Dit inderdaad. Beetje mosterd of sambal eropquote:Op donderdag 5 mei 2016 17:45 schreef MrSalazar het volgende:
Die goedkope hamburgers voor in de magnetron zijn vies ja. Die hotdogs zijn best te doen.
Ik vond er een naar nasmaakje aan zitten. Dulce de leche vind ik heel wat lekkerder.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zo wordt het echter wel vaak gebruikt. Is ook wat er vaak in "krab"salades zit enzo.
[..]
Ik vind (vond) het lekker. Heeft iets weg van Dulce de leche. Caramel, maar wel met een beetje een apart smaakje eraan... daar moet je blijkbaar van houden.
ik heb ze 2x gegeten de eerste keer vond ik ze héérlijk en de tweede keer vond ik er niks aan,quote:
Moet je deze aflevering kijken: http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-waarde/23-04-2015/KN_1667471quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:16 schreef Hallojo het volgende:
Laatst een blikje slakken in blik gekocht, maar nog niet op durven etenWeet iemand of dat wat is?
Ik schrok even ik dacht dat het de roze zalm was zonder velletjes enzo, die vind ik zooooooooooooo lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:41 schreef Sicstus het volgende:
[ afbeelding ]
Net alsof je de inhoud van een stofzuigerzak zit op te vreten...
Lekker!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:16 schreef Hallojo het volgende:
Laatst een blikje slakken in blik gekocht, maar nog niet op durven etenWeet iemand of dat wat is?
de meeste vleesvervangers zijn goorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:49 schreef GewoneMan het volgende:
mijn stem gaat naar vales vlees vervangers tering dat smaakt goor en de textuur is net rubber
Valess wordt gemaakt van melk waar een zoutverbinding aan wordt toegevoegd, waardoor er een soort stollingsproces plaatsvindt wat de karakteristieke vezel structuur geeft. Daarom is dat spul ook zo smerig zout. Ben ook zeker geen liefhebber van dat spul.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:49 schreef GewoneMan het volgende:
mijn stem gaat naar vales vlees vervangers tering dat smaakt goor en de textuur is net rubber
Ze hebben hier tegenwoordig een goede vervanger voor: vlees.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:19 schreef bloatedface het volgende:
[..]
Valess wordt gemaakt van melk waar een zoutverbinding aan wordt toegevoegd, waardoor er een soort stollingsproces plaatsvindt wat de karakteristieke vezel structuur geeft. Daarom is dat spul ook zo smerig zout. Ben ook zeker geen liefhebber van dat spul.
De meneer die dat uitgevonden heeft had wat mij betreft nog even door kunnen experimenteren met het maken van tofu en een aanzienlijk mindere hoeveelheid van die zoutverbinding er aan toevoegen. (Maar dan duurt het te lang voordat de vezels zijn gevormd denk ik) [verder hou ik mijn snaveltje wel]
Wij hadden dat spul vroeger heel vaak. Ik vond het eigenlijk best lekker. Tot iemand een keer het potje ompleurde en er een berg over de tafel ging. We hebben het toen opgezogen met de "kruimeldief". Met als gevolg dat dat ding tot het eind enorm naar muffe zwitserse kaas meurde als je hem aanzette. Niemand wilde dat ding nog gebruiken, uiteindelijk hebben we hem moeten weggooien.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:22 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ze hebben hier tegenwoordig een goede vervanger voor: vlees.
ik ga erover nadenken het eens te proberen. o wee als het smerig isquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
de meeste vleesvervangers zijn goor![]()
déze is lékker, écht waar![]()
[ afbeelding ]
Chicken Tonight?quote:
deze is idd heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg 1x geprobeerd vanwege fok post/thread weet de details niet meer maar had zoiets dat ga ik proberen, echt vreselijkquote:
AH basic kip sate met 29% kippenvlees... de rest 71%! is dus sojabrokken (wat vroeger[en nu nog steeds] werd verwerk tot katten en honden voer)quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:32 schreef Sigaartje het volgende:
Nog een toevoeginkje: Ooit een keer euroshopper hamburgers geprobeerd. Verschrikkelijk. Nu is het toch AH basic of zo? Wauw, troep.
je vergeet de satesaus denk ik :Squote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:36 schreef bloatedface het volgende:
[..]
AH basic kip sate met 29% kippenvlees... de rest 71%! is dus sojabrokken (wat vroeger werd verwerk tot katten en honden voer)
Dat is water met een kleurstofje en een nep smaakquote:
doet er niet toe het is een deel van de 100% en dus is het geen 71% sojazooiquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:37 schreef bloatedface het volgende:
[..]
Dat is water met een kleurstofje en een nep smaak
Check mijn reply, heb het er ff bijgezet. Kijk en vergelijk, en hierquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
doet er niet toe het is een deel van de 100% en dus is het geen 71% sojazooi
Zo'n verpakking is ¤0,35quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef bloatedface het volgende:
[..]
Check mijn reply, heb het er ff bijgezet. Kijk en vergelijk, en hier
oh ik geloof meteen dat die cheap shit niet te vreten is en die hebro wel heerlijk is. waar ik over viel is dat je gewoon onjuiste data postquote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef bloatedface het volgende:
[..]
Check mijn reply, heb het er ff bijgezet. Kijk en vergelijk, en hier
Smaak ging ook wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:17 schreef Molo het volgende:
Oh die Zwitserse schotel had ik laatst en vond ik eigenlijk best te pruimen
Geur vond ik ook wel lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Smaak ging ook wel.Maar van de geur werd ik onpasselijk.
Ach als je het niet weet is die cheap shit ook best te nassen. Het vervelende is alleen dat jonge kinderen, ernstig zieken of oudere mensen iets meer behoefte kunnen hebben aan eiwitten. En je dus de mist ingaat als je dit of vergelijkbaar spul voorzet. Ben je gewoon gezond niks aan het handje.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
oh ik geloof meteen dat die cheap shit niet te vreten is en die hebro wel heerlijk is. waar ik over viel is dat je gewoon onjuiste data post
Trassi is heerlijk en bijna onmisbaar in veel maaltijden, maar ruik er niet aan, en gebruik er maar een heeeel klein beetje van, het is super geconcentreerd. Met zo'n klein potje kun je vele maanden doen. Als je teveel gebruikt verpest je je hele maaltijd (en je eetlust).quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:45 schreef flipsen het volgende:
On Topic: ik ga mee met MoBlo: trassi! Eén keer moeten gebruiken in een recept en ik kon letterlijk geen adem meer halen en moest vluchten naar de gangHeb ik overigens bij wel meer geuren, maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |