twitter:AlvaroMonteroTV twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 11:12:02Cristiano OK. Benzema KO. Vía @diegomiguel4 https://t.co/BQRhjmmxWq reageer retweet
Dortmund gaat onder Tuchel forse stappen zetten, bij dezen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan gaat Dortmund ook niet op als topclub
En Neuer dan?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Keylor Navas is mijn meest favoriete keeper.
Dit kan hij in zijn zak steken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt hčquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:25 schreef Anoonumos het volgende:
Leo: BUITENSPEL. ja!
*herhaling, geen butienspel*
Volgens mij wonnen ze een paar jaar geleden de Bundesliga en stonden ze in de CL finale. Zo veel stappen kan je dan niet meer zetten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dortmund gaat onder Tuchel forse stappen zetten, bij dezen.
Daar ben ik ook wel 99% zeker van.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:26 schreef Bronson_ het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat er mensen zijn die zeggen dat Willems zo in de basis zou staan bij Real Madrid.
Meest favoriete?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Moeilijk als je beste spelers steeds weggaan naar een bepaalde club..quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dortmund gaat onder Tuchel forse stappen zetten, bij dezen.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel 99% zeker van.
Natuurlijk wel. Met de expansie van Bayern ligt er een mooie uitdaging voor Dortmund.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij wonnen ze een paar jaar geleden de Bundesliga en stonden ze in de CL finale. Zo veel stappen kan je dan niet meer zetten.
Paar jaar geleden werd Twente kampioen, LOLquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij wonnen ze een paar jaar geleden de Bundesliga en stonden ze in de CL finale. Zo veel stappen kan je dan niet meer zetten.
Deze zomer ook die spits, Hummels en Michykatrianquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moeilijk als je beste spelers steeds weggaan naar een bepaalde club..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Kwam hard aan zeker die klap van de molen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel 99% zeker van.
Dit gelooft niemand.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paar jaar geleden werd Twente kampioen, LOL
@Ties02 die een beetje gek is
Mk-hit-a-ryan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Deze zomer ook die spits, Hummels en Michykatrian
Als Aubameyang slim is, blijft hij gewoon bij Dortmund. De clubs die genoemd worden, zijn Manchester United en Arsenal..quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog wat mooie acties van CR7?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die denken dat ze naar de finale gaan
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hiquote:quote:fagsquote:<3 waar is ties?
graag op anoniem
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nog wat mooie acties van CR7?
[..]
[..]
[..]
hi
[..]
[..]
fags<3 waar is ties?
Ties fietst zo naar huis van de gymquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hi
[..]
[..]
fags<3 waar is ties?
Dan kan je ook geen fatsoenlijk beleid makenquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Man man manquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat heeft hij bij de gym gedaan? Potje trefbal?
Fucking Ingolstadt dat boven Wolfsburg staatquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan kan je ook geen fatsoenlijk beleid maken![]()
De Bundesliga sowieso
Volgend jaar Red Bull hoezee hoezee.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Bundesliga sowieso
Welke competitie is dan nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Bundesliga sowieso
Reis rond de wereldquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat heeft hij bij de gym gedaan? Potje trefbal?
Dit, overschatte speler.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:30 schreef Morendo het volgende:
Haal Toure eraf, en zet De Bruyne centraal. Alsjeblieft zeg.
In Engeland schijnt Leicester City kampioen te zijn geworden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fucking Ingolstadt dat boven Wolfsburg staat.
In bed bij paxconquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
hi
[..]
[..]
fags<3 waar is ties?
Lekker voor die Volkswagenhuftersquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fucking Ingolstadt dat boven Wolfsburg staat.
Sinds wanneer speelt Shaktar in Spanje?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Spaanse competitie aangezien die straks twee Europese finales verzorgen.
Ingolstadt wordt ook gewoon door menig volk uitgekotst.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker voor die Volkswagenhufters
1. FC Kaiserslauternquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2e Bundesliga heeft toffere clubs dan de Bundesliga
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Shaktar in Spanje?
Red Bull gaat over Dortmund heen in pakweg 5 jaar tijdquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgend jaar Red Bull hoezee hoezee.
Roland
Dat klopt niet want Mortaxx is toch al in bed met..quote:
Echte helden kijken VH1 Classic.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is toch een muziekzender?
Op Dortmund na kan je alles wel uitkotsen daarquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ingolstadt wordt ook gewoon door menig volk uitgekotst.
Dat heb ik al best lang niet meer gekekenquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Echte helden kijken VH1 Classic.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat klopt niet want Mortaxx is toch al in bed met..
O WACHT 3 man?ik kreeg geen uitnodiging
Ja, dan zie je eindelijk de clip achter de standaard radio playlists. Wat een genotquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is toch een muziekzender?
Dynamo Dresden god speelt er nu ook weer. Union Berlin, St Pauli, Nurnberg. Niks mis mee. Beter dan Leverkussen, Wolfsburg, Red Bull en Hoffenheim.quote:
Nee, wel van de Heineken reclame.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
Genieten jullie ook altijd van de Gazprom reclame?
Oprecht benieuwd waarom Dortmund nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op Dortmund na kan je alles wel uitkotsen daar
Ook nog wel over Bayern. Eng eng engquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Red Bull gaat over Dortmund heen in pakweg 5 jaar tijd
Man man man
Haten op Dortmundquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:34 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Oprecht benieuwd waarom Dortmund niet
Met dat nieuwe stadion nu ookquote:
Dit zenden ze ook uit in Limburg.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Zenden ze deze reclame ook uit in het buitenland? (Heineken)
Ik dacht eerst dat het aan mijn tv lagquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind die film erg zwart wit
Fortuna Dusseldorf heeft volgens mij ook best een groot stadion.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dynamo Dresden god speelt er nu ook weer. Union Berlin, St Pauli, Nurnberg. Niks mis mee. Beter dan Leverkussen, Wolfsburg, Red Bull en Hoffenheim.
Goedkope selectie , Leuk publiek, stadion , gemeenschapquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:34 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Oprecht benieuwd waarom Dortmund niet
Ja, in Duitsland vliegen er Nederlandse bommenwerpers over Berlijn en die droppen Heineken Flesjes.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:34 schreef Doublepain het volgende:
Zenden ze deze reclame ook uit in het buitenland? (Heineken)
50K jaquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fortuna Dusseldorf heeft volgens mij ook best een groot stadion.
en dat was ook zo?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:35 schreef hoekandit het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het aan mijn tv lag
Ik word er niet warm van. De proporties komen ook wat raar over. Het schild klopt niet echt.quote:
Op die rotkop van Merkel zekerquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:35 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Ja, in Duitsland vliegen er Nederlandse bommenwerpers over Berlijn en die droppen Heineken Flesjes.
Frankfurt is ook een toffe club qua fans.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goedkope selectie , Leuk publiek, stadion , gemeenschap
VluggeJapiequote:Op woensdag 4 mei 2016 21:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Frankfurt is ook een toffe club qua fans.
Rijp voor de 2.Bundesliga waar ze ook spoedig heengaan...quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Frankfurt is ook een toffe club qua fans.
Welke ploegen zijn er überhaupt nog sympathiek en wanbeleidsvrij in Europa buiten Dortmund?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op Dortmund na kan je alles wel uitkotsen daar
Waarom?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
opperkleurder is vandaag een beetje vervelend
Heracles Almeloquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke ploegen zijn er überhaupt nog sympathiek en wanbeleidsvrij in Europa buiten Dortmund?
spoiler graagquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:37 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Niet haten op Fuhrer Merkel
[ afbeelding ]
Juve. Helaas hebben die hun naam jaren terug vergooid, maar wel geweldig beleid.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke ploegen zijn er überhaupt nog sympathiek en wanbeleidsvrij in Europa buiten Dortmund?
Wanbeleidsvrij en dan heb je het over een club die de afgelopen 10 jaar hoe vaak bijna failliet is gegaan?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Villarreal, Wimbledon , Crotonequote:Op woensdag 4 mei 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gok net zoals je moederquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoe zou Ronaldo het eigenlijk doen als lijdend voorwerp in een Gangbang?
[ afbeelding ]
Vraag dit aan Paxconquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoe zou Ronaldo het eigenlijk doen als lijdend voorwerp in een Gangbang?
[ afbeelding ]
Je drijft nu wel erg ver door om je punt bevestigd te hebben, jongen. Dortmund voert op spelersgebied fantastisch beleid.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanbeleidsvrij en dan heb je het over een club die de afgelopen 10 jaar hoe vaak bijna failliet is gegaan?
Ik denk niet dat hij een wereldrecord gaat zetten hoor.quote:
quote:
Ze moeten/moesten wel. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ze afgelopen seizoen het hoofd wel koel hebben gehouden en niet direct weer vervielen in oude fouten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je drijft nu wel erg ver door om je punt bevestigd te hebben, jongen. Dortmund voert op spelersgebied fantastisch beleid.
DIE BAYERNquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.squawka.com/ne(...)mund-bargains/484270quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze moeten/moesten wel. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ze afgelopen seizoen het hoofd wel koel hebben gehouden en niet direct weer vervielen in oude fouten.
Dortmund heeft jarenlang op sterven na dood geleefd. Zijn ze werkelijk fantastisch uitgekomen ja.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze moeten/moesten wel. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ze afgelopen seizoen het hoofd wel koel hebben gehouden en niet direct weer vervielen in oude fouten.
Eibar is schuldenvrij.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In Spanje is niemand dat . Maar het is een trollpost
wat betekent dit?quote:
Knap inderdaad maar ze konden toentertijd ook niet anders.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.squawka.com/ne(...)mund-bargains/484270
Allemaal voor max 4.9 miljoen euro aangekocht. Het kan echt.
Frits Barendquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
wie is vanavond te gast bij Pauw? ben morgen toch vrij
http://pauw.vara.nl/komende-uitzendingquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:42 schreef KingRoland het volgende:
wie is vanavond te gast bij Pauw? ben morgen toch vrij
Wist hetquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In Spanje is niemand dat . Maar het is een trollpost
Ypenburggodenquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
In ander nieuws, op welke datum heeft welke club de KNVB beker gewonnen?
Wat een kneusquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op woensdag 4 mei 2016 21:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wel zowaar een gedetailleerde beker. Die fan had dat niet helemaal begrepenquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Fenenoord?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zijn negers zo dom.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lol dus Bayern mag geen spelers kopen van Dortmund?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben begrijpelijk krediet verspeeld door hun concurrenten leeg te kopen.
De econoom die hier verantwoordelijk voor was, stapt nu wel op na onenigheid in het bestuur. Werden sowieso waar mogelijk zwaar tegengewerkt om in de Liga te komen. Vorig seizoen wel gedegradeerd maar dankzij belastingschulden van Elche erin gebleven en nu ruim veilig voor seizoen driequote:
wat is fenenoord?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb altijd m'n twijfel over de smakelijkheid van ovensnacksquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vast niet zo lekker als die van Kwekkeboom die ik net had.
Gelukkig kon er nog wel iets hersteld worden. Dan scheelt een donkere huid toch wel.quote:
Waar is de y?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ze waren warm en knapperig. Beter dan die vette troep.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb altijd m'n twijfel over de smakelijkheid van ovensnacks
Wait, het was echt?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig kon er nog wel iets hersteld worden. Dan scheelt een donkere huid toch wel.
[ afbeelding ]
Welke snacks zaten er nou in?quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze waren warm en knapperig. Beter dan die vette troep.
Precies, ik heb een tekening van Oblak op mijn piemel, maar dat is cool.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je zou maar rondlopen met een tekening van een KNVB beker op je lichaam
Die beker is ook lelijkquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig kon er nog wel iets hersteld worden. Dan scheelt een donkere huid toch wel.
[ afbeelding ]
roflquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Precies, ik heb een tekening van Oblak op mijn piemel, maar dat is cool.
Die kaashapjes lijken me wel lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder. Maar bitterballen, bamihapjes en kaashapjes.
Alleen negers eten kipburgers.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JR en ik hebben wel zin in een Chicken Sensation.
lekker man
Ik vind het maar vermoeiend om dat soort goals aan de verdediger te geven. Leuk voor de statistieken of zoquote:
Zei ik meteen al.quote:
Toch maar eens proberenquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zei ik al eerder. Maar bitterballen, bamihapjes en kaashapjes.
JR is een kieskeurig ventje, maar zo lang er geen pasta of rijst in zit moet het kunnen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Big Mac dan, alleen weet ik niet zeker of JR dat ook lust.
Big Mac is echt lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Big Mac dan, alleen weet ik niet zeker of JR dat ook lust.
Moet je eens bij Ronaldo proberen, die zoekt de UEFA official thuis opquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het maar vermoeiend om dat soort goals aan de verdediger te geven. Leuk voor de statistieken of zo
En terecht.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:49 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Moet je eens bij Ronaldo proberen, die zoekt de UEFA official thuis op
Doe normaal.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JR en ik hebben wel zin in een Chicken Sensation.
lekker man
Ik eet niks van de McDonaldsquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JR is een kieskeurig ventje, maar zo lang er geen pasta of rijst in zit moet het kunnen.
Daar geef ik geen antwoord op.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als het op is, weet je dan nog wel wat je gegeten hebt?
Die een kleindochter heeft met syndroom. Van Down.quote:
Komt ie langs met zijn Vuittontasje en haartjes in de plooi.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:49 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Moet je eens bij Ronaldo proberen, die zoekt de UEFA official thuis op
McFlurries zijn nog wel te vretenquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Komt ie langs met zijn Vuittontasje en haartjes in de plooi.
[ afbeelding ]
Wat een heerlijke jongen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Is dat zo? Vreemd dat jij dat weet!quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vanwege die naakte man die erin voor komt morgen?
KFC ook maar heel af en toe hoor, anders is daar ook niks aan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Excuus, ik raakte in de war met een ander fastfoodketen.
Wel zoet.quote:
Een riem met Barcelona gesp, schokkend.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met je Russische propaganda.quote:
Pax en ik hebben liever de mac, natuurlijk met matequote:Op woensdag 4 mei 2016 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KFC ook maar heel af en toe hoor, anders is daar ook niks aan.
De laatste keer dat ik daar was kreeg ik te horen dat Cruijff overleden was
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pax en ik hebben liever de mac, natuurlijk met mate1 x per 1-3 maanden.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter gewoon Febo of een normale snackbar.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pax en ik hebben liever de mac, natuurlijk met mate1 x per 1-3 maanden.
Als je net zo gierig bent als ik: in de macdonalds app zit nu een kortingsbon voor de mcflurryquote:
goed plaatjequote:Op woensdag 4 mei 2016 21:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik hou wel van hem hoor.
[ afbeelding ]
Okequote:Op woensdag 4 mei 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had laatst voor het eerst ovenpatat. Het was best te krijgen maar ik prefereer toch de gefrituurde variant.
Immersesquequote:Op woensdag 4 mei 2016 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Walgelijk slechte aanname van Modric. Eredivisie niveau deze wedstrijd.
De huidige moderator van dienst flopt behoorlijk, ja.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:56 schreef Bolasie het volgende:
Dit topic gaat nergens over. Don wordt gemist.
zaadwedstrijdquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:56 schreef Bolasie het volgende:
Jammer dat je Stijn zo aan het afvallen bentquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
De huidige moderator van dienst flopt behoorlijk, ja.
Ik ben benieuwd wie het is...
Rot op johquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:56 schreef Bolasie het volgende:
Ik ben wel naar de gym geweest maar uiteraard niet met GGMMquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:55 schreef Coco98 het volgende:
Ties02 en GGMM komen tegelijk binnen, samen naar de gym geweest?
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben wel naar de gym geweest maar uiteraard niet met GGMM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |