Niks boeiends, gewoon mega spanning.quote:
Heb je dat metal kapsel van hem nooit gezien nee?quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of dat zijn enkel de 15jarige, dat kan ook. Weet ik veel, 11 maanden is niet gangbaar iig
Mn auto was kapot vanochtend toen ik naar tentamen wilde rijdenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel eens 2,5 jaar mijn haar niet laten knippen
Jawel, daarom zei ik dat veel mensen niet knippen als ze lang groeien.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je dat metal kapsel van hem nooit gezien nee?
Awww, dat is wel even kut stressen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn auto was kapot vanochtend toen ik naar tentamen wilde rijden![]()
![]()
heb even medelijden, het was echt echt echt kut
Meteen mama bellen in traantjes "ja maar snap nie"
Ja, ja.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww, dat is wel even kut stressen.
Gelukkig is het goedgekomen, zie ik.
Denk je je goed voor te bereiden op je tentamens door daar te gaan slapen, krijg je ditquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ja.
En accu is helemaal niet zo prijzig.
Wilde je kebab removen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Laatste 24 uur erg vaak Serv en Nazi genoemd.
Jammer.
Ja, sowieso wel echt kut hoor.. want ik ging gisteren uiteindelijk vroeger naar bed dan gepland want was echt kapot.. en wekker extra vroeg gezet zodat ik van te voren nog wat dingen kon controleren. Tevens mn redding geweest maar dat leren zat er niet meer inquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je je goed voor te bereiden op je tentamens door daar te gaan slapen, krijg je dit
ohja, en waarom ik loyaliteit als enige eis aan vrienden gek vond.. omdat ja, ik vind het zo weinig.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik slaap al 3 nachten erg lang, maar erg weinig productief.
Erg kut.
Oh, zo weinig dat het nauwelijks te vinden is in mensenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, en waarom ik loyaliteit als enige eis aan vrienden gek vond.. omdat ja, ik vind het zo weinig.
Geen vertrouwen, geen eerlijkheid, geen respect.. enkel loyaal.. ja dat is niet mijn definitie van vrienden.
Gelukkig kun je nu lekker relaxen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, sowieso wel echt kut hoor.. want ik ging gisteren uiteindelijk vroeger naar bed dan gepland want was echt kapot.. en wekker extra vroeg gezet zodat ik van te voren nog wat dingen kon controleren. Tevens mn redding geweest maar dat leren zat er niet meer in. Hoop echt dat ik 'm heb gehaald
Dit is geen reactie op wat ik zeg hequote:Op woensdag 4 mei 2016 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, zo weinig dat het nauwelijks te vinden is in mensen
Nee, ik moet zo werken. Ik heb werk gebeld en gevraagd of ik alsjeblieft uurtje later zou mogen beginnen, dat mochtquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig kun je nu lekker relaxen.
Ik denk dat dat vrij vanzelfsprekend is bij loyaliteit.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik zeg niet dat loyaliteit op zichzelf niet heel veel omvat, ik zeg dat het de belangrijke dingen zoals eerlijkheid, respect etc etc etc niet omvat.. en dat ik het gek vind dat je dan enkel loyaliteit hebt als eis .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |