Dit zijn dan ook de prototype pleinprinsjes die van huis uit altijd hun zin kregen, nu krijgen ze dat niet en dan grijpen ze uiteraard meteen naar de meest basale reactie: geweld. Zo zijn ze nou eenmaal opgevoed.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:24 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wauw, waardeoloos volk als je je na 3 dagen vervelen al zo gaat gedragen![]()
![]()
Oh ik ken ze goed hoor, hier hebben we er ook genoeg van. Verzieken overal en altijd de boel, misschien moeten ze eens naar zichzelf kijken en zich eens afvragen waarom iedereen ze liever kwijt dan rijk is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:32 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook de prototype pleinprinsjes die van huis uit altijd hun zin kregen, nu krijgen ze dat niet en dan grijpen ze uiteraard meteen naar de meest basale reactie: geweld. Zo zijn ze nou eenmaal opgevoed.
Maar niet allemaal!!!!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:39 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Oh ik ken ze goed hoor, hier hebben we er ook genoeg van. Verzieken overal en altijd de boel, misschien moeten ze eens naar zichzelf kijken en zich eens afvragen waarom iedereen ze liever kwijt dan rijk is.
Inderdaad, nou schoor ik ze toch even allemaal over dezelfde kam waarvoor m'n oprechte excuses.quote:
Mijn dank namens de 5% die zich wel kan gedragen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:42 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Inderdaad, nou schoor ik ze toch even allemaal over dezelfde kam waarvoor m'n oprechte excuses.
Zelfreflectie vereist enige ontwikkeling.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:39 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Oh ik ken ze goed hoor, hier hebben we er ook genoeg van. Verzieken overal en altijd de boel, misschien moeten ze eens naar zichzelf kijken en zich eens afvragen waarom iedereen ze liever kwijt dan rijk is.
Binnenkort begint de ramadan ook weer dan zijn ze helemaal niet te genieten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:32 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook de prototype pleinprinsjes die van huis uit altijd hun zin kregen, nu krijgen ze dat niet en dan grijpen ze uiteraard meteen naar de meest basale reactie: geweld. Zo zijn ze nou eenmaal opgevoed.
Altijd feest tijdens de ramadan. Nog extra opgefokt omdat ze geen eten krijgen overdag (wie bedenkt zoiets?) en dan nog wat opgenaaid worden door de imam tijdens het vrijdaggebed en je hebt feestquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:58 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Binnenkort begint de ramadan ook weer dan zijn ze helemaal niet te genieten.
Nouja hier in het dorp zijn er vrijwel geen. Dus geen last,maar een collega was er gisteren al over bezig dat hij er ontzettend tegen op zag. Altijd gezeik daar waar hij woont in de stad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:00 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Altijd feest tijdens de ramadan. Nog extra opgefokt omdat ze geen eten krijgen overdag (wie bedenkt zoiets?) en dan nog wat opgenaaid worden door de imam tijdens het vrijdaggebed en je hebt feest
Achmed, Mohammed en Tuncay willen dit met alle plezier doen, alleen worden ze niet uitgenodigd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 07:41 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Achmed en Mohammed moeten gewoon fatsoenlijk Nederlands leren en eens op tijd komen.![]()
Achmed, Mohammed en Tuncay doen liever hasj dealen en op straat hangen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Achmed, Mohammed en Tuncay willen dit met alle plezier doen, alleen worden ze niet uitgenodigd.²
Wij worden hier juist gek van de ouderen. Ze staan met groepjes bij elkaar op straat, hun scootmobielen plaatsen ze gewoon midden op het trottoir. De ouderen mannen staren naar het jong fruit dat langskomt met zo nu en dan een vunzige opmerking Dat tuig gedraagt zich totaal niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:12 schreef Gia het volgende:
Daar zijn het de Marokkanen, en op meer plaatsen, hoor, maar er zijn ook wijken waar vrijwel geen Marokkanen wonen, waar ook groepen samenscholen en rotzooi trappen, juist omdat de buurt fel tegen een jeugdhonk is. ("want dat leidt tot samenscholing en onrust")
Goed opgevoedde mensen schoppen geen rotzooi wanneer ze geen 'plek' hebbenquote:Net als veel andere bewoners wijst hij tegelijk ook naar de gemeente die actie moet ondernemen. ,,Die jongens moeten ook een plek hebben."
Inderdaad ja, in de gevangenis.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:48 schreef MisterCe het volgende:
Net als veel andere bewoners wijst hij tegelijk ook naar de gemeente die actie moet ondernemen. ,,Die jongens moeten ook een plek hebben."
quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, in de gevangenis.
Wat een tuig
WO3 wordt een strijd binnen de landsgrenzen van Europa, dat kan ik je nu alvast voorspellen.
Waar denk je dat die W voor staat?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, in de gevangenis.
Wat een tuig
WO3 wordt een strijd binnen de landsgrenzen van Europa, dat kan ik je nu alvast voorspellen.
Dat ligt eraan hoeveel migranten er nog binnenkomen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:05 schreef Twiitch het volgende:
[..]![]()
Dat wordt dan de kortste en minst dodelijke wereldoorlog van de de drie.
Wilders?quote:
Wat hebben astronauten hiermee te maken?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel migranten er nog binnenkomen.
Even een simpel 3 stappenplan:
1) Je laat allemaal niet-westerse mensen binnen
2) De groep misdraagt zich tot en met en worden door de westerse maatschappij daardoor uitgekost
3) Een groepje radicale imams en ISsers zegt tegen die migrantengroep: Zie je wel dat het westen jullie niet moet? En laat die groep radicaliseren en bewapenen.
Voila, recept voor een guerilla oorlog in je eigen land.
WO3 gaat echt geen traditionele oorlog worden. Op het moment dat Europeanen het zat zijn staat de grote groep migranten op en zal zich tegen het westen keren. Mark my words.
Ik weet dat Ruben, Sjonnie en Jeffrey de belastingdienst tillen vanuit het woonwagenkamp. Die worden wel uitgenodigd voor een gesprek. Vochtig gelaat of niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Achmed, Mohammed en Tuncay doen liever hasj dealen en op straat hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |