abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2016 @ 08:38:07 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161981531
-onnodig-

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 07-05-2016 08:47:16 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_161981548
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tja dat had natuurlijk zijn redenen. In principe heb ik nu nog 4 kansen voor de scriptie: advies begeleider,advies beoordelaar, deadline 1, deadline 2.

De 7 andere opdrachten moeten gewoon goed zijn dus als er daar 1 onvoldoende terugkomt heb ik niks aan een geslaagde scriptie (of nou ja is wel fijn) maar die onnozele dingen tellen ook gewoon mee.

Ik ga nu voor het afstuderen (wat anders?) dus ik wil ook liefst dat het gewoon lukt.
Ja? Wat voor redenen dan, behalve je eigen gemekker en het ontwijken van je echte problemen?
pi_161981549
-stoppen-

[ Bericht 97% gewijzigd door Copycat op 07-05-2016 08:48:29 ]
  zaterdag 7 mei 2016 @ 08:44:49 #154
416020 K44S
The bearded man
pi_161981560
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:42 schreef syndroom het volgende:
Als geld niets uit zou maken kan hij maar beter stoppen met zijn studie. Het doel van werk, vooral werk op zijn eigen niveau is om geld te verdienen. Dan is het wel verrekte handig om HBO op zak te hebben omdat je simpelweg veel meer krijgt dan wanneer je alleen MBO of HAVO hebt.

Geloof je zelf dat al die vrouwen zitten te wachten op een man die altijd krap bij kas zit? :')
Die vrouwen zitten eerder te wachten op een gozer die wat krap bij kas zit dan een kansloze staar-vent die overanalyseert en zijn vooroordelen al klaar het over de wereld voor dat er überhaupt al gesproken is.

Kom op zeg.. ga eens niet zo in die reet van Deezer zitten. Letterlijk plaatsvervangends schaamte hier.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_161981578
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:41 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja? Wat voor redenen dan, behalve je eigen gemekker en het ontwijken van je echte problemen?
Gewoon niet weten wat je met je leven wilt (dus waarom studie afmaken) en het ontbreken van structuur en een dagindeling. Ik heb nu 1,5 jaar in een bieb doorgebracht en uiteindelijk hangt het nog van de laatste weken af..
pi_161981590
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gewoon niet weten wat je met je leven wilt (dus waarom studie afmaken) en het ontbreken van structuur en een dagindeling. Ik heb nu 1,5 jaar in een bieb doorgebracht en uiteindelijk hangt het nog van de laatste weken af..
Geen zaken die onbekend zijn voor de meeste studenten. Doorpakken nu en afronden die hap, dan kan je tenminste verder met je leven ipv in dit 'niemandsland' blijven hangen.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 08:56:02 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161981624
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:48 schreef Deezertje het volgende:

Koudwatervrees met het einde in zicht. Niets vreemds aan. Tanden op elkaar en doorgaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161981670
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:44 schreef K44S het volgende:

[..]

Die vrouwen zitten eerder te wachten op een gozer die wat krap bij kas zit dan een kansloze staar-vent die overanalyseert en zijn vooroordelen al klaar het over de wereld voor dat er überhaupt al gesproken is.

Kom op zeg.. ga eens niet zo in die reet van Deezer zitten. Letterlijk plaatsvervangends schaamte hier.
De wereld draait op vooroordelen, iedereen heeft ze wel, je kan Deezer niet kwalijk nemen dat hij bepaalde vrouwen niet ziet zitten omdat vooroordelen in zekere zin wel vaak blijken te kloppen. Een relatie met een tienermoeder dat slechts alleen de middelbare school half heeft doorlopen is wel een wereld van verschil dan wanneer hij met een succesvolle studente zou daten.

Hij zou die tussentijd beter kunnen besteden om aan zijn sociale vaardigheden te werken, ook niet onbelangrijk in het bedrijfsleven. Hoe groot is de kans dat hij na het behalen van zijn diploma gelijk aan de slag kan?
pi_161981718
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:06 schreef syndroom het volgende:

[..]

De wereld draait op vooroordelen, iedereen heeft ze wel, je kan Deezer niet kwalijk nemen dat hij bepaalde vrouwen niet ziet zitten omdat vooroordelen in zekere zin wel vaak blijken te kloppen. Een relatie met een tienermoeder dat slechts alleen de middelbare school half heeft doorlopen is wel een wereld van verschil dan wanneer hij met een succesvolle studente zou daten.

Hij zou die tussentijd beter kunnen besteden om aan zijn sociale vaardigheden te werken, ook niet onbelangrijk in het bedrijfsleven. Hoe groot is de kans dat hij na het behalen van zijn diploma gelijk aan de slag kan?
Net zoals de meeste vrouwen niet willen daten met een man die nog bij zijn moeder woont, en toch verwacht je van ze dat ze seks hebben met je.

Ga nou aan je eigen problemen werken ipv hier de boel een beetje te ontsporen.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 09:17:40 #160
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161981769
quote:

[..]

Kan jij ook niet beter aan je sociale vaardigheden werken, in plaats van Deezertje z'n achterwerk van dichtbij te bekijken?

En wat is een "succesvolle studente"?
1 + 1 = blauw
  zaterdag 7 mei 2016 @ 09:19:20 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161981785
En hier houdt de Syndroom Side story weer op.
Open je eigen topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161981833
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Koudwatervrees met het einde in zicht. Niets vreemds aan. Tanden op elkaar en doorgaan.
De opdrachten die nu nog staan kunnen ook niet echt goed of fout; je moet meer laten zien dat je het kunstje onder de knie hebt en juist dat het niet goed of fout kan is voor mij heel lastig. Ik had voor een opdracht een 9 om te compenseren maar ik kreeg een 4 voor de opdracht terwijl compensatie pas vanaf 5 mogelijk is. Dus je moet jezelf ook niet te rijk rekenen. Als ik gewoon voor alles een 6 haal ben ik er makkelijk.

Voor mijn scriptie ben ik eigenlijk het minst bang: dat is gewoon opsturen en afwachten.
pi_161981845
Succes met het afmaken van je scriptie vandaag, Deezertje!
pi_161981859
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:17 schreef Kamina het volgende:

[..]

Kan jij ook niet beter aan je sociale vaardigheden werken, in plaats van Deezertje z'n achterwerk van dichtbij te bekijken?

En wat is een "succesvolle studente"?
Ik snap 'm wel enigszins hoor. Ik ben ook absoluut niet trots op mijn studententijd. De studie mag dan misschien wel goed zijn gegaan, maar het sociale aspect is compleet gefaald. Overal lees je over feestjes, etentjes, gezellig doen met je studiegenoten, maar voor mij was het gewoon een dagindeling: studeren en naar huis. Achteraf spijt van en nu geen contact meer met oud-studiegenoten, maar ik kijk wel enigszins op tegen 'het echte leven' want ik ben bang alleen te eindigen en eigenlijk weer geen sociaal leven te hebben en dat werk weer een soort daginvulling wordt maar dan ook échte daginvulling en de rest niks.
pi_161981877
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:26 schreef MMunkun het volgende:
Succes met het afmaken van je scriptie vandaag, Deezertje!
Dankjewel! Ergens wel blij dat ik het voor de deadline al inlever zodat ik feedback krijg en de beoordeling straks niet als een verrassing komt. En de koek is ook gewoon op: beter gaat 't niet worden.
pi_161981891
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik snap 'm wel enigszins hoor. Ik ben ook absoluut niet trots op mijn studententijd. De studie mag dan misschien wel goed zijn gegaan, maar het sociale aspect is compleet gefaald. Overal lees je over feestjes, etentjes, gezellig doen met je studiegenoten, maar voor mij was het gewoon een dagindeling: studeren en naar huis. Achteraf spijt van en nu geen contact meer met oud-studiegenoten, maar ik kijk wel enigszins op tegen 'het echte leven' want ik ben bang alleen te eindigen en eigenlijk weer geen sociaal leven te hebben en dat werk weer een soort daginvulling wordt maar dan ook échte daginvulling en de rest niks.
doe er dan wat aan?

Ik geloof niet dat je er zo bang voor bent want dan zou je wel wat doen. Veranderen vind je veel enger. Prima, maar dan niet zeiken
pi_161981924
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:30 schreef Allures het volgende:

[..]

doe er dan wat aan?

Ik geloof niet dat je er zo bang voor bent want dan zou je wel wat doen. Veranderen vind je veel enger. Prima, maar dan niet zeiken
Overal zeggen ze: student zijn is de tijd van je leven. Maar voor mij was het meer een bevestiging dat ik of niks van het sociale leven snap, of er niet bij hoorde.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 09:35:10 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161981945
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Overal zeggen ze: student zijn is de tijd van je leven. Maar voor mij was het meer een bevestiging dat ik of niks van het sociale leven snap, of er niet bij hoorde.
Student zijn was voor mij vooral een kloteperiode. Daarvoor en daarna een supertof sociaal leven dus het hoeft allemaal niet zo te zijn.

Kap eens een keer met dat zwelgen en ga godverdomme eens wat DOEN!!!
pi_161981955
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Student zijn was voor mij vooral een kloteperiode. Daarvoor en daarna een supertof sociaal leven dus het hoeft allemaal niet zo te zijn.

Kap eens een keer met dat zwelgen en ga godverdomme eens wat DOEN!!!
Het feit dat ik verder niks heb, legt ook steeds de focus op deze problemen of bagage. Ik heb verder geen afleiding in vrienden ofzo.
pi_161981961
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 17:03 schreef Deezertje het volgende:
Blijft eng: Ondanks een redelijk goede kans bestaat de mogelijkheid dat de scriptie over moet alsnog, dus hopelijk heb ik wat aan het advies komende week.

Maar goed ik hoor deze maand de échte haalbaarheid van mijn scriptie.
Maar over dat afkeuren... Je hebt met die 2 jaar al ruimschoots de voorgeschreven tijdsduur overschreden, althans daar ga ik vanuit, weet niet voor hoeveel studiepunten het is. Als je begeleider echt zag dat je het niet aankon, mag ik toch hopen dat hij je niet 2 jaar laat aanmodderen om het vervolgens afgekeurd te zien worden. Ik ga er dan maar vanuit dat je er 2 jaar over heb mogen doen omdat hij toch een grote kans van slagen zag in jouw werk. Anders had hij het toch al eerder afgekapt? Anders is het voor hem ook verspilde moeite geweest om 2 jaar lang bezig te zijn met jou terwijl hij andere studenten voor kortere tijd hoeft te begeleiden.

Kortom, ik denk wel dat je het gaat halen!
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 20:25 schreef Deezertje het volgende:
Mijn scriptie is nagenoeg af op een paar cosmetische zaken als verwijzingen, literatuurlijst maken e.d.
Even terzijde, maar ik snap niet echt dat je dat nog moet maken, als je software als endnote of mendeley gebruikt.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 09:38:03 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161981975
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het feit dat ik verder niks heb, legt ook steeds de focus op deze problemen of bagage. Ik heb verder geen afleiding in vrienden ofzo.
Zet je computer dan eens uit en ga gewoon wat doen, ergens moet het starten hè. En je moet vooral dat rare hoofd van je eens uit en de wereld gaan zien en verkennen.
Je lijkt wel zo'n wolvenjong wat zijn hele leven in de bossen heeft geleefd en nog nooit mensen heeft gezien
pi_161981980
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je vergelijkt jezelf constant met anderen. Je bent echt niet de enige die geen studententijd heeft meegemaakt. En de hele tijd naar het verleden kijken heeft geen zin.

Edit: met studententijd bedoelde ik het studentenleven.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2016 10:00:46 ]
pi_161982003
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:36 schreef StoneNorton het volgende:

[..]

Maar over dat afkeuren... Je hebt met die 2 jaar al ruimschoots de voorgeschreven tijdsduur overschreden, althans daar ga ik vanuit, weet niet voor hoeveel studiepunten het is. Als je begeleider echt zag dat je het niet aankon, mag ik toch hopen dat hij je niet 2 jaar laat aanmodderen om het vervolgens afgekeurd te zien worden. Ik ga er dan maar vanuit dat je er 2 jaar over heb mogen doen omdat hij toch een grote kans van slagen zag in jouw werk. Anders had hij het toch al eerder afgekapt? Anders is het voor hem ook verspilde moeite geweest om 2 jaar lang bezig te zijn met jou terwijl hij andere studenten voor kortere tijd hoeft te begeleiden.

[..]

Even terzijde, maar ik snap niet echt dat je dat nog moet maken, als je software als endnote of mendeley gebruikt.
Klopt, daar vertrouw ik dan maar op. Scriptie komt best goed, maar ik blijf bang voor die opdrachten: dat zijn valkuilen en sommige docenten kunnen echt heel betweterig doen ook al ben je in staat om een scriptie te schrijven etc. en doe je later nooit meer wat met die opdracht.

Die software gebruik ik dus ook niet. Ik ben van de tekst: de opmaak en formele zaken komen later wel. Ik vergelijk het met andere scripties van oud-studenten en ook al moet alles op de APA-manier, toch doet elke student het anders en halen zij ook echt niet het verplichte aantal titels op de lijst.
pi_161982018
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Zet je computer dan eens uit en ga gewoon wat doen, ergens moet het starten hè. En je moet vooral dat rare hoofd van je eens uit en de wereld gaan zien en verkennen.
Je lijkt wel zo'n wolvenjong wat zijn hele leven in de bossen heeft geleefd en nog nooit mensen heeft gezien
Haha, nou ik kom juist genoeg onder de mensen. In de 1,5 jaar in de bieb ben ik heel wat mensen dagelijks tegengekomen maar het blijft bij observeren. Ik heb geen flauw idee wat ze studeren en gezien het een UB is ga ik er maar vanuit dat ze met hun master PhD bezig zijn.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 09:42:38 #175
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161982020
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In geen enkel universum heeft dat met mijn post te maken.

Dat gezegd hebbende, je hebt nu ook niets. Je bent al alleen geëindigd. In feite verandert straks niets voor jou, behalve dat je een eenvoudig diplomaatje aan je wand hebt hangen.
1 + 1 = blauw
pi_161982048
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haha, nou ik kom juist genoeg onder de mensen. In de 1,5 jaar in de bieb ben ik heel wat mensen dagelijks tegengekomen maar het blijft bij observeren. Ik heb geen flauw idee wat ze studeren en gezien het een UB is ga ik er maar vanuit dat ze met hun master PhD bezig zijn.
In de bieb ben je onder de mensen, maar het is een slechte plek om contact te maken. Dus als mensen zeggen 'onder de mensen' bedoelen ze doorgaans een plek waar je niet in stilte zit te werken.
pi_161982064
quote:

[..]

Ja, dit dus. Dan zou je wel heel erg de kantjes er vanaf hebben moeten lopen.
pi_161982071
quote:
Endnote _O_ Kan niet meer zonder. Zelf bronnen uittypen. :r
pi_161982135
Ga backpacken. Je leert in die hostels vanzelf mensen kennen en beleeft allerlei shit. Die ervaringen kun je gebruiken om bij terugkomst wat meer de sociale boy te zijn. Doe maar jah.
pi_161982395
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 08:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ben meer bang dat alles straks voor niks is geweest als het niet goed terugkomt. Dan moet ik opnieuw aan de bak en na 2 jaar en onzeker over je eigen studie is dat geen fijn vooruitzicht. Inleveren = cijfer krjjgen.
Bang zijn mag ook. Opgeven niet. Als je stopt heb je echt helemaal niks.
pi_161982414
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:12 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Laat je niet leiden door angst. Slechte raadgever en zulks. *O*
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:30:45 #182
416020 K44S
The bearded man
pi_161982648
quote:

[..]

Die kloppen dus niet.

Ik durf te wedden dat als jij een motorman in zwartleren pak ziet rond rijden en hij een winkel in loopt, dat jij denkt : die gaat een overval plegen. Kan niet anders... motorbende lid en ziet er ongewassen uit.

Die man die komt de winkel uit en de mensen van de winkel lopen hem achterna en zwaaien hem zelfs na.

Een man met overal tatoeages zie jij dus aan als zware crimineel.. blijkt de beste man gewoon zijn werk te doen een leuke vrouw en 2 kinderen te hebben.

Jullie denken te veel in hokjes. en JIJ, JIJ Syndroom verstopt je zelf in de reet van Deezer omdat het veel overeen komt met jouw (bekrompen) gedachten gang.

Het leven is gemaakt om te vallen en weer op te staan.
Daar gaan 20.000.000 topics en eeuwen discussies niets aan veranderen. veranderen gebeurt bij DOEN of het laten gebeuren. In dat laatste geval moet je heel veel geluk hebben wilt het allemaal zo vallen dat het naar jouw wens gaat.

Gaat niet gebeuren.

Goed. Ik heb weer te veel geschreven. Dit is typen tegen blindemans ogen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_161982685
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:30 schreef K44S het volgende:
Goed. Ik heb weer te veel geschreven. Dit is typen tegen blindemans ogen.
Nogal, aangezien syndroom nog wereldvreemder is dan Deezer.
pi_161982930
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:12 schreef sibella2 het volgende:

[..]

Klopt, ik ga nu aan de slag. Vanavond opsturen en dan hoor ik het wel. Als dezelfde docent die mij begeleidt het ook nakijkt had ik er niet zo'n punt van gemaakt, maar het is gewoon spannend om te zien of een ander ook die (positieve) mening deelt.
pi_161983505
Las net dat studiepunten niet meer vervallen na 6 jaar? Dus wat zit je te miepen met of je je diploma haalt? De vraag is wanneer je je diploma haalt. En zolang je kans hebt dat deze zomer te doen, zou ik al mijn energie daar op richten.

Bevrijdt jezelf van de "tussen wal en het schip" kwelling waar je nu in bevindt. Ontdoe jezelf van deze beperking die afstuderen eet!

Misschien inspireer je jezelf en hou je er wat moed aan over om je te ontdoen van nog meer beperkingen? Overstijg je eigen verwachtingen. Doe je best! *O*
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_161987022
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nogal, aangezien syndroom nog wereldvreemder is dan Deezer.
Ach, het is ook soort van zelf-therapie om positief advies te geven. :Y
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_161989435
Pfff... bekaf! Vanavond de cijfertjes op de inhoudsopgave invullen en voorwoord schrijven en dan is ie écht af. Of nou ja, tot ik feedback krijg :') Zou te mooi zijn als ie nu ook echt af is, maar voor mijn gevoel kan het niet beter.
pi_161992684
Ingeleverd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161992984
Volgende stap: psycholoog.
pi_161993520
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:39 schreef Deezertje het volgende:
Ingeleverd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! Ben je (voorlopig) toch maar weer vanaf :) wat ga je nu de komende dagen doen?
pi_161993919
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 20:16 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Nice! Ben je (voorlopig) toch maar weer vanaf :) wat ga je nu de komende dagen doen?
Ik moet nog opdrachten maken en inleveren. Onder andere
SPOILER
pi_161995662
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 19:39 schreef Deezertje het volgende:
Ingeleverd!
SPOILER
Nice! Je weet dat je in Word een automatische inhoudsopgave kan maken?
pi_161996401
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 20:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik moet nog opdrachten maken en inleveren. Onder andere
SPOILER
Je laat wel zien dat je best intelligent bent en daarmee kwaliteiten hebt. Eigenlijk hoef jij je helemaal geen zorgen te maken.
pi_161996652
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 22:10 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je laat wel zien dat je best intelligent bent en daarmee kwaliteiten hebt. Eigenlijk hoef jij je helemaal geen zorgen te maken.
Helaas wel: nog 6 opdrachten te gaan en dat zijn misschien niet de lastigste maar je moet er wel goed over nadenken! Aan het eind van de week wil ik alles inleveren en dan verwacht ik begin juni te weten of ik deze ronde een kans maak of niet!
pi_161996820
Heb je eigenlijk iets aan die PO en cursussen?
pi_161997006
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 22:27 schreef Bananenpap het volgende:
Heb je eigenlijk iets aan die PO en cursussen?
Dat is nog lastig te zeggen. Ik richt mij nu vol op de studie en ieder ding dat ik haal is mooi meegenomen, maar het moet niet veel langer meer duren merk ik. Het gaat nu ook puur om principe: alles en iedereen zegt dat ik wel klaar ben voor 'het vak' maar je moet gewoon de eisen van de opleiding halen en mocht ik niet zo dichtbij zijn was ik allang gekapt. Elke dag voelt als overleven en zonder diploma beland ik denk ik helemaal in de put want ik kan dan gewoon gaan werken bij iets en daar mijn leven op inrichten. Maar ook omdat andere mensen die in mijn opzicht (en ook wat trucjes hebben gebruikt tijdens hun schoolperiode..) het eigenlijk helemaal niet in zich hebben, en ook dat papiertje bemachtigd hebben. En ik ben wel zo'n type die ergens voor gaat, anders zou ik nu ook niet meer aan de opdrachten beginnen. Ik geef het in ieder geval een kans.
pi_161997036
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 22:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar ook omdat andere mensen die in mijn opzicht (en ook wat trucjes hebben gebruikt tijdens hun schoolperiode..) het eigenlijk helemaal niet in zich hebben, en ook dat papiertje bemachtigd hebben.
Wat voor trucjes en weet jij daar nou van?
pi_161997092
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 22:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Wat voor trucjes en weet jij daar nou van?
Eentje heeft zijn scriptie door iemand anders laten schrijven en er zijn studenten geweest die uit medelijden zomaar een 6 kregen voor een opdracht omdat de docent ze wel mocht.
pi_161997142
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 22:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat is nog lastig te zeggen. Ik richt mij nu vol op de studie en ieder ding dat ik haal is mooi meegenomen, maar het moet niet veel langer meer duren merk ik. Het gaat nu ook puur om principe: alles en iedereen zegt dat ik wel klaar ben voor 'het vak' maar je moet gewoon de eisen van de opleiding halen en mocht ik niet zo dichtbij zijn was ik allang gekapt. Elke dag voelt als overleven en zonder diploma beland ik denk ik helemaal in de put want ik kan dan gewoon gaan werken bij iets en daar mijn leven op inrichten. Maar ook omdat andere mensen die in mijn opzicht (en ook wat trucjes hebben gebruikt tijdens hun schoolperiode..) het eigenlijk helemaal niet in zich hebben, en ook dat papiertje bemachtigd hebben. En ik ben wel zo'n type die ergens voor gaat, anders zou ik nu ook niet meer aan de opdrachten beginnen. Ik geef het in ieder geval een kans.
Vind je nu dat je antwoord geeft op mijn vraag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')