Is het ooit te warm voor evolutie?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:16 schreef tesssssssss het volgende:
"Het geweld is de vroedvrouw voor de geboorte der nieuwe maatschappij."
Want ik dacht "ik doe ook Karl Marx"
Het is nu weer te warm voor evolutie, denk ik.
Bovendien zijn de Magnums in de aanbieding bij de Albert Heijn.
Die met dubbele chocolade ook.
En mensen op fietsen, arme mensen dus, worden achtervolgd door mensen in auto's!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:16 schreef Toefjes het volgende:
In Apeldoorn is iets gaande, dit kan het misschien zijnIedereen lijkt in het roze gekleed. Dit is hoogst ongewoon.
En die kerel reed tegen die enorme pilaar op toen de koningin er was in... Jawel: Apeldoornquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En mensen op fietsen, arme mensen dus, worden achtervolgd door mensen in auto's!
Het is wel een tráge revolutie, dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En die kerel reed tegen die enorme pilaar op toen de koningin er was in... Jawel: Apeldoorn
Cirkel is rond!
Ik denk dat we straks in het roze gekleed in de auto moeten stappen en fietsers ondersteboven moeten gaan rijden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is wel een tráge revolutie, dan.
Toch geen epigoon van Karst Tates, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:16 schreef Toefjes het volgende:
In Apeldoorn is iets gaande, dit kan het misschien zijnIedereen lijkt in het roze gekleed. Dit is hoogst ongewoon.
Maar dat doe ik elke dag al!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat we straks in het roze gekleed in de auto moeten stappen en fietsers ondersteboven moeten gaan rijden.
O jee, roze vrijdag. Een sexuele revolutie. Dat bedoelt Karskens.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:16 schreef Toefjes het volgende:
Kale ondeugd is het ook. Hij wil ons gewoon voor zijn homo-karretje spannen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:09 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
O jee, roze vrijdag. Een sexuele revolutie. Dat bedoelt Karskens.
Zodat onze soort uitsterft......quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kale ondeugd is het ook. Hij wil ons gewoon voor zijn homo-karretje spannen.
Haha wat een drol is het ookquote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:39 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Karskens, Baudet, Brussen en Roos entameren de oorlog die ze 'voorspellen'
Wat een mongool.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:39 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie fanboys van de islam vallen elke keer zo door de mand he.quote:
Het gaat natuurlijk om de volstrekte paranoia waar mensen die dit soort dingen roepen aan lijden.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jullie fanboys van de islam vallen elke keer zo door de mand he.Ze willen zogenaamd het gezinsleven van die vent laten zien, zonder zijn vrouw!!!, en dat vind jij heel normaal.
Kritisch is het juiste woord. Met staatsomroepen en politici die je voorliegen en alles in de doofpot willen stoppen zou je wel gek zijn als je ze op hun blauwe ogen zou geloven.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de volstrekte paranoia waar mensen die dit soort dingen roepen aan lijden.
"De meeste mensen houden hun paranoia voor de waarheid.", schreef een wijs man ooit.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kritisch is het juiste woord. Met staatsomroepen en politici die je voorliegen en alles in de doofpot willen stoppen zou je wel gek zijn als je ze op hun blauwe ogen zou geloven.
Ok, Karskens is dus gewoon gestoord, nu weten we het zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 23:39 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die man heeft anders heel wat oorlogen overleeft. Jij zou in je bloemenjurkje en in je hippiebusje zorgeloos een IS-kamp binnenrijden als je journalist was. Dan neem ik Karskens toch wat serieuzer.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ok, Karskens is dus gewoon gestoord, nu weten we het zeker.
Ik denk juist dat ie daardoor doorgedraaid is. Wat een onzin kraamt die man uit tegenwoordig.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 00:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die man heeft anders heel wat oorlogen overleeft. Jij zou in je bloemenjurkje en in je hippiebusje zorgeloos een IS-kamp binnenrijden als je journalist was. Dan neem ik Karskens toch wat serieuzer.
och jee..... je hebt het over lastige jongens op straat ?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:13 schreef RobbieRonald het volgende:
Misschien niet in mei maar op een gegeven moment is de grens wel bereikt natuurlijk. Hoeveel jaar moeten we dit soort typische straatterreur nog gedogen?
Het is een puur menselijke reactie om in opstand te komen tegen groepen "binnendringers" die de boel met opzet lopen te verstieren.
Och jee.... Een wegkijker. Niet serieus te nemen dus. Fijne avond verderquote:Op zaterdag 7 mei 2016 01:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
och jee..... je hebt het over lastige jongens op straat ?
En daarom wilt men een 'revolutie" ?
Drama queens !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |