Ik had vanmorgen even gekeken (niet geluisterdquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:03 schreef tombolafan het volgende:
Hij komt in elk geval terug op de radio![]()
Ik kan me voorstellen dat ergens aan het werk gaan normaal ook weer energie enzo kan geven, maar hij heeft nou niet echt een reguliere baanquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:17 schreef roos85 het volgende:
Mattie zou in juli toch vakantie hebben? Verwacht hem op zijn vroegst in augustus terug.
Al hoop ik dat hij eerder de kracht vindt om weer aan het werk te gaan.
nee, dat staat er ook hequote:Op woensdag 18 mei 2016 12:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen even gekeken (niet geluisterd) op de webcam van Q-music. Daar zaten twee autistisch lijkende mannen wat te staren naar schermen, maar er was geen Mattie bij.
Maar ik dacht vanmorgen vroeg "Misschien heeft het Pinksterweekeinde wel lauwerend gewerkt voor Mattie". Vandaar dat ik met geluid van Radio 1 even naar de webcam van Q-music heb gekeken.quote:
Wat wil je horen van haar. Dat ze iets op gaat biechten in de trend van;quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:59 schreef DKUp het volgende:
Ik ben benieuwd of Kirsten haar kant van het verhaal nog gaat vertellen
quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat wil je horen van haar. Dat ze iets op gaat biechten in de trend van;
Ja en toen was Mattie een weekend weg met Q-Music en toen kwam ik mijn jeugdliefde weer tegen in het cafe en toen heeft hij me lekker op de slaapplek in ons bed missionaris keihard genomen in mijn kut.
Of: "Sinds ik met mijn nieuwe vlam Giovanni en onze kids bij mijn ouders op zolder woon ben ik eindelijk weer gelukkig."quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat wil je horen van haar. Dat ze iets op gaat biechten in de trend van;
Ja en toen was Mattie een weekend weg met Q-Music en toen kwam ik mijn jeugdliefde weer tegen in het cafe en toen heeft hij me lekker op de slaapplek in ons bed missionaris keihard genomen in mijn kut.
Even vrouwen onder elkaar; ik vind die Kirsten echt lelijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of: "Sinds ik met mijn nieuwe vlam Giovanni en onze kids bij mijn ouders op zolder woon ben ik eindelijk weer gelukkig."
En dan een zoetsappige familiefoto erbij.
ben jij vrouw?quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even vrouwen onder elkaar; ik vind die Kirsten echt lelijk
Ik ook niet, maakt verder niet uit.quote:
Ze vinden het feit dat ze eruit gezet is schokkend? En het feit dat 'ie niet weet hoe het met die kinderen is ook? Welk deel van 'einde verhaal' snappen ze niet?quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bron:
http://www.show.nl/showfl(...)het-met-de-tweeling/
ze word er anders niet knapper van. het blijft een lelijke hork met een paardengebit.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:46 schreef Wimperkruller het volgende:
Op foto is ze niet mooi, op beeld is ze niet lelijk of zo.
Je kunt toch moeilijk 'we hebben eigenlijk niks nieuws te melden' schrijven, hè..quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze vinden het feit dat ze eruit gezet is schokkend? En het feit dat 'ie niet weet hoe het met die kinderen is ook? Welk deel van 'einde verhaal' snappen ze niet?
Zou weleens verfrissend zijnquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt toch moeilijk 'we hebben eigenlijk niks nieuws te melden' schrijven, hè..
Op video is ze inderdaad best te doen ja. Oef, ik heb niets gezegd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:46 schreef Wimperkruller het volgende:
Op foto is ze niet mooi, op beeld is ze niet lelijk of zo.
Persoonlijk vind ik het een misselijkmakende grap als er een kinderkamer in jouw huis gebouwd wordt, terwijl er nog niemand zwanger is. Daar zie ik geen vorm van humor in.quote:
Maar vriendinlief kennelijk wel. Die dacht: linksom of rechtsom krijg ik dat kamertje wel volquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een misselijkmakende grap als er een kinderkamer in jouw huis gebouwd wordt, terwijl er nog niemand zwanger is. Daar zie ik geen vorm van humor in.
De vrouw van Ali B. wil zelf helemaal niet in de belangstelling staan. En gelijk heeft ze.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:59 schreef Za het volgende:
[..]
Het is gewoon zelf gecreëerd.
Kijk naar iemand als Ali B, hij zit in zowat elk programma, heel wat bekender dat Mattie, toch zijn zijn vrouw en kinderen of andere persoonlijke zaken nooit in beeld of besproken.
Ik geloof er helemaal niet in dat iedereen alles wil weten van BN'ers, maar dat zij net als vele niet BN'ers gewoon ziekelijk graag vooral over zichzelf praten, om dan vervolgens te gaan klagen dat ze publiek bezit zijn en iedereen alles van ze wil weten.
Vooral niet als je vruchtbaarheidsproblemen hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een misselijkmakende grap als er een kinderkamer in jouw huis gebouwd wordt, terwijl er nog niemand zwanger is. Daar zie ik geen vorm van humor in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |