Ja ik vind het ook irritant dus je hebt pechquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Help ons even Karina, VBL mods zijn een beetje mad
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
@mods
Is dit geen topic verzieken, flooden met steeds hetzelfde plaatje?
Dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Kingroland is altijd subjectief.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
DP en JC mogen 10x een plaatje posten en ik post hem 1x en er wordt gemod. Genot.
Fans van Nederlandse clubs die klagen over anti-voetbalquote:
Oke bianca.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Fans van Nederlandse clubs die klagen over anti-voetbal![]()
Of sowieso over voetbal want Nederlandse clubs doen iets wat niet echt meer op voetbal lijkt.
thanks bedankt voor het komen nog héquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het was weer erg gezellig, ik ga geen Pauw kijken maar gamen,
toedels
Niet zo janken vuile mofquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
DP en JC mogen 10x een plaatje posten en ik post hem 1x en er wordt gemod. Genot.
Uh wat?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
thanks bedankt voor het komen nog hé
trquote:
Wat game jij?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het was weer erg gezellig, ik ga geen Pauw kijken maar gamen,
toedels
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:43 schreef Coco98 het volgende:
beetje dik allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
meh ik vind het bestquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Ik hoop dat Real de finale haalt en dat Atletico revanche neemt voor twee jaar geleden.
Nah, CR7 gaat shinenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Ik hoop dat Real de finale haalt en dat Atletico revanche neemt voor twee jaar geleden.
quote:
quote:
quote:
Vond het ook best raar, maar that's footballquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:46 schreef NLGooner het volgende:
Wel irritant dat die scheidsrechters weinig doen aan tijdrekken. Zo wordt men er dus eigenlijk voor beloond
Ik las kutusers.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:46 schreef truedestiny het volgende:
Gadverdamme, blijven alleen maar kutploegen over nu. Uit noodzaak voor City gaan juichen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Atlético's last four possession figures in the Champions League:
26%
23%
26%
28%.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |