij het tankstation gekregen met 2 afleveringen erop. Sindsdien alles in 1 ruk door gegekeken. Heb dat nog bij geen enkele serie gehad dat je moet blijven kijken.
pi_193546078
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 17:56 schreef W00fer het volgende:
24
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 9 juni 2020 @ 01:52:05 #247
174940 W00fer
Maar echt
pi_193546156
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 01:35 schreef Tim86 het volgende:

[..]

24
Vond dat niet echt geweldig maar misschien te weinig episodes gezien. Ben nu met Narcos bezig maar dat is na de eerste vijf afleveringen ook wel minder aan het worden. Die actie dat is juist vet. Ik snap dat Cobra11 ook weer over de top is maar beetje leven in de brouwerij en spanning dat is wat we zoeken.
pi_193546178
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 01:29 schreef W00fer het volgende:

[..]

Zal er eens naar kijken. Iemand zei Breaking Bad maar dat vond ik zo tergend sloom.
Prison Break was echt dik met die corrupte agenten, de rol van de overheid, het vluchten. Person of Interest ben ik pas sinds gisteren gaan kijken. Het belooft veel maar moet zeggen dat ik nog meer van dergelijke series zoek. Ooit een keer een probeer dvd van Prison Break bij het tankstation gekregen met 2 afleveringen erop. Sindsdien alles in 1 ruk door gegekeken. Heb dat nog bij geen enkele serie gehad dat je moet blijven kijken.
Mja, het is natuurlijk niet te vergelijken maar The Americans is vooral veel complot en onderhuidse spanning, geen schieten tieten en helikopters zoals Prison Break, maar dat is POI ook niet. Denk dat 24 wel redelijk op POI lijkt, maar misschien al flink gedateerd en dus minder kijkbaar.

Ik vind The Americans nog het meest op POI lijken - gritty, urban decor, complotten, etc.

Als je Narcos trouwens saai vindt ben je echt niet goed snik, of je snapt het niet.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 03:21:03 #249
174940 W00fer
Maar echt
pi_193546434
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 01:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Mja, het is natuurlijk niet te vergelijken maar The Americans is vooral veel complot en onderhuidse spanning, geen schieten tieten en helikopters zoals Prison Break, maar dat is POI ook niet. Denk dat 24 wel redelijk op POI lijkt, maar misschien al flink gedateerd en dus minder kijkbaar.

Ik vind The Americans nog het meest op POI lijken - gritty, urban decor, complotten, etc.

Als je Narcos trouwens saai vindt ben je echt niet goed snik, of je snapt het niet.
Narcos is de eerste afleveringen vooral leuk omdat je ziet hoe machtig Escobar is. Vanaf aflevering 6-7 wordt het zo'n politiek spelletje van wie heeft hem, waar zit hij enz. Dat valt dan weer wat tegen. De echte kartel fights, de lavish lifestyle, enz enz is dan allemaal niet meer zo. Ben benieuwd of dat in seizoen 2 wat verbeterd. Anders hoef ik Narcos Mexico ook niet te kijken.
pi_193546450
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 03:21 schreef W00fer het volgende:

[..]

Narcos is de eerste afleveringen vooral leuk omdat je ziet hoe machtig Escobar is. Vanaf aflevering 6-7 wordt het zo'n politiek spelletje van wie heeft hem, waar zit hij enz. Dat valt dan weer wat tegen. De echte kartel fights, de lavish lifestyle, enz enz is dan allemaal niet meer zo. Ben benieuwd of dat in seizoen 2 wat verbeterd. Anders hoef ik Narcos Mexico ook niet te kijken.
Ik kan je verzekeren dat alle 5 seizoenen van Narcos heel erg spannend en intrigerend zijn, ook al weet je het einde eigenlijk al, maar de eerste 2 seizoenen hebben wel mijn voorkeur, maar het 1e seizoen van Narcos: Mexico was ook geweldig. Zelfs het paisa-accent van Pablo was vrij goed vond ik, voor een Braziliaan.

Maargoed, dat is allemaal nogal offtopic hier - op POI lijkt Narcos in ieder geval in de verste verte niet, als je daarnaar op zoek bent zou ik je dus The Americans aanraden. Designated Survivor lijkt er ook wel een beetje op, maar zwakt snel af.
pi_193548880
Nikita was ook tof trouwens. Misschien ook een aanrader. Niet de oude serie, maar de remake met Maggie Q. Die andere is wellicht wat gedateerd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:59:08 #252
174940 W00fer
Maar echt
pi_193555664
Ik snap het gewoon niet Netflix gooit miljarden tegen series aan en vaak is de pilot leuk maar daarna?
pi_193559526
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:59 schreef W00fer het volgende:
Ik snap het gewoon niet Netflix gooit miljarden tegen series aan en vaak is de pilot leuk maar daarna?
Niet alleen Netflix. Zoveel series hebben een leuke start en idee, maar hebben geen idee om dat verder uit te werken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_193564209
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 22:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Niet alleen Netflix. Zoveel series hebben een leuke start en idee, maar hebben geen idee om dat verder uit te werken.
Klopt. Ik kijk tegenwoordig wel echt naar de ratings van het laatste (of meest recente) seizoen, omdat ik geen zin heb om seizoenenlang te kijken naar iets met een belabberde ontknoping.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')