Je lijkt geen tekort te hebben aan energie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
En ik vraag me af of ik die krachten ook irl heb, lokje, kaneel?
Als je lacht, heb je een mooie brede aanstekelijke lach. Daar worden mensen natuurlijk vrolijk van.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja alles beetje wat ie opnoemt, of ik apart overkom ofzo
Ik heb dat bij niemand anders, maar bij posts van Crack voel ik me vaak gewoon opgejaagd ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lijkt geen tekort te hebben aan energie.
oke, gewoon jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Je komt niet apart over hoorzo van 'zó, da's een aparte'
Misschien is het juist wel apart van mijn kant dat ik vrolijk word van jouw posts
Ik weet niet, fuckvind gewoon mooi
zonder voorbij te gaan aan de essentie van je post op dat specifieke moment ja. ja.
Hm, ja klopt deels ook wel. Maar bij zo'n avond zit er wel veel 'ik moet dit en moet dit en moet dit' bijquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lijkt geen tekort te hebben aan energie.
oke okequote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je lacht, heb je een mooie brede aanstekelijke lach. Daar worden mensen natuurlijk vrolijk van.
En je bent wel een beetje apart, ja. Je lijkt soms zo van de hak op de tak te springen, beetje druk.
Maar dat kan aan mij liggen, aangezien ik vrij rustig ben.
Ik voel me door mezelf vaak opgejaagd, dus dat kan wel kloppen jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb dat bij niemand anders, maar bij posts van Crack voel ik me vaak gewoon opgejaagd ofzo
Niet per se tegen mij, maar gewoon omdat je zo druk typt ga ik mijzelf opgejaagd voelen ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me door mezelf vaak opgejaagd, dus dat kan wel kloppen ja
Of nee wacht, ik snap het eigenlijk niet. Jij voelt je opgejaagd door hoe ik post? Hoe bedoel je dan precies dat jij je opgejaagd voelt? Sowieso al of als ik tegen jou praat of?
Paxgod. Verblijd je ons met paxgenot?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb dat bij niemand anders, maar bij posts van Crack voel ik me vaak gewoon opgejaagd ofzo
Wat is paxgenot?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paxgod. Verblijd je ons met paxgenot?
Dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Putte is het altijd stil.
[..]
Op welke manier?
Koud en hoofdpijn enzo. Al is dat beroerde er nu wel weer vanaf hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Putte is het altijd stil.
[..]
Op welke manier?
Dat is ook niet allesquote:
Het is hier ook wel frisjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Koud en hoofdpijn enzo. Al is dat beroerde er nu wel weer vanaf hoor
ja maar als ik 'koud' benoem als de dingen van ik voel me slecht dan is dat niet normaal koud ofzo. Ja ken je toch wel, die kou als je ziek bent enzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook niet alles
[..]
Het is hier ook wel frisjes.
Ik lig onder 3 dekentjes
Koud zweet enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar als ik 'koud' benoem als de dingen van ik voel me slecht dan is dat niet normaal koud ofzo. Ja ken je toch wel, die kou als je ziek bent enzo?
Die momenten dat je niet warm kunt wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar als ik 'koud' benoem als de dingen van ik voel me slecht dan is dat niet normaal koud ofzo. Ja ken je toch wel, die kou als je ziek bent enzo?
John de bever tochquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook niet alles
[..]
Het is hier ook wel frisjes.
Ik lig onder 3 dekentjes
Precision TouchPad. Nice!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
staat op die sticker
Nee niets bijzonders
Wat de fuck is ditquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand heeft mijn wc bril gestolen
[ afbeelding ]
Ik moest hier een beetje om grinniken, wat slechtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand heeft mijn wc bril gestolen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |