abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161941819
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 11:38 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dus als je klaagt over overlast is het normaal dat je auto in de hens gaat in die buurt?

Zo komt het recht in eigen hand nemen wel ernstig dichtbij.
Yep, ken ook verhalen van een aantal jaar geleden, mevrouw was getuige geweest van een inbraak, had verklaring afgelegd bij de politie, vervolgens waren haar auto en ruiten de klos. Ze durfde niet meer de hond uit te laten op straat.
Tap tap tap
pi_161941893
klopt trouwens wat jullie zeggen over klein wereldje. En een totaal andere levensstijl. Hoe vaak zie je marrokkanen om 7.00-7.30 in de trein zitten, in de ochtendspits? Ik reis al 4 jaar lang elke dag met de trein, de keren dat ik marrokkanen zo vroeg in de trein zie zijn echt op 1 hand te tellen. De trein zit vol met blanke nederlanders, waarvan iedereen op weg is naar z'n werk.

En savonds zie je dat nederlandse kinderen gewoon netjes om 19.00-19.30 naar bed gaan, terwijl marrokkaanse kinderen om 21.00 nog buiten zitten te spelen. Dat is toch absurd? Die kinderen moeten dan al lang in bed liggen. Een totaal andere levensstijl, die totaal niet past bij de nederlandse stijl en mentaliteit hier.
There are only 151 Pokémon.
pi_161941907
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 11:38 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dus als je klaagt over overlast is het normaal dat je auto in de hens gaat in die buurt?

Zo komt het recht in eigen hand nemen wel ernstig dichtbij.
Ik klaag niet en vertel alleen hoe het werkt.
Zelf regel ik dat wel zonder politie en ambtenaren,
  donderdag 5 mei 2016 @ 11:45:11 #229
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_161941920
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 11:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Yep, ken ook verhalen van een aantal jaar geleden, mevrouw was getuige geweest van een inbraak, had verklaring afgelegd bij de politie, vervolgens waren haar auto en ruiten de klos. Ze durfde niet meer de hond uit te laten op straat.
Ik ben al heel lang niet meer in Ede geweest, sinds de kazernes daar dicht zijn heb ik daar nog weinig te zoeken. Van toen ik daar nog geplaatst was kan ik me niet herinneren dat het zo'n puinzooi was.
pi_161942033
De vorige keer dat er een samenscholingsverbod was, trokken ze naar de omliggende wijken. Maandereng waren ze snel weer weg, en in de Rietkampen gooiden ze ruiten in bij het winkelcentrum en scholden ze mensen uit. Ik durfde er 's avonds niet meer even te gaan pinnen en m'n moeder werd uitgescholden toen ze van haar werk kwam. Maar goed, ze is ook weleens uitgescholden door Hollandse blagen en ik ben er ooit door van de fiets getrokken, dus misschien zijn edenaren zelf een verzuurd kutvolk.
Maar als ik het me goed herinner, hadden ze in de Rietkampen eens een ex-militair lastiggevallen die er eentje het ziekenhuis in had gemept. Maar dat mag dus niet.
Tap tap tap
  donderdag 5 mei 2016 @ 12:05:24 #231
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_161942328
Als een samenscholingsverbod niet helpt, kondig dan gewoon een avondklok af? Dan kan je iedereen die buiten komt oppakken, en hebben ze buiten hun belachelijke gedrag meteen al iets anders waarvoor je ze kan veroordelen. Win-win.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_161944450
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 11:44 schreef Eenskijken het volgende:
klopt trouwens wat jullie zeggen over klein wereldje. En een totaal andere levensstijl. Hoe vaak zie je marrokkanen om 7.00-7.30 in de trein zitten, in de ochtendspits? Ik reis al 4 jaar lang elke dag met de trein, de keren dat ik marrokkanen zo vroeg in de trein zie zijn echt op 1 hand te tellen. De trein zit vol met blanke nederlanders, waarvan iedereen op weg is naar z'n werk.

En savonds zie je dat nederlandse kinderen gewoon netjes om 19.00-19.30 naar bed gaan, terwijl marrokkaanse kinderen om 21.00 nog buiten zitten te spelen. Dat is toch absurd? Die kinderen moeten dan al lang in bed liggen. Een totaal andere levensstijl, die totaal niet past bij de nederlandse stijl en mentaliteit hier.
Dat bedoel ik. De marokkanen zijn niet bepaald een mini minderheid met bijna een half miljoen mensen. Maar ze doen totaal niet mee in allerlei facetten van de samenleving. Bijna allemaal werkloos en 0,0 interesse buiten hun eigen kleine wereldje.
pi_161944487
Achtergrondartikeltje VK:
Doelgroepenbeleid afgeschaft, geen subsidie meer voor de Marokkaanse vereniging. Theehuis stond in een verpauperd winkelcentrum, waar ze al een tijdje anti-kraak zonder huur te betalen in zaten.
Zijn ook Marokkanen die deze rellen sterk veroordelen.
Er is nu een samenscholingsverbod van kracht.

http://www.volkskrant.nl/(...)b0d655c87a4e158fa004
I´m back.
pi_161944540
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 11:50 schreef CherryLips het volgende:
De vorige keer dat er een samenscholingsverbod was, trokken ze naar de omliggende wijken. Maandereng waren ze snel weer weg, en in de Rietkampen gooiden ze ruiten in bij het winkelcentrum en scholden ze mensen uit. Ik durfde er 's avonds niet meer even te gaan pinnen en m'n moeder werd uitgescholden toen ze van haar werk kwam. Maar goed, ze is ook weleens uitgescholden door Hollandse blagen en ik ben er ooit door van de fiets getrokken, dus misschien zijn edenaren zelf een verzuurd kutvolk.
Maar als ik het me goed herinner, hadden ze in de Rietkampen eens een ex-militair lastiggevallen die er eentje het ziekenhuis in had gemept. Maar dat mag dus niet.
Ik woon midden in Ede Zuid met zowat alle nationaliteiten en no way dat zulke figuren die grote bekken hebben hier, dat wordt deskundig de kop ingehakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2016 14:06:33 ]
pi_161944578
Mijn Armeense buurman heeft garage, hij stuurt Marokkaan weg die auto wil kopen.
pi_161944891
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 08:46 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ede heeft dan ook een samenwerking in sociale huur met Veenendaal en Rhenen. Wie sociaal wil wonen en niet in een achterbuurt terecht wil komen vertrekt dus vaak uit Ede terwijl de Marokkanen juist naar Ede komen.
Klopt wel, 5 jaartjes op de wachtlijst en ik zit hier nu in een groot appartement, groot balkon in Rhenen strak aan de Uiterwaarden/Rijn en geweldig uitzicht en prima buren. _O_ (En Rhenen>Ede uiteraard 8-) )
In Ede zou ik dan misschien net bovenaan eindigen in zo'n hoogbouwflatje.
pi_161948025
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 13:59 schreef Ryan3 het volgende:
Achtergrondartikeltje VK:
Doelgroepenbeleid afgeschaft, geen subsidie meer voor de Marokkaanse vereniging. Theehuis stond in een verpauperd winkelcentrum, waar ze al een tijdje anti-kraak zonder huur te betalen in zaten.
Zijn ook Marokkanen die deze rellen sterk veroordelen.
Er is nu een samenscholingsverbod van kracht.

http://www.volkskrant.nl/(...)b0d655c87a4e158fa004
Dat herhalende patroon van die slachtoffer rol, zo triest.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 5 mei 2016 @ 19:04:14 #238
22565 asco
Los in deze tent
pi_161948119
Waarom gaan er niet 100 man die wijk in en slaan ze die gasten niet gewoon kapot? Oh ja, metro-man Nederland heeft geen echte mannen meer. Wegkijken en weglopen is veel makkelijker.
Bah.
pi_161948230
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 11:44 schreef Eenskijken het volgende:

ik weet niet waar jij woont maar ik zie in regio A'dam echt niet alleen blanke nederlanders in de trein s ochtends hoor.
Waar je wel gelijk in hebt is bedtijd voor marrokaanse kinderen. Die gaan vaak gelijktijdig met ouders naar bed, mogelijk omdat ze geen eigen slaapkamers hebben door te veel kinderen en te kleine huisjes.
Bij mijn bovenburen is het iets genormaliseerd nu alle kinderen naar school moeten, maar die zijn tot 22 uur actief (lagere school leeftijd)
  donderdag 5 mei 2016 @ 19:11:53 #241
22565 asco
Los in deze tent
pi_161948235
Ik ben die stinkgastjes godverdomme werkelijk waar zo onvoorstelbaar kots en kots beu, man man man.
pi_161948240
quote:
PowNed heeft dus gekregen waar ze op hoopte.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_161948266
quote:
Politie rijdt gewoon weg........ :{.
I´m back.
pi_161948275
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 19:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Politie rijdt gewoon weg........ :{.
Belachelijk ja.
(she/her)
pi_161948285
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 19:14 schreef Fylax het volgende:

[..]

Belachelijk ja.
Ook van die vrouw dus. :{.
I´m back.
pi_161948294
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 19:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ook van die vrouw dus. :{.
Hoe bedoel je?
(she/her)
pi_161948310
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 19:15 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Die vrouw die een steen naar haar hoofd kreeg en waarbij de agent zei, ik kom straks bij u terug...?
I´m back.
pi_161948312
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 19:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PowNed heeft dus gekregen waar ze op hoopte.
Of ze hebben aangetoond wat ze hadden verwacht. Het is maar hoe je het verwoord.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 5 mei 2016 @ 19:16:53 #249
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161948323
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 19:15 schreef Fylax het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
In de gebruiksaanwijzing stond duidelijk : Verboden pinda's te voeren
RED ONS HENNIEGOD
pi_161948330
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:55 schreef MisterCe het volgende:
Allemaal van die lieve jongens

http://www.geenstijl.nl/m(...)v_ook_behandeld.html
Komt me de strot uit, dat gezeik over joden. Mensen doen net alsof joden übermenschen zijn. Het leven van een jood is niet meer noch minder waard dan een niet-jood. En vind het nogal walgelijk dat er zo geschrokken wordt gereageerd, kijk hoe Nederlanders reageren wanneer het gaat over oorlogsmisdaden begaan in Indonesië, dat mag men wel vrolijk bagatelliseren.
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')