Oeh! Dan ga ik 'm zelf ook even halen morgenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:37 schreef Molo het volgende:
7-up mojito gevonden bij de supermarkt![]()
Staat nu in de koeling
Moet oma-style even bijkomen van boodschappen doen
Hmmm ja seranohamquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:45 schreef Roomsnoes het volgende:
Haha, chanty, goed om te lezen dat er meer mensen zijn die weinig om alcohol geven. Ik heb me zo vaak raar gevonden omdat ik er zo weinig om gaf. Niemand snapt dat, lijkt wel. Ik mis het ook totaal niet. Rauwe ham laten staan is een grotere uitdaging
Burdie, ik hield met nr 1 wel wat rekening met overtijd gaan, maar die kwam op de UD, spontaan en met een vlotte bevalling, geen voorweëen ofzo. En aangezien nr 2 heel vaak iets vlotter komt, die ik de UD nu wel een beetje als einddatum. En ondanks dat dat heel waarschijnlijk is, kan het natuurlijk ook anders lopenHoop dat ik dan niet teveel teleurgesteld ben haha.
Ja tuurlijk, uiteraard. En ik bedoelde het ook totaal niet naar, sorry ela als dat zo over kwamquote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:46 schreef NisaSayshi het volgende:
UD of niet, ik kan mij heel goed voorstellen dat je er naar uit kijkt
Als ik me goed herinner uit mijn lurk-tijd, was 37 weken al zo'n mijlpaal bij jou dat het alsnog voelde alsof je overtijd liep.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik weet dat het kan, maar op de 1 of andere manier past het in mijn hoofd niet... Bij saar aldoor gedacht dat ze eerder kwam en dat was ook zo( 37.5) en deze keer heb ik het gevoel dat ik in Oktober ga bevallen.. geen idee waarom...
Ja voor mn gevoel toen zeker... en ik lag toen ook weer in t ziekenhuis dus klein feestje dat ik dat in elk geval had gehaald.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:26 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner uit mijn lurk-tijd, was 37 weken al zo'n mijlpaal bij jou dat het alsnog voelde alsof je overtijd liep.
Molo wat naar van dat kotsen!
Haha, dat is ook watquote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:29 schreef Burdie het volgende:
Ik ben destijds bij 41+nogwat de babyspullen bijna weer gaan opruimen, ik geloofde er niet meer in. Het is dat mijn man me tegen hield
.
Huh, mag een rare steak gewoon als 'ie uit de vriezer komt?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 22:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
Over die vleeswaren: volgens dit overzicht (PDF van het Voedingscentrum) mag het wel als je het 2 dagen invriest. Ik mik dus op woensdag in de vriezer wat ik in het weekend wil eten.
Lekker hoor! Hiervanochtend een half uurtje gewandeld. maar wat heb ik het ineens heet! normaal kan ik prima tegen warm weer (behalve mijn superlichte huid), maar de baby genereert blijkbaar veel eigen warmte.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:18 schreef Quoi het volgende:
Omdat ik vanmorgen toch alleen maar mag wandelen ga ik maar lekker een half uurtje fietsen richting mijn sportuurtje. Plannen zijn al gesmeed om met de ganze(n) klas erna op het terras te blijven plakken
Herkenbaar! Ik ben normaal echt een koukleum en kan warmte redelijk goed verdragen (ook op mijn hele lichte huid na) maar sinds de zwangerschap heb ik het ook supersnel warm!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:27 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Lekker hoor! Hiervanochtend een half uurtje gewandeld. maar wat heb ik het ineens heet! normaal kan ik prima tegen warm weer (behalve mijn superlichte huid), maar de baby genereert blijkbaar veel eigen warmte.
Mooi tijdstip om zoiets uit te proberen jaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:24 schreef Molo het volgende:
Ok de 7-up mojito is lekker, maar misschien beter op een ander tijdstip dan kwart over 9 in de ochtend
Ergens ter wereld was het vast 5 uur 's middagsquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mooi tijdstip om zoiets uit te proberen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik blijf het zo grappig vinden dat jouw baby's zo kort op elkaar zitten, omdat mijn eigen broer er ook al voor mijn eerste verjaardag was.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:04 schreef Ggirl het volgende:
Ik reken niet op over tijd gaan, T. Is geboren met 38.4 al zegt dat natuurlijk helemaal niets. Man en ik hebben het liefst voor beide kinderen een eigen verjaardag en bij overtijd lopen word dat even spannend. (30/7 uitgerekend vs 2/8 eerste verjaardag van T.)
Ik sta een uitgebreid ontbijtje te maken voor de mannen, die liggen allebei nog te snurken. De omgekeerde wereld eigenlijk zo de dag voor Moederdag. (En ik moet morgen werken dus ik verwacht niets 😉).
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:56 schreef Molo het volgende:
En ik haat deze warmte. Kan er normaal al niet tegen maar nu helemaal niet.
Maar goed, genoeg lopen zeiken eroverOh wow gefeliciteerd! Dat is wel heel erg fijn!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat wist ik niet. Ik ben uitgegaan van wat mijn VK tijdens de intake heeft verteld en die zei dat het kon. De voorverpakte varianten in ieder geval wel, dus die heb ik gewoon gegeten (met mate).quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:49 schreef Molo het volgende:
Volgens de nieuwste strengere adviezen zou het niet mogen, rauwe ham en salami enzo. Ik eet het overigens zelf wel, maar kijk heel goed waar het vandaan komt en hoe het verpakt is enzo.
Bruin worden lukt mij ook nooit. Eerder rood, ofwel van verbranden ofwel van de zonne allergie. Man heeft ook zo'n prut huid, dus wij zitten op vakantie altijd samen onder de parasolquote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kon altijd heel erg goed tegen de hitte, sinds de zwangerschappen wat minder. Maar schaduw is me heilig hoor, ik ga echt nooit vrijwillig in de zon zitten. Bruin worden doe ik dus ook niet aan
Irrland ❤. Wij gaan maandag. Dan heeft vriend vrij en nichtje studiedag op school en wij passen op! Nu eerst met vrienden en mini's naar het zwembad!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 11:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik trek de warmte ook slecht. Normaal niet preggy zijnde boeit het me niet zoveel. Maar nu ...
We hadden vanmorgen eigenlijk plannen om met de kindjes naar Irrland te gaan, maar dat heb ik gecanceld om die reden.
Maar de kindjes hebben het buiten fijn met water en zand, dus die vermaken zich toch wel
Dat killt de enge beesten. Geen zin om op te zoeken welke dat zijn, maar bacteriën en parasieten (al zitten die laatste er al vrijwle nooit in)quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:10 schreef Burdie het volgende:
Maar even (niet bijgelezen) hoe zit dat met gerookte zalm dan? Als het ingevroren is geweest wel?
Invriezen geldt niet voor gerookte zalm!! Dat doodt de listeriabacterie niet, lees bij veiligheidquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat killt de enge beesten. Geen zin om op te zoeken welke dat zijn, maar bacteriën en parasieten (al zitten die laatste er al vrijwle nooit in)
Ow, oeps... Sorry hè!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Invriezen geldt niet voor gerookte zalm!! Dat doodt de listeriabacterie niet, lees bij veiligheid
http://mobiel.voedingscentrum.nl/encyclopedie/listeria.aspx
En
http://mobiel.voedingscen(...)n-zwangerschap-.aspx
Daarom ga je naar een betrouwbare visboerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:05 schreef Chanty het volgende:
Gerookte zalm mag alleen als hij echt vers is, dus niet vacuüm verpakt is geweest. Persoonlijk vind ik dat lastig te controleren en natuurlijk zegt de visboer dat het vers is. Ondertussen heeft die zalm waarschijnlijk al een wereldreis afgelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |