SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Whaha soms moet dat kunnen tochquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik vind het juist beter bij mn gezicht passen maar kan ook zijn dat ik er gewoon aan gewend geraakt ben.
En vraag me af in hoeverre het écht niet bij mn gezicht staat of dat mensen kort gewoon lelijk vinden, snapje?maar ik vind het kapsel gewoon irritant, veel werk enzovoorts. Maar dit kapsel was nooit bedoeld om zo te blijven, dit kapsel was echt 'IK WORD HELEMAAL GEK, IK KNIP MN HAAR ERAF'
Even kijken, hoe zat het toen je me daarvoor zag.. Had ik toen gewoon lang? Zoals op mn profielfoto?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
Crack, ik vond je haar vorige week leuker dan de keer daarvoor dat ik het zag.
Als je het weer blond zou doen zou extra lengte wel beter zijn denk ik.
Ik moet zeggen dat ik wel snel gewend ben geraakt aan je korte, bruine kapsel, eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik vind het juist beter bij mn gezicht passen maar kan ook zijn dat ik er gewoon aan gewend geraakt ben.
En vraag me af in hoeverre het écht niet bij mn gezicht staat of dat mensen kort gewoon lelijk vinden, snapje?maar ik vind het kapsel gewoon irritant, veel werk enzovoorts. Maar dit kapsel was nooit bedoeld om zo te blijven, dit kapsel was echt 'IK WORD HELEMAAL GEK, IK KNIP MN HAAR ERAF'
Correctquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]god daar kon je kinderen gek mee krijgen
Ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even kijken, hoe zat het toen je me daarvoor zag.. Had ik toen gewoon lang? Zoals op mn profielfoto?
En ja, donker + lang is niet echt mooi bij mij denk ik he? Te groot contrast enzo
Tijd van de maand?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik kak hier in joh, en echt al de hele dag zoveel zin in nieuwe liefde. Nouja, niet echt zin.. dat is niet waar. Maar fantaseren ofzo, van ohja straks later ooit weer dit blablabla. Weet ik veel joh
Ik heb van horen zeggen dat ik in het echt mooier ben, oke dit is één bronquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:32 schreef Faxie het volgende:
Ik ken Crack alleen maar van foto's. In het echt is het vaak toch weer wat anders.
ja doet het vanzelf al, zo makkelijk. Het is zelfs te lang nu, lelijke haren in nek weet je welquote:
ja oke oke okequote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.
Denk dat het daaraan ligt ja, dat je er bleker door lijkt als het donker is.
Nog mooier?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat ik in het echt mooier ben, oke dit is één bron
j
[..]
ja doet het vanzelf al, zo makkelijk. Het is zelfs te lang nu, lelijke haren in nek weet je wel![]()
[..]
ja oke oke oke
Neequote:
Wees blijquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neeik merk niks van ongesteld zijn los van wat buikkrampen eerste dag.
Luisterde ik vroeger best wel vaak.quote:
Je bent oud geworden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luisterde ik vroeger best wel vaak.
Geen idee waarom dat is veranderd eigenlijk.
Weet ik ook nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Luisterde ik vroeger best wel vaak.
Geen idee waarom dat is veranderd eigenlijk.
Soms he, soms. Vind ik jou best een apart vrouwtje.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:39 schreef Crack_ het volgende:
Soms heb ik zoveel gegeten, dan krijg ik echt rugpijn.
Hierdoor?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Soms he, soms. Vind ik jou best een apart vrouwtje.
Niet specifiek. Bedoel het ook niet verkeerd hoorquote:
Ja, ik vraag me af wanneer dat precies isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet specifiek. Bedoel het ook niet verkeerd hoorLeuk apart
Soms post jij ook op zo'n fucking aanstekelijke manier dat ik vrolijk wordt bv
+1quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet specifiek. Bedoel het ook niet verkeerd hoorLeuk apart
Soms post jij ook op zo'n fucking aanstekelijke manier dat ik vrolijk word bven dan gaat het over iets wat jij kut vindt.
Dat chaotischequote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af wanneer dat precies is![]()
en of ik dan ook echt dan vrolijk ben of juist kut voel en daardoor chaotisch en paniek en blabla.
Vaak als ik me echt kut voel dan ben ik mega chaoot omdat ik het gewoon niet meer bij kan houden in mn hoofd, maar andere denken dan enkel dat ik grappig ben. Maar ik ben ook wel chaotisch van mezelf
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat chaotische![]()
héérlijk. Dat je post amper te volgen is want WEH en WAAAAH en emoji's all over the place
Dat mensen vrolijk van je worden?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
En ik vraag me af of ik die krachten ook irl heb, lokje, kaneel?
hehequote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat chaotische![]()
héérlijk. Dat je post amper te volgen is want WEH en WAAAAH en emoji's all over the place
ja alles beetje wat ie opnoemt, of ik apart overkom ofzoquote:
Je komt niet apart over hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehe
[..]
ja alles beetje wat ie opnoemt, of ik apart overkom ofzo
Je lijkt geen tekort te hebben aan energie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
En ik vraag me af of ik die krachten ook irl heb, lokje, kaneel?
Als je lacht, heb je een mooie brede aanstekelijke lach. Daar worden mensen natuurlijk vrolijk van.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja alles beetje wat ie opnoemt, of ik apart overkom ofzo
Ik heb dat bij niemand anders, maar bij posts van Crack voel ik me vaak gewoon opgejaagd ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lijkt geen tekort te hebben aan energie.
oke, gewoon jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Je komt niet apart over hoorzo van 'zó, da's een aparte'
Misschien is het juist wel apart van mijn kant dat ik vrolijk word van jouw posts
Ik weet niet, fuckvind gewoon mooi
zonder voorbij te gaan aan de essentie van je post op dat specifieke moment ja. ja.
Hm, ja klopt deels ook wel. Maar bij zo'n avond zit er wel veel 'ik moet dit en moet dit en moet dit' bijquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lijkt geen tekort te hebben aan energie.
oke okequote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je lacht, heb je een mooie brede aanstekelijke lach. Daar worden mensen natuurlijk vrolijk van.
En je bent wel een beetje apart, ja. Je lijkt soms zo van de hak op de tak te springen, beetje druk.
Maar dat kan aan mij liggen, aangezien ik vrij rustig ben.
Ik voel me door mezelf vaak opgejaagd, dus dat kan wel kloppen jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb dat bij niemand anders, maar bij posts van Crack voel ik me vaak gewoon opgejaagd ofzo
Niet per se tegen mij, maar gewoon omdat je zo druk typt ga ik mijzelf opgejaagd voelen ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me door mezelf vaak opgejaagd, dus dat kan wel kloppen ja
Of nee wacht, ik snap het eigenlijk niet. Jij voelt je opgejaagd door hoe ik post? Hoe bedoel je dan precies dat jij je opgejaagd voelt? Sowieso al of als ik tegen jou praat of?
Paxgod. Verblijd je ons met paxgenot?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb dat bij niemand anders, maar bij posts van Crack voel ik me vaak gewoon opgejaagd ofzo
Wat is paxgenot?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paxgod. Verblijd je ons met paxgenot?
Dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Putte is het altijd stil.
[..]
Op welke manier?
Koud en hoofdpijn enzo. Al is dat beroerde er nu wel weer vanaf hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Putte is het altijd stil.
[..]
Op welke manier?
Dat is ook niet allesquote:
Het is hier ook wel frisjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Koud en hoofdpijn enzo. Al is dat beroerde er nu wel weer vanaf hoor
ja maar als ik 'koud' benoem als de dingen van ik voel me slecht dan is dat niet normaal koud ofzo. Ja ken je toch wel, die kou als je ziek bent enzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook niet alles
[..]
Het is hier ook wel frisjes.
Ik lig onder 3 dekentjes
Koud zweet enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar als ik 'koud' benoem als de dingen van ik voel me slecht dan is dat niet normaal koud ofzo. Ja ken je toch wel, die kou als je ziek bent enzo?
Die momenten dat je niet warm kunt wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar als ik 'koud' benoem als de dingen van ik voel me slecht dan is dat niet normaal koud ofzo. Ja ken je toch wel, die kou als je ziek bent enzo?
John de bever tochquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook niet alles
[..]
Het is hier ook wel frisjes.
Ik lig onder 3 dekentjes
Precision TouchPad. Nice!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
staat op die sticker
Nee niets bijzonders
Wat de fuck is ditquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand heeft mijn wc bril gestolen
[ afbeelding ]
Ik moest hier een beetje om grinniken, wat slechtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
En je hand ook alquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Toilet is wel erg verkleurd zeg lol xdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Halloquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Toilet is wel erg verkleurd zeg lol xd
Hoi.
Wel aardig. En met jou?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Hallo mensen van de goede leef en mortaxx, hoe gaat het met jullie
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Hallo mensen van de goede leef en mortaxx, hoe gaat het met jullie
En wat zegt ze nu?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
5 jaar geleden zei een vriendin van me dat altijd, mensen van het goede leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |