SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Whaha soms moet dat kunnen tochquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik vind het juist beter bij mn gezicht passen maar kan ook zijn dat ik er gewoon aan gewend geraakt ben.
En vraag me af in hoeverre het écht niet bij mn gezicht staat of dat mensen kort gewoon lelijk vinden, snapje?maar ik vind het kapsel gewoon irritant, veel werk enzovoorts. Maar dit kapsel was nooit bedoeld om zo te blijven, dit kapsel was echt 'IK WORD HELEMAAL GEK, IK KNIP MN HAAR ERAF'
Even kijken, hoe zat het toen je me daarvoor zag.. Had ik toen gewoon lang? Zoals op mn profielfoto?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
Crack, ik vond je haar vorige week leuker dan de keer daarvoor dat ik het zag.
Als je het weer blond zou doen zou extra lengte wel beter zijn denk ik.
Ik moet zeggen dat ik wel snel gewend ben geraakt aan je korte, bruine kapsel, eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik vind het juist beter bij mn gezicht passen maar kan ook zijn dat ik er gewoon aan gewend geraakt ben.
En vraag me af in hoeverre het écht niet bij mn gezicht staat of dat mensen kort gewoon lelijk vinden, snapje?maar ik vind het kapsel gewoon irritant, veel werk enzovoorts. Maar dit kapsel was nooit bedoeld om zo te blijven, dit kapsel was echt 'IK WORD HELEMAAL GEK, IK KNIP MN HAAR ERAF'
Correctquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]god daar kon je kinderen gek mee krijgen
Ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even kijken, hoe zat het toen je me daarvoor zag.. Had ik toen gewoon lang? Zoals op mn profielfoto?
En ja, donker + lang is niet echt mooi bij mij denk ik he? Te groot contrast enzo
Tijd van de maand?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik kak hier in joh, en echt al de hele dag zoveel zin in nieuwe liefde. Nouja, niet echt zin.. dat is niet waar. Maar fantaseren ofzo, van ohja straks later ooit weer dit blablabla. Weet ik veel joh
Ik heb van horen zeggen dat ik in het echt mooier ben, oke dit is één bronquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:32 schreef Faxie het volgende:
Ik ken Crack alleen maar van foto's. In het echt is het vaak toch weer wat anders.
ja doet het vanzelf al, zo makkelijk. Het is zelfs te lang nu, lelijke haren in nek weet je welquote:
ja oke oke okequote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
Denk dat het daaraan ligt ja, dat je er bleker door lijkt als het donker is.
Nog mooier?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat ik in het echt mooier ben, oke dit is één bron
j
[..]
ja doet het vanzelf al, zo makkelijk. Het is zelfs te lang nu, lelijke haren in nek weet je wel![]()
[..]
ja oke oke oke
Neequote:
Wees blijquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neeik merk niks van ongesteld zijn los van wat buikkrampen eerste dag.
Luisterde ik vroeger best wel vaak.quote:
Je bent oud geworden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luisterde ik vroeger best wel vaak.
Geen idee waarom dat is veranderd eigenlijk.
Weet ik ook nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luisterde ik vroeger best wel vaak.
Geen idee waarom dat is veranderd eigenlijk.
Soms he, soms. Vind ik jou best een apart vrouwtje.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
Soms heb ik zoveel gegeten, dan krijg ik echt rugpijn.
Hierdoor?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Soms he, soms. Vind ik jou best een apart vrouwtje.
Niet specifiek. Bedoel het ook niet verkeerd hoorquote:
Ja, ik vraag me af wanneer dat precies isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet specifiek. Bedoel het ook niet verkeerd hoorLeuk apart
Soms post jij ook op zo'n fucking aanstekelijke manier dat ik vrolijk wordt bv
+1quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet specifiek. Bedoel het ook niet verkeerd hoorLeuk apart
Soms post jij ook op zo'n fucking aanstekelijke manier dat ik vrolijk word bven dan gaat het over iets wat jij kut vindt.
Dat chaotischequote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af wanneer dat precies is![]()
en of ik dan ook echt dan vrolijk ben of juist kut voel en daardoor chaotisch en paniek en blabla.
Vaak als ik me echt kut voel dan ben ik mega chaoot omdat ik het gewoon niet meer bij kan houden in mn hoofd, maar andere denken dan enkel dat ik grappig ben. Maar ik ben ook wel chaotisch van mezelf
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat chaotische![]()
héérlijk. Dat je post amper te volgen is want WEH en WAAAAH en emoji's all over the place
Dat mensen vrolijk van je worden?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
En ik vraag me af of ik die krachten ook irl heb, lokje, kaneel?
hehequote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat chaotische![]()
héérlijk. Dat je post amper te volgen is want WEH en WAAAAH en emoji's all over the place
ja alles beetje wat ie opnoemt, of ik apart overkom ofzoquote:
Je komt niet apart over hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe
[..]
ja alles beetje wat ie opnoemt, of ik apart overkom ofzo
Je lijkt geen tekort te hebben aan energie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
En ik vraag me af of ik die krachten ook irl heb, lokje, kaneel?
Als je lacht, heb je een mooie brede aanstekelijke lach. Daar worden mensen natuurlijk vrolijk van.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja alles beetje wat ie opnoemt, of ik apart overkom ofzo
Ik heb dat bij niemand anders, maar bij posts van Crack voel ik me vaak gewoon opgejaagd ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lijkt geen tekort te hebben aan energie.
oke, gewoon jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Je komt niet apart over hoorzo van 'zó, da's een aparte'
Misschien is het juist wel apart van mijn kant dat ik vrolijk word van jouw posts
Ik weet niet, fuckvind gewoon mooi
zonder voorbij te gaan aan de essentie van je post op dat specifieke moment ja. ja.
Hm, ja klopt deels ook wel. Maar bij zo'n avond zit er wel veel 'ik moet dit en moet dit en moet dit' bijquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lijkt geen tekort te hebben aan energie.
oke okequote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je lacht, heb je een mooie brede aanstekelijke lach. Daar worden mensen natuurlijk vrolijk van.
En je bent wel een beetje apart, ja. Je lijkt soms zo van de hak op de tak te springen, beetje druk.
Maar dat kan aan mij liggen, aangezien ik vrij rustig ben.
Ik voel me door mezelf vaak opgejaagd, dus dat kan wel kloppen jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb dat bij niemand anders, maar bij posts van Crack voel ik me vaak gewoon opgejaagd ofzo
Niet per se tegen mij, maar gewoon omdat je zo druk typt ga ik mijzelf opgejaagd voelen ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me door mezelf vaak opgejaagd, dus dat kan wel kloppen ja
Of nee wacht, ik snap het eigenlijk niet. Jij voelt je opgejaagd door hoe ik post? Hoe bedoel je dan precies dat jij je opgejaagd voelt? Sowieso al of als ik tegen jou praat of?
Paxgod. Verblijd je ons met paxgenot?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb dat bij niemand anders, maar bij posts van Crack voel ik me vaak gewoon opgejaagd ofzo
Wat is paxgenot?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paxgod. Verblijd je ons met paxgenot?
Dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Putte is het altijd stil.
[..]
Op welke manier?
Koud en hoofdpijn enzo. Al is dat beroerde er nu wel weer vanaf hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Putte is het altijd stil.
[..]
Op welke manier?
Dat is ook niet allesquote:
Het is hier ook wel frisjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Koud en hoofdpijn enzo. Al is dat beroerde er nu wel weer vanaf hoor
ja maar als ik 'koud' benoem als de dingen van ik voel me slecht dan is dat niet normaal koud ofzo. Ja ken je toch wel, die kou als je ziek bent enzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook niet alles
[..]
Het is hier ook wel frisjes.
Ik lig onder 3 dekentjes
Koud zweet enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar als ik 'koud' benoem als de dingen van ik voel me slecht dan is dat niet normaal koud ofzo. Ja ken je toch wel, die kou als je ziek bent enzo?
Die momenten dat je niet warm kunt wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar als ik 'koud' benoem als de dingen van ik voel me slecht dan is dat niet normaal koud ofzo. Ja ken je toch wel, die kou als je ziek bent enzo?
John de bever tochquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook niet alles
[..]
Het is hier ook wel frisjes.
Ik lig onder 3 dekentjes
Precision TouchPad. Nice!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
staat op die sticker
Nee niets bijzonders
Wat de fuck is ditquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand heeft mijn wc bril gestolen
[ afbeelding ]
Ik moest hier een beetje om grinniken, wat slechtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
En je hand ook alquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Toilet is wel erg verkleurd zeg lol xdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Halloquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Toilet is wel erg verkleurd zeg lol xd
Hoi.
Wel aardig. En met jou?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Hallo mensen van de goede leef en mortaxx, hoe gaat het met jullie
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Hallo mensen van de goede leef en mortaxx, hoe gaat het met jullie
En wat zegt ze nu?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
5 jaar geleden zei een vriendin van me dat altijd, mensen van het goede leven.
Deed ze stom?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, geen zin meer om haar te zien
Dat is het soort man dat we nodig hebben als president.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is het soort man dat we nodig hebben als president.
Niet een vrouw wiens man aan de lopende band vreemd gaat.
Goeie vraagquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:13 schreef Crack_ het volgende:
Wat zijn jullie kernwaarden voor een vriendschap?
eerlijkheid, vertrouwen, met elkaar kunnen lachen, maar ook serieus zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb niet echt vrienden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:13 schreef Crack_ het volgende:
Bedanktquote:
Jaa, je doe-vriendjes zeg maar. Maar echt je goede vriendschappen, ja ik ook wat jij zegt denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
eerlijkheid, vertrouwen, met elkaar kunnen lachen, maar ook serieus zijn.
al heb je sommige vriendschappen wel alleen voor de lol, maarja
Oh, maar kernwaarden?quote:
Voor een echte vriendschap? Loyaliteit.quote:
Hm ja, dat ook wel. Maar er zijn altijd wel dingen die botsenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Jaa, je doe-vriendjes zeg maar. Maar echt je goede vriendschappen, ja ik ook wat jij zegt denk ik. En respect he, nog zo een. Ja maar wel gewoon belangrijk
En ik vind het wel belangrijk dat je ongeveer op zelfde niveau staat met denken oid anders botst het zo vaak![]()
.
[..]
Oh, maar kernwaarden?![]()
Misschien is dan de vraag 'welke waarden heeft iemand nodig om een vriend te KUNNEN WORDEN' bij je dan beter?!quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor een echte vriendschap? Loyaliteit.
Maar ik denk niet dat je dat heel erg vaak gaat vinden bij mensen buiten je familie. Als je geluk hebt een paar keer in je leven.
Loyaliteit.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien is dan de vraag 'welke waarden heeft iemand nodig om een vriend te KUNNEN WORDEN' bij je dan beter?!
ja true true, moet in balans zijn. Kan natuurlijk niet dat er nooit wat botst ook hoor.. of nouja, ik vind het belangrijk dat er openheid is naar elkaar waarin dit soort dingen besproken kunnen worden enzoquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja, dat ook wel. Maar er zijn altijd wel dingen die botsen
Hoeveel echte echte vrienden heb jij?quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja true true, moet in balans zijn. Kan natuurlijk niet dat er nooit wat botst ook hoor.. of nouja, ik vind het belangrijk dat er openheid is naar elkaar waarin dit soort dingen besproken kunnen worden enzo
hiernaast vooral zeg het met een vaasje vriendenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:24 schreef JanCees het volgende:
Echte vrienden denk ik een paar van de basisschool nog
Ik heb verder wel genoeg mensen waar je prima dagje mee kan hebben ja.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
hiernaast vooral zeg het met een vaasje vrienden
Vrienden waar je mee kan lachen en uitgaan maar zonder diepgang.
die heb ik vooralquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
hiernaast vooral zeg het met een vaasje vrienden
Vrienden waar je mee kan lachen en uitgaan maar zonder diepgang.
verder vind ik dat niet super ergquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
en verder vrienden die ik wel graag zie, maar niet echt aanvoelen als HEEL goede vrienden
Ik heb verder wel genoeg mensen waar ik zo af en toe wel leuke dingen mee doe.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
en verder vrienden die ik wel graag zie, maar niet echt aanvoelen als HEEL goede vrienden
nee vind ik ook niet ergquote:
ja je merkt vanzelf wel als die ander er geen moeite meer in steekt, da hoef je het zelf ook niet meer te doen. maar ik investeer nog wel in die mensen zolang ik dat niet merkquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb verder wel genoeg mensen waar ik zo af en toe wel leuke dingen mee doe.
Maar waar ik niet echt in investeer verder, en als ik die mensen niet zo interessant meer vind ze ook zo de relatie laat doodbloeden
Meeste daarvan duren bij mij ook niet langer dan jaar of 1-2.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:33 schreef supersof het volgende:
ja je merkt vanzelf wel als die ander er geen moeite meer in steekt, da hoef je het zelf ook niet meer te doen. maar ik investeer nog wel in die mensen zolang ik dat niet merk
Hoe ging dansenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, hard gedanst en geleerd vanavond.
Ik kom ook altijd gelijk op de foto bij zulke gelegenhedenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe ging dansen
Ik ging nog dansvloertje murderen afgelopen weekend
Ben gelijk op de foto genomen
Trustenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:42 schreef supersof het volgende:
slaap lekker
morgen vroeg op voor de kapper, zin in![]()
![]()
Echt dom, vooral omdat het zon toernooi is waar je bij de 2e wedstrijd de meest nuchtere laat spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij ons was het ook al soort zomeravondvoetbal. Dan weet je dat het seizoen bijna af is.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:42 schreef supersof het volgende:
slaap lekker
morgen vroeg op voor de kapper, zin in![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt dom, vooral omdat het zon toernooi is waar je bij de 2e wedstrijd de meest nuchtere laat spelen.
Dat is lekker ja. Al was zondag blij dat het af wasquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, niets mis mee. Lekker wedstrijdjes spelen.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is lekker ja. Al was zondag blij dat het af was
Hehehe, maar lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:58 schreef Fera het volgende:
Lekker naar de kapper geweest. Laatste keer was 30 weken geleden.
Mijn laatste keer is 22 weken terug, daarvoor 11 maandenquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:58 schreef Fera het volgende:
Lekker naar de kapper geweest. Laatste keer was 30 weken geleden.
wtf je moet toch freshen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn laatste keer is 22 weken terug, daarvoor 11 maanden
Ik moet wát?quote:
Ja maar dat doen er maar weinig die hun haar lang willen laten groeien hoor.quote:
Hippe Engelse taalquote:
ohquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dat doen er maar weinig die hun haar lang willen laten groeien hoor.
voor wat danquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:09 schreef Crack_ het volgende:
OH OH OH ik zit er zo hard door heen op het moment, als iemand op het werk straks zegt 'is er iets' dan begin ik meteen te janken. Gewoon spanning man, BRALAJLKAJALAA
Of dat zijn enkel de 15jarige, dat kan ook. Weet ik veel, 11 maanden is niet gangbaar iigquote:
Niks boeiends, gewoon mega spanning.quote:
Heb je dat metal kapsel van hem nooit gezien nee?quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of dat zijn enkel de 15jarige, dat kan ook. Weet ik veel, 11 maanden is niet gangbaar iig
Mn auto was kapot vanochtend toen ik naar tentamen wilde rijdenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel eens 2,5 jaar mijn haar niet laten knippen
Jawel, daarom zei ik dat veel mensen niet knippen als ze lang groeien.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je dat metal kapsel van hem nooit gezien nee?
Awww, dat is wel even kut stressen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn auto was kapot vanochtend toen ik naar tentamen wilde rijden![]()
![]()
heb even medelijden, het was echt echt echt kut
Meteen mama bellen in traantjes "ja maar snap nie"
Ja, ja.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww, dat is wel even kut stressen.
Gelukkig is het goedgekomen, zie ik.
Denk je je goed voor te bereiden op je tentamens door daar te gaan slapen, krijg je ditquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ja.
En accu is helemaal niet zo prijzig.
Wilde je kebab removen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Laatste 24 uur erg vaak Serv en Nazi genoemd.
Jammer.
Ja, sowieso wel echt kut hoor.. want ik ging gisteren uiteindelijk vroeger naar bed dan gepland want was echt kapot.. en wekker extra vroeg gezet zodat ik van te voren nog wat dingen kon controleren. Tevens mn redding geweest maar dat leren zat er niet meer inquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je je goed voor te bereiden op je tentamens door daar te gaan slapen, krijg je dit
ohja, en waarom ik loyaliteit als enige eis aan vrienden gek vond.. omdat ja, ik vind het zo weinig.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik slaap al 3 nachten erg lang, maar erg weinig productief.
Erg kut.
Oh, zo weinig dat het nauwelijks te vinden is in mensenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, en waarom ik loyaliteit als enige eis aan vrienden gek vond.. omdat ja, ik vind het zo weinig.
Geen vertrouwen, geen eerlijkheid, geen respect.. enkel loyaal.. ja dat is niet mijn definitie van vrienden.
Gelukkig kun je nu lekker relaxen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, sowieso wel echt kut hoor.. want ik ging gisteren uiteindelijk vroeger naar bed dan gepland want was echt kapot.. en wekker extra vroeg gezet zodat ik van te voren nog wat dingen kon controleren. Tevens mn redding geweest maar dat leren zat er niet meer in. Hoop echt dat ik 'm heb gehaald
Dit is geen reactie op wat ik zeg hequote:Op woensdag 4 mei 2016 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, zo weinig dat het nauwelijks te vinden is in mensen
Nee, ik moet zo werken. Ik heb werk gebeld en gevraagd of ik alsjeblieft uurtje later zou mogen beginnen, dat mochtquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig kun je nu lekker relaxen.
Ik denk dat dat vrij vanzelfsprekend is bij loyaliteit.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik zeg niet dat loyaliteit op zichzelf niet heel veel omvat, ik zeg dat het de belangrijke dingen zoals eerlijkheid, respect etc etc etc niet omvat.. en dat ik het gek vind dat je dan enkel loyaliteit hebt als eis .
Ik vergeet wel eens hoe druk dat kan zijn in een hoofd, werken. :$quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik moet zo werken. Ik heb werk gebeld en gevraagd of ik alsjeblieft uurtje later zou mogen beginnen, dat mocht.
Ah, jij bedoeld met loyaliteit gewoon alles!?quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vrij vanzelfsprekend is bij loyaliteit.
Maar ik denk er eigenlijk niet zoveel over na.
Zoals ik al tegen sof zei, ik investeer zelden in vrienden.
Meer mensen waar je dan 1-2 jaar genoeg leuke dingen mee kan doen, maar als ik er genoeg van heb ook zo van de hand doe (of vice versa)
Misshcien beter nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vergeet wel eens hoe druk dat kan zijn in een hoofd, werken. :$
Erg alfa van jequote:Op woensdag 4 mei 2016 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd trouwens hoor, ik zei gewoon 'auto kapot ga het niet halen kom uur later'
Niet eens perse. Meer omdat ik die dan niet echt als vrienden zie, maar gewoon mensen waar je het prima mee kan vinden in bepaalde activiteiten. Maar niet echt diepgang in zit. En dan kan het best zijn en is ook wel gebeurd dat er mensen zijn die ik 1-2 jaar lang bijna dagelijks sprak, of iig paar keer per week.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Oh, en dat is dan omdat je die loyaliteit mist of andere redenen? Ik heb juist andersom, als je mijn vriend bent en echt goed, dan kan ik je niet meer loslaten zelfs al zou dat moeten.
Mja, dat snap ik wel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet eens perse. Meer omdat ik die dan niet echt als vrienden zie, maar gewoon mensen waar je het prima mee kan vinden in bepaalde activiteiten. Maar niet echt diepgang in zit. En dan kan het best zijn en is ook wel gebeurd dat er mensen zijn die ik 1-2 jaar lang bijna dagelijks sprak, of iig paar keer per week.
Maar als dan beetje doodbloed vind ik het ook heel snel mooi geweest, puur omdat er niet echt veel diepgang in de eerste plaats zat. En ik daar dan ook geen moeite in wil investeren.
Daar heb ik familie voor eigenlijkquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:37 schreef Crack_ het volgende:
Vind het nog wel lastig te begrijpen datj e verder niet de behoefte hebt aan één goede vriend voor zeg maar, nouja altijd wil ik niet zeggen.. maar voor lang. Maarja, behoefte is niet iets wat je zelf uitkiest dus beetje lastig. En als het niet werkt ja dan niet.
Hmm, wanneer was jouw laatste goed opgebouwde vriendschap denk je?quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Slecht in contact onderhouden vooral. En eigenlijk komt het bijna nooit tot diepgang.
Ehm, 4 of 5 jaar geleden denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, wanneer was jouw laatste goed opgebouwde vriendschap denk je?
oh, ja kijk.... en daar heb ik dan weer écht niks meequote:
Hmm, maar wil je het ook niet of vind je het zo lastig dat je denkt ja dan laat maar? Ofwattesquote:
Jij bent autistisch toch, of was dat grapje.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Slecht in contact onderhouden vooral. En eigenlijk komt het bijna nooit tot diepgang.
Als ik iets persoonlijks zou bespreken zou ik dat nooit bij iemand anders dan familie doen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja kijk.... en daar heb ik dan weer écht niks mee![]()
dus verklaart wel het een en ander
Nee ik zou het wel willen hoor, maar tegelijkertijd vind ik er de moeite in steken heel moeilijk, heb een beetje van die kluizenaarsneigingen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, maar wil je het ook niet of vind je het zo lastig dat je denkt ja dan laat maar? Ofwattes
Ben het niet echt volgens mij, volgens mij heb ik wel een soort empathisch vermogen. Maar heb altijd nee gezegd tegen de testjes.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent autistisch toch, of was dat grapje.
Ik denk niet dat het Hillary de kop gaat kosten, Elan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent autistisch toch, of was dat grapje.
Of bij mij, via DMquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik iets persoonlijks zou bespreken zou ik dat nooit bij iemand anders dan familie doen.
Maar ligt dat niet extreem gevoelig dan bij die Amerikanen??quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Hillary de kop gaat kosten, Elan.
Kon gister niet meer reageren was weg.
Ach, het volk is toch zo dom.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ligt dat niet extreem gevoelig dan bij die Amerikanen??
Gazzaquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je goed drinkt ga je persoonlijke dingen ook nog vertellen aan wildvreemde in een pub
Ja, mijn vrienden is voor jouw je familiequote:Op woensdag 4 mei 2016 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik iets persoonlijks zou bespreken zou ik dat nooit bij iemand anders dan familie doen.
Hmhm, ja het is ook wel lastig. En kost redelijk wat energie en je weet van te voren ook nog niet goed waarvoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik zou het wel willen hoor, maar tegelijkertijd vind ik er de moeite in steken heel moeilijk, heb een beetje van die kluizenaarsneigingen.
[..]
Ben het niet echt volgens mij, volgens mij heb ik wel een soort empathisch vermogen. Maar heb altijd nee gezegd tegen de testjes.
Ik durf het ook niet zo goed.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmhm, ja het is ook wel lastig. En kost redelijk wat energie en je weet van te voren ook nog niet goed waarvoor
Aww. kusje op je koplampenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi, mijn auto was vanochtend kapot. Zielig he
Ik vind alleen vrienden onderhouden oneindig veel meer energie kosten altijd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:48 schreef Crack_ het volgende:
Ja, mijn vrienden is voor jouw je familie.
Oh, waarom niet? Ja het is ook eng hoor, ik vind jou en kaneel hier ook al engquote:
wat ga je zo doenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi, je kan nog 10 minuten van me genieten.
Leren ja.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ga je zo doen
leren zeker
nog even genieten dan![]()
welk vak?quote:
hehehehehe moest lachenquote:
Euuhmmm, ja ik heb niet veel meer vrienden dan de vrienden die ik vijf jaar geleden ook al had (en dan nog wat minder dan toenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind alleen vrienden onderhouden oneindig veel meer energie kosten altijd.
Weet niet, gewoon het gevoel dat ze hun tijd beter hadden kunnen besteden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, waarom niet? Ja het is ook eng hoor, ik vind jou en kaneel hier ook al eng. Een deel van mijn drukte kwam daar ook wel vandaan.
Ahh echt. Je moet niet andermans gedachten en gevoelens in gaan vullen hoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet niet, gewoon het gevoel dat ze hun tijd beter hadden kunnen besteden.
Viel het mee achteraf?
accu kapotquote:
ohquote:
lol echtquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moest daarvoor wel mn pinpas + pincode afgeven..maar nu gefiiiixxxxt
![]()
![]()
Ik heb soms dat gevoel als ik bij anderen ben en dat geeft me dan tegenzin voor een volgende keer.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh echt. Je moet niet andermans gedachten en gevoelens in gaan vullen hoor
En ja, het viel heel erg mee. Nee ik had het oprecht echt echt echt leuk
Nee nog nooit. Kon hij niet voorschieten ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:53 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ooit je pincode aan een vreemde gegeven?! Ik zat toen wel 3 seconden van, shit moet ik doen of niet!?![]()
Ben jij zo een van de lange lul verhalen of eentje vna kort en krachtig?quote:
Ja, nouja.. omdat ik dus zelf niet meekon omdat ik tentamen hadquote:
Aww lief meneertje indeedquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
accu kapotmaar ik had tentamen om half negen
maar lief anwb meneertje is me achter na gereden, ik tentamen gemaakt en hij zelfstandig aan de slag met mijn auto.
Moest daarvoor wel mn pinpas + pincode afgeven..maar nu gefiiiixxxxt
![]()
![]()
Nee nog nooit.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:53 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ooit je pincode aan een vreemde gegeven?! Ik zat toen wel 3 seconden van, shit moet ik doen of niet!?![]()
Kort en krachtig meestal.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Ben jij zo een van de lange lul verhalen of eentje vna kort en krachtig?![]()
Alleen mijn ex geloof ik, hier.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit te denken wie mijn pincode weten. Maar dat zijn er niet zoveel.
Maar ik zou die meneer niet meer zien.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Kon hij niet voorschieten ofzo
Ja, het is ook wel stom hoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Aww lief meneertje indeed
M'n pincode zou ik nooit afgeven, ook in zo'n geval niet denk ik. Ben daar veel tet wanttrouwend voor.
daar was geen tijd voorquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:55 schreef supersof het volgende:
Ik zou naar pinautomaat gaan dan en contant geld voor hem pinnen
Oke nee, dat zou ik echt niet doen neequote:Op woensdag 4 mei 2016 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee nog nooit.
Ik zat laatst wel in de auto met een vriendin van een voetbalteamgenootje die ik echt 3 minuten daarvoor had ontmoet.
Vroeg of ik langs macdrive wilde rijden, en toen gaf ze mij zomaar haar pinpas en pincode, toen dacht ik echt van.
Wtf, hoe vertrouw je mij zomaar
Mijn vriendin heeft een pas van mijn rekening.quote:
Oh ja dan snap ik het wel. Maarja, als hij ook ing had dan had ik binnen 3 seconde geld naar hem kunnen overmakenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik zou die meneer niet meer zien.
[..]
Ja, het is ook wel stom hoor. Maar ik was toen ook in paniek en wist eigenlijk ook niet hoe dit anders moesten oplossen. En ik ben best naďef
![]()
[..]
daar was geen tijd voor. Hij wist uberhaupt niet of hij 'm op voorhad had, dan zou ik rekening krijgen.. maar hij moest 'm nu halen
.
Het was echt vijf voor half negen he, mijn enige doel eigenlijk wat ik had was 'moet tentamen maken, moet tentamen maken, moet tentamen maken'
[..]
Oke nee, dat zou ik echt niet doen nee![]()
Mijn exen weten hem ook niet, oke niemand weet hem behalve het anwb meneertje nu hehehehehe
Daar heb ik nog geen eens over nagedachtquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja dan snap ik het wel. Maarja, als hij ook ing had dan had ik binnen 3 seconde geld naar hem kunnen overmaken
Ik weet het niet. Multiple choice ging wel goed, bij de open vragen wist ik 2 van de 4 niet. Gewoon echt niet wat ze bedoeldenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:59 schreef Divje het volgende:
Maar hoe ging je tentamen dan Crackie
[ afbeelding ] / [ afbeelding ] ?
Zijn wel meer mensen die het zomaar doen hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen eens over nagedacht.
Dat is wel slim ja
Ja, thuiszorg kreeg ik ook vaak pasjes ja. Overigens ook 2x irl mee gemaakt dat oma vroeg te helpen met pinnenquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zijn wel meer mensen die het zomaar doen hoor.
Mijn moeder heeft zo'n meisje uit de buurt die elke ochtend beetje komt helpen met huishouden/baby.
En die geeft ze ook zomaar haar pinpas mee met pincode om dingen te kopen.
En mijn oma doet het ook met haar thuiszorg.
beter tochquote:
lol wat?quote:
Ja hebben we wel vakerquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:15 schreef supersof het volgende:
[..]
lol wat?![]()
![]()
mag je serieus je boek erbij?
quote:
? gewoon aan de hand van het boek een case maken, is toch niet raarquote:
oh wij moeten gewoon leren hoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
? gewoon aan de hand van het boek een case maken, is toch niet raar
in de praktijk ga je toch ook niet hele methodes uit je hoofd leren
dingen als cobit/coso en bisl vorige keerquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wij moeten gewoon leren hoor
wat voor methodes zijn het dan, hoe uitgebreid
praat nederlands met mequote:Op woensdag 4 mei 2016 13:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
dingen als cobit/coso en bisl vorige keer
Snap er geen kul vanquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Multiple choice ging wel goed, bij de open vragen wist ik 2 van de 4 niet. Gewoon echt niet wat ze bedoelden
Maar ging over habitual initiative behaviour OF habitual performed behaviour en wat de verschillen tussen die twee waren en voorbeeld. Ja maar wat geluld en misschien daar nog wel 'n half puntje voor omdat het ergens ver weg wel klopt. En de ander was foto van interventie ding en daar was de vraag "In het artikel van Abraham (2009) staan ethiek aspecten omschreven, selecteer er vier en pas toe. EUHhhh, ken dat hele artikel niet man![]()
. Toen heb ik maar wat geluld over dat ik vond dat ze niet zeiden wat ze nou wilden en dat de targetpopulatie te klein was en dat kan achteraf ook nog wel puntje worden.
Ja, ik denk eigenlijk altijd 50/50 of dat ik het slecht heb gemaakt. Nu denk ik 50/50 maar kan ook een 7 zin dus.. want beter dan 50/50 vind ik het nooit na het tentamen zeg maar
lol denk dat het zelfde principe zijnquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
praat nederlands met me
nee oke ik weet niet wat dat is
maarja zal wel niet voor niks zijn
wij hebben natuurlijk ook gewoon wetboeken bij de tentamens, maar dat is best logisch
hebben jullie dan methodes zo dik als de wettenbundels ;squote:
Ik HAAAT tentamenvragen over gare, vage artikelenquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Multiple choice ging wel goed, bij de open vragen wist ik 2 van de 4 niet. Gewoon echt niet wat ze bedoelden
Maar ging over habitual initiative behaviour OF habitual performed behaviour en wat de verschillen tussen die twee waren en voorbeeld. Ja maar wat geluld en misschien daar nog wel 'n half puntje voor omdat het ergens ver weg wel klopt. En de ander was foto van interventie ding en daar was de vraag "In het artikel van Abraham (2009) staan ethiek aspecten omschreven, selecteer er vier en pas toe. EUHhhh, ken dat hele artikel niet man![]()
. Toen heb ik maar wat geluld over dat ik vond dat ze niet zeiden wat ze nou wilden en dat de targetpopulatie te klein was en dat kan achteraf ook nog wel puntje worden.
Ja, ik denk eigenlijk altijd 50/50 of dat ik het slecht heb gemaakt. Nu denk ik 50/50 maar kan ook een 7 zin dus.. want beter dan 50/50 vind ik het nooit na het tentamen zeg maar
Gatverdamme.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:08 schreef supersof het volgende:
banaan, avocado, grapefruit, blauwe bessen en komkommer
quote:
Dit is gewoon crimineel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:08 schreef supersof het volgende:
banaan, avocado, grapefruit, blauwe bessen en komkommer
Jezusquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit is gewoon crimineel.
Smoothie Criminal.
huehue. ben al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |