Oordoppen liggen klaar...quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:28 schreef chufi het volgende:
<orgen feest.. Ik zag ze vanmiddag al klaarstaan.. De feesttenten
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
doet me denken aan dat liedje van Oost naar West Berlijn
Dat weet ik, ik bedoelde de keuze voor juist die foto (ja ja, shop) in combi met de TT.quote:
Omdat ze soms in de ene kom en soms ook in de andere willen zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
doet me denken aan dat liedje van Oost naar West Berlijn
Ja goed, maar ik ben wel een beetje Anne Frank moe na 50+ jaar, leuk voor de jeugd, maar ik weet het onderhand wel, en wat heeft 'de wereld' er tot nu toe van geleerd?quote:
Tunnel graven gaat niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze soms in de ene kom en soms ook in de andere willen zijn.
Dan kijk je vanavond ook niet naar The boy in the striped pyjamas. Zo'n mooie film en ik heb er zo om gehuild, dus ik kijk hem ook niet, ik jank tegenwoordig al als ik een zwaan met kuikens ziequote:Op woensdag 4 mei 2016 21:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja goed, maar ik ben wel een beetje Anne Frank moe na 50+ jaar, leuk voor de jeugd, maar ik weet het onderhand wel, en wat heeft 'de wereld' er tot nu toe van geleerd?
Geen reet....
Nee, ik geloof het wel, ik ben uiteraard ook 2 minuten rustig geweest, etc etc, ben begaan, maar ga er geen avond mee vullen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kijk je vanavond ook niet naar The boy in the striped pyjamas. Zo'n mooie film en ik heb er zo om gehuild, dus ik kijk hem ook niet, ik jank tegenwoordig al als ik een zwaan met kuikens zie
Ik heb er verder ook niet heel veel mee hoor, maar ben natuurlijk wel 2 minuten stil geweest, we zaten toen juist op het balkon en mijn kat besloot hard te gaan mauwenquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik geloof het wel, ik ben uiteraard ook 2 minuten rustig geweest, etc etc, ben begaan, maar ga er geen avond mee vullen.
Moet je vertellen dat ik het boek nog nooit gelezen heb..quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja goed, maar ik ben wel een beetje Anne Frank moe na 50+ jaar, leuk voor de jeugd, maar ik weet het onderhand wel, en wat heeft 'de wereld' er tot nu toe van geleerd?
Geen reet....
Smakelijk, ik ga zo aan de babi kecap met witte rijst, spiegeleitje en kroepoek.quote:
Dat is nog een hele maaltijdquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijk, ik ga zo aan de babi kecap met witte rijst, spiegeleitje en kroepoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |